Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Śr 24.05.2023, 21:45 |
|
Dołączył(a): Wt 29.11.2022, 13:01 Posty: 52
|
Widzę, że Ty naprawdę nie rozumiesz o co chodzi. Pewnie chcąc dojechać z Katowic do Tychów wybrałbyś np. 38 albo 688. Przykro mi. -- EOT z mojej strony.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Śr 24.05.2023, 22:41 |
|
Kubala. |
 |
Dołączył(a): Pn 16.08.2010, 20:07 Posty: 774 Lokalizacja: Katowice
|
JarJar napisał(a): Widzę, że Ty naprawdę nie rozumiesz o co chodzi. Pewnie chcąc dojechać z Katowic do Tychów wybrałbyś np. 38 albo 688. Przykro mi. -- EOT z mojej strony. No 38 to tak średnio, jak już to 36… No i dokładnie jeżeli ktoś w Katowicach mieszka blisko 36 i 688 to właśnie tę linię wybierze, a nie M10 czy inną 4. Innymi słowy, miasto to nie tylko centrum…
_________________ "Uruchomienie bezpośredniego połączenia z Katowic do USA jest wbrew polskiej racji stanu." - denerwuje się Jan Pamuła, prezes krakowskiego portu lotniczego.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Śr 24.05.2023, 22:47 |
|
adam86 |
 |
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13942 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
pat napisał(a): adam86 napisał(a): pat napisał(a): JarJar napisał(a): Nie napisałem, że napisali nieprawdę, tylko że to nadużycie. Inaczej, to taka sama prawda jak ta, że z Bytomia na lotnisko w Pyrzowicach albo do Zabrza można dojechać M14. Masz coś jeszcze ciekawego do napisania??? Idz się przejdz i przewietrz umysl. Daruj już sobie te głupawe docinki. Ma rację, te M przecież nie jedzie do żadnych Piekar, tylko do Brzezin i Dąbrówki. A Brzeziny i Dąbrówka to co innego jak nie Piekary? Nie afiszuj się z taką wiedzą bo na debila wychodzisz Ręce opadają. A potem, na wyświetlaczu proponuję kierunek Sosnowiec przez Piekary, Siemianowice...
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Cz 25.05.2023, 11:00 |
|
Dołączył(a): Wt 8.12.2020, 21:51 Posty: 223
|
JarJar napisał(a): Widzę, że Ty naprawdę nie rozumiesz o co chodzi. Pewnie chcąc dojechać z Katowic do Tychów wybrałbyś np. 38 albo 688. Przykro mi. -- EOT z mojej strony. Najlepsze połączenie Katowic z Tychami w tej kategorii ortodoksyjnego absurdu nazywa się 788. Przejeżdża znak Katowice i ma w granicach miasta przystanek, wiec jest lepsze od 689, które niby łączy Katowice z Tychami ale jednak bez przystanku.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Cz 25.05.2023, 11:16 |
|
memphis |
Administrator |
 |
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10670
|
Proponuję też jeździć do Zabrza linią 92, do Mikołowa linią 120, a do Rudy Śląskiej np. 82. Należyć odróżnić sztuczne granice administracyjne od określania kierunków jazdy czy przebiegu trasy. Większość ludzie jednak rozumuje normalnie, tzn. jak mówią, że chcą jechać do Piekar/Katowic/whatever to chodzi im o centrum miasta, a nie jakieś opłotki.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Cz 25.05.2023, 12:31 |
|
Kubala. |
 |
Dołączył(a): Pn 16.08.2010, 20:07 Posty: 774 Lokalizacja: Katowice
|
To napiszcie Chęcińskiemu, żeby się nie chwalił tym M13 bo przecież ta linia nie obsługuje Sosnowca. xD
_________________ "Uruchomienie bezpośredniego połączenia z Katowic do USA jest wbrew polskiej racji stanu." - denerwuje się Jan Pamuła, prezes krakowskiego portu lotniczego.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Cz 25.05.2023, 16:47 |
|
Dołączył(a): Nd 21.09.2003, 23:56 Posty: 809 Lokalizacja: Sosnowiec
|
adam86 napisał(a): Ravel napisał(a): https://ctmyslowice.pl/artykul/nowa-metropolitalna-emka/1436943 Brzmi ciekawie. Teraz czekam na szczegóły. Najciekawiej brzmi nazwa przystanku Mysłowice Markety. Nie można nazwać po normalnemu, po prostu Mysłowice Mikołowska? I na jaką cholerę to ma jeździć pod tego Amazona, skoro to będzie czarter dla mieszkańców centrum Mysłowic. Nawet Ćmok Mikołowska byłoby lepiej. Co do Strefy, to też jestem sceptyczny z uruchamianiem tam całodziennej linii z dosyć wysoką częstotliwością. Tam nie ma żadnych mieszkań bądź instytucji dających pasażerów w różnych godzinach. Podejrzewam, że końcowy odcinek poza szczytem będzie przelotem (prawie) na pusto, a jednak parę km to jest. Dlatego ja jestem zwolennikiem przekierowania tego od Kalinowej w kierunku Zagórza/Dąbrowy. Teraz taka trasa jest technicznie niemożliwa, więc można sprawdzić Bobrek empirycznie, a za te kilka miesięcy, jak powstanie wiadukt na Dańdówce, można będzie ocenić obecną trasę i ewentualnie kombinować. Na Strefę wystarczy jedna linia poza szczytem i jednak można przyjąć (nie mam danych), że pracują tam ludzie głównie z Sosnowca. Tam nawet to M17 by bardziej pasowało, bo wystarczy dodać przystanek na Rudnej Hallera i praktycznie od Piasków jest już dojazd na Bobrek z połowy miasta. Czas przejazdu nawet z Bytomia to góra 65 minut, więc daleko mu choćby do 35 (78 minut). Katowice, Mysłowice i Niwka mogłyby się do niego przesiadać na Pawiaku. 160S wówczas ukatrupić i na Strefie zostawić tylko M17. Ciekawe ile osób w Bytomiu zdziwiłoby się dokąd dojechali autobusem na którym przecież pisało Bobrek ;)
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Cz 25.05.2023, 17:43 |
|
Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43 Posty: 1986
|
Ravel napisał(a): Ciekawe ile osób w Bytomiu zdziwiłoby się dokąd dojechali autobusem na którym przecież pisało Bobrek ;) W czasach, gdy 606 jeździł przez centrum Dąbrowy Górniczej, były przypadki nie zależne od narodowości, gdzie ludzie wsiadali, i po czasie pytali czemu lub kiedy autobus dojedzie na Zagórze w Sosnowcu, a nie ulicę w dzielnicy Błędów.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Cz 25.05.2023, 20:50 |
|
Dołączył(a): Pn 13.02.2006, 10:34 Posty: 2082 Lokalizacja: 50°23 N 18°57 E
|
Jakiś czas temu była tu mowa o sensowności istnienia linii 148. Teraz patrzę na rozkłady w R 42, M17 i porównuje to z 148. Przecież większość kursów dublować się będzie z 42 albo M17. No chyba że Dołki generują tak istotne zapotrzebowanie na tę linię... I to wszystko w sytuacji kiedy gminy płaczą, że muszą coraz więcej płacić za komunikację, a przewoźnikom brakuje kierowców. Inna kwestia, ciekawe czy ktoś przy okazji wprowadzania M17 zastanowił się czy dalej jest sens by 91 zahaczało o centrum Brzezin.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Cz 25.05.2023, 21:13 |
|
Egon |
 |
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4349 Lokalizacja: Ligota
|
viator napisał(a): Inna kwestia, ciekawe czy ktoś przy okazji wprowadzania M17 zastanowił się czy dalej jest sens by 91 zahaczało o centrum Brzezin. Ja bym kwestię odwrócił - czy M17 musi kursować przez centrum Brzezin i Dąbrówkę Wielką?
_________________ Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Cz 25.05.2023, 21:38 |
|
Dołączył(a): Pn 13.02.2006, 10:34 Posty: 2082 Lokalizacja: 50°23 N 18°57 E
|
Egon napisał(a): viator napisał(a): Inna kwestia, ciekawe czy ktoś przy okazji wprowadzania M17 zastanowił się czy dalej jest sens by 91 zahaczało o centrum Brzezin. Ja bym kwestię odwrócił - czy M17 musi kursować przez centrum Brzezin i Dąbrówkę Wielką? A tu akurat broniłbym tego rozwiązania. Dzięki temu z Piekar da się przesiąść na to M17 jadąc na strefę w Bangowie czy do Sosnowca. Bo samo Brzeziny Stare Osiedle z resztą Piekar jest słabo skomunikowane.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Cz 25.05.2023, 22:06 |
|
adam86 |
 |
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13942 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
Ravel napisał(a): Co do Strefy, to też jestem sceptyczny z uruchamianiem tam całodziennej linii z dosyć wysoką częstotliwością. Tam nie ma żadnych mieszkań bądź instytucji dających pasażerów w różnych godzinach. Podejrzewam, że końcowy odcinek poza szczytem będzie przelotem (prawie) na pusto, a jednak parę km to jest. Dlatego ja jestem zwolennikiem przekierowania tego od Kalinowej w kierunku Zagórza/Dąbrowy. Ale po co? w takiej relacji jeździ przecież 18. Cytuj: Na Strefę wystarczy jedna linia poza szczytem i jednak można przyjąć (nie mam danych), że pracują tam ludzie głównie z Sosnowca. Takie przyjęcie jest dalece błędne. Zakłady na strefach organizują przecież swoje przewozy, zazwyczaj darmowe dla pracowników. Cytuj: Tam nawet to M17 by bardziej pasowało, bo wystarczy dodać przystanek na Rudnej Hallera i praktycznie od Piasków jest już dojazd na Bobrek z połowy miasta. Najważniejsze, że byłby z dworca w Czeladzi!
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Pt 26.05.2023, 5:37 |
|
Dołączył(a): Nd 21.09.2003, 23:56 Posty: 809 Lokalizacja: Sosnowiec
|
adam86 napisał(a): Ravel napisał(a): Co do Strefy, to też jestem sceptyczny z uruchamianiem tam całodziennej linii z dosyć wysoką częstotliwością. Tam nie ma żadnych mieszkań bądź instytucji dających pasażerów w różnych godzinach. Podejrzewam, że końcowy odcinek poza szczytem będzie przelotem (prawie) na pusto, a jednak parę km to jest. Dlatego ja jestem zwolennikiem przekierowania tego od Kalinowej w kierunku Zagórza/Dąbrowy. Ale po co? w takiej relacji jeździ przecież 18. To za mało przede wszystkim między Niwką a Zagórzem. Spokojnie druga linia się tam zmieści. Poza tym, 18 mogłaby wówczas zostać na obecnej trasie objazdowej jako już taki dodatkowy badziew (którym i tak jest ze względu na rozkład) i wówczas mogłaby zastąpić na Braci Smółków i 690 do DG (ukatrupić i poprawić rozkład 55), i 835 do Kato (przekierować od Ludwika przez Środulę i Zagórze Osiedle). Zamiast 2 dublerów tramwaju byłby jeden i to na innej trasie: bez obsługi centrum Sosnowca, ale zachowując dojazd do DG i (przesiadkowo) do Kato. Ludwik i Dańdówka Skrzyżowanie miałyby nadal bezpośrednie 835 i M13, więc tylko DG Zakopiańska i Walcownia miałyby pogorszenie. Tam jednak jest często tramwaj i przy obecnej taryfie, przesiadka wygląda już inaczej niż dawniej. Cytuj: Cytuj: Na Strefę wystarczy jedna linia poza szczytem i jednak można przyjąć (nie mam danych), że pracują tam ludzie głównie z Sosnowca. Takie przyjęcie jest dalece błędne. Zakłady na strefach organizują przecież swoje przewozy, zazwyczaj darmowe dla pracowników. Ale jednak w godzinach szczytu 160S jedzie nabite. Sam byłem zaskoczony jak widziałem parę razy. Coś tam jednak musi jeździć. Jest to za duży i za bardzo rozbudowany obszar. Wystarczy jednak jedna linia, wzmocniona w szczycie, co godzinę poza nim i jednak głównie z Sosnowca, obsługująca jak największy rejon miasta. Reszta regionu albo przesiadkowo, albo - jeśli są uzasadniające to potoki - linie szczytowe w godzinach zmian i tyle. Cytuj: Cytuj: Tam nawet to M17 by bardziej pasowało, bo wystarczy dodać przystanek na Rudnej Hallera i praktycznie od Piasków jest już dojazd na Bobrek z połowy miasta. Najważniejsze, że byłby z dworca w Czeladzi! Wydaje mi się, że tam chodzi o przesiadkę na T22. Gdyby nie to, to "Stare Miasto" by wystarczyło, a może nawet "Czeladź UM" i od razu skręt na Bytom. Nie wierzę w pokonanie w 5 minut odcinka Piaski - Czeladź Dworzec, skoro 935 jedzie 4 minuty na odcinku (Czeladź) UM - Dworzec. Na M17 na pewno brakuje 3 przystanków: - Piłsudskiego/Sobieskiego - w zasięgu dojścia pieszego potężne Osiedle Piastów +przesiadkowo (T15) Szopienice, które nie mają bezpośredniego połączenia ani z Czeladzią, ani z Bytomiem - Rudna Hallera - podobnie, duże blokowisko, szkoły, Milmet - Czeladź Staszica - nawet na M25 dołożyli ten przystanek, więc dlaczego zapomnieli o nim na M17 - Nie wiem, czy na DW Skrzyżowanie jest sens robić przesiadki między M11 i M17. Sam czas jazdy na trasie Wojkowice - Sosnowiec UM byłby krótszy o blisko kwadrans, doliczając czas na dobrze ustawioną przesiadkę, jakieś 10 minut szybciej niż 88/100. Sam nie wiem...
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Pt 26.05.2023, 10:11 |
|
Dołączył(a): Pn 13.02.2006, 10:34 Posty: 2082 Lokalizacja: 50°23 N 18°57 E
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Pt 26.05.2023, 12:40 |
|
Dołączył(a): So 25.12.2021, 12:17 Posty: 84
|
noo jak dla mnie nie ma sensu puszczać M17 przez Brzeziny. Niepotrzebnie czas przejazdu się wydłuża a dojazd z Bytomia do Piekar jest bardzo łatwy. Na Brzeziny są autobusy bezpośrednie jak i z przesiadką. Chyba Piekary tu miały swój głos żeby oni też mieli M-kę do Sosnowca :)
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Pt 26.05.2023, 12:55 |
|
Egon |
 |
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4349 Lokalizacja: Ligota
|
mkmztg napisał(a): noo jak dla mnie nie ma sensu puszczać M17 przez Brzeziny. Niepotrzebnie czas przejazdu się wydłuża a dojazd z Bytomia do Piekar jest bardzo łatwy. Na Brzeziny są autobusy bezpośrednie jak i z przesiadką. Chyba Piekary tu miały swój głos żeby oni też mieli M-kę do Sosnowca :) A mnie przyszło do głowy, żeby M17 od Brzezin nie kierować do Bytomia, tylko do Osiedla Wieczorka. Piekary nie mają bezpośredniego połączenia z Sosnowcem, a Bytom ma 91.
_________________ Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Pt 26.05.2023, 14:08 |
|
Dołączył(a): Pn 13.02.2006, 10:34 Posty: 2082 Lokalizacja: 50°23 N 18°57 E
|
mkmztg napisał(a): noo jak dla mnie nie ma sensu puszczać M17 przez Brzeziny. Niepotrzebnie czas przejazdu się wydłuża a dojazd z Bytomia do Piekar jest bardzo łatwy. Na Brzeziny są autobusy bezpośrednie jak i z przesiadką. Chyba Piekary tu miały swój głos żeby oni też mieli M-kę do Sosnowca :) Przejazd z centrum Piekar czy Osiedla Wieczorka do Bytomia 114 i przesiadka tam na M17 nie będzie czasowo bardziej opłacalny niż jazda M28 do Katowic i stamtąd do Sosnowca 808 czy M4, a tak przesiadając się w Brzezinach czy Dąbrówce jest szansa nawet na kilkanaście minut krótszy przejazd. Egon napisał(a): A mnie przyszło do głowy, żeby M17 od Brzezin niekierować do Bytomia, tylko do Osiedla Wieczorka. Piekary nie mają bezpośredniego połączenia z Sosnowcem, a Bytom ma 91 Nie sądzę by Piekarom była potrzebna samodzielna emka do Sosnowca. A samo 91 z Bytomia jedzie przecież zbyt długo.Tylko pytanie czy M17 ma jechać praktycznie tunelowo od Bytomia do Bańgowa czy jednak zahaczać o Brzeziny i Dąbrówkę na czym korzystają jak wcześniej napisałem całe Piekary, bo tam można się przesiąść.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Pt 26.05.2023, 19:32 |
|
Dołączył(a): Nd 21.09.2003, 23:56 Posty: 809 Lokalizacja: Sosnowiec
|
viator napisał(a): Tylko pytanie czy M17 ma jechać praktycznie tunelowo od Bytomia do Bańgowa czy jednak zahaczać o Brzeziny i Dąbrówkę na czym korzystają jak wcześniej napisałem całe Piekary, bo tam można się przesiąść. Jeśli różnica w czasie przejazdu ma wynosić 4-5 minut, a tak to wygląda porównując rozkład M17 i trasę prosto na google maps, to zdecydowanie przez DW i Brzeziny. To da mu szansę na lepsze napełnienie, tym samym na opłacalność całej zabawy, a w konsekwencji na stabilność. Z tego samego powodu mówię o puszczeniu M15 przez Mysłowice i Giszowiec: od Niwki na Giszowiec jak M13, dalej M10 i po Tychach obecną trasą M15. Jakieś 5 minut dłużej, a zamiast Kosztów i jednego przystanku na obrzeżach Hołdunowa są Mysłowice (centrum) z Ćmokiem, Giszowiec i kawałek Murcek. Na pewno napełnienie w nim byłoby lepsze niż obecnie.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Pt 26.05.2023, 20:32 |
|
Dołączył(a): Śr 24.05.2017, 14:26 Posty: 285
|
Ograniczenie 42 to utrudnienie dla ludzi pracujących w okolicy M1 w Czeladzi. 91 w zasadzie ma jako takie napełnienia od Siemianowic do Dąbrówki Małej z powodu ubogiej oferty lokalnej.To 91 bardziej prosiła się o ograniczenie kursów i wyrzucenie tych CN bo to chyba wisienka na torcie bezsowności,że na 42 która ma większe napełnienia jest tabor BN.Na dobrą sprawę to 91 można by zostawić na trasie z Michałkowic do Sosnowca po uruchomieniu M17. Ogólnie na odcinku z Bytom Dworzec do Brzezin przejeźdza się tyle bezsensownie wozokilometrów.Obecnie jeżdzą po 3 autobusy stadem z napełnieniem 2-3 na autobus przez większość dnia.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2023 roku Napisane: Pt 26.05.2023, 20:42 |
|
adam86 |
 |
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13942 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
gandalf napisał(a): Ograniczenie 42 to utrudnienie dla ludzi pracujących w okolicy M1 w Czeladzi. Ta linia powinna byc główną linią na ciągu Bytom - Będzin i jeździć co 30 minut, a możliwe, że i częściej. Cytuj: 91 w zasadzie ma jako takie napełnienia od Siemianowic do Dąbrówki Małej z powodu ubogiej oferty lokalnej.To 91 bardziej prosiła się o ograniczenie kursów i wyrzucenie tych CN bo to chyba wisienka na torcie bezsowności,że na 42 która ma większe napełnienia jest tabor BN.Na dobrą sprawę to 91 można by zostawić na trasie z Michałkowic do Sosnowca po uruchomieniu M17. Ogólnie na odcinku z Bytom Dworzec do Brzezin przejeźdza się tyle bezsensownie wozokilometrów.Obecnie jeżdzą po 3 autobusy stadem z napełnieniem 2-3 na autobus przez większość dnia. I będzie ich jeszcze więcej jeździć tym stadem. Zamiast tego absurdalnego M17 powinno się dołożyć kursów na 42, 91 się nadaje do piachu (co wymaga uporządkowania Siemianowic) i do tego można uruchomić pospieszną linię Bytom - Sosnowiec przez Brzeziny Śl. Stare Osiedle, Michałkowice, Simienowice, Dąbrówkę Małą, Osiedle Piastów.
|
|
Na górę strony |
|
 |
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|