Teraz jest Pt 19.04.2024, 0:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 765 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: So 1.02.2014, 14:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58
Posty: 2091
Lokalizacja:
Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
Cytuj:
18 jedzie ze Stroszka razem z 39, nie zdziwię się, jeśli tak to się skończy.
Fartownie 18 jest jako-tako skoordynowana w obu kierunkach zarówno z 5 jak i z 19. Za to na os. Pod Brzozami melduje się 5 minut po odjeździe 10, co jest klasycznym upupianiem trasy przez Rudę 1.

_________________
"Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Nd 2.02.2014, 1:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2928
Daro85 napisał(a):
motley napisał(a):
inżinier napisał(a):
30 za 18 to uczciwy deal, do tego jeszcze wysłać w pierony 39 przydałoby się.

18 jedzie ze Stroszka razem z 39, nie zdziwię się, jeśli tak to się skończy.


Jak rozumiem będziesz płakać za 39? :P. A może będziesz postulował, by Stroszek obsługiwać 18 do Szombierek i 39 do Polibudy? :P

A może zwyczajnie napisałem, że się nie zdziwię, jak to 39 zostanie wycięte?

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Pn 3.02.2014, 14:37 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Kubala. napisał(a):
Od 8 lutego T11 będzie kursować na trasie "Katowice Koszutka Słoneczna Pętla"-"Lipiny Targowisko" z wariantem do przystanku "Chebzie Pawła". Na podstawowej trasie tramwaje będą kursować co 15 minut a na Chebzie składy będą zaglądać co 30 minut.
Przy czym rozkład jest na osiem pociągów, w wyniku czego na Lipinach za każdym razem helmut będzie musiał zajechać na pl. Słowiański celem przepuszczenia mijających się wagonów z Chebzia. Może lepszym rozwiązaniem byłoby wydłużenie tam T47?
Kubala. napisał(a):
Na tory wraca również T18. Kursować będzie na trasie "Stroszek Zajezdnia"-"Biskupice Pętla" z częstotliwością 30 minutową.
Niesamowite muszą być te żywotne potrzeby pasażerów jakie spełniać będzie kursowanie tego tramwaju w godzinach wieczornych co godzinę ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Pn 3.02.2014, 14:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
butthead napisał(a):
Przy czym rozkład jest na osiem pociągów, w wyniku czego na Lipinach za każdym razem helmut będzie musiał zajechać na pl. Słowiański celem przepuszczenia mijających się wagonów z Chebzia. Może lepszym rozwiązaniem byłoby wydłużenie tam T47?


W ogóle najlepszym pomysłem byłoby niewydłużanie tam niczego. Jazda do Pawła tramwajkiem to jest w tej konfiguracji jakaś pomyłka- nie dość, że przesiadka tam jest bardzo niewygodna, to jeszcze do Pętli nie da się dojechać sensownie.

Kubala. napisał(a):
Niesamowite muszą być te żywotne potrzeby pasażerów jakie spełniać będzie kursowanie tego tramwaju w godzinach wieczornych co godzinę ;)


No ale to chyba jest powrót do starego rozkładu T18 ze Stroszka do Chebzia, tam godziny odjazdów były bardzo podobne.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Pn 3.02.2014, 16:40 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Teoretycznie można będzie się od razu przesiąść na docelowy autobus w relacji rudzko-bytomskiej bez zwiedzania pętli, a jak ktoś jedzie dalej na zachód to i tak zapewne wsiada od razu w Lipinach w 840. Tak nawiasem mówiąc, to te postoje na Lipinach można by równie dobrze przenieść... na Łagiewniki łącząc kursy tej grupy pociągów T11 z T47 ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Cz 6.02.2014, 11:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2928
Również jakieś roszady szykują się w Katowicach, oczywiście 19 zostaje przycięta do taktu 30 w weekendy bo trasa Bytom - Katowice to to samo co trasa Bytom - Chorzów, a 36 będzie całą dobę kursowało do Szopienic (zawieszenie 20?). Pojawia się też linia 13 (zawieszenie 7?).

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Cz 6.02.2014, 11:57 

Dołączył(a): Pt 11.02.2005, 12:54
Posty: 888
Rozkładu 19 już ima. 13 będzie z Siemianowic do Miarki. Tramwaje 20 i 40 będą raczej zawieszone bo pojawił się autobus T20 na trasie Katowice Rynek - Chorzów Miasto PKP przez Ratusz. Tylko co z 7ka do Ratusza czy 17 znowu co 10 min i dwa składy? Stroszek będzie teraz miał 3 linie. Całodobowy 19, całodzienny 18 i jeszcze bardziej ogryzkowaty 39.
No i ciekawe czemu 14 skraca się z Mysłowic do Pętli Zawodzie a 36 wydłuża do Szopienic. Toż to nie lepiej 14 puścić znowuż na Brynów albo 36 na Mysłowice? W końcu obie linie w takcie co 15 minut a nie trzeba robić przesiadek.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Cz 6.02.2014, 18:21 

Dołączył(a): So 6.04.2013, 19:47
Posty: 11
T18 będzie obsługiwana przez Gliwice, sprawdz sobie rozkład!

_________________
Stop chamstwu !


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Cz 6.02.2014, 21:14 

Dołączył(a): Pt 11.02.2005, 12:54
Posty: 888
Nie zrozumieliśmy się. Chodziło mi o Stroszek jako dzielnica. Czyli mieszkańcy Stroszka będą mieli 3 linie... A z rozkładu wynika, że 3 pociągi będą z Gliwic i jeden (lub co najmniej jeden) ze Stroszka. O 5:15 odjazd ze Stroszka będzie miał pociąg z R3 bo pierwszy z R4 dociera na Stroszek 5:16.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Cz 6.02.2014, 22:49 

Dołączył(a): Pn 21.02.2005, 16:13
Posty: 982
Lokalizacja:
Sosnowiec
myszka napisał(a):
Tramwaje 20 i Rozkład T-20 jest ważny od 14.02 do 16.02, więc pewnie będą to tylko weekendowe prace torowe.

myszka napisał(a):
No i ciekawe czemu 14 skraca się z Mysłowic do Pętli Zawodzie a 36 wydłuża do Szopienic. Toż to nie lepiej 14 puścić znowuż na Brynów albo 36 na Mysłowice? W końcu obie linie w takcie co 15 minut a nie trzeba robić przesiadek.
Po pierwsze niepotrzebnie na siłę utrzymują trzy linie do Szopienic. Z powodu jednotoru na Burowcu często jeżdżą stadami po 2-3 pociągi. Tym bardziej, że nie ma tam aż takich napełnień by co 15 minut kursowały dwie solówki i skład. Po drugie skracanie 14-stki do Zawodzia to jakaś pomyłka. Największe napełnienia są na odcinku Zawodzie - Rynek, więc nie powinno się stamtąd nic wycinać. Chyba, że chodzi o przepustowość Placu Miarki, ale to mogliby się już wstrzymać ze wszelkimi zmianami tego typu do otwarcia Placu Wolności, a nie znów ciąć.

Póki co są rozkłady tylko części linii. Nowy rozkład 36 zniknął, więc nie wiadomo jak będzie wyglądał.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Pt 7.02.2014, 8:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
:)

Hehe mamy nową trasę na upychanie pockm. Był Brynów, ale się nie da obecnie, więc upychamy na Stroszek ;-).

A tak nawiasem to chyba coś późno ten komunikat o zmianach, które mają wejść od jutra. Za ok. 10 h tramwaje będą kursowac inaczej, ale póki co nie wiemy jak.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Wt 11.02.2014, 13:45 

Dołączył(a): Pn 21.02.2005, 16:13
Posty: 982
Lokalizacja:
Sosnowiec
Od 14/17.02 tramwajowa rewolucja na połowie sieci. Zmiany dotkną 14 linii.
Na szczególną uwagę zasługuje uruchomienie linii 0 taborem charakterystycznym dla tejże linii oraz utrudniony dojazd do centrum Katowic od strony Zawodzia i Załęża.
Cytuj:
W piątek 14 lutego 2014 roku rozpocznie się ostatni etap remontu torowisk tramwajowych na placu Wolności w Katowicach. Przez pierwsze trzy dni, do niedzieli 16 lutego prace będą trwały zarówno od strony ul. 3 Maja, jak i ul. Gliwickiej. Od poniedziałku 17 lutego prace będą prowadzone tylko od strony ul. 3 Maja, co umożliwi zawracanie tramwajom jadącym od strony Chorzowa Batorego.

14-16 lutego (piątek-niedziela)
Przez pierwsze trzy dni (14-16 lutego) plac Wolności będzie dla linii tramwajowych całkowicie nieprzejezdny, a linie tramwajowe nr: 7, 20 i 40 zostaną zawieszone.
Na trasie z centrum Katowic przez Załęże, Chorzów Batory do centrum Chorzowa zostanie uruchomiona zastępcza linia autobusowa T-20. Na odcinku świętochłowickim kursy linii nr 7 zostaną zastąpione przez zwiększenie częstotliwości linii nr 17. Z kolei na trasie do Siemianowic Śląskich przywrócona zostanie linia tramwajowa nr 13 kursująca z placu Miarki. W zamian za linię nr 20 do Szopienic zostanie wydłużona linia nr 36, która pojedzie z większą częstotliwością. Natomiast trasa linii nr 14 do zostanie skrócona do przystanku Zawodzie Pętla.
Powyższym zmianom będzie towarzyszyła nowa organizacja ruchu linii tramwajowej nr 11, która zostanie wydłużona, umożliwiając bezpośredni przejazd między przystankami Chebzie Pawła - Koszutka Słoneczna Pętla (część kursów będzie wykonywana od przystanku Lipiny Targowisko). Od 14 lutego zawieszone zostanie kursowanie linii nr 33, a linia nr 19 będzie kursowała ze zmniejszoną częstotliwością w dni wolne
Dodatkowo w Bytomiu przywrócona zostanie możliwość bezpośredniego przejazdu ze Stroszka do Biskupic, przez Szombierki i Bobrek linią nr 18. Tym samym zawieszona zostanie linia nr 30, a dodatkowo drobnym zmianom ulegną rozkłady jazdy linii nr 6 i 39.

Zmiany od poniedziałku (17 lutego)
Zmiany od 17 lutego (poniedziałek) będą dotyczyły linii kursujących na kierunku Katowice - Chorzów Batory. Od tego dnia linie nr 7 i 20 będą miały możliwość zawracania na pl. Wolności, dzięki czemu będą one kursować odpowiednio z Łagiewnik i centrum Chorzowa do przystanku Katowice Sobieskiego.
Po przejściu przez plac Wolności podróż będzie można kontynuować specjalnie uruchomioną linią wahadłową nr 0, która będzie jeździła na odcinku Katowice Plac Wolności (przystanek przed skrzyżowaniem z ul. J. Słowackiego) - Katowice Rynek. Dwukierunkowy pociąg będzie kursował południowym torem (po stronie Galerii Katowickiej) obsługując po drodze przystanek Katowice Dworzec PKP.
W dalszym ciągu będą obowiązywały zmiany dotyczące linii tramwajowych nr: 6, 11, 13, 14, 18, 19, 36 i 39. Linie nr: 30, 33 i 40 pozostaną zawieszone.

http://www.kzkgop.com.pl/informacje/p-1 ... nosci.html


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Wt 11.02.2014, 14:44 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Po raz wtóry dotkliwie widać brak jednego łuku na Rynku...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Wt 11.02.2014, 15:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
Hm, zna ktoś związek między zmianami w centrum Katowic a zmianami na T18 i T39?

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Wt 11.02.2014, 16:07 

Dołączył(a): Pn 21.02.2005, 16:13
Posty: 982
Lokalizacja:
Sosnowiec
Daro85 napisał(a):
Hm, zna ktoś związek między zmianami w centrum Katowic a zmianami na T18 i T39?
Najwidoczniej ktoś na siłę chciał już przywrócić 18-stkę. Co z tego, że kursuje tylko na połowie trasy. Ważne, że jest. Choć oczywiście są też plusy. Nowe bezpośrednie połączenie i tramwaj na Stroszek co prawie 7-8 minut.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Wt 11.02.2014, 16:55 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
butthead napisał(a):
Po raz wtóry dotkliwie widać brak jednego łuku na Rynku...


Dlatego serdecznie pozdrawiam autora pomysłu jako były widz pewnego teatru. :-))


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Wt 11.02.2014, 17:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
DW napisał(a):
Daro85 napisał(a):
Hm, zna ktoś związek między zmianami w centrum Katowic a zmianami na T18 i T39?
Najwidoczniej ktoś na siłę chciał już przywrócić 18-stkę. Co z tego, że kursuje tylko na połowie trasy. Ważne, że jest. Choć oczywiście są też plusy. Nowe bezpośrednie połączenie i tramwaj na Stroszek co prawie 7-8 minut.


Jest to troszkę dziwne, bo teraz znowu przegięto w drugą stronę. Z jednej strony mamy powrót 18stki- ale nie na swoją trasę, tylko na jakąś tam pośrednią, mamy aż 3 linie na Stroszek, z czego jedna tam ewidentnie straszy.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Wt 11.02.2014, 18:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58
Posty: 2091
Lokalizacja:
Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
Daro85 napisał(a):
Hm, zna ktoś związek między zmianami w centrum Katowic a zmianami na T18 i T39?
Restytucja 11 do Katowic => wzrost wozokm na trasie przez Dąb => konieczność ścięcia czegoś => o, 19 w dni wolne ma 4 kursy/h => cięcie => o, a może pchnijmy w zamian coś na Stroszek.

_________________
"Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Wt 11.02.2014, 18:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
inżinier napisał(a):
Daro85 napisał(a):
Hm, zna ktoś związek między zmianami w centrum Katowic a zmianami na T18 i T39?
Restytucja 11 do Katowic => wzrost wozokm na trasie przez Dąb => konieczność ścięcia czegoś => o, 19 w dni wolne ma 4 kursy/h => cięcie => o, a może pchnijmy w zamian coś na Stroszek.


Tak, tyle, że to jest mieszanie dużą łyżką. Tym razem ze względu na "brak Brynowa" kilometry upychamy na Stroszku ;).

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2014 roku
Napisane: Wt 11.02.2014, 21:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2928
inżinier napisał(a):
Daro85 napisał(a):
Hm, zna ktoś związek między zmianami w centrum Katowic a zmianami na T18 i T39?
Restytucja 11 do Katowic => wzrost wozokm na trasie przez Dąb => konieczność ścięcia czegoś => o, 19 w dni wolne ma 4 kursy/h => cięcie => o, a może pchnijmy w zamian coś na Stroszek.

19 miało 4 kursy/h właśnie przez brak 11, pamiętacie, że najpierw przy skracaniu 11 była opcja, żeby jeździły 3 linie do Bytomia - 6, 19 w R i dodatkowo w W 41. No i coś pchnięto w zamian, to było logiczne posunięcie, tylko czemu nie wydłużono tam 30?

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 765 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 39  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności