Teraz jest So 20.04.2024, 3:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Śr 14.09.2022, 20:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 16.08.2010, 20:07
Posty: 783
Lokalizacja:
Katowice
pat napisał(a):
51 154 688 to wogole nie powinn już istnieć w takiej formie jak jest. Przez brak efektywności pekaesowa częstotliwość nie ma kierowców i znacznie większe są koszty generowane orzez takie linie. Podstawą powinna być dobra częstotliwość i nawet kilkukrotne przesiadki skomunikowane ze sobą. 688 powiedzmy dubluje 36. 51 yo linia dla dzieci na wagary pojedzie cała trasę w jedną wróci i po lekcjach a 154 to nawet pomysłu nie mam po co to dzisiaj jeździ. Wystarczy uporządkować w jedną linie 807/40 i jest połączenie z Pogoni do Katowic i tam przesiadki na 12 do Ligoty czy gdzie kolwiek indziej.


No nie do końca się zgodzę. 51 jest bardzo popularne na odcinku Ligota - Francuska - Dworzec. Z tego połączenia korzysta wielu studentów i pracowników biur i instytucji w okolicach Francuskiej i Jagiellońskiej. Nie jestem natomiast przekonany czy to ma sens na odcinku Dworzec - Witosa - Tauzen. Do Witosa często jeździ 115 plus jakieś dodatki pokroju 900, natomiast nikt o zdrowych zmysłach nie pojedzie z Dworca na Tauzen via Witosa. 51 zakończyłbym gdzieś w Centrum. Może warto byłoby wykorzystać tę linię do oczekiwanego skomunikowania Raciborskiej, Koszarowej. W tym rejonie wiele zaczyna się dziać także komunikacja bardzo się przyda. Trasę widziałbym następującą:
ASP - Raciborska - Strzelecka - Mikołowska - Dworzec - Jagiellońska - (..) - Ligota Akademiki - Jagiellońska - Dworzec - Mikołowska - Raciborska - Adamskiego - Koszarowa - ASP.

154 jest dobrą linią na odcinku katowickim. Pomimo PKSowej częstotliwości jeździ nią sporo pasażerów. Z całą pewnością robi dobrą robotę dla mieszkańców Rolnej oraz dużym jej plusem jest fakt, że pomija Dworzec pozwalając tym samym szybciej dostać się w okolice Jagiellońskiej czy też Francuskiej. Nie wiem czy jest ona potrzebna na odcinku SK-Sosnowiec. Jeśli nie to proponowałbym zakończyć jej bieg na SK, która powinna być znacznie lepiej obsługiwana, aniżeli obecnie. Być może zamiast okrężnej trasy w Centrum powinna w kierunku powrotnym jechać ulicami Dudy-Gracza - Warszawską Damrota - Powstańców - Francuską - Jagiellońską - Kopernika - Mikołowską, ażeby obsługiwała ulice dwukierunkowo w jak największym stopniu.

688 też jest w porządku. Zapewnia mieszkańcom Kostuchny i Piotrowic szybki czarter do P&R Brynów z pominięciem wycieczki po Ochojcu. Z punktu widzenia mieszkańców Kostuchny i Piotrowic wycięcie 688 jest znaczącym ograniczeniem oferty dojazdu do centrum bo 36 w żadnym punkcie nie umożliwia wygodnej przesiadki na coś do centrum. Trzeba skoordynować rozkład 688 i 36 na wspólnym odcinku i tyle.

_________________
"Uruchomienie bezpośredniego połączenia z Katowic do USA jest wbrew polskiej racji stanu." - denerwuje się Jan Pamuła, prezes krakowskiego portu lotniczego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Śr 14.09.2022, 20:26 

Dołączył(a): So 5.10.2013, 13:20
Posty: 294
Zawsze można puścić 36 Kościuszki i Kłodnicką. Nie takie rzeczy na Barbary już powstawały :p


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Śr 14.09.2022, 21:43 

Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43
Posty: 2027
Kubala. napisał(a):
pat napisał(a):
Może warto byłoby wykorzystać tę linię do oczekiwanego skomunikowania Raciborskiej, Koszarowej. W tym rejonie wiele zaczyna się dziać także komunikacja bardzo się przyda. Trasę widziałbym następującą:
ASP - Raciborska - Strzelecka - Mikołowska - Dworzec - Jagiellońska - (..) - Ligota Akademiki - Jagiellońska - Dworzec - Mikołowska - Raciborska - Adamskiego - Koszarowa - ASP.

Technicznie nie do wykonania na taborze BN.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Śr 14.09.2022, 21:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13991
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
panewnicki napisał(a):
Cytuj:
Wystarczy uporządkować w jedną linie 807/40 i jest połączenie z Pogoni do Katowic
Jest M23. W dni czerwone ma tyle samo kursów co 154 - zawrotne 7, z czego 2 jadą zderzak-w-zderzak. :D

No, to może by jeszcze je wydłużyć do Tychów przez Ligotę i już 154 nie potrzebne:p


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Śr 14.09.2022, 22:19 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
A po co?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Cz 15.09.2022, 10:57 

Dołączył(a): Wt 8.12.2020, 21:51
Posty: 266
Zderzak w zderzak, hehe.

01.10.2022 r., Zawodzie Centrum Przesiadkowe -> Janów Oswobodzenia Cmentarna (3,5 km), dni robocze:
4.35
5.03 04 33 (gdzie partner dla tego o 5.33?)
6-18. 03 04 33 34
19. 03 04 34 39 (wow!!!)
20-22. 38 39 (świetne przejscie minutowe, gratuluje!)

Odwróćmy kierunek:
4. 56
5. 29 59 59
6-10. 29 29 59 59
11. 29 30 59
12. 00 29 30 59
13. 00 29 31 59
14-16. 01 29 31 59
17. 01 29 29 59 59
18. 29 29 59 59
19. 29 56 59
20. 29 46
21-22. 04 46

Ile kosztuje podatnika:
- jeden kilometr przejechany przez autobus linii 930?
- uposażenie autora tego dzieła nowego tysiąclecia?
- uposażenie przełożonych tego jegomościa?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Cz 15.09.2022, 11:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 16.08.2010, 20:07
Posty: 783
Lokalizacja:
Katowice
panewnicki napisał(a):
Zderzak w zderzak, hehe.

01.10.2022 r., Zawodzie Centrum Przesiadkowe -> Janów Oswobodzenia Cmentarna (3,5 km), dni robocze:
4.35
5.03 04 33 (gdzie partner dla tego o 5.33?)
6-18. 03 04 33 34
19. 03 04 34 39 (wow!!!)
20-22. 38 39 (świetne przejscie minutowe, gratuluje!)

Odwróćmy kierunek:
4. 56
5. 29 59 59
6-10. 29 29 59 59
11. 29 30 59
12. 00 29 30 59
13. 00 29 31 59
14-16. 01 29 31 59
17. 01 29 29 59 59
18. 29 29 59 59
19. 29 56 59
20. 29 46
21-22. 04 46

Ile kosztuje podatnika:
- jeden kilometr przejechany przez autobus linii 930?
- uposażenie autora tego dzieła nowego tysiąclecia?
- uposażenie przełożonych tego jegomościa?


Ale ty wiesz, że koordynacja miała nastąpić na nowym Nikiszowcu?

I tak z Centrum na przystanku Nowy Nikiszowiec autobusy meldują się o następujących porach:
5: 17, 39, 53
6: 10, 23, 40, 53,
7-10: 10, 23, 40, 53,
11: 10, 24, 40, 54,
12: 10, 24, 40, 54,
13-16: 10, 25, 40, 55,
itd.

W dni wolne odjazdy są
3 i 42 po każdej


W kierunku centrum odjazdy są natomiast:
4, 19, 34, 39 po każdej, a w wolne 26 i 56 po każdej.

Więc tutaj bardzo dobrze to wyszło.

_________________
"Uruchomienie bezpośredniego połączenia z Katowic do USA jest wbrew polskiej racji stanu." - denerwuje się Jan Pamuła, prezes krakowskiego portu lotniczego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Cz 15.09.2022, 11:23 

Dołączył(a): Wt 8.12.2020, 21:51
Posty: 266
Ojej, nie wiedzialem, ze założenie i nawet wdrożenie poprawnej koordynacji na Nowym Nikiszowcu usprawiedliwia szałową ofertę na Janowie. Uzupełnisz jeszcze braki w mojej wiedzy?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Cz 15.09.2022, 11:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 16.08.2010, 20:07
Posty: 783
Lokalizacja:
Katowice
panewnicki napisał(a):
Ojej, nie wiedzialem, ze założenie i nawet wdrożenie poprawnej koordynacji na Nowym Nikiszowcu usprawiedliwia szałową ofertę na Janowie. Uzupełnisz jeszcze braki w mojej wiedzy?

Jak zidentyfikuję kolejne braki twojej wiedzy to oczywiście to uczynię. Jestem ciekaw jaką miałbyś propozycję, żeby zapewnić koordynację na Nikiszu i na tym "super popularnym i obleganym" odcinku Zawodzie - Oswobodzenia? Może zmieńmy 76 wtedy rozwalimy koordynacje w Mysłowicach i znowuż będziesz mieć powód do napisania "śmiesznego" wpisu. No sorry, ale nie da się zapewnić koordynacji na każdym odcinku.

_________________
"Uruchomienie bezpośredniego połączenia z Katowic do USA jest wbrew polskiej racji stanu." - denerwuje się Jan Pamuła, prezes krakowskiego portu lotniczego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Cz 15.09.2022, 11:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2928
panewnicki napisał(a):
Zderzak w zderzak, hehe.


To bardzo niesprawiedliwe podejście. Pragnę zwrócić uwagę, że skoordynowanie 930 z 76 wymaga zmian na linii 674. Jeśli ruszasz 674, musisz ruszyć 672 i 673. Jeśli ruszasz 673/674, musisz ruszyć 7 i 23. Jeśli ruszasz 7 i 23, musisz ruszyć 198 i 199, następnie 39 i tym oto sposobem by dogodzić mieszkańcom Janowa, musisz coś popsuć mieszkańcom Bobrka.

Tyle na temat braków w Twojej wiedzy.

Pozdrawiam.

xD

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Cz 15.09.2022, 11:40 

Dołączył(a): Wt 8.12.2020, 21:51
Posty: 266
Kubala. napisał(a):
Jak zidentyfikuję kolejne braki twojej wiedzy to oczywiście to uczynię.
Z niecierpliwością czekam na kolejne próby. :)
Cytuj:
Jestem ciekaw jaką miałbyś propozycję, żeby zapewnić koordynację na Nikiszu i na tym "super popularnym i obleganym" odcinku Zawodzie - Oswobodzenia?

Wyjaw mi proszę, bo jak zwykle nie wiem, skoro ciąg Zawodzie - Oswobodzenia jest tak super popularny i oblegany, to po co to 930 tam kursuje? Może lepiej te kilometry wykorzystać do Pyrzowic na przykład?
Cytuj:
znowuż będziesz mieć powód do napisania "śmiesznego" wpisu
W takim przepalaniu publicznych pieniędzy nie widzę niestety nic śmiesznego. Co najwyżej zabawne są tu reakcje społecznych rzeczników prasowych.

Cytuj:
Może zmieńmy 76 wtedy rozwalimy koordynacje w Mysłowicach

Ponownie proszę o kaganek oświaty, z czym 76 jest skoordynowane?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Cz 15.09.2022, 11:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2928
panewnicki napisał(a):
Kubala. napisał(a):
Może zmieńmy 76 wtedy rozwalimy koordynacje w Mysłowicach

Ponownie proszę o kaganek oświaty, z czym 76 jest skoordynowane?

Ze 162, a 162 częściowo ze 106, a 106 to dużo by pisać. Proponujesz jeszcze rozwalenie ciągu Mysłowice - Bobrek (ten drugi) - Antoniów?

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Cz 15.09.2022, 12:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 16.08.2010, 20:07
Posty: 783
Lokalizacja:
Katowice
panewnicki napisał(a):
skoro ciąg Zawodzie - Oswobodzenia jest tak super popularny i oblegany, to po co to 930 tam kursuje? Może lepiej te kilometry wykorzystać do Pyrzowic na przykład?


Bo z Nikisza praktycznie nie da się dojechać na Zawodzie obecnie? A mało popularne są przystanki na ww. odcinku. Natomiast na dojazd do Zawodzia chętni są.

_________________
"Uruchomienie bezpośredniego połączenia z Katowic do USA jest wbrew polskiej racji stanu." - denerwuje się Jan Pamuła, prezes krakowskiego portu lotniczego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Cz 15.09.2022, 12:17 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Za dużo linii, za mało kursów i zbyt dużo sprzecznych warunków koordynacji. I zamiast upraszczać układ jednocześnie umożliwiając sprawny dojazd to się dokładna kolejne zakręcone potworki, z niską częstotliwością i długim czasem przejazdu.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Cz 15.09.2022, 12:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 16.08.2010, 20:07
Posty: 783
Lokalizacja:
Katowice
memphis napisał(a):
Za dużo linii, za mało kursów i zbyt dużo sprzecznych warunków koordynacji. I zamiast upraszczać układ jednocześnie umożliwiając sprawny dojazd to się dokładna kolejne zakręcone potworki, z niską częstotliwością i długim czasem przejazdu.


No ale 930 nie jest potworkiem. Ja będę się wciąż upierać, że do Nikisza jedzie najszybszą i najprostszą trasą. Ten zwiększony ruch na Gospodarczej to nawet nie jest korek, a nawet jeśli to wpłynie ja wiem na dwa, trzy kursy? Można zastanowić się czy jest sens, żeby ten autobus jechał aż do Zawodzia. Jeżeli nie będzie pasażerów to skrócić ten autobus np. do Boliny i tyle. Niemniej zaproponowana zmiana jest całkiem ok.

_________________
"Uruchomienie bezpośredniego połączenia z Katowic do USA jest wbrew polskiej racji stanu." - denerwuje się Jan Pamuła, prezes krakowskiego portu lotniczego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Cz 15.09.2022, 12:47 

Dołączył(a): So 5.10.2013, 13:20
Posty: 294
motley napisał(a):
To bardzo niesprawiedliwe podejście. Pragnę zwrócić uwagę, że skoordynowanie 930 z 76 wymaga zmian na linii 674. Jeśli ruszasz 674, musisz ruszyć 672 i 673. Jeśli ruszasz 673/674, musisz ruszyć 7 i 23. Jeśli ruszasz 7 i 23, musisz ruszyć 198 i 199, następnie 39 i tym oto sposobem by dogodzić mieszkańcom Janowa (...)

Prawie jak w tym memie o tym, że ktoś zjadł nietoperza w Wuhan i efekcie domina :D

A teraz serio. Zamiast tworzyć potworki czemu wzorem innych miast nie próbuje się cywilizować linii, które mają potencjał. Zamiast dopasowywać 76 do 930, przecież 76 mogłoby nawet pojechać przez ten Nowy Nikisz i do Dworca nie dublując tramwaju. Transgor mógłby wziąć dwa plany, co przy obecnej sytuacji z kierowcami byłoby nawet więcej niż zasadne. Wątpię by mieszkańcy Nowego Nikiesza pogniewali się o połączenie z sąsiednim miastem, a zarazem nie zakładam, aby jednocześnie ochoczo jeździli do międzyplanetarnego centrum przesiadkowego na Z. Zatem gdyby nawet taki 76 pojechał od razu od Janowa na Nikiszowiec też by się wielka krzywda nie stała, bo Mysłowice mają regularne mocne połączenie przez M101 i jeszcze te wszystkie inne czarnobylskie wytwory.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Cz 15.09.2022, 13:10 

Dołączył(a): Wt 8.12.2020, 21:51
Posty: 266
Kubala. napisał(a):
Bo z Nikisza praktycznie nie da się dojechać na Zawodzie obecnie.
Jest 30. Z Rynku na Nikiszu trzeba podejść kilkaset metrów, ale dojedzie się bezpośrednio, a nie na pole przed Zawodziem.

Zreszta…
Nikiszowiec Szpital -> Zawodzie, 30 plus 930:
5. 24 54
6-9. 24 24 54 54
10. 24 54 54
11-12. 24 25 54 55
13-16. 24 26 54 56
17-18. 24 24 54 54
19. 36 51
20-22. 36 41
23.35

Nazod nie sprawdzam, bo wspólny przystanek na Wilhelminie Krakowskiej to żadna oferta, i tak pewnie sie czeka na 30.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Cz 15.09.2022, 13:13 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Kubala. napisał(a):
memphis napisał(a):
Za dużo linii, za mało kursów i zbyt dużo sprzecznych warunków koordynacji. I zamiast upraszczać układ jednocześnie umożliwiając sprawny dojazd to się dokładna kolejne zakręcone potworki, z niską częstotliwością i długim czasem przejazdu.


No ale 930 nie jest potworkiem.


Oczywiście, że jest. A teraz po tej zmianie będzie dalej, bo co to za atrakcyjna oferta ta jazda z Nikisza drogami szybkiego ruchu dookoła całego miasta? 674 nie lepsze, jadąc z Francuskiej do Dworca bez żadnego przystanku przez całe śródmieście. A w drugą stronę zwiedzanie Janowa w drodze donikąd? Po co z Nikiszowca jechać do pętli w Zawodziu? Żeby się przesiąść na tramwaj do centrum? Po co, skoro jadąc w drugą stronę tym 930 też dojadę do centrum. No chyba, że gdzieś po drodze, ale czas przejazdu były tak absurdalnie długi, że pieszo byłoby szybciej. Żeby się przesiąść do Szopienic? Równie absurdalne, skoro można jechać inną linią bezpośrednio. Żeby dojechać do Bogucic? Powodzenia życzę w celowaniu przesiadki na 600. Cały ten układ jest bez sensu, bo tak prawdę w żadnym kierunku nie daje żadnej sensownej oferty. I tylko ładnie wygląda, że na Nowym Nikiszowcu akurat udała się koordynacja - ale ma sens tylko dla tych co jadą w okolice Dworca, bo innym jest niepotrzebna.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Cz 15.09.2022, 13:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 16.08.2010, 20:07
Posty: 783
Lokalizacja:
Katowice
memphis napisał(a):
Za dużo linii, za mało kursów i zbyt dużo sprzecznych warunków koordynacji. I zamiast upraszczać układ jednocześnie umożliwiając sprawny dojazd to się dokładna kolejne zakręcone potworki, z niską częstotliwością i długim czasem przejazdu.


No ale 930 nie jest potworkiem.[/quote]

Cytuj:
Oczywiście, że jest. A teraz po tej zmianie będzie dalej, bo co to za atrakcyjna oferta ta jazda z Nikisza drogami szybkiego ruchu dookoła całego miasta?
Co? No a jaka jest lepsza trasa i jakie na około. Przecież możesz w centrum wsiąść nie tylko na Dworcu, ale również na Sokolskiej czy też SK. Przecież to jest jedna z dwóch najszybszych tras z Centrum na Nikisz. Albo jedziemy DK79 - DK86 - Gospodarczą, albo jedziemy DK79 - Szopienicką. Nie ma lepszej tracy. Chciałbyś zrobić kolejny wycieczkobus?

Cytuj:
674 nie lepsze, jadąc z Francuskiej do Dworca bez żadnego przystanku przez całe śródmieście.
Tu się zgadzam. Brak przystanku na Miarki oraz na Jagiellońskiej (w kierunku Dworca) jest patologią.

Cytuj:
Po co z Nikiszowca jechać do pętli w Zawodziu? Żeby się przesiąść na tramwaj do centrum?
To rzeczywiście trzeba poobserwować.

Cytuj:
Cały ten układ jest bez sensu, bo tak prawdę w żadnym kierunku nie daje żadnej sensownej oferty. I tylko ładnie wygląda, że na Nowym Nikiszowcu akurat udała się koordynacja - ale ma sens tylko dla tych co jadą w okolice Dworca, bo innym jest niepotrzebna.
[/quote] No czyli dla większości osób bo większość jedzie do centrum więc zarówno Nowy Nikisz, jak i Nikisz ma stabilną ofertę, autobus do Centrum co 15 minut, które nie są wycieczkowcami.

_________________
"Uruchomienie bezpośredniego połączenia z Katowic do USA jest wbrew polskiej racji stanu." - denerwuje się Jan Pamuła, prezes krakowskiego portu lotniczego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2022 roku
Napisane: Cz 15.09.2022, 14:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13991
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Zamiast wymyślać te 930, można było po prostu dołożyć kursów na 674, przywrócić poprzednią trasę do Giszowca i utworzyć nową linię kursującą w kierunku przeciwnym. 675 obecnie jest wolne:P

A jak bardzo trzeba na Zawodzie więcej kursów z Nikiszowca, to 920 można przedłużyć do Zawodzia.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 689 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności