Teraz jest Wt 21.05.2019, 0:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 413 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: Nd 22.01.2017, 10:23 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3927
Lokalizacja:
Sosnowiec
michalsc napisał(a):
Zaproponowałem panu radnemu przetrasowanie lini 91 (wywalenie tego z Sienkiewicza, puszczenie przez estakade i dalej przez Stary Sosnowiec), choć wiem, że na odrodzenia będzie wysiadać 0-1 osoba, ale jegomość nie znalazł czasu, żeby mi odpisać.


Wiesz, może to i lepiej. Bo jeszcze kilka takich pomysłów i budżet tego może nie wytrzymać... Po wywaleniu 91 z Dworca linia całkiem straci na sosnowieckim odcinku pasażerów, chociaż już teraz jest bieda. Za to ucieszą się przewoźnicy prywatni...

I ostatnia rzecz - chcąc poprawić obsługę i dostępność komunikacyjną tamtej części osiedla, należałoby raczej jechać Kilińskiego i Sedlaka, a dopiero potem Mireckiego. Do przystanku na Mireckiego jest trochę daleko i... poza klientami Kauflandu (pojedyncze osoby) nikt z niego nie korzysta.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: Nd 22.01.2017, 10:37 

Dołączył(a): Śr 27.08.2014, 11:59
Posty: 68
aso napisał(a):
michalsc napisał(a):
Zaproponowałem panu radnemu przetrasowanie lini 91 (wywalenie tego z Sienkiewicza, puszczenie przez estakade i dalej przez Stary Sosnowiec), choć wiem, że na odrodzenia będzie wysiadać 0-1 osoba, ale jegomość nie znalazł czasu, żeby mi odpisać.


Wiesz, może to i lepiej. Bo jeszcze kilka takich pomysłów i budżet tego może nie wytrzymać... Po wywaleniu 91 z Dworca linia całkiem straci na sosnowieckim odcinku pasażerów, chociaż już teraz jest bieda. Za to ucieszą się przewoźnicy prywatni...


Przepraszam, być może opisałem to nieprecyzyjnie. Nie myślałem o wywaleniu 91 z Dworca. Urząd, Estakada, Dworzec, Odrodzenia, Mireckiego, Milmet itd. Nie twierdzę, że ta zmiana jest potrzebna, ale to mniej szkodliwa alternatywa dla chorych ambicji pana radnego.

Tram2012N napisał(a):
Nie wiem co powiedzieć z tą "dobrą zmianą" dla 815. Teraz dam przykład jak to może wyglądać: w dni robocze po 2 kursy na godzinę, więc linia skończyłaby kursowanie w okolicach godziny 18 lub 19, czyli około 3-4 godzin wcześniej niż teraz. W soboty około 21-22 (jeżeli linia kursowałaby co godzinę), a w niedziele i święta około godziny 19-20 (jeżeli linia kursowałaby co 1,5 h).


Dopiero styczeń a chyba mamy już post roku. Nie wpadłeś na to, że kursy wywalone z Ostrów będą skrócone do Zajezdni?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: Nd 22.01.2017, 11:13 

Dołączył(a): Śr 27.08.2014, 11:59
Posty: 68
Cytuj:
I ostatnia rzecz - chcąc poprawić obsługę i dostępność komunikacyjną tamtej części osiedla, należałoby raczej jechać Kilińskiego i Sedlaka, a dopiero potem Mireckiego. Do przystanku na Mireckiego jest trochę daleko i... poza klientami Kauflandu (pojedyncze osoby) nikt z niego nie korzysta.


Kilińskiego jest zbyt wąska.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: Nd 22.01.2017, 12:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 16.08.2010, 20:07
Posty: 664
Lokalizacja:
Katowice
Zmiany na 815 są zgodne z tym co wychodziło z pomiarów. W szczycie 815 do Ostrów jest uzasadnione, natomiast poza tymi godziny autobusy kursują praktycznie puste. Warto też mieć na uwadze fakt, że w chwili obecnej kierowcy z popołudniowej zmiany praktycznie nie mieli przerw w dni robocze, gdyż te rozkładowe są za krótkie w stosunku do opóźnień jakie występują na tej lini.

_________________
"Uruchomienie bezpośredniego połączenia z Katowic do USA jest wbrew polskiej racji stanu." - denerwuje się Jan Pamuła, prezes krakowskiego portu lotniczego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: Nd 22.01.2017, 13:48 

Dołączył(a): So 17.09.2016, 20:31
Posty: 288
Lokalizacja:
GOP
michalsc napisał(a):
Tram2012N napisał(a):
Nie wiem co powiedzieć z tą "dobrą zmianą" dla 815. Teraz dam przykład jak to może wyglądać: w dni robocze po 2 kursy na godzinę, więc linia skończyłaby kursowanie w okolicach godziny 18 lub 19, czyli około 3-4 godzin wcześniej niż teraz. W soboty około 21-22 (jeżeli linia kursowałaby co godzinę), a w niedziele i święta około godziny 19-20 (jeżeli linia kursowałaby co 1,5 h).
Dopiero styczeń a chyba mamy już post roku. Nie wpadłeś na to, że kursy wywalone z Ostrów będą skrócone do Zajezdni?
Być może wpadłem, a ja podałem tylko przykład.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: Nd 22.01.2017, 14:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2826
Idiotyczny przykład, tak na marginesie :)

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: Nd 22.01.2017, 14:12 

Dołączył(a): Śr 27.08.2014, 11:59
Posty: 68
Kubala. napisał(a):
Zmiany na 815 są zgodne z tym co wychodziło z pomiarów. W szczycie 815 do Ostrów jest uzasadnione, natomiast poza tymi godziny autobusy kursują praktycznie puste. Warto też mieć na uwadze fakt, że w chwili obecnej kierowcy z popołudniowej zmiany praktycznie nie mieli przerw w dni robocze, gdyż te rozkładowe są za krótkie w stosunku do opóźnień jakie występują na tej lini.


Wieczorem przerwy bedą, ale w szczycie i tak wszystko pojedzie na Ostrowy, więc dalej kursy na pierwszym przystanku będą opóźnione. Z tym GOP pewnie nic nie zrobi. Ciekawe jakie wnioski wyciągnęli z pomiarów na 835...

Cytuj:
Być może wpadłem, a ja podałem tylko przykład.


Na prawdę pomyślałeś, że 815 będzie jeździło w R do 18?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: Nd 22.01.2017, 16:58 

Dołączył(a): So 17.09.2016, 20:31
Posty: 288
Lokalizacja:
GOP
motley napisał(a):
Idiotyczny przykład, tak na marginesie :)
Oj tam :)

michalsc napisał(a):
Tram2012N napisał(a):
Być może wpadłem, a ja podałem tylko przykład.
Na prawdę pomyślałeś, że 815 będzie jeździło w R do 18?
Nie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: Pn 23.01.2017, 17:11 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3927
Lokalizacja:
Sosnowiec
michalsc napisał(a):
Cytuj:
I ostatnia rzecz - chcąc poprawić obsługę i dostępność komunikacyjną tamtej części osiedla, należałoby raczej jechać Kilińskiego i Sedlaka, a dopiero potem Mireckiego. Do przystanku na Mireckiego jest trochę daleko i... poza klientami Kauflandu (pojedyncze osoby) nikt z niego nie korzysta.


Kilińskiego jest zbyt wąska.


Przecież tamtędy jeździły już autobusy - zastępcze podczas remontu wiaduktu na Piłsudskiego w 2003 roku.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: Pn 23.01.2017, 19:34 

Dołączył(a): Śr 27.08.2014, 11:59
Posty: 68
aso napisał(a):
michalsc napisał(a):
Cytuj:
I ostatnia rzecz - chcąc poprawić obsługę i dostępność komunikacyjną tamtej części osiedla, należałoby raczej jechać Kilińskiego i Sedlaka, a dopiero potem Mireckiego. Do przystanku na Mireckiego jest trochę daleko i... poza klientami Kauflandu (pojedyncze osoby) nikt z niego nie korzysta.


Kilińskiego jest zbyt wąska.


Przecież tamtędy jeździły już autobusy - zastępcze podczas remontu wiaduktu na Piłsudskiego w 2003 roku.


Od biedy pewnie można się tamtędy przecisnąć, ale to typowa droga osiedlowa. Parkingi po obu stronach ulicy etc. Dwa autobusy na pewno miałyby problem, żeby się w niektórych miejscach wyminąć. Oprócz tego, przy przejściu podziemnym jest ciasna wysepka i nie wiem czy dałoby się tam wykręcić dechą. Mieszkańcy też pewnie nie byliby zachwyceni.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: Wt 24.01.2017, 23:18 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3927
Lokalizacja:
Sosnowiec
michalsc napisał(a):
Od biedy pewnie można się tamtędy przecisnąć, ale to typowa droga osiedlowa. Parkingi po obu stronach ulicy etc. Dwa autobusy na pewno miałyby problem, żeby się w niektórych miejscach wyminąć. Oprócz tego, przy przejściu podziemnym jest ciasna wysepka i nie wiem czy dałoby się tam wykręcić dechą. Mieszkańcy też pewnie nie byliby zachwyceni.


No tak... Po co próbować skracać mieszkańcom drogę do najbliższego przystanku komunikacji miejskiej o ok. 400-500 metrów. Łatwiej powiedzieć, że się nie da i znaleźć tysiące problemów. A to, że nie rozmawiamy o pojedynczych domkach, a kwartale zabudowanego blokami osiedla w którym trochę osób jednak mieszka, to taki detal. No ale aby zmienić działania, trzeba zmienić sposób myślenia. W sytuacji możliwości zaparkowania samochodu pod klatką i kilkuminutowego spaceru do najbliższego przystanku wybór środka transportu nasuwa się sam.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: Śr 25.01.2017, 20:12 

Dołączył(a): Śr 27.08.2014, 11:59
Posty: 68
Cytuj:
No tak... Po co próbować skracać mieszkańcom drogę do najbliższego przystanku komunikacji miejskiej o ok. 400-500 metrów. Łatwiej powiedzieć, że się nie da i znaleźć tysiące problemów. A to, że nie rozmawiamy o pojedynczych domkach, a kwartale zabudowanego blokami osiedla w którym trochę osób jednak mieszka, to taki detal. No ale aby zmienić działania, trzeba zmienić sposób myślenia.


Nie uważam, że puszczenie linii przez Kilińskiego/Sedlaka to zły pomysł. Piszę tylko o ewentualnych problemach technicznych.

Cytuj:
W sytuacji możliwości zaparkowania samochodu pod klatką i kilkuminutowego spaceru do najbliższego przystanku wybór środka transportu nasuwa się sam.


Dopóki nie poprawi się oferta, nawet przystanek stojący 5 metrów od klatki nie przekona posiadacza samochodu do zmiany środka transportu (póki co, ta oferta tylko się pogarsza). Niestety, jestem tego przykładem i to na dodatek takim, który posiada darmowy bilet.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: Śr 25.01.2017, 23:54 

Dołączył(a): Nd 21.09.2003, 23:56
Posty: 729
Lokalizacja:
Sosnowiec
michalsc napisał(a):
Wywalenie 723 ze wspólnego przystanku na Pogoń/Gospodarczą przy dworcu to strzał w kolano.

Też tak uważam. Jeśli chcieli stworzyć takie połączenie (jakie właściwie?), to już lepsze byłoby przetrasowanie 622 od "Sielec Park" do Mireckiego/Roweckiego przez Dworzec PKP (zamiast Urzędu). Maczki z przyległościami dostałyby przynajmniej autobus pod dworzec, a licząc wg rozkładów 106 i 723, czas przejazdu uległby skróceniu o 1-3 minuty względem obecnej trasy. 622 też obsługiwałby przystanek „Dworzec PKP” w kierunku Pogoni „pod prąd” względem innych linii, ale ta linia byłaby na tym przystanku nowa, więc zamieszanie mniejsze i brak pogorszenia względem stanu obecnego. No i „Czeladź” zostaje na jednym stanowisku.

Moim zdaniem powinno się zmienić trasę 908, ponieważ po wybudowaniu ronda na „Piastowie” można jedną trasą obsłużyć i Pogoń (Roweckiego), i odcinek Os. Piastów – Dworzec PKP. Trasa: Katowice - (…) - Milowice C.H. - Roweckiego – Mireckiego – Os. Piastów (nawrotka na rondzie; ulokowanie przystanków na to pozwala) – Dworzec PKP – UM.
Wydaje mi się, że cogodzinne, całonocne połączenie sosnowieckiego dworca (np. przesiadki z tramwajów) i Katowic zarówno z Pogonią, jak i „Piastowem” znacznie poprawiłoby nocną komunikację w tej części miasta.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: Cz 26.01.2017, 11:17 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3927
Lokalizacja:
Sosnowiec
Ravel napisał(a):
622 też obsługiwałby przystanek „Dworzec PKP” w kierunku Pogoni „pod prąd” względem innych linii, ale ta linia byłaby na tym przystanku nowa, więc zamieszanie mniejsze i brak pogorszenia względem stanu obecnego. No i „Czeladź” zostaje na jednym stanowisku.


Wydłużmy czas jazdy na najszybszej linii z Pogoni na Zagórze. A to się pasażerowie ucieszą... A czas jazdy uległby wydłużeniu, bo 622 ma w tej chwili czas policzony dobrze, w przeciwieństwie do bzdur, jakie są na nowym 723.

Ravel napisał(a):
Moim zdaniem powinno się zmienić trasę 908, ponieważ po wybudowaniu ronda na „Piastowie” można jedną trasą obsłużyć i Pogoń (Roweckiego), i odcinek Os. Piastów – Dworzec PKP. Trasa: Katowice - (…) - Milowice C.H. - Roweckiego – Mireckiego – Os. Piastów (nawrotka na rondzie; ulokowanie przystanków na to pozwala) – Dworzec PKP – UM.


Przecież 908 jest okrężne - w jedną stronę jedzie przez Dworzec, w drugą - przez Pogoń. Po co komplikować rzeczy proste?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: So 28.01.2017, 13:36 

Dołączył(a): Nd 21.09.2003, 23:56
Posty: 729
Lokalizacja:
Sosnowiec
aso napisał(a):
Wydłużmy czas jazdy na najszybszej linii z Pogoni na Zagórze. A to się pasażerowie ucieszą... A czas jazdy uległby wydłużeniu, bo 622 ma w tej chwili czas policzony dobrze, w przeciwieństwie do bzdur, jakie są na nowym 723.
723 jedzie spod dworca na Odrodzenia 3 minuty, czyli tyle, ile osiemsetki na Os. Piastów. Z Odrodzenia na Mireckiego jest niby minuta. Jeśli faktycznie jest ten czas źle wyliczony, to o ile?
Między „Sielec Park” a „Dworzec PKP” 106 jedzie 4 minuty, czyli odcinek Sielec Park – Dworzec PKP – Mireckiego autobus pokonywałby według tych rozkładów 8 minut. 622 z Sielca na Roweckiego jedzie 10 minut... nie ma możliwości, aby niedoszacowanie czasu na obecnym 723 było większe niż 2 minuty. W najgorszym przypadku masz więc czasowo to samo.
Cytuj:
Przecież 908 jest okrężne - w jedną stronę jedzie przez Dworzec, w drugą - przez Pogoń. Po co komplikować rzeczy proste?
Jednokierunkowo, czyli nie masz np. połączenia z Pogoni do Centrum.
Powinno się przynajmniej zmienić oznaczenie trasy pod dworcem (w kierunku UM), na kierunek „Katowice, przez UM”. Ile osób wie, że może spod dworca dojechać do Katowic?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: So 28.01.2017, 14:43 

Dołączył(a): Pn 5.09.2011, 23:07
Posty: 924
Lokalizacja:
Sosnowiec
Jak dla mnie 908 powinno sie wydłużyć na Zagorze. Czesto tak było ze jak wracałem w nocy z Katowic to przesiadka na tramwaj skutkowała ok 30 minutowym posiedzeniem na przystanku. Jezeli jednak nie ma szans na cos takiego to lepiej było by skrócić ta linie do dworca PKP i tam jakoś skoordynować to z tramwajami. Kolejna sprawa to ze raczej wiekszosc nocnych lini autobusowych w Zagłębiu służy jako autobus pracowniczy dla pracowników PKMu niz dla pozostałych pasażerów. Czemu np w Katowicach mozna było stworzyć normalne linie nocne z normalną numeracją a nie jakies dziwadło w stylu 902N z kiloma wariantami nie mających ze soba nic wspólnego ?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: So 28.01.2017, 15:39 

Dołączył(a): So 1.04.2006, 20:27
Posty: 694
Lokalizacja:
GóRny Śląsk
Arbeiterus napisał(a):
Czemu np w Katowicach mozna było stworzyć normalne linie nocne z normalną numeracją a nie jakies dziwadło w stylu 902N z kiloma wariantami nie mających ze soba nic wspólnego ?


Akurat numeracja 905N w Katowicach to jak dla mnie porażka. 37N by było najlepsze bez wprowadzania bałaganu numeracyjnego.

_________________
!!! ZMIEŃ BUS NA WÓZ !!!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: So 28.01.2017, 16:18 

Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43
Posty: 1356
Arbeiterus napisał(a):
Jak dla mnie 908 powinno sie wydłużyć na Zagorze. Czesto tak było ze jak wracałem w nocy z Katowic to przesiadka na tramwaj skutkowała ok 30 minutowym posiedzeniem na przystanku. Jezeli jednak nie ma szans na cos takiego to lepiej było by skrócić ta linie do dworca PKP i tam jakoś skoordynować to z tramwajami. Kolejna sprawa to ze raczej wiekszosc nocnych lini autobusowych w Zagłębiu służy jako autobus pracowniczy dla pracowników PKMu niz dla pozostałych pasażerów. Czemu np w Katowicach mozna było stworzyć normalne linie nocne z normalną numeracją a nie jakies dziwadło w stylu 902N z kiloma wariantami nie mających ze soba nic wspólnego ?


Wtedy na 908 potrzebny byłby drugi wóz, temat był poruszany i wyszło tylko to że w weekendy jest przesiadka na 902N pod Urzędem Miasta.

A co do samego 902N to z tego jak by podzielić to są następujące warianty:
(w nawiasie propozycja numeru)

(902N) - Sosnowiec Urząd Miasta -> Dąbrowa Górnicza Centrum -> Sosnowiec Urząd Miasta
(723N) - Czeladź Stare Miasto -> Zagórze Zajezdnia
(907N) - Zagórze Zajezdnia ->Pogoń -> Czeladź -> Będzin -> Mydlice -> Zagórze Zajednia (powrót)
(926N) - Zagórze Zajezdnia -> Niwka Osiedle Bór -> Zagórze Zajezdnia (powrót)
(927N)- Zagórze Zajezdnia -> Niwka Osiedle Bór -> Dańdówka -> Pogoń -> Środula -> Zagórze -> Klimontów -> Ostrowy -> Kazimierz-> Zagórze Zajezdnia ( powrót )
(182N) - Zagórze Zajezdnia - Dąbrowa Górnicza Centrum -> Zagórze Zajezdnia


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: So 28.01.2017, 16:37 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3927
Lokalizacja:
Sosnowiec
Arbeiterus napisał(a):
Jak dla mnie 908 powinno sie wydłużyć na Zagorze. Czesto tak było ze jak wracałem w nocy z Katowic to przesiadka na tramwaj skutkowała ok 30 minutowym posiedzeniem na przystanku. Jezeli jednak nie ma szans na cos takiego to lepiej było by skrócić ta linie do dworca PKP i tam jakoś skoordynować to z tramwajami. Kolejna sprawa to ze raczej wiekszosc nocnych lini autobusowych w Zagłębiu służy jako autobus pracowniczy dla pracowników PKMu niz dla pozostałych pasażerów. Czemu np w Katowicach mozna było stworzyć normalne linie nocne z normalną numeracją a nie jakies dziwadło w stylu 902N z kiloma wariantami nie mających ze soba nic wspólnego ?


Tu nie ma co za bardzo kombinować. Po prostu prosi się o uruchomienie całodobowy 808N, który obsłuży wszystkie najważniejsza osiedla. Pasażerowie na nockach są właściwie tylko w weekendy. W pozostałe dni - jeżdżą naprawdę pojedyncze osoby. W godzinach 23-24 pojawiają się w Katowicach osoby, które kończą podróż wieczornymi pociągami, autobusami, etc. Z drugiej strony - jak ktoś w tygodniu spotyka się ze znajomymi, to też nie będzie dłużej siedział, by następnego dnia iść do pracy. W tej chwili 808 w wieczornym i porannym kursie już dubluje się z 908N. Do tego w weekendy jest 902N. Co oznacza, że w niewiele większych pieniądzach da się zrobić sensowną komunikację nocną dla większości Zagłębia.

Co do Pogoni i Będzina - rozkłady jazdy warto by tak ułożyć, aby w Sosnowcu była przesiadka z takiego 808N na nocne T21 na Pogoń i do Będzina (i w drugą stronę). Naprawdę nie ma sensu, nawet w weekendy, gonić po trasie 2-3 autobusów.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2017 roku
Napisane: So 28.01.2017, 16:54 

Dołączył(a): Pn 5.09.2011, 23:07
Posty: 924
Lokalizacja:
Sosnowiec
Wg mnie najlepszy pomysł to wlasnie stworzenie 808N co godzine/1,5 z dworca PKP do centrum DG. W KATOWICACH, w Sosnowcu i DG przesiadki na tramwaj. Likwidacja za to większości kursów 902N i 908N.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 413 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności