Forum WPK
http://forum.wpk.katowice.pl/

PKM Sosnowiec
http://forum.wpk.katowice.pl/viewtopic.php?f=34&t=225
Strona 108 z 121

Autor:  Arbeiterus [ Śr 20.03.2019, 12:33 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

Taki był płacz ze brakuje przegubów a kolejne MANy są wystawione do sprzedaży. Gdzie tu logika ?

Autor:  nemo333 [ Śr 20.03.2019, 13:54 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

Kto płacze że brakuje przegubów? 119 CN na bodajże 100 planów CN to jest mało? Może czas w końcu ruszyć w trasę pomniki typu #505 czy #550 żeby nie przyrosły do placu zajezdni na stałe?

Autor:  Arbeiterus [ Śr 20.03.2019, 14:07 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

nemo333 napisał(a):
Kto płacze że brakuje przegubów? 119 CN na bodajże 100 planów CN to jest mało? Może czas w końcu ruszyć w trasę pomniki typu #505 czy #550 żeby nie przyrosły do placu zajezdni na stałe?

Na twb była dyskusja ze na golonogu bodajże brakuje przegubów i często jeżdżą krótkie wozy na długich planach.

Autor:  M11 [ Śr 20.03.2019, 23:04 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

nemo333 napisał(a):
Kto płacze że brakuje przegubów? 119 CN na bodajże 100 planów CN to jest mało? Może czas w końcu ruszyć w trasę pomniki typu #505 czy #550 żeby nie przyrosły do placu zajezdni na stałe?

#550 pojawia się na mieście na losowych liniach, a #505 to w ogóle jeszcze żyje? Jeśli tak, to może jednak lepiej nie ruszać? ;) To padlina niesamowita, powinni się jej pozbyć jak najszybciej.

Autor:  DW [ Cz 21.03.2019, 16:29 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

Arbeiterus napisał(a):
nemo333 napisał(a):
Kto płacze że brakuje przegubów? 119 CN na bodajże 100 planów CN to jest mało? Może czas w końcu ruszyć w trasę pomniki typu #505 czy #550 żeby nie przyrosły do placu zajezdni na stałe?

Na twb była dyskusja ze na golonogu bodajże brakuje przegubów i często jeżdżą krótkie wozy na długich planach.

W ostatnich dniach prawie codziennie jeden BN był na 801/831, a wczoraj na 808.

Autor:  Max998 [ Cz 21.03.2019, 20:19 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

Solaris #505 jakiś czas temu widziany był na 106 wbrew temu co piszą niektórzy, że od wakacji 2018 słuch po nim zaginął, jak znowu wyjedzie specjalnie podjadę zrobić zdjęcie. MAN #550 dwa dni temu był na 835, często widuję go na 55 czy nawet 690.

Autor:  M11 [ So 23.03.2019, 8:57 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

#550 często śmiga na 35/935.

Autor:  Lukas SC [ Wt 26.03.2019, 20:08 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

Arbeiterus napisał(a):
nemo333 napisał(a):
Kto płacze że brakuje przegubów? 119 CN na bodajże 100 planów CN to jest mało? Może czas w końcu ruszyć w trasę pomniki typu #505 czy #550 żeby nie przyrosły do placu zajezdni na stałe?

Na twb była dyskusja ze na golonogu bodajże brakuje przegubów i często jeżdżą krótkie wozy na długich planach.


Na Gołonogu sytuacja wygląda tak:

413 - codziennie zjeżdża na awarie, najczęściej na sterowanie silnikiem, parę razy zgubił paliwo, wczoraj AdBlue.
540 - po dwóch miesiącach stania wyjechał w zeszłym tygodniu, zrobił 3/4 zadania dziennego i zjechał na defekt skrzyni biegów
541 - odstawiony po kolizji, w tym roku jeszcze nie wyjechał
544 - odstawiony po dwóch pożarach komory silnika, pierw w marcu 2018 na 808, potem we wrześniu 2018 gdy jechał się włączyć się na 814
561 - odstawiony, nie ma decyzji co z nim dalej
563 - przygotowywany od dwóch tygodni do rejestracji, na dniach powinien wyjechać

Teraz gdy już nie ma T-21 to dwie deskorolki są w zapasie, więc od biedy powinny być BN na planach CN.

Autor:  Arbeiterus [ Wt 26.03.2019, 21:28 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

Lukas SC napisał(a):
Arbeiterus napisał(a):
nemo333 napisał(a):
Kto płacze że brakuje przegubów? 119 CN na bodajże 100 planów CN to jest mało? Może czas w końcu ruszyć w trasę pomniki typu #505 czy #550 żeby nie przyrosły do placu zajezdni na stałe?

Na twb była dyskusja ze na golonogu bodajże brakuje przegubów i często jeżdżą krótkie wozy na długich planach.


Na Gołonogu sytuacja wygląda tak:

413 - codziennie zjeżdża na awarie, najczęściej na sterowanie silnikiem, parę razy zgubił paliwo, wczoraj AdBlue.
540 - po dwóch miesiącach stania wyjechał w zeszłym tygodniu, zrobił 3/4 zadania dziennego i zjechał na defekt skrzyni biegów
541 - odstawiony po kolizji, w tym roku jeszcze nie wyjechał
544 - odstawiony po dwóch pożarach komory silnika, pierw w marcu 2018 na 808, potem we wrześniu 2018 gdy jechał się włączyć się na 814
561 - odstawiony, nie ma decyzji co z nim dalej
563 - przygotowywany od dwóch tygodni do rejestracji, na dniach powinien wyjechać

Teraz gdy już nie ma T-21 to dwie deskorolki są w zapasie, więc od biedy powinny być BN na planach CN.

Skoro te NG313 to są takie padaki to niech kupują coś w zamian... nawet używanego nie wiem na co oni czekają ?

Autor:  lgor [ Wt 26.03.2019, 21:52 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

BN zamiast CN niech mi ktoś przypomni czy to czasem nie z tego powodu Sebzda dostał wypowiedzenie usług?

Autor:  Lukas SC [ Śr 27.03.2019, 3:33 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

lgor napisał(a):
BN zamiast CN niech mi ktoś przypomni czy to czasem nie z tego powodu Sebzda dostał wypowiedzenie usług?


U Sebzdy na CN był BN, a poza tym na linie które nic nie wyjechało pisał w raportach że wyjechało, ot taki szczegół.
A w zapisach umowy ZTM wcześniej KZK GOP dopuszcza tabor rezerwowy w innym wieku i pojemności

Autor:  lgor [ Śr 27.03.2019, 18:23 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

Lukas SC napisał(a):
A w zapisach umowy ZTM wcześniej KZK GOP dopuszcza tabor rezerwowy w innym wieku i pojemności
No ale Sebzda to chyba tez miał umowę z takimi samymi zapisami...
Cytuj:
poza tym na linie które nic nie wyjechało pisał w raportach że wyjechało, ot taki szczegół.

W sumie zadziwiająca jest to w jaki sposób nagle tak wszystko skurpulatnie skontrolowano...Śmiało by się rzec "takiego organizatora nam trzeba"

Autor:  Lukas SC [ Pt 3.05.2019, 23:35 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

Remont najstarszego Ikarusa w Polsce się zakończył, pojazd opuścił już zajezdnię w Gołonogu. Jak dobrze pójdzie w niedziele może mieć swój debiut po remoncie w Będzinie.

Autor:  Lukas SC [ So 1.06.2019, 0:36 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

Solaris U15 #425 po dwóch latach spędzonych w Będzinie zawitał dziś na zajezdnie w Dąbrowie Górniczej.

Autor:  Arbeiterus [ So 1.06.2019, 11:20 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

Lukas SC napisał(a):
Solaris U15 #425 po dwóch latach spędzonych w Będzinie zawitał dziś na zajezdnie w Dąbrowie Górniczej.

Tam wogóle na Będzinie coś sprzedali? Po 2-3 latach to ja bym to Ukraincom za darmo oddał... albo na złom.

Autor:  Tram2012N [ So 1.06.2019, 20:00 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

Lukas SC napisał(a):
Solaris U15 #425 po dwóch latach spędzonych w Będzinie zawitał dziś na zajezdnie w Dąbrowie Górniczej.
To ile jest zajezdni w DG?

Autor:  Lukas SC [ So 1.06.2019, 23:03 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

Arbeiterus napisał(a):
Lukas SC napisał(a):
Solaris U15 #425 po dwóch latach spędzonych w Będzinie zawitał dziś na zajezdnie w Dąbrowie Górniczej.

Tam wogóle na Będzinie coś sprzedali? Po 2-3 latach to ja bym to Ukraincom za darmo oddał... albo na złom.


Parę sztuk Mercedesów i Solarisów U12 znalazło nowy dom.

Tram2012N napisał(a):
Lukas SC napisał(a):
Solaris U15 #425 po dwóch latach spędzonych w Będzinie zawitał dziś na zajezdnie w Dąbrowie Górniczej.
To ile jest zajezdni w DG?

PKM ma jedną, oprócz tego w Dąbrowie Górniczej są jeszcze zajezdnie BTS, ZTS Huta Katowice, plac przy Uniwersalu gdzie stoją Dtki oraz Bracia Łach mają swój plac

Autor:  monter [ Cz 6.06.2019, 17:42 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

Czy ma ktoś wiedzę co stanęło u podstaw decyzji o wyłączeniu z eksploatacji większości krótkich Mercedesów Citaro z numerami 700 - … ? Z tego co pomnę były stosunkowo krótko użytkowane przez przewoźnika. Część z nich posiadała nawet klimę, której nie uświadczy się w dalej eksploatowanych Jelczach.

Autor:  nemo333 [ Cz 6.06.2019, 18:18 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

wysoka awaryjność, zły stan techniczny, duże koszty utrzymania i napraw, wysoki wiek i możliwość zastąpienia ich unijnymi autobusami.
a klima w nich była często tylko balastem na dachu. W większości pod koniec eksploatacji nie działała wcale albo miała niską skuteczność.

Autor:  Lukas SC [ Cz 6.06.2019, 19:41 ]
Tytuł:  Re: PKM Sosnowiec

nemo333 napisał(a):
wysoka awaryjność, zły stan techniczny, duże koszty utrzymania i napraw, wysoki wiek i możliwość zastąpienia ich unijnymi autobusami.
a klima w nich była często tylko balastem na dachu. W większości pod koniec eksploatacji nie działała wcale albo miała niską skuteczność.


Zostały odstawione z powodu wieku, PKM chciał mieć w taborze wozy nie starsze niż z 2004, z wyjątkiem #508 i #509.
Po nowej dostawie, pierwszych 14 elektryków z 70 sztuk, które trafią na Zagórze, Jelcze Mastero mają trafić na Gołonóg w zamian za Mercedesy od #730 do #746 prócz #734.

Strona 108 z 121 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/