Teraz jest Cz 20.06.2019, 3:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 673 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Nd 25.01.2015, 22:17 

Dołączył(a): Nd 4.12.2011, 21:20
Posty: 68
Egon napisał(a):
aso napisał(a):
Jakby była faktyczna potrzeba, to by busiarz kursował. Te kilka osób naprawdę może się przesiąść.

Bardziej chodziło mi o zwiększenie ilości kursów do Chrzanowa po najkrótszej trasie, A czy to będzie A, E, J czy S - wszystko jedno. eSkę zaproponowałem z uwagi na brak relacji Sosnowiec - Chrzanów, Ale skoro nie ma takiej potrzeby, może być coś innego. Nawet reaktywacja 300 albo wydłużenie 307 czy 312 ;-)


Raczej nie ma takich potrzeb przewozowych, busiarze z reguły jeżdżą tam gdzie jest rynek. Był busiarz Chrzanów - Balin - Jaworzno - Sosnowiec i odszedł bo nie zarobił na tą trasę.

Natomiast liczba kursów, Chrzanów - Jaworzno jest kształtowana przez wielkość dopłaty tego pierwszego podmiotu. Jaworzno jest w stanie zapewnić do Chrzanowa, każdą racjonalną ilość kursów, patrząc ile kursów kończy niedaleko granicy miast.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Nd 25.01.2015, 22:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4092
Lokalizacja:
Ligota
K 2 napisał(a):
Był busiarz Chrzanów - Balin - Jaworzno - Sosnowiec i odszedł bo nie zarobił na tą trasę.

Którędy jechał od Jaworzna? Przez Szczakową czy przez Niwkę?

K 2 napisał(a):
Natomiast liczba kursów, Chrzanów - Jaworzno jest kształtowana przez wielkość dopłaty tego pierwszego podmiotu. Jaworzno jest w stanie zapewnić do Chrzanowa, każdą racjonalną ilość kursów, patrząc ile kursów kończy niedaleko granicy miast.

No niestety. Gmina dostanie tyle, za ile zapłaci. Ale IMO na potrzeby pasażerów to za mało. Skąpstwo na podobieństwo Bierunia i Pszczyny.

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Nd 25.01.2015, 22:31 

Dołączył(a): Nd 10.11.2013, 14:44
Posty: 826
Cytuj:
Linia J - ostatni kurs linii z Katowic po 22:XX - rozważyłbym przedłużenie go do Byczyny Pętli lub Cezarówki Dolnej Autostrady. W starym rozkładzie ten kurs kończył w Byczynie Pętli. Rozumiem, że w grę wchodzi tu nie tworzenie nowego wariantu dla linii J, która konsekwentnie żadnym kursem nie jedzie dalej niż do Krakowskiej. Można jednak zastosować myk polegający na dodaniu kursu linii 367 (na krótkiej relacji Krakowska -> Byczyna), po zakończeniu kursu linii J. Kiedyś, dawno tak funkcjonowała linia A przez Jeleń, która z 367 zmieniała się w A w Byczynie. (Pasażerowie w Jeleniu mieli już wpisany ten wariant w rozkładzie, coś na wzór: "wariant A - po skończeniu kursu w Byczynie, kursuje dalej do Katowic jako linia A.)

A ten dojazd do Byczyny nie był jakimś kursem łączonym z inną linią a teraz się rozsypał po zmianach?
Cytuj:
Linia S - duży plus za wariant trasy przez Targ Miejski w Mysłowicach. Rzeczywiście może to być kierunek przemieszczania się części pasażerów w weekend.

Dobra rzecz tylko czy i tak już rozklekotane wnętrze Scanii nie rozleci się na Obrzeżnej Północnej? ;)

No i czy ludzie zaczną z tego korzystać jak tam co 5 minut wymieniają się busy na przystanku?

Cytuj:
Według mnie przydałoby się wydłużenie kilku kursów do Chrzanowa, zwłaszcza w weekendy i wieczorem, tak aby wpleść je między odjazdy A. O ile wiem, pomiędzy Sosnowcem i Chrzanowem nie kursuje żaden busiarz.
Nie kursuje bo zainteresowanie raczej niewielkie. Nawet o dziwo Polbusy Katowice<->Chrzanów jeżdżą z pustymi siedzącymi a jeszcze z rok, może półtora roku temu potrafiłem przestać całą drogę albo nawet i na przedniej szybie leżeć...
Polbus jeździł kiedyś na trasie mniej-więcej 319 i S w obecnym kształcie, z Chrzanowa przez Balin do PKP w Sosnowcu. Częstotliwość nie powalała, chyba raz na 2 godziny. Wielokrotnie zawieszali obsługę, wznawiali i ostatecznie już od chyba ponad roku całkowicie olali tę linie. W Balinie przy Kościele i (chyba) w Sosnowcu na dworcu wiszą dalej rozkłady tego tworu jak kogoś interesuje.

Dodatkowo ktoś musiałby za to zapłacić. Chrzanów pewnie szybko nie dorzuci się więcej niż to co teraz dali.

Cytuj:
Jakby była faktyczna potrzeba, to by busiarz kursował. Te kilka osób naprawdę może się przesiąść.

Z tym pięknym zgraniem kursów to 319 i S mają naprawdę duże powodzenie w przesiadkach :) W wolne jadąc do Chrzanowa albo od 25 do 95 minut czekania albo 319 jedzie 10 minut przed S. W drugą stronę tylko jeden kurs ma akceptowalną przesiadkę (Centrum 319 17:39, S 17:47)
Nie chce mi się teraz sprawdzać roboczych, jest niewiele ale jednak lepiej. Chociaż z takimi kwiatkami jak 3 minuty w szczycie na przesiadkę na Centrum z S na 319. Kto nie przeżył biegu ze spóźnionej S do (też na szczęście spóźnionej) 319 z Centrum na Rynek to nie zrozumie dlaczego to za krótko :/

Cytuj:
Którędy jechał od Jaworzna? Przez Szczakową czy przez Niwkę?
Chyba Niwkę. Jak nie zapomnę to sprawdzę ten rozkład na Dworcu jutro.

//Edit: Znalazłem jakiś archiwalny rozkład i cennik, chyba z samego końca funkcjonowania tej linii: http://polbuss.dbv.pl/viewpage.php?page_id=5


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Nd 25.01.2015, 22:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4092
Lokalizacja:
Ligota
nemo333 napisał(a):
Nie kursuje bo zainteresowanie raczej niewielkie. Nawet o dziwo Polbusy Katowice<->Chrzanów jeżdżą z pustymi siedzącymi a jeszcze z rok, może półtora roku temu potrafiłem przestać całą drogę albo nawet i na przedniej szybie leżeć...
Polbus jeździł kiedyś na trasie mniej-więcej 319 i S w obecnym kształcie, z Chrzanowa przez Balin do PKP w Sosnowcu. Częstotliwość nie powalała, chyba raz na 2 godziny. Wielokrotnie zawieszali obsługę, wznawiali i ostatecznie już od chyba ponad roku całkowicie olali tę linie. W Balinie przy Kościele i (chyba) w Sosnowcu na dworcu wiszą dalej rozkłady tego tworu jak kogoś interesuje.

Dodatkowo ktoś musiałby za to zapłacić. Chrzanów pewnie szybko nie dorzuci się więcej niż to co teraz dali.

To jak teraz - nie licząc A i przesiadek na 319 - dojechać sensownie z Katowic do Chrzanowa?

nemo333 napisał(a):
Z tym pięknym zgraniem kursów to 319 i S mają naprawdę duże powodzenie w przesiadkach :) W wolne jadąc do Chrzanowa albo od 25 do 95 minut czekania albo 319 jedzie 10 minut przed S. W drugą stronę tylko jeden kurs ma akceptowalną przesiadkę (Centrum 319 17:39, S 17:47)
Nie chce mi się teraz sprawdzać roboczych, jest niewiele ale jednak lepiej. Chociaż z takimi kwiatkami jak 3 minuty w szczycie na przesiadkę na Centrum z S na 319. Kto nie przeżył biegu ze spóźnionej S do (też na szczęście spóźnionej) 319 z Centrum na Rynek to nie zrozumie dlaczego to za krótko :/

Tak, na to zwróciłem uwagę już dawno, tuż po skróceniu tras J i S i wprowadzeniu 300 i 319. Chyba nastąpiła nieodwracalna przesiadka do samochodów...

nemo333 napisał(a):
//Edit: Znalazłem jakiś archiwalny rozkład i cennik, chyba z samego końca funkcjonowania tej linii: http://polbuss.dbv.pl/viewpage.php?page_id=5

Dupy to nie urywało, szczególnie w weekendy :-/

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Nd 25.01.2015, 22:51 

Dołączył(a): Nd 10.11.2013, 14:44
Posty: 826
Egon napisał(a):
To jak teraz - nie licząc A i przesiadek na 319 - dojechać sensownie z Katowic do Chrzanowa?

Z tego co znam: A, E i 319 (w wolne przesiadki praktycznie w każdym kursie 319 zsynchronizowane, w robocze też powinno być sensownie), PolBus (http://polbuss.dbv.pl/viewpage.php?page_id=4, ale nie polecam jak ktoś nie lubi rozklekotanych Sprinterków i Vario z UK po przełożeniu kierownicy i dorzuceniu najtańszych turystycznych siedzeń albo z kasowanych niemieckich autobusów miejskich :) Bo takie tam w większości jeżdżą, mają ze 4 nowe Sprintery o lepszym wnętrzu), pociąg do Trzebini i potem autobusem do Chrzanowa albo bus Interu (http://bus-inter.pl/katowice-trzebinia.htm).

Egon napisał(a):
Tak, na to zwróciłem uwagę już dawno, tuż po skróceniu tras J i S i wprowadzeniu 300 i 319. Chyba nastąpiła nieodwracalna przesiadka do samochodów...

Taka niestety jest konsekwencja pogorszenia komunikacji :( W wakacje dojazd rowerem z Sosnowca do Chrzanowa często wychodził mi czasowo podobnie jak autobusem. A przynajmniej nie czekałem 2 razy na przesiadki do innego pojazdu.

Cytuj:
Dupy to nie urywało, szczególnie w weekendy :-/
No w weekendy to oferta była piękna :)
Jak dobrze pamiętam jeszcze z funkcjonowania tej linii to nie raz bywało że bus sobie nie przyjeżdżał, po prostu bez powiadomienia zawieszali obsługę, pewnie jak brakło pojazdów czy kierowców. Gdzieś na forum PolBus były marudzenia na takie sytuację więc pewnie było tak częściej niż to co przypadkiem kilka razy zauważyłem. Na szczęście w życiu nie miałem potrzeby tym jechać :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Nd 25.01.2015, 23:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 16.08.2010, 20:07
Posty: 667
Lokalizacja:
Katowice
Egon napisał(a):
To nadaje się tylko do piasku. Około 2 lata temu pisaliśmy do KZK GOP i prezydentów/burmistrzów/wójtów o połączenie 653 z 41 w jedną linię. Do dziś nie mamy żadnej odpowiedzi. Ale to nie rozwiązuje połączenia Panewnik z Mikołowem, ani Zarzeczem. Być może wystarczającym byłoby wydłużenie 937 do przystanku Panewniki Szkoła (mikrobus spokojnie nawróciłby obok Simply) albo Panewniki Bema.


Jakiś czas temu odbyła się lokalna akcja zbierania podpisów pod petycją wydłużenia linii 937 do Panewnik (podpisy zbierano między innymi w tym nowym Kościele na Piotrowicach i podobno radny Skiba był zaangażowany), ale chyba miasto wspólnie z KZK GOP olało sprawę. Jeśli chodzi o polepszenie komunikacji miejskiej w okolicach pętli piotrowickiej to na stronie miasta można odnaleźć informację, że po zakończeniu remontu ulicy Tunelowej (czyli już) planuje się skierowanie linii 937 po obsłudze przystanku "Piotrowice Działowa'' przez Sępią, Barcelońską, Tunelową do włączenia się w Bukszpanową.

_________________
"Uruchomienie bezpośredniego połączenia z Katowic do USA jest wbrew polskiej racji stanu." - denerwuje się Jan Pamuła, prezes krakowskiego portu lotniczego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Nd 25.01.2015, 23:06 

Dołączył(a): Nd 4.12.2011, 21:20
Posty: 68
Inter na trasie Trzebinia - Chrzanów - Katowice, podobno się zwija od 01.02. To samo nastąpiło z linią Link Busa jakiś czas temu: Katowice - Chrzanów - Kraków.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Pn 26.01.2015, 8:28 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3948
Lokalizacja:
Sosnowiec
Egon napisał(a):
nemo333 napisał(a):
Z tym pięknym zgraniem kursów to 319 i S mają naprawdę duże powodzenie w przesiadkach :) W wolne jadąc do Chrzanowa albo od 25 do 95 minut czekania albo 319 jedzie 10 minut przed S. W drugą stronę tylko jeden kurs ma akceptowalną przesiadkę (Centrum 319 17:39, S 17:47)
Nie chce mi się teraz sprawdzać roboczych, jest niewiele ale jednak lepiej. Chociaż z takimi kwiatkami jak 3 minuty w szczycie na przesiadkę na Centrum z S na 319. Kto nie przeżył biegu ze spóźnionej S do (też na szczęście spóźnionej) 319 z Centrum na Rynek to nie zrozumie dlaczego to za krótko :/

Tak, na to zwróciłem uwagę już dawno, tuż po skróceniu tras J i S i wprowadzeniu 300 i 319. Chyba nastąpiła nieodwracalna przesiadka do samochodów...


Linia S była sztucznym połączeniem dwóch linii, w dodatku okropnie nieustawialnym rozkładowo, ale tu wszyscy widzą tłumy jeżdżące z Sosnowca do Chrzanowa w sytuacji, gdy Chrzanów zwyczajnie ciąży do Krakowa, trochę do Katowic, ale nie do Sosnowca. Sosnowiec Chrzanowowi nie ma nic do zaoferowania, brutalnie rzecz ujmując.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Pn 26.01.2015, 13:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4092
Lokalizacja:
Ligota
aso napisał(a):
Linia S była sztucznym połączeniem dwóch linii, w dodatku okropnie nieustawialnym rozkładowo, ale tu wszyscy widzą tłumy jeżdżące z Sosnowca do Chrzanowa w sytuacji, gdy Chrzanów zwyczajnie ciąży do Krakowa, trochę do Katowic, ale nie do Sosnowca. Sosnowiec Chrzanowowi nie ma nic do zaoferowania, brutalnie rzecz ujmując.

Może to i racja, ale to nie jest powód do układania złośliwych rozkładów, gdzie jedna linia ma odjazd 3-5 minut przed przyjazdem drugiej. A tak w wielu kursach początkowo było w przypadku S + 319 - jak jest teraz, nie sprawdzałem. Ale w naszych warunkach (KZK GOP, MZK, MZDiM) na to, aby przesiadka mogła dojść do skutku, musisz przewidzieć 15 minut. Sam dziś tego doświadczyłem - podróżując 10 + 973 + 672 miałem teoretycznie na pierwszą przesiadkę 13 minut czasu, na drugą 8. W praktyce na pierwszą zostały mi 2 minuty, a druga była na styk.
Bardzo to dziwne, ale udało się nieźle zsynchronizować połączenia 44 + 302/370, mimo, że to różni organizatorzy. Przypadek czy nieuwaga? ;)

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Pn 26.01.2015, 14:31 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3948
Lokalizacja:
Sosnowiec
Egon napisał(a):
aso napisał(a):
Linia S była sztucznym połączeniem dwóch linii, w dodatku okropnie nieustawialnym rozkładowo, ale tu wszyscy widzą tłumy jeżdżące z Sosnowca do Chrzanowa w sytuacji, gdy Chrzanów zwyczajnie ciąży do Krakowa, trochę do Katowic, ale nie do Sosnowca. Sosnowiec Chrzanowowi nie ma nic do zaoferowania, brutalnie rzecz ujmując.

Może to i racja, ale to nie jest powód do układania złośliwych rozkładów, gdzie jedna linia ma odjazd 3-5 minut przed przyjazdem drugiej.


Akurat poznałem ludzi, którzy się tam tym zajmują... Nie można im zarzucić złośliwości i braku kompetencji. Tam są osoby, od których można się uczyć fachu. Niestety, tworzenie rozkładów jazdy to nie jest koncert życzeń, ale twarde zmierzenie się z tysiącem różnych założeń. A te - jak każde kompromisy, nie zawsze dają rozwiązanie idealne. To nie są rozkłady na liniach PKM Sosnowiec, gdzie wynik końcowy jest dziełem czystego przypadku, ewentualnie mniejszego zakresu wyrządzonych szkód (i tak np. mamy synchronizację 8xx z Zagórza do Katowic 2-5-23, bo połączenie we wspólny obieg 808 z 811 jest za trudne).


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Pn 26.01.2015, 14:44 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3948
Lokalizacja:
Sosnowiec
Egon napisał(a):
Ale w naszych warunkach (KZK GOP, MZK, MZDiM) na to, aby przesiadka mogła dojść do skutku, musisz przewidzieć 15 minut. Sam dziś tego doświadczyłem - podróżując 10 + 973 + 672 miałem teoretycznie na pierwszą przesiadkę 13 minut czasu, na drugą 8. W praktyce na pierwszą zostały mi 2 minuty, a druga była na styk.


Po prostu trzeba odejść od stada linii jeżdżących przypadkowo do linii jeżdżących z wysokimi częstotliwościami, że zwyczajnie pasażer nie zauważa spóźnień. No ale nawet tutaj - wydawałoby się, że wśród grupy myślącej racjonalnie, trend do obrony połączeń bezpośrednich o częstotliwościach wiejskich strzał jest duży. I nie piszę tu o tej konkretnej sytuacji, ale o globalnym problemie remarszrutyzacji układu autobusowego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Pn 26.01.2015, 14:57 

Dołączył(a): Nd 4.12.2011, 21:20
Posty: 68
aso napisał(a):
Egon napisał(a):
aso napisał(a):
Linia S była sztucznym połączeniem dwóch linii, w dodatku okropnie nieustawialnym rozkładowo, ale tu wszyscy widzą tłumy jeżdżące z Sosnowca do Chrzanowa w sytuacji, gdy Chrzanów zwyczajnie ciąży do Krakowa, trochę do Katowic, ale nie do Sosnowca. Sosnowiec Chrzanowowi nie ma nic do zaoferowania, brutalnie rzecz ujmując.

Może to i racja, ale to nie jest powód do układania złośliwych rozkładów, gdzie jedna linia ma odjazd 3-5 minut przed przyjazdem drugiej.


Akurat poznałem ludzi, którzy się tam tym zajmują... Nie można im zarzucić złośliwości i braku kompetencji. Tam są osoby, od których można się uczyć fachu. Niestety, tworzenie rozkładów jazdy to nie jest koncert życzeń, ale twarde zmierzenie się z tysiącem różnych założeń. A te - jak każde kompromisy, nie zawsze dają rozwiązanie idealne. To nie są rozkłady na liniach PKM Sosnowiec, gdzie wynik końcowy jest dziełem czystego przypadku, ewentualnie mniejszego zakresu wyrządzonych szkód (i tak np. mamy synchronizację 8xx z Zagórza do Katowic 2-5-23, bo połączenie we wspólny obieg 808 z 811 jest za trudne).


Też jestem zdania, że zarządzanie jaworznicką komunikacją przerosłoby wszystkich okolicznych organizatorów. Nie ukrywajmy, ale przy takiej zabudowie jak w Jaworznie, głównie niskiej z wyjątkiem śródmieścia i okolicznych osiedli, uzyskanie wyraźnych taktów, a co za tym idzie stworzenie systemu przesiadek jest bardzo utrudnione. Większość kursów linii kursujących po mieście robiona jest z uwzględnieniem funkcji. Tu szkoła, tu jakiś zakład pracy, tu przesiadka z linii z Katowic, to nie jest łatwy organizm. Mimo to, oprócz wymienionych wcześniej przeze mnie "propozycji" nie ma co zarzucić osobom pracującym nad rozkładami. Weźmy też pod uwagę, że budżet jaworznickiej komunikacji nie jest wydumany jak w KZK i na wszystko trzeba znaleźć wozokilometry.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Pn 26.01.2015, 15:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4092
Lokalizacja:
Ligota
aso napisał(a):
Po prostu trzeba odejść od stada linii jeżdżących przypadkowo do linii jeżdżących z wysokimi częstotliwościami, że zwyczajnie pasażer nie zauważa spóźnień. No ale nawet tutaj - wydawałoby się, że wśród grupy myślącej racjonalnie, trend do obrony połączeń bezpośrednich o częstotliwościach wiejskich strzał jest duży. I nie piszę tu o tej konkretnej sytuacji, ale o globalnym problemie remarszrutyzacji układu autobusowego.

No ale o co Ci chodzi? Zrobisz takie 973 z Ochojca do Murcek przez las co 10 minut? Albo wiejską linię z Murcek do Wesołej? A po co tam takie częstotliwości? To nie ten problem, moje autobusy (za wyjątkiem spóźnionej początkowo o 5 minut 10-tki) odjeżdżały z przystanków punktualnie. 10 i 973 nabrały dodatkowych opóźnień gdzieś po drodze, mimo iż żadnych korków nie było, a drogi, nawet te przez las, były dobrze odśnieżone. Nie dziwię się, że pasażerowie nie lubią przesiadek - do niektórych kierowców to nie dociera, że ktoś może chcieć zdążyć na inne połączenie i odjeżdżają sobie z krańcówek nawet o 5 - 10 minut później. Pisałem już kilka lat temu o panu ze 177, notoryczne generującym opóźnienia już z Dąbrówki Małej do Bogucic. Trafiło mi się to 7 razy z rzędu, aż w końcu zrezygnowałem z tego połączenia.
Ja nie żądam bezpośredniego połączenia Ligoty z Wesołą, mogę tam jechać z dwiema przesiadkami. Ale niech one będą sensownie ułożone, albo niech ta komunikacja kursuje zgodnie z rozkładem jazdy.

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Pn 26.01.2015, 16:32 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 6.06.2008, 18:55
Posty: 2310
Lokalizacja:
Katowice
Egon napisał(a):
[i odjeżdżają sobie z krańcówek nawet o 5 - 10 minut później

Tylko skąd zaczęło się to brać. Niech KZK zrobi sensowne rozkłady z szybkim przelotami i sensownymi pauzami wzorem innych miast.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Pn 26.01.2015, 17:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4092
Lokalizacja:
Ligota
BTW - czy po Jaworznie jeszcze jeżdżą busiarze? Z internetu gdzieś poznikały rozkłady jazdy, więc może powymierali? Ostatnio jak tam byłem, to już mikrobusów było jakby mniej niż kiedyś...

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Pn 26.01.2015, 19:09 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4116
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
Egon napisał(a):
BTW - czy po Jaworznie jeszcze jeżdżą busiarze? Z internetu gdzieś poznikały rozkłady jazdy, więc może powymierali? Ostatnio jak tam byłem, to już mikrobusów było jakby mniej niż kiedyś...

Jeżdżą.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Pn 26.01.2015, 19:25 

Dołączył(a): Nd 4.12.2011, 21:20
Posty: 68
Jeżdżą, powstająca 350 może ich trochę jednak wykarczować. Bo będzie to linia, która na głównej osi będzie stanowić dla nich największą konkurencję.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Pn 26.01.2015, 19:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4092
Lokalizacja:
Ligota
A ile biorą za przejazd?

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Pn 26.01.2015, 20:05 

Dołączył(a): Nd 4.12.2011, 21:20
Posty: 68
2 zł. Podczas gdy autobus PKM Jaworzno: 1,70 zł (bilet normalny). I tutaj pewno zaskoczenie tak niskiej ceny (bo jednak temat PKM Jaworzno, pewno nie śledzą wszyscy). Dla przykładu z Osiedla Paderewskiego do Uniwersyteckiej linią A, z PKM J. zapłacimy 1,70 zł (normalny), natomiast taką 940 - 3,20 zł.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2015 roku
Napisane: Pn 26.01.2015, 20:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58
Posty: 2091
Lokalizacja:
Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
K 2 napisał(a):
2 zł. Podczas gdy autobus PKM Jaworzno: 1,70 zł (bilet normalny). I tutaj pewno zaskoczenie tak niskiej ceny (bo jednak temat PKM Jaworzno, pewno nie śledzą wszyscy). Dla przykładu z Osiedla Paderewskiego do Uniwersyteckiej linią A, z PKM J. zapłacimy 1,70 zł (normalny), natomiast taką 940 - 3,20 zł.
Tym niemniej A jako tania forma transportu z Paderewy do centrum Katowic to bardziej ciekawostka do teleturniejów i dyskusji akademickich, biorąc poprawkę na liczbę kursów i proporcjonalną liczbę JKMek w portfelach mieszkańców Paderewy. Większe wrażenie na mnie robi cena z Chrzanowa do Katowic dla braci studenckiej - 2,30/2,10 to są grosze.

_________________
"Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 673 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności