Teraz jest Cz 28.03.2024, 19:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 781 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 40  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 8.06.2007, 15:40 

Dołączył(a): So 22.04.2006, 12:53
Posty: 308
Lokalizacja:
Katowice
Bardzo ładne. Szkoda, że tylko 4 sztuki ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 8.06.2007, 17:11 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4384
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
adam86 napisał(a):
pat napisał(a):
Gdyby PKS Żary nie miał udziałów w gliwickiem pksie to podejzewam ze skonczyłby tak jak wiele innych pksów, a na jego miejsce wskoczyłoby busiarstwo. Szkoda ze nikt nie chce zainwestowac w taki katowicki czy tez rybnicki PKS.

Nie wspominając o tych pięknych migach i L11 z Żar.

Do czego się odnosisz, że tak zapytam? Bo chyba nie do wypowiedzi "pata"? ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 8.06.2007, 18:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 9.10.2006, 18:05
Posty: 131
Chyba są wzięte w leasing ,bo mają rejestracje z Olsztyna.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 9.06.2007, 20:36 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
Nie wiem czy w leasing czy nie w kazdym razie nowe Irisbusy w PKS Zary jak i PKS Nowa Sól także mają rejestracje "NO". Podobnie było z Solbusami, w wielu wypadkach w Polsce rejestracje rozpoczynały sie od "RLA". Co do Migów z Zar to fakt ze troche tego swojego złomu pchaja do nas ale przy tym co jakis czas kupia cos nowego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 9.06.2007, 22:03 

Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56
Posty: 2994
No fajnie PKS Gliwice się rozwija. Robić jakaś linia do Piekar i dawać na niej PKS Gliwice :P Niestety Wielki Brat w postaci MZKP nie byłby zachwycony ;)
P.S Jak wam się podoba gdyby powołano do życia taką linie 432 (nazwa przypadkowa)
http://img292.imageshack.us/img292/8510/linia432ua1.jpg


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 9.06.2007, 22:55 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
tylko po co?? Na tym ciągu komunikacyjnym nie ma raczej problemu z komunikacją miejską.

Za to odnosnie PKSów w obrebie GOP i ROW uważam ze powinni pojsc w slady Polbusa czy tez PKS Wejcherowo i ponumerowac swoje linie. ( mówie tutaj o połaczeniach regionalnych ) Byłoby to dosc ciekawe rozwiązanie, szczegolnie w takiej aglomeracji.
Numeracja mogłaby sie smiało zaczynac na 0XX , 4XX bądz 5XX


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 9.06.2007, 23:05 

Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56
Posty: 2994
Jedź sobie do Zabrza przez ponad 1.5 godziny i będziesz wiedział że taka linia byłaby potrzebna. Sam dojazd z Piekar do Bytomia Dworzec PKP trwa ponad 20 minut.
Nikt tego nie rozumie bo widocznie ma szczęście wozić swoje 4 litery liniami jakie są dostępne. Popularność linii wg. mojego pomysłu kierowała się od:
- pracownicy dojeżdżający do SSE
- uczniowie na politechnikę
- osoby starsze do szpitala chorób serca


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 10.06.2007, 0:07 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
Niezgodze sie z Tobą, ze takie połączenie jest akurat konieczne.Zarówno z Bytomia do Zabrza jak i z Piekar do Bytomia nie jest az tak żle.Długo na przesiadke nie czekasz wiec chyba nie miałaby ta linia wiekszego sensu,a czas przejazdu nie jest wyznacznikiem dla organizatora komunikacji w GOPie żeby tworzyc takie linie. Dojechac masz jak wiec jest dobrze. Ciesz się ze nie mieszkasz w Niegowonicach tam miałbys problem z dojazdem. Autobus kilka razy dziennie no i czas przejazdu do Dąbrowy rowniez nie rewelacyjny. A znam osobe co dojezda z tamtąd do Katowic,i sobie radzi wiec sam widzisz. Jestem w stanie Cie zrozumiec ze Ty i pewna jakas rzesza osob przemieszczała sie tą linią o której wspomniałes. Byc może to jest pomysł zeby Socha odpuscił 868 na rzecz KZK GOP, a w zamian mógłby obsługiwac własnie tą trase o której piszesz. Bardziej bym był przychylny gdyby połączyc Piekary Sl z Katowicami przez Chorzów jakąs linią KZK, a nie całym stadem przez Dąbrówke i Siemianowice.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 10.06.2007, 8:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 19.03.2007, 23:22
Posty: 184
Lokalizacja:
Katowice
868, a nie pomyliło Ci się trochę?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 10.06.2007, 9:25 

Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56
Posty: 2994
pat napisał(a):
Zarówno z Bytomia do Zabrza jak i z Piekar do Bytomia nie jest az tak żle.Długo na przesiadke nie czekasz

Ale po co wjeżdżać do śródmieścia Bytomia by się przesiadac jak już można połowe tej drogi do Zabrza mieć. Skąd mozesz wiedziec ile ja na przesiadke czekam? No i tu nie jest mowa tylko o przyjeździe ale też powrocie, który daje się we znaki w szczególności ludziom przyjeżdzających na badania do szpitala chorób serca.

No i też prawde mówiąc zrobiłem trasę do Zabrza z myślą o szybkiej przesiadce do autobusu do Gliwic, których tam dużo jeździ.
Dąbrowa Górnicza lezy na wschodniej granicy aglomeracji katowickiej i linia bezpośrednia do Zabrza byłaby za długa by tworzyć połączenie z miastami z "zachodniej granicy" tejże aglomeracji. Nie mówie że Piekary są idealne ale mozna by chociaż na okres próbny otworzyć taką linię.

Może memphis się wypowie na temat mojej proponowanej trasy. Jego argumenty wybiją mi z pewnością z głowy taką linie ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 10.06.2007, 10:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
lgor napisał(a):
Jedź sobie do Zabrza przez ponad 1.5 godziny i będziesz wiedział że taka linia byłaby potrzebna. Sam dojazd z Piekar do Bytomia Dworzec PKP trwa ponad 20 minut.
Nikt tego nie rozumie bo widocznie ma szczęście wozić swoje 4 litery liniami jakie są dostępne. Popularność linii wg. mojego pomysłu kierowała się od:
- pracownicy dojeżdżający do SSE
- uczniowie na politechnikę
- osoby starsze do szpitala chorób serca


;-)- co lepsze cwaniaki pojechalyby kiedyś tak- 114->750->s-12 :D. Inna sprawa, ze brakuje w Bytomiu jakichkolwiek połaczen bezpośrednich przez miasto- skądkolwiek byś nie jechał musisz jechac przez dworzec. Nie podoba to się szczególnie na Szombierkach- stamtąd nigdzie dalej niz do Dworca czy PL. Sikorskiego nie dojedziesz. Podobnie Karb, z tym, że oni dojada jeszcze na Stroszek i do Chorzowa.
Swego czasu Plejada planowala uruchomić linie do Piekar.
Byly tez plany T30 do Polibudy, T8 do Biskupic, czy 185 do Plejady.

A co do twojej linii- problemów jest kilka:
1- ulica Fałata nie życzy sobie autobusów (a kursowanie przez Odrzańską to jazda przez dodakowe pola, może da się inaczej)
2- a Wieczorka to pryszcz? Czy Igor mieszka koło Julki? :-)
3- do jakiej SSE oni mają dojechać? Nie będzie szybciej z przesiadką na HBFie w Bytomiu w 850 i dalej z Piastenplatzu na Strefe?
4- linie T5 i 114 mają na tyle wysoką częstotliwość kursowania, że przesiadka z jednej w drugą nie powinna być problemem, podobnie jak z T5 w cos po Mikulczyckiej, jesli chcesz dojechać do Mostostalu np. Goethego od Placu Wolności nie jest zbyt oddalone (biegiem jakieś 1,5 minuty- testowalem ;-))
5- co do przykładu z DG- przesiadka 801/821/831-> 840/870 w godzinach szczytu to nie jest żaden problem.
6- o ile osoby chore na serce moga miec pewne problemy z przetrwaniem 2 przesiadek (no 2 przesiadki bolą niestety)- zawsze moga skorzystac z 14. Co prawda to jest działka Meteor motors i trasa lekko okrężna, ale przesiadka zaledwie 1.
7- plusik za Olimpijską ;-)

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 10.06.2007, 11:49 

Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56
Posty: 2994
Ad.1 Dlatego autobusy jechały by przez Odrzańską (tak jak linia 94), która obecnie nawet ładnie wyremontowali. (szkoda ze kawałek trasy przy końcu zostawili). Nie wiem czy jest możliwość puszczenia lini przez Żeromskiego (od skrzyzowania z Chrobrego) i dalej już wjazd na Legionów.
Ad.2 Pętla na "juliańce" miała by na cel tylko postoju i szybszego dostania się do przystanków przelotowych w Piekarach jakim jest Szarlej Poczta i Szarlej Szpital. Mieszkam na Oś. Wieczorka i zdaje sobie sprawe że jeśli miała by powstać linia do Zabrza to nie mogła by ona powstać przez całe Piekary ze względu na to że nie chciałbym aby trasa była zbyt wydłużona.
Ad.3 Akurat chodziło mi o możliwość przesiadki na 870 i kontynuowania jazdy bez przystanków prosto do Placu Piastów czy też linią 280. Wszystkie autobusy mogą być taka alternatywą gdy np. jeden jest opóźniony czy zepsuł się na trasie. Bytom ma ten plus że ma szanse rozwinąć trasy PKP przewozy regionalne do Zabrza czy Gliwic. Piekary Śląskie takiej możliwości nie mają.
Ad.4 No to jest alternatywa, która jest i powinna być no ale z drugiej strony moje połącznie to nie tylko połączenie do Zabrza ale też mozliwość mieszkańców Piekar dostania się na Karb czy na Miechowice Plejadę czy nawet na Lodowisko (od przystanku Bytom Łużycka)
Ad.6 No ale tu nie tylko chodzi o interes piekarzan ale też może zabrzanie będą mieć interes szybkiego dostania się na urazówkę.
Ad.7 Dziękuje bardzo za uznanie.

Czy nie można by tak uruchomic linię na próbę?.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 10.06.2007, 12:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
lgor napisał(a):
Ad.1 Dlatego autobusy jechały by przez Odrzańską (tak jak linia 94), która obecnie nawet ładnie wyremontowali. (szkoda ze kawałek trasy przy końcu zostawili). Nie wiem czy jest możliwość puszczenia lini przez Żeromskiego (od skrzyzowania z Chrobrego) i dalej już wjazd na Legionów.


Nie mozna- szpitale się nigdy nie zgodzą. Ale można machnąc to jako roziwnięcie 114, z tym, że to jest na maxa kombinowanie- ja sie obawiam, ze taka linia przez Odrzańską moglaby miec kiepskie napelnienia.

Cytuj:
Ad.2 Pętla na "juliańce" miała by na cel tylko postoju i szybszego dostania się do przystanków przelotowych w Piekarach jakim jest Szarlej Poczta i Szarlej Szpital. Mieszkam na Oś. Wieczorka i zdaje sobie sprawe że jeśli miała by powstać linia do Zabrza to nie mogła by ona powstać przez całe Piekary ze względu na to że nie chciałbym aby trasa była zbyt wydłużona.


Ale nie moze kończyc gdzieś gdzie to malo komu pasuje.

Cytuj:
Ad.3 Akurat chodziło mi o możliwość przesiadki na 870 i kontynuowania jazdy bez przystanków prosto do Placu Piastów czy też linią 280. Wszystkie autobusy mogą być taka alternatywą gdy np. jeden jest opóźniony czy zepsuł się na trasie. Bytom ma ten plus że ma szanse rozwinąć trasy PKP przewozy regionalne do Zabrza czy Gliwic. Piekary Śląskie takiej możliwości nie mają.


No, ale po co? Piekary-Bytom 114, Bytom-SSE 280, albo kombinacja 850+np.692, takie mozliwości to zawsze lepiej pod względem czasu.

Cytuj:
Ad.4 No to jest alternatywa, która jest i powinna być no ale z drugiej strony moje połącznie to nie tylko połączenie do Zabrza ale też mozliwość mieszkańców Piekar dostania się na Karb czy na Miechowice Plejadę czy nawet na Lodowisko (od przystanku Bytom Łużycka)


No wiesz, ale żeby to było atrakcyjne połączenie to musi mieć wysoką częstotliwośc- a niestety na odcinku Piekary-Bytom przy kursowaniu rzadziej niż co 30 minut bedzie do tyłu zarówno w stosunku do 114 jak i 192. Nikt nie będzie czekał specjalnie godziny na jakieś 432, jeśli w ciągu tej godziny przejadą 2 192 i ok. 4 114. Nie mówie już o odcinku Dworzec- Karb, gdzie masz autobusy bardzo często- stąd czas okres czasu jaki pochłonie przesiadka na dworcu będzie nie na tyle duzy, by oplacalo sie z tego powodu ciągnac dodatkowe połaczenie.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 10.06.2007, 13:48 

Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56
Posty: 2994
Daro85 napisał(a):
Nie mozna- szpitale się nigdy nie zgodzą. Ale można machnąc to jako roziwnięcie 114, z tym, że to jest na maxa kombinowanie- ja sie obawiam, ze taka linia przez Odrzańską moglaby miec kiepskie napelnienia.

No to jest możliwe bo myślałem ze główne napełnienie będzie na Szarlej Poczcie i Szarlej Szpital.
Daro85 napisał(a):
Ale nie moze kończyc gdzieś gdzie to malo komu pasuje.

Ale przecież najważniejsza w Piekarach jest urazówka, a jeśli chodzi o Kalwarię to z tej "pętli" tez idzie dojść tylko z drugiej strony.
Daro85 napisał(a):
Cytuj:
Ad.3 Akurat chodziło mi o możliwość przesiadki na 870 i kontynuowania jazdy bez przystanków prosto do Placu Piastów czy też linią 280. Wszystkie autobusy mogą być taka alternatywą gdy np. jeden jest opóźniony czy zepsuł się na trasie. Bytom ma ten plus że ma szanse rozwinąć trasy PKP przewozy regionalne do Zabrza czy Gliwic. Piekary Śląskie takiej możliwości nie mają.

No, ale po co? Piekary-Bytom 114, Bytom-SSE 280, albo kombinacja 850+np.692, takie mozliwości to zawsze lepiej pod względem czasu.

No dobra ale dlaczego cały czas mam się cofać do Dworca w Bytomiu skoro w tym czasie można być już w drodze do Zabrza.
Daro85 napisał(a):
No wiesz, ale żeby to było atrakcyjne połączenie to musi mieć wysoką częstotliwośc- a niestety na odcinku Piekary-Bytom przy kursowaniu rzadziej niż co 30 minut bedzie do tyłu zarówno w stosunku do 114 jak i 192. Nikt nie będzie czekał specjalnie godziny na jakieś 432, jeśli w ciągu tej godziny przejadą 2 192 i ok. 4 114. Nie mówie już o odcinku Dworzec- Karb, gdzie masz autobusy bardzo często- stąd czas okres czasu jaki pochłonie przesiadka na dworcu będzie nie na tyle duzy, by oplacalo sie z tego powodu ciągnac dodatkowe połaczenie.

Nie upieram się żeby linia nie mogła miec alternatywne przedłużenia do Lotniska w Pyrzowicach. Jednakze trase którą zapodałem uważam za typowo próbną trasę by zobaczyć poziom zainteresowania taką linią mieszkańców Piekar, Bytomia czy Zabrza. Dzięki temu można by określić czas przejazdu (ważne przy ewentualnych odnogach) oraz określić bardziej częstotliwość tej lini aby była wystarczająca i opłacalna.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 10.06.2007, 14:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
lgor napisał(a):
No dobra ale dlaczego cały czas mam się cofać do Dworca w Bytomiu skoro w tym czasie można być już w drodze do Zabrza.

Tylko, że trzeba pasażerów pozbierać, więc tak czy tak na ten dworzec trzeba podjechać.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 10.06.2007, 14:15 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
Kolega widze nie daje za wygrana. Widze ze szukasz argumentów na siłe, daj juz spokój. Takiej linii nie będzie i juz. Jesli ktos ma problem zawsze mozna zmienic miejsce zamieszkania.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 10.06.2007, 14:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
lgor napisał(a):
Ale przecież najważniejsza w Piekarach jest urazówka, a jeśli chodzi o Kalwarię to z tej "pętli" tez idzie dojść tylko z drugiej strony.


No, ale Szarlej jest na pewno mniejszym generatorem przewozów niz np. Osiedla Wieczorka+ Piotra Skargi, a w wariancie do Julki ani jedni ani drudzy nie skorzystają...

Cytuj:
No dobra ale dlaczego cały czas mam się cofać do Dworca w Bytomiu skoro w tym czasie można być już w drodze do Zabrza.


No bo z dworca w Bytomiu oczekiwany czas na przesiadkę do Zabrza to max 8-12 minut. To jest równoważne temu, ze czas oczekiwania na 432 w Piekarach w stosunku do 114 plus czas przejazdu 432 musi byc krótszy niż 114+T5, ew. 114+14, ew. 114+280. W takim najoptymistyczniejszym wariancie linia 432 jechalaby do Zabrza z Wieczorka około godziny, ca. 50-55 minut. Przesiadka z 114 w T5 i odjazd tym wariantem to 24+38 minut, czyli wartość bardzo zbliżona. Nieco krocej potrwa pokonanie tej trasy przy pomocy 114+280, bo 24+36=60. Z tego wynika, ze przy dobrze dogranej przesiadce podróż z Piekar do Zabrza czasowo wyjdzie podobnie, no a te 10 minut zysku to nie jest chyba gra o taką świeczkę, zeby trzeba było linię dodatkowa uruchamiać, a może zagęśćic kursy na juz istniejących.
Wydaje się więc, zę 432 nie byłby aż tak atrakcyjnym polaczeniem...

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 10.06.2007, 15:50 

Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56
Posty: 2994
Daro85 napisał(a):
No, ale Szarlej jest na pewno mniejszym generatorem przewozów niz np. Osiedla Wieczorka+ Piotra Skargi, a w wariancie do Julki ani jedni ani drudzy nie skorzystają...

Nieprawda przez Szarlej przejeżdza więcej autobusów niż przez Osiedle Wieczorka :P
Daro85 napisał(a):
z dworca w Bytomiu oczekiwany czas na przesiadkę do Zabrza to max 8-12 minut. To jest równoważne temu, ze czas oczekiwania na 432 w Piekarach w stosunku do 114 plus czas przejazdu 432 musi byc krótszy niż 114+T5, ew. 114+14, ew. 114+280. W takim najoptymistyczniejszym wariancie linia 432 jechalaby do Zabrza z Wieczorka około godziny, ca. 50-55 minut. Przesiadka z 114 w T5 i odjazd tym wariantem to 24+38 minut, czyli wartość bardzo zbliżona. Nieco krocej potrwa pokonanie tej trasy przy pomocy 114+280, bo 24+36=60. Z tego wynika, ze przy dobrze dogranej przesiadce podróż z Piekar do Zabrza czasowo wyjdzie podobnie, no a te 10 minut zysku to nie jest chyba gra o taką świeczkę, zeby trzeba było linię dodatkowa uruchamiać, a może zagęśćic kursy na juz istniejących.
Wydaje się więc, zę 432 nie byłby aż tak atrakcyjnym polaczeniem...

A dlaczego nie mozna tego sprawdzić w praktyce robiąc jakiś okres próbny. Opieramy się na danych ale przecież jest szereg czynników które moga przyczynić się na + lub - tejże lini.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 10.06.2007, 17:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
lgor napisał(a):
A dlaczego nie mozna tego sprawdzić w praktyce robiąc jakiś okres próbny. Opieramy się na danych ale przecież jest szereg czynników które moga przyczynić się na + lub - tejże lini.

Dlatego, że ejst to zbyt kosztwne, to pierwsze. A tak na prawdę to nie ma zwyczajnie sensu. Im dłuższa linia tym więcej spóźnień itp. Należy dążyć jednak do skracania lini autobusowych, a nie do tworzenia kolejnych koszmarków jadących przez pół GOPu.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 10.06.2007, 17:25 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4384
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
Daro85 napisał(a):
Inna sprawa, ze brakuje w Bytomiu jakichkolwiek połaczen bezpośrednich przez miasto- skądkolwiek byś nie jechał musisz jechac przez dworzec.

Zapomniałeś o 167 i 744.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 781 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 40  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności