Teraz jest Cz 28.03.2024, 21:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6845 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: So 3.09.2005, 10:09 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
ojlus napisał(a):
To tak jak z przetargiem na linie pks -u PUP wystawił autobusy których teraz nie ma i co ?


Jak nie ma jak stoją na placu?

Cytuj:
Coś jednak musi być z tym przetargiem bo wciąz niema wyników. Może ktoś coś wie?


Poczytaj Prawo zamówień publicznych, tam są wymienione wszystkie terminy odwołań, prostestów itp. jakie należy zachować.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 3.09.2005, 13:02 
- Moderator -

Dołączył(a): Nd 10.04.2005, 13:53
Posty: 1677
Lokalizacja:
Siemianowice Śląskie
butthead napisał(a):
Crom napisał(a):
Według moich obliczeń swego czasu z Kisielem_01 wyszło, że Sed-Baz ma wozów na styk i 2-3 rezerwy na wszystkie linie.

To dziwnie żeście to liczyli :wink: Kilkanaście wozów jeszcze zostaje, w tym kilka LF.

Nie liczyliśmy jakichś wynalazków z Wałbrzycha ;P Tylko nie wiem czy wtedy Kisiel dobrze podał ilość wozów potrzebynych na linie PKS - 28.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 3.09.2005, 14:12 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Crom napisał(a):
butthead napisał(a):
Crom napisał(a):
Według moich obliczeń swego czasu z Kisielem_01 wyszło, że Sed-Baz ma wozów na styk i 2-3 rezerwy na wszystkie linie.

To dziwnie żeście to liczyli :wink: Kilkanaście wozów jeszcze zostaje, w tym kilka LF.

Nie liczyliśmy jakichś wynalazków z Wałbrzycha ;P Tylko nie wiem czy wtedy Kisiel dobrze podał ilość wozów potrzebynych na linie PKS - 28.


28 autobusów trzeba było zgłosić w ofercie, w praktyce jeździ bodajże 17.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 5.09.2005, 0:43 

Dołączył(a): Wt 14.06.2005, 9:50
Posty: 203
Lokalizacja:
Bytom
Skoro już o przetargach mowa, to zastanawia mnie jedna rzecz. Czy wreszcie odbędą się przetargi na linie PKM Bytom? Najpierw przewoźnik był oburzony przetargami (pamiętny pakiet Zbrosławice), potem po zyskaniu pakietu Gliwice był nimi zadowolony. Potem zakaz występowania w przetargach i jakoś dziwnie przyznany 280, potem zlikwidowanie 823 i włączenie tych kursów do 623. Ostatecznie zatrudniono konduktorów i teraz w razie przetargu szafuje się argumentem że to moze zabrać miejsca pracy 3 konduktorom.
I jak z tego wyjść? Może KZK GOP powinien sam zatrudnić tych konduktorów, wtedy by PKM Bytom nie byłby traktowany uprzywilejowanie. A tak to "święta krowa", której nie można ruszyć, bo konduktorzy-i na tym kończy się dyskusja.
Jak przedstawia się oferta PKM Bytom na swoich linach-większość wie jak wygląda. Wg rozkładów tylko 135 i 735 ma "niskacze", reszta to "byleco". I nie ma szansy by to zmienić?
Przepraszam, że tak emocjonalnie, ale po prosu ruszyło mnie, że jakaś firma nie musi brać udział w przetargach po iluś tam latach.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 5.09.2005, 4:40 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
slonzak napisał(a):
Skoro już o przetargach mowa, to zastanawia mnie jedna rzecz. Czy wreszcie odbędą się przetargi na linie PKM Bytom?


Jak to wreszcie? Przecież już się odbyły ;-)

Cytuj:
jakoś dziwnie przyznany 280,


Dziwne to było rozwiązanie umowy z PKM Bytom Sp. z o.o. i włączenie 280 do "dużego pakietu". Bo na samym początku nie było to dziwne, że PKM to zgarnął, bo było zapytanie o cenę.

Cytuj:
Ostatecznie zatrudniono konduktorów i teraz w razie przetargu szafuje się argumentem że to moze zabrać miejsca pracy 3 konduktorom.


Nie 3, a 283 :P

Cytuj:
I jak z tego wyjść? Może KZK GOP powinien sam zatrudnić tych konduktorów, wtedy by PKM Bytom nie byłby traktowany uprzywilejowanie.


To jest oczywiste od samego początku (nie z powodu przetargów, ale sensowności przedsięwzięcia w ogóle).

Cytuj:
Przepraszam, że tak emocjonalnie, ale po prosu ruszyło mnie, że jakaś firma nie musi brać udział w przetargach po iluś tam latach.


Jedyne trzy linie na które nie było w ostatnich latach przetargu to 144, 230 i 255.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 5.09.2005, 19:11 

Dołączył(a): Wt 14.06.2005, 9:50
Posty: 203
Lokalizacja:
Bytom
A co z liniami 57, 80, 288? Przecież niedługo też minie okres obowiązania starej umowy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 5.09.2005, 19:44 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
slonzak napisał(a):
A co z liniami 57, 80, 288? Przecież niedługo też minie okres obowiązania starej umowy.


W 2009 roku. To jest niedługo?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 8.09.2005, 18:55 

Dołączył(a): Pn 22.08.2005, 19:38
Posty: 118
Lokalizacja:
będzin
butthead napisał(a):
ojlus napisał(a):
To tak jak z przetargiem na linie pks -u PUP wystawił autobusy których teraz nie ma i co ?

A skąd ty wiesz, co wystawił? My do końca nie wiemy, ale widzę, że ty już znacznie lepiej od nas zorientowany?


Jestem zorientowany bo mam info od kogoś kto tam był i widział a właściwie nie widział. A tak na zdrowy rozum to ile trzeba mieć pieniędzy żeby kupić na raz tyle autobusów do tego wykupić do nich zezwolenia,ubezpieczyć je.A wydaje mi się ,że wymóg przetargu był taki że autobusy do przetargu miały być z pełną dokumentacją.Chyba że śię mylę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 8.09.2005, 19:02 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
ojlus napisał(a):
Jestem zorientowany bo mam info od kogoś kto tam był i widział a właściwie nie widział. A tak na zdrowy rozum to ile trzeba mieć pieniędzy żeby kupić na raz tyle autobusów do tego wykupić do nich zezwolenia,ubezpieczyć je.A wydaje mi się ,że wymóg przetargu był taki że autobusy do przetargu miały być z pełną dokumentacją.Chyba że śię mylę.


No ile to niby trzeba mieć pieniędzy żeby kupić kilka starych trupów i parę trochę lepszych wozów? Co to znaczy, że autobusy miały być "z pełną dokumentacją"? Dowód rejestracyjny i aktualne badania techniczne raczej mają.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 8.09.2005, 19:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
memphis napisał(a):
ojlus napisał(a):
Jestem zorientowany bo mam info od kogoś kto tam był i widział a właściwie nie widział. A tak na zdrowy rozum to ile trzeba mieć pieniędzy żeby kupić na raz tyle autobusów do tego wykupić do nich zezwolenia,ubezpieczyć je.A wydaje mi się ,że wymóg przetargu był taki że autobusy do przetargu miały być z pełną dokumentacją.Chyba że śię mylę.


No ile to niby trzeba mieć pieniędzy żeby kupić kilka starych trupów i parę trochę lepszych wozów? Co to znaczy, że autobusy miały być "z pełną dokumentacją"? Dowód rejestracyjny i aktualne badania techniczne raczej mają.


Buhahahaha, i jeszcze "oświadczenie oferenta o wykonaniu NG". Śmiech na sali.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 8.09.2005, 19:34 

Dołączył(a): Pn 22.08.2005, 19:38
Posty: 118
Lokalizacja:
będzin
Nie wiem czy wiecie bo ja wiem.Każdy autobus musi posiadać wypis z licencji na prowadzenie działalności w transporcie <nie pamiętam dokładnie jak a to nazwa>w każdym razie na każdy autobus musi być wykupiona,a to kosztuje.No i wydaje to ministerstwo transportu.To taki wymóg ustawy o transporcie drogowym.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 8.09.2005, 22:39 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
ojlus napisał(a):
Jestem zorientowany bo mam info od kogoś kto tam był i widział a właściwie nie widział.

No a kto powiedział, że te autobusy muszą fizycznie stać na Piaskach? Do czasu ewentualnego rozpoczęcia obsługi linii jeszcze ponad dwa miesiące.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 14.09.2005, 10:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 3.05.2005, 21:39
Posty: 723
Lokalizacja:
Ruda Śląska
Dzis przeglądałem BIP z KZK i przeżylem szok. Po pierwsze ogloszona przetarg na dwie rudzkie linie 98 i 147. Troszke mnie to dziwi bo w umowie przetargowej bylo napisane :Termin realizacji (wymagany) - 2004.01.01 - 2011.12.31. Czyzby tak jak na linie Meteorowe byly skargi i rozwiazano wczesniej umowe?. A po drugie czyzby z tego powodu szykowal nam sie znow strajk konduktorow i ich "walka" o miejsca pracy. Nie rozumiem jak byl przetarg na 144,230,255 to narobili tyle halasu ze szok a teraz co cisza? a mzoe to cisza przed burzą ?

