Forum WPK
http://forum.wpk.katowice.pl/

Pawelec Pacanów
http://forum.wpk.katowice.pl/viewtopic.php?f=34&t=1564
Strona 1 z 47

Autor:  Shadow238 [ So 21.04.2007, 8:34 ]
Tytuł:  Pawelec Pacanów

Witam ;)

Jak mogliśmy przeczytać na stronie portalu WPK, Pan Pawelec do przetargu wystawił:

www.wpk.katowice.pl napisał(a):
Pawelec do obsługi linii zgłosił następujące autobusy:
- trzy jelcze 120M z lat 1994-95 (nry inw. 004, 006 i 010),
- jednego jelcza 120M/3 z roku 2002 (nr inw. 009).
Starsze jelcze (pochodzące z Krakowa) jeżdżą już w tej firmie, 004 i 006 na liniach bezpłatnych dla Auchan, a 010 jako rezerwa m.in. na linii 213. Ciekawiej przedstawia się sytuacja z czwartym wozem (ex PKS Będzin) - jest to autobus zgłoszony już do obsługi linii 750. Tylko przy podpisywaniu tamtej umowy miał inny numer rejestracyjny (jeszcze od poprzedniego właściciela), poza tym posiada obecnie nr inw. 015.


Bardzo ciekawią mnie takie rzeczy jak:
1) Co będzie teraz jeździć na 750, skoro #015 pójdzie na 155 ?
2) #004 jeździ na zadaniach Auchan Mikołów, a #006 jeździł na tej linii do czasu awarii w pierwszym dniu jej kursowania
3)Zabranie #010 na 155 spowoduje totalny brak rezerwy
4) Czy zabranie ewentualnie jakiś 120M z Auchan busów nie spowoduje tam jakiś specjalnych braków taborowych ?

No chyba, że Pawelec kupi sobie jeszcze jakieś ex MPK Krakowskie 120M.

Z ciekawostek, to #010 zmienił rejestracje na TBU 47HP, #015 od 3 dni jeździ na 213, #004 przez cały tydzień stał na zajezdni, a #006 stoi przed halą ze zdjętym przednim i tylnim zderzakiem :/

Autor:  arcziv [ So 21.04.2007, 8:46 ]
Tytuł: 

A ja już w komentarzach pod wyżej wspomnianym artykułem, pisałem o tych bardzo ładnych NG prowadzonych w busach zgłoszonych do przetargu i tej całej sielance ze stony KZK, przecież wszystko jest wporządku.

Autor:  adam86 [ So 21.04.2007, 13:22 ]
Tytuł: 

arcziv napisał(a):
A ja już w komentarzach pod wyżej wspomnianym artykułem, pisałem o tych bardzo ładnych NG prowadzonych w busach zgłoszonych do przetargu i tej całej sielance ze stony KZK, przecież wszystko jest wporządku.

Oczywiście, że jest w porządku, pasażerom jak zwykle wciska się kit. A co jeździ to wszyscy wiemy.

Autor:  Shadow238 [ So 21.04.2007, 13:29 ]
Tytuł: 

arcziv napisał(a):
A ja już w komentarzach pod wyżej wspomnianym artykułem, pisałem o tych bardzo ładnych NG prowadzonych w busach zgłoszonych do przetargu i tej całej sielance ze stony KZK, przecież wszystko jest wporządku.


Co Ty chcesz od NG Pawelca- przecież je robi i to jest ważne. Wszystkie Auchan busy nawet mają NG.

Poza tym: #004 i #006 miały NG, a #015 i #010 mają jeszcze dobre blachy, więc nie ma potrzeby przeprowadzenia NG ;)

Autor:  JacekSo [ So 21.04.2007, 21:37 ]
Tytuł: 

Shadow224 napisał(a):
Co Ty chcesz od NG Pawelca- przecież je robi i to jest ważne. Wszystkie Auchan busy nawet mają NG.

Poza tym: #004 i #006 miały NG, a #015 i #010 mają jeszcze dobre blachy, więc nie ma potrzeby przeprowadzenia NG ;)

Chyba sobie kpisz. Kiedy ex-krakowskie jelcze 120M miały NG? A te stare migi? Wymiana ściany przedniej i tylnej oraz pomalowanie całości to jeszcze nie jest NG.

Autor:  aso [ So 21.04.2007, 21:52 ]
Tytuł: 

JacekSo napisał(a):
Chyba sobie kpisz. Kiedy ex-krakowskie jelcze 120M miały NG? A te stare migi? Wymiana ściany przedniej i tylnej oraz pomalowanie całości to jeszcze nie jest NG.


W warunkach GOP-u już jest... ;-))

Autor:  Shadow238 [ So 21.04.2007, 23:34 ]
Tytuł: 

JacekSo napisał(a):
Shadow224 napisał(a):
Co Ty chcesz od NG Pawelca- przecież je robi i to jest ważne. Wszystkie Auchan busy nawet mają NG.

Poza tym: #004 i #006 miały NG, a #015 i #010 mają jeszcze dobre blachy, więc nie ma potrzeby przeprowadzenia NG ;)

Chyba sobie kpisz. Kiedy ex-krakowskie jelcze 120M miały NG? A te stare migi? Wymiana ściany przedniej i tylnej oraz pomalowanie całości to jeszcze nie jest NG.


No, ale w każdym razie #004 i #006 miały wymienioną blacharkę na nową i zostały przemalowane.

Autor:  potomek1920 [ Pn 23.04.2007, 12:05 ]
Tytuł: 

ja myśle że Pawelec zakupi jeszcze jakieś szroty, myślałem że będzie lepiej i zakoczy nas tak jak przy lini 213 a tu nic specjalnego. Myśle że to wielki krok dla tej firmy

Autor:  Shadow238 [ Pn 23.04.2007, 13:40 ]
Tytuł: 

potomek1920 napisał(a):
ja myśle że Pawelec zakupi jeszcze jakieś szroty, myślałem że będzie lepiej i zakoczy nas tak jak przy lini 213 a tu nic specjalnego. Myśle że to wielki krok dla tej firmy


Na razie stać go tylko na stare 120M i przeprowadzanie ich remontów.... Może w niedalekiej przyszłości zdecyduje się on na zakup jakiegoś niskacza (nowego lub używanego).

PS. Dziś niestety #011 powrócił na 213 :/

Autor:  memphis [ Pn 23.04.2007, 14:23 ]
Tytuł: 

Shadow224 napisał(a):
Może w niedalekiej przyszłości zdecyduje się on na zakup jakiegoś niskacza (nowego lub używanego).


A po co?

Autor:  Shadow238 [ Śr 25.04.2007, 17:13 ]
Tytuł: 

memphis napisał(a):
Shadow224 napisał(a):
Może w niedalekiej przyszłości zdecyduje się on na zakup jakiegoś niskacza (nowego lub używanego).


A po co?


Ponieważ kupując parę niskaczy mógłby startować w jakimś przetargu, gdzie będą wymagane tego typu wozy...

PS. IMO na 213 powinien jeździć niskacz zamiast M120, bo na trasie znajduję się szpital....

Autor:  memphis [ Śr 25.04.2007, 18:11 ]
Tytuł: 

Shadow224 napisał(a):
Ponieważ kupując parę niskaczy mógłby startować w jakimś przetargu, gdzie będą wymagane tego typu wozy...


Do startowania w przetargu nie trzeba od razu kupować nowych niskaczy.

Cytuj:
PS. IMO na 213 powinien jeździć niskacz zamiast M120, bo na trasie znajduję się szpital....


Żeby to jeden. Ale jeszcze długo nie będzie jeździć.

Autor:  Sadorg [ Śr 25.04.2007, 19:20 ]
Tytuł: 

memphis napisał(a):
Żeby to jeden. Ale jeszcze długo nie będzie jeździć.


to już prędzej na 51 by się LF przydały. Przynajmniej jeździ toto częsciej.

Autor:  memphis [ Śr 25.04.2007, 20:27 ]
Tytuł: 

Sadorg napisał(a):
memphis napisał(a):
Żeby to jeden. Ale jeszcze długo nie będzie jeździć.


to już prędzej na 51 by się LF przydały. Przynajmniej jeździ toto częsciej.


Tam też chyba nie prędko ;-)

Autor:  Daro85 [ Śr 25.04.2007, 20:43 ]
Tytuł: 

Sadorg napisał(a):
memphis napisał(a):
Żeby to jeden. Ale jeszcze długo nie będzie jeździć.


to już prędzej na 51 by się LF przydały. Przynajmniej jeździ toto częsciej.


Na 51 to w niektorych kursach przydałby się przegub, ale tez na niego nie liczę...

Autor:  Ik 280 [ Śr 25.04.2007, 20:55 ]
Tytuł: 

Daro85 napisał(a):

Na 51 to w niektorych kursach przydałby się przegub, ale tez na niego nie liczę...


Natomist na niektórych minibus. Jeździ góra 10 osób i to od ligoty prawie na tysiąclecie. Nudziło mi się i policzyłem :P

Autor:  Shadow238 [ Śr 25.04.2007, 21:44 ]
Tytuł: 

Jak już zeszliście trochę z tematu to moim zdaniem na 912 powinien przynajmniej jeden przegub jeździć, a nie 4 krótkie 120M ;)

Autor:  Shadow238 [ Wt 22.05.2007, 20:56 ]
Tytuł: 

Dziś na 100% widziałem na zajezdni Pana Pawelca używane Many NL202- 2 drzwiowe w ilości 4 sztuk, które mają różne malowanie. Jeden z nich miał ustawioną na wyświetlaczu linie 750. Widzę, że Pawelec będzie chyba chciał startować w jakimś przetargu.

PS. Jeden taki Man przydałby się na 213 ;)

Autor:  arcziv [ Śr 23.05.2007, 14:09 ]
Tytuł: 

A może znów wszysktich zaskoczy i linia 155 bedzie w pełni niskopodłogowa. Ciekawe co by KZK powiedziało na taki rozwój wypadków. Byłaby kara za posyłanie taboru lepszego niż zgłoszony w przetargu?

Autor:  memphis [ Śr 23.05.2007, 15:06 ]
Tytuł: 

arcziv napisał(a):
A może znów wszysktich zaskoczy i linia 155 bedzie w pełni niskopodłogowa. Ciekawe co by KZK powiedziało na taki rozwój wypadków. Byłaby kara za posyłanie taboru lepszego niż zgłoszony w przetargu?


Jak Pawelec nie dopełni procedury to pewnie tak, o ile ktoś zauważy w ogóle :P

Strona 1 z 47 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/