Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: Napisane: Cz 28.07.2005, 21:54 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pt 29.07.2005, 8:05 |
|
arcziv |
|
Dołączył(a): Wt 3.05.2005, 21:39 Posty: 723 Lokalizacja: Ruda Śląska
|
nio ładnie ten sylwester wyglada w tym opisie:) fotki w tej zimowej scenerii też niezłe aż mi sie zachciało świat :)nio i Ik280 na tle kościoła św. Jozefa na ulicy Krzyżowej wyglada super:)
_________________ Jeżeli Delta kupuje niską podłogę to świat się już powoli kończy...
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 4.08.2005, 14:45 |
|
Dołączył(a): Wt 14.06.2005, 9:50 Posty: 203 Lokalizacja: Bytom
|
Chyba wreszcie przestano ogłaszać przetargi pakietami. Dowodem tego osobne przetargi na 20 i 132/184.
http://bip.kzkgop.pl/pdf/A132.pdf - ten jest też ciekawy
Jest na 132 i wygrywający ten przetarg będzie jeździł od 1 grudnia tego roku na tych dwóch liniach.
Cytuj: Posiadają tabor autobusowy, spełniający następujące wymagania: - 2 sztuki autobusów typ "B" o pojemności od 86 do 115 miejsc. - jeden (1 szt) autobus zgłoszony do przetargu nie starszy niż z 2000r. winnien posiadać silnik spełniający normę czystości spalin EURO oraz spełniać normę autobusu niskopodłogowego. - jeden (1 szt) autobus zgłoszony do przetargu nie starszy niż z 1996 roku. Dopuszcza się starszy autobus, pod warunkiem wykonania w latach 2003-2005 naprawy głównej. Naprawa główna autobusu obejmuje: remont generalny silnika, układu jezdnego i nośnego oraz karoserii autobusu. Fakt przeprowadzenia naprawy głównej winien zostać potwierdzony odpowiednim dokumentem dołączonym do oferty (oświadczeniem Wykonawcy) z wyszczególnieniem rzeczowego zakresu remontu, - liczba drzwi - co najmniej troje otwieranych automatycznie ze stanowiska kierowcy; - posiadają poręcze ułatwiające wejście inwalidom i osobom w podeszłym wieku; - posiadają elektroniczne kasowniki o min. dziesięciocyfrowym systemie kasowania, w ilości co najmniej równej liczbie drzwi w autobusie; - posiadają łączność telefoniczną/radiową pomiędzy kierującym autobusem a punktem dyspozytorskim Wykonawcy, mającym łączność z policją i pogotowiem ratunkowym; - wyposażone w zestaw elektronicznych tablic kierunkowych trwale zamocowanych w autobusie obejmujący; tablicę umieszczoną z przodu pojazdu (1 szt.), umożliwiającą wyświetlenie następujących informacji: numer linii, przystanek końcowy i ważniejsze przystanki lub miejscowości na trasie danej linii; tablicę boczną (min. 1szt.), umożliwiającą wyświetlenie następujących informacji: numer linii, przystanek końcowy i ważniejsze pośrednie przystanki (ewentualnie miejscowości) na trasie danej linii; tablicę tylną (1 szt.), umożliwiającą wyświetlenie, co najmniej numeru linii.
Nie wiem czy dobrze czytam, ale dopuszcza się starsze egzemplarze- chyba przetarg pod pewną firmę.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 4.08.2005, 15:01 |
|
arcziv |
|
Dołączył(a): Wt 3.05.2005, 21:39 Posty: 723 Lokalizacja: Ruda Śląska
|
tak propo przetargow to jak jest przetarg gdzie wymagane sa pojazdy "krotkie" to zazwyczaj pisze " liczba drzwi - co najmniej troje otwieranych automatycznie ze stanowiska kierowcy" a jak sie maja do tego busy ktore sa sprowadzane z niemiec i maja o jedne drzwi mniej.Czy PKM SOSNOWIEC PUP CZELADZ no i zapewne niedlugo PKM BYTOM mają jakis pomysł na ominiecie tego przepisu? Swoja droga wymaganie wiekowe co do autobusu tez sa bezsesnowne bo taki 8 letni Man jest w lepszym stanie niz mlodszy Ikarus. Lepiej przygladac sie stanwoi technicznemu i tu kalsc nacisk rocznik nie zawsze odzwierciedla stan autobusu
_________________ Jeżeli Delta kupuje niską podłogę to świat się już powoli kończy...
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 4.08.2005, 15:28 |
|
Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58 Posty: 4388 Lokalizacja: z Tarnowskich Gór
|
arcziv napisał(a): Swoja droga wymaganie wiekowe co do autobusu tez sa bezsesnowne bo taki 8 letni Man jest w lepszym stanie niz mlodszy Ikarus.
Nie wiem czy znajdziesz gdzieś w GOPie młodszego ikarusa.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 4.08.2005, 15:38 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
slonzak napisał(a): Nie wiem czy dobrze czytam, ale dopuszcza się starsze egzemplarze- chyba przetarg pod pewną firmę. Ten drugi autobus może być rupieciem, niskopodłogowiec ma być nie starszy niż z 2000 roku. arcziv napisał(a): a jak sie maja do tego busy ktore sa sprowadzane z niemiec i maja o jedne drzwi mniej. Zawsze można sobie wstawić trzecie drzwi. Tylko niezbyt wiadomo po co, skoro autobus dalej nie będzie spełniać warunków przetargu z uwagi na wiek. JacekSo napisał(a): arcziv napisał(a): Swoja droga wymaganie wiekowe co do autobusu tez sa bezsesnowne bo taki 8 letni Man jest w lepszym stanie niz mlodszy Ikarus. Nie wiem czy znajdziesz gdzieś w GOPie młodszego ikarusa.
Gliwicka trójka jest ośmioletnia, ale jakoś niezbyt zgadza się ta teoria, że jest w gorszym stanie od czegoś innego.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 4.08.2005, 16:14 |
|
YoMaHa |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08 Posty: 3897 Lokalizacja: Katowice
|
arcziv napisał(a): tak propo przetargow to jak jest przetarg gdzie wymagane sa pojazdy "krotkie" to zazwyczaj pisze " liczba drzwi - co najmniej troje otwieranych automatycznie ze stanowiska kierowcy"
Był już kiedyś jakiś przetarg, w którym były solówy dwudrzwioe dopuszczone. OIDP w Rudzie i OIDP nierozstrzygnięty.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 4.08.2005, 17:19 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
YoMaHa napisał(a): Był już kiedyś jakiś przetarg, w którym były solówy dwudrzwioe dopuszczone. OIDP w Rudzie i OIDP nierozstrzygnięty.
W obecnym przetargu na pakiet PKS Będzin są wymagane tylko dwie pary drzwi w taborze B.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Cz 4.08.2005, 18:05 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
Co do wymagań przetargowych to bardzo ciekawie wygląda to w sieci ZKKM Chrzanów... Jeszcze w ubiegłym roku na porządku dziennym były notki w stylu "dopuszcza się autobusy nie starsze niż z 1988 roku, min. 2 drzwi" usw. Żadnego gadania w stylu autobus niskopodłogowy, czy przegubowy (obydwa pojęcia w tamtejszej sieci= kosmos).
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pt 5.08.2005, 6:29 |
|
Dołączył(a): Cz 4.09.2003, 11:41 Posty: 722 Lokalizacja: Ruda Śląska 1
|
Cytuj: - posiadają elektroniczne kasowniki o min. dziesięciocyfrowym systemie kasowania, w ilości co najmniej równej liczbie drzwi w autobusie Dobry zapis w świetle ostatnich faktów, no chyba że: " liczba konduktorów co najmniej równa liczbie drzwi w autobusie" :wink:
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pt 5.08.2005, 7:58 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
PKM Bytom miał podpisaną odrębną umowę z KZK GOP regulującą konduktorowanie i tam były inne zapisy dotyczące kasowników.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pt 5.08.2005, 8:57 |
|
YoMaHa |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08 Posty: 3897 Lokalizacja: Katowice
|
Misza napisał(a): Cytuj: - posiadają elektroniczne kasowniki o min. dziesięciocyfrowym systemie kasowania, w ilości co najmniej równej liczbie drzwi w autobusie Dobry zapis w świetle ostatnich faktów, no chyba że: " liczba konduktorów co najmniej równa liczbie drzwi w autobusie" :wink: Tylko, że kasownik się nie rusza, a konduktor przynajmniej powinien... 8)
Ostatnio edytowano Pt 5.08.2005, 18:25 przez YoMaHa, łącznie edytowano 1 raz
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pt 5.08.2005, 17:38 |
|
|
ostatnio jechałem Bytomską M11 (7348) i poza konduktorem był tam jeszcze kasownik....:P ;) tylko jeden ale był.... I wydaje mi się ze Bytom dostał nakaz aby kasowniki wróciły.....
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 6.08.2005, 12:11 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
bombel napisał(a): ostatnio jechałem Bytomską M11 (7348) i poza konduktorem był tam jeszcze kasownik....:P ;) tylko jeden ale był.... I wydaje mi się ze Bytom dostał nakaz aby kasowniki wróciły.....
Dostał dostał (choć nie od prokuratora 8)) było to jednym z warunków niewypowiadania umowy przez KZK...
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 6.08.2005, 12:43 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
No nie dostał nakazu, tylko dalsze olewanie umowy przejawiające się brakiem kasowników spowodowałoby niechybnie jej ostateczne rozwiązanie. Nikt im tego zrobić przecie nie kazał :wink:
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 6.08.2005, 13:14 |
|
arcziv |
|
Dołączył(a): Wt 3.05.2005, 21:39 Posty: 723 Lokalizacja: Ruda Śląska
|
po co te kasowniki przeciez dobrze bylo jak konduktorzy wymieniali bilety na paragony i kasowali bilety kilkudniowe przynajmniej mniej czasu mieli na spanie na tych swoich fotelach no i bylo mozna policzyc dokaldnie ile biletow bylo wymienionych i kupionych
_________________ Jeżeli Delta kupuje niską podłogę to świat się już powoli kończy...
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 6.08.2005, 13:38 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
butthead napisał(a): No nie dostał nakazu, tylko dalsze olewanie umowy przejawiające się brakiem kasowników spowodowałoby niechybnie jej ostateczne rozwiązanie. Nikt im tego zrobić przecie nie kazał :wink:
To się nazywa "postawienie pod ścianą" ;)
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 6.08.2005, 13:57 |
|
YoMaHa |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08 Posty: 3897 Lokalizacja: Katowice
|
Daro85 napisał(a): butthead napisał(a): No nie dostał nakazu, tylko dalsze olewanie umowy przejawiające się brakiem kasowników spowodowałoby niechybnie jej ostateczne rozwiązanie. Nikt im tego zrobić przecie nie kazał :wink: To się nazywa "postawienie pod ścianą" ;) Chciałbym, by ktoś wreszcie "postawił pod ścianą" (dez)ów, by wreszcie zrobili komunikację jak należy, a nie zbliżoną do standardó ukraińskich bez mała 8)
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 6.08.2005, 15:26 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
arcziv napisał(a): po co te kasowniki przeciez dobrze bylo jak konduktorzy wymieniali bilety na paragony i kasowali bilety kilkudniowe przynajmniej mniej czasu mieli na spanie na tych swoich fotelach no i bylo mozna policzyc dokaldnie ile biletow bylo wymienionych i kupionych
A jeśli ktoś nie chciał mieć świstka wydrukowanego z bileterki, tylko chciał prawdziwy bilet skasować?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 6.08.2005, 18:08 |
|
YoMaHa |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08 Posty: 3897 Lokalizacja: Katowice
|
butthead napisał(a): arcziv napisał(a): po co te kasowniki przeciez dobrze bylo jak konduktorzy wymieniali bilety na paragony i kasowali bilety kilkudniowe przynajmniej mniej czasu mieli na spanie na tych swoich fotelach no i bylo mozna policzyc dokaldnie ile biletow bylo wymienionych i kupionych A jeśli ktoś nie chciał mieć świstka wydrukowanego z bileterki, tylko chciał prawdziwy bilet skasować? ROTFL. Komunikacja jest zasadniczo dla pasażerów, a nie dla kolekcjonerów 8)
|
|
Na górę strony |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|