_________________
Jeżeli Delta kupuje niską podłogę to świat się już powoli kończy...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 14.09.2005, 13:43 

Dołączył(a): Cz 4.09.2003, 11:41
Posty: 722
Lokalizacja:
Ruda Śląska 1
Za BIP KZK GOP:
Cytuj:
liczba drzwi - co najmniej troje otwieranych automatycznie ze stanowiska kierowcy


Czyli nie 7901,7902.... :wink: I PRAWIDŁOWO :!:


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 14.09.2005, 14:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 3.05.2005, 21:39
Posty: 723
Lokalizacja:
Ruda Śląska
Misza napisał(a):
Za BIP KZK GOP:
Cytuj:
liczba drzwi - co najmniej troje otwieranych automatycznie ze stanowiska kierowcy


Czyli nie 7901,7902.... :wink: I PRAWIDŁOWO :!:


I tak Neoplany sie nienadaja ze wzgledu na rok minimum 1998:) no chyba ze PKM Bytom zrobi im NG i wstawi trzeci drzwi:)wtedy beda dopuszczone.Swoja droga do ostatniego przetargu na 147zlozono az 6 ofert.Az sie boje jesli sie okaze za na 147 lub 98 zawita pan Polak albo Delta. Pozostaje miec nadzieje ze pozostanie PKM Bytom albo Zagozda bo te dwie firmy prezentuja wyrownany poziom.Oczywiscie ja bym sie cieszyl gdyby pojawil sie PKM Gliwice lub Katowice no ale oni chyba nawet nie wystartuja. Jeszcze podczas przetargu 2004 łudzilem sie ze moze PUP wejdzie na 98 w koncu i tak po Chorzowie jezdza a to wg mnie dobra firma ale teraz wygrali przetarg na linie PKS-owe i pewnie wystarcza im to. Hmm a teraz pomyslalem ze moze z 982 Rudpol odkleji "2" i juz bedzie mial, zwlaszcza ze do obslugi wymagane sa 3 autobusy czyli tyle co na 982jezdzi

_________________
Jeżeli Delta kupuje niską podłogę to świat się już powoli kończy...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 14.09.2005, 16:26 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
arcziv napisał(a):
Dzis przeglądałem BIP z KZK i przeżylem szok. Po pierwsze ogloszona przetarg na dwie rudzkie linie 98 i 147. Troszke mnie to dziwi bo w umowie przetargowej bylo napisane :Termin realizacji (wymagany) - 2004.01.01 - 2011.12.31. Czyzby tak jak na linie Meteorowe byly skargi i rozwiazano wczesniej umowe?. A po drugie czyzby z tego powodu szykowal nam sie znow strajk konduktorow i ich "walka" o miejsca pracy. Nie rozumiem jak byl przetarg na 144,230,255 to narobili tyle halasu ze szok a teraz co cisza? a mzoe to cisza przed burzą ?


PKM Bytom wypowiedział linie 98 i 147.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 14.09.2005, 16:28 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
arcziv napisał(a):
Swoja droga do ostatniego przetargu na 147zlozono az 6 ofert.Az sie boje jesli sie okaze za na 147 lub 98 zawita pan Polak albo Delta. Pozostaje miec nadzieje ze pozostanie PKM Bytom albo Zagozda bo te dwie firmy prezentuja wyrownany poziom.


PKM Bytom nie zostanie, bo skoro linię wypowiedział to raczej nie będzie startować ponownie.

Cytuj:
Jeszcze podczas przetargu 2004 łudzilem sie ze moze PUP wejdzie na 98 w koncu i tak po Chorzowie jezdza


I będą dojeżdżać sobie solo na Halembę?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 14.09.2005, 16:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 3.05.2005, 21:39
Posty: 723
Lokalizacja:
Ruda Śląska
memphis napisał(a):
PKM Bytom wypowiedział linie 98 i 147.


Memphis a wiesz dlaczego wypowiedzieli tą umowę? nieoplacalne to im było czy co? Napisz cos bedę wdzięczny:)

P.S. a propo PUP to do batorego tez dojezdzaja to co za problem dolozyc te 5 km i juz sa na halembie:) ale tak jak mowie na 90% i tak nie wystartuja w przetargu

_________________
Jeżeli Delta kupuje niską podłogę to świat się już powoli kończy...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 14.09.2005, 17:33 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
arcziv napisał(a):
memphis napisał(a):
PKM Bytom wypowiedział linie 98 i 147.


Memphis a wiesz dlaczego wypowiedzieli tą umowę? nieoplacalne to im było czy co? Napisz cos bedę wdzięczny:)


Oficjalna wersja jest taka, że im kierowcy pouciekali do Anglii. Inna wersja mówi o braku opłacalności jeżdżenia na tych liniach w związku ze wzrostem cen paliw, itp. Wersja kolejna (nieoficjalna oczywiście) mówi o braku taboru posiadającego aktualne badania techniczne ;-)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 14.09.2005, 19:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 3.05.2005, 21:39
Posty: 723
Lokalizacja:
Ruda Śląska
dzieki Memphis:) ciekawe czy serio tyle kierowcow ucieka. Jelsi to prawda to niedlugo kierowca stanie sie pozadanym zawodem a co za tmy idzie dobrze platnym. Moze faktycznie pomysle o prawku na busy:) a wracajac do przetargu to pewno Zagozda albo Polak zagosci an tych liniach:( szkoda

_________________
Jeżeli Delta kupuje niską podłogę to świat się już powoli kończy...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6845 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 343  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności