Teraz jest Cz 28.03.2024, 14:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: So 27.09.2014, 12:24 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Marcin Nawrot napisał(a):
Ja tak z kolei czytam sobie ten artykuł...
http://www.serwislokalny.com/aktualnosc ... nsultacji/
Czyżby więc te wszystkie linie miały jeździć dla przykładu tylko do Tęczy bo dalej im się to nie będzie finansowo opłacać ?

Skoro MZK ma - przynajmniej jeśli chodzi o najdroższy - przyzwoity bilet czasowy, często jeżdżące trolejbusy i autobusy wewnątrz miasta to po co to na siłę pchać przez całe miasto i generować koszty ?. Przy okazji można połączyć 500 i 554 w jeden numer, bo z tego co się kiedyś wgryzłem to w zasadzie różnic jest tylko w Tychach między nimi.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Ostatnio edytowano So 27.09.2014, 12:30 przez P Śl, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: So 27.09.2014, 12:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
P Śl napisał(a):
Skoro MZK ma - przynajmniej jeśli chodzi o najdroższy - przyzwoity bilet czasowy, często jeżdżące trolejbusy i autobusy wewnątrz miasta to po co to na siłę pchać przez całe miasto i generować koszty ?.


No tak, ale akurat te linie do Tychów wjeżdżają od takiej strony, że kończenie ich na Tęczy jest bez sensu. Po prostu do większości celów podróży jest za blisko żeby się przesiadać, a zaś tam gdzie trzebaby tak czy tak się przesiąść to znowu nie będzie to za wygodne.
Takie postawienie tematu wymagałoby przetrasowania kilku linii w samych Tychach.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: So 27.09.2014, 12:31 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Ja nie mówię dokładnie gdzie, ale na jakimś grubszym ciągu starczy.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: So 27.09.2014, 12:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 25.04.2010, 8:49
Posty: 985
Lokalizacja:
Łaziska Górne
Jakby nie patrzeć ten punkt przesiadkowy na Tęczy nie jest takim złym pomysłem, faktycznie przecież potem w inne części miasta co chwila odjeżdża jakiś autobus czy trolejbus. Jedynie linię szkieletową jaką ma być 500 zostawiłbym na trasie do dworca bo jak mniemam to ona wozi najwięcej pasażerów. P Śl poniekąd dobrze prawi, bo te linie na terenie Tychów jeżdżą właściwie puste, napełniają się dopiero w okolicach Bierunia. Sam raz jadąc 554 byłem jedynym pasażerem aż do dworca autobusowego w Bieruniu. Ostatnio fotografując w Tychach na wszystkich właściwie tych liniach tłumów w środku nie widziałem.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: So 27.09.2014, 13:08 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
A ja bym nic nie wydłużał, bo tylko koszty generujesz tym. Od tego są grubsze linie żeby ten ładunek przerzucić po mieście. Dzięki temu zaoszczędzisz też na zbędnych autobusach na linii. Poza tym takie długie linie powodują też to, że czasem potrzebujesz stworzyć dodatkowy kurs to musisz na ten kurs wrzucać specjalnie kolejny autobus, a przy krótszej wystarczy często zmniejszyć przerwy. Z linią 31 przy tej okazji też chyba by trzeba coś zrobić, bo to zbieżna relacja ?.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: So 27.09.2014, 13:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 25.04.2010, 8:49
Posty: 985
Lokalizacja:
Łaziska Górne
31 bym właściwie wyciął bo jednak połączenie z Bieruniem będzie poprzez ex. PKSowe linie. A Wygorzele i Jaroszowice mają przecież W i 131 a to IMO spokojnie wystarcza.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: So 27.09.2014, 14:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
P Śl napisał(a):
Przy okazji można połączyć 500 i 554 w jeden numer, bo z tego co się kiedyś wgryzłem to w zasadzie różnic jest tylko w Tychach między nimi.

Chodziło Ci zapewne nie o 554, a o 586. Niepotrzebna linia wg mnie.

Marcin Nawrot napisał(a):
31 bym właściwie wyciął bo jednak połączenie z Bieruniem będzie poprzez ex. PKSowe linie. A Wygorzele i Jaroszowice mają przecież W i 131 a to IMO spokojnie wystarcza.

Wycofać ze Skałki i Jaroszowic, dołożyć jeden wóz, zamienić wszystko na przegubowce i linię do Oświęcimia mamy gotową ;-)
554 zostawiłbym jak jest, przynajmniej na początek. Na tej trasie komunikację zarżnęło PKSiS Oświęcim na skutek niepunktualności, nieodpowiednich godzin odjazdów i niskiego komfortu podróży. Jak pamiętam stare 54, zawsze było naładowane. Może zmiana organizatora i przewoźnika przyciągnęłaby pasażerów z powrotem.
W moim projekcie "wszystkie linie" sprowadziłyby się do dwóch - zakładam, że 551 (251) i 581 (181) mają krańcówki w Bieruniu. Wobec tego dla 500 (31 albo 685) i 554 (54) do Tęczy to trochę za mało, ale jeśli miałyby nie kursować do dworca, lepiej zakończyć je tam, gdzie 627. Dla 574 (274) można by zrobić krańcówkę pod Tesco.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: Nd 28.09.2014, 12:17 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Jak najbardziej o 586. Może dobrze by było tą linię skierować z Urbanowic przez strefę do zajezdni zamiast pchać ją w miasto. Ze strefą też przydało by się zrobić porządek. Trolejbus A tak jak jest. Kursy z B włączyłbym do D i stworzyłbym podobny rozkład do A. Oczywiście kursy tego w połowie między A i przeciwlegle w strefie. Przy okazji dobrze by było zrobić z tego linie "okrężne" z pętlą pod dworcem. C i E naprzemian co 10-15 minut na Paprocany. Wtedy dało by się dojechać w dalsze części Tychów z przesiadką bez problemu trolejbusem co kilka(naście) minut. Potem pozbywamy się zbędnych numerków ze strefy 51, 75, 268, 273. Ilość linii na strefie to też jest przegięcie, nie wiem jak przeciętny śmiertelnik ma się w tym odnaleźć. Kiedyś rozbrajałem tamtejsze rozkłady i w sumie nie wiem, które tam jadą.

Linią 31 nie zastąpisz 500/586. Jakiś czas temu próbowałem to rozgryźć i to jeździ całkiem przyzwoicie, bo średnio co +/- 30 minut, więc jest to całkiem przyzwoite połączenie.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: Nd 28.09.2014, 12:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 25.04.2010, 8:49
Posty: 985
Lokalizacja:
Łaziska Górne
P Śl napisał(a):
Potem pozbywamy się zbędnych numerków ze strefy 51, 75, 268, 273. Ilość linii na strefie to też jest przegięcie, nie wiem jak przeciętny śmiertelnik ma się w tym odnaleźć. Kiedyś rozbrajałem tamtejsze rozkłady i w sumie nie wiem, które tam jadą.

75 i 268 jeżdżą tam wariantowo w godzinach szczytu i podczas zjazdów na zajezdnie. W sumie dobrze bo poza 33 Mikołów nie ma tam bezpośredniego połączenia w szczycie i trzeba się siłą rzeczy przesiadać. A trzeba przyznać, że te wszystkie wariantówki jak 75, 268, 696 jeżdżą tam rano i koło 14:00 wypchane po brzegi. 51 bym na upartego skrócił do Tęczy bo i tak to dość marginalna linia która istnieje chyba tylko po to, żeby mieszkańcy Subli nie zapomnieli jak autobus wygląda. Ewentualnie byłaby jako jedna z pierwszych w kolejce do zadrutowania zaraz po 137. A jak masz problem z rozgryzieniem jak to wszystko jeździ po strefie to proponuję www.tychy.kiedyprzyjedzie.pl tam w zakładce rozkład jazdy po kliknięciu w dany kurs otworzy Ci się lista przystanków ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: Nd 28.09.2014, 13:01 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Myślenie kursami bezpośrednimi prowadzi tylko do postępującej degradacji. Załadowane mogą być, ale pytanie skąd się bierze napełnienie i na ile te rzeczone trolejbusy były by wydolne w okresie zmianowym. W zasadzie to jakby dodrutować trasę od Paprocan do zajezdni to 75 i 268 od dworca pokrywają się z trajtkami, a od Mikołowa do dworca to ta sama linia.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: Nd 28.09.2014, 13:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2927
Marcin Nawrot napisał(a):
51 bym na upartego skrócił do Tęczy bo i tak to dość marginalna linia która istnieje chyba tylko po to, żeby mieszkańcy Subli nie zapomnieli jak autobus wygląda. Ewentualnie byłaby jako jedna z pierwszych w kolejce do zadrutowania zaraz po 137.

Tylko dlaczego te 51 jeździ w porannym szczycie na dwóch wozach, a potem do popołudnia na jednym?

P Śl napisał(a):
Poza tym takie długie linie powodują też to, że czasem potrzebujesz stworzyć dodatkowy kurs to musisz na ten kurs wrzucać specjalnie kolejny autobus, a przy krótszej wystarczy często zmniejszyć przerwy.

No i w Tychach długie przerwy to akurat jest specjalność rozkładowców, sam wiesz po tworzeniu rozpisek linii :)

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: Nd 28.09.2014, 13:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
P Śl napisał(a):
Jak najbardziej o 586. Może dobrze by było tą linię skierować z Urbanowic przez strefę do zajezdni zamiast pchać ją w miasto.

W ogóle tego nie puszczałbym przez Urbanowice. Albo zakończyć to w Bieruniu na placu Nobla, albo... Była kiedyś taka linia Tychy Tesco - Oświęcim przez strefę, Świerczyniec, Jedlinę, Wolę i Harmęże (3 pary kursów na dobę w R) jeszcze się załapałem na podróż za jej pomocą. Nawet miała powodzenie.

P Śl napisał(a):
lLinią 31 nie zastąpisz 500/586. Jakiś czas temu próbowałem to rozgryźć i to jeździ całkiem przyzwoicie, bo średnio co +/- 30 minut, więc jest to całkiem przyzwoite połączenie.

Tylko czy taka częstotliwość jest potrzebna przez cały dzień? Zgoda, w szczycie być może tak, ale poza szczytem niekoniecznie. Gdyby zrobić równy moduł 60 min., wystarczą 3 wozy. Po dołożeniu dwóch szczytówek będzie 5. Teraz, o ile dobrze policzyłem, na 500 potrzeba aż 7 sztuk - być może one mają jakieś obiegi łączone, nie sprawdzałem tego.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: Nd 28.09.2014, 17:48 

Dołączył(a): Śr 17.12.2008, 23:31
Posty: 19
Zapomnieliście jeszcze, że istnieje też taka linia jak "TP", którą również obsługuje trans vobis ex PKSiS.
Szanowny Panie Egonie dlaczego Pan tak uparcie chce puścić drugą linię z Tychów do Oświęcimia przez Wolę, Harmęże lub przez Wolę, Gilowice, Górę i Brzeszcze ? Chce mi Pan odebrać pracę ? ;), wystarczyłoby aby w Woli zrobić skomunikowanie linii MZK Oświęcim (tj. wydłużyć kursy linii 17 od Harmęż do Woli Osiedle/Woli Skrzyżowanie oraz linii 26 od Jawiszowic PKP do Woli Skrzyżowanie/Woli Osiedle przez Górę, Gilowice) z liniami MZK/PKM Tychy i wszystko by grało jeśli chodzi o rejony Harmęż, Gilowic i Góry. Powiem więcej my jako MZK Oświęcim bylibyśmy skłonni jeździć tyle tylko, że gmina Miedźna musiałaby chcieć nam za to zapłacić a druga sprawa to taka, że musielibyśmy mieć też odpowiednia ilość taboru (bo teraz to jest, że się tak wyrażę kiła mogiła z taborem bo go brakuje).
Tak na marginesie dodam, że jak były pierwsze rozmowy w sprawie ratowania komunikacji w Bieruniu to MZK/PKM Tychy były skłonne jeździć na spółkę z MZK Oświęcim no ale MZK Oświęcim nie wyraził zgody ze względu na brak taboru.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: Nd 28.09.2014, 19:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
19MATEUSZ88 napisał(a):
Chce mi Pan odebrać pracę ? ;),

Nawet przez myśl mi to nie przeszło ;)

19MATEUSZ88 napisał(a):
wystarczyłoby aby w Woli zrobić skomunikowanie linii MZK Oświęcim (tj. wydłużyć kursy linii 17 od Harmęż do Woli Osiedle/Woli Skrzyżowanie oraz linii 26 od Jawiszowic PKP do Woli Skrzyżowanie/Woli Osiedle przez Górę, Gilowice) z liniami MZK/PKM Tychy i wszystko by grało jeśli chodzi o rejony Harmęż, Gilowic i Góry. Powiem więcej my jako MZK Oświęcim bylibyśmy skłonni jeździć tyle tylko, że gmina Miedźna musiałaby chcieć nam za to zapłacić

No więc właśnie... Wydłużenie 17 i 26 byłoby świetnym pomysłem, ale jak Miedźna przystąpi do MZK Tychy, to inni przewoźnicy/organizatorzy raczej na dopłaty nie mają szans. Zresztą po trasie tego wydłużonego 26 w najlepsze hulają busiarze.

19MATEUSZ88 napisał(a):
a druga sprawa to taka, że musielibyśmy mieć też odpowiednia ilość taboru (bo teraz to jest, że się tak wyrażę kiła mogiła z taborem bo go brakuje).
Tak na marginesie dodam, że jak były pierwsze rozmowy w sprawie ratowania komunikacji w Bieruniu to MZK/PKM Tychy były skłonne jeździć na spółkę z MZK Oświęcim no ale MZK Oświęcim nie wyraził zgody ze względu na brak taboru.

Bez taboru komunikacji się nie zrobi. Zresztą MZK nie ma autobusów przegubowych, a na nowym 500 z pewnością takie będą potrzebne i wymagane.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: Nd 28.09.2014, 20:37 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
19MATEUSZ88 napisał(a):
Zapomnieliście jeszcze, że istnieje też taka linia jak "TP", którą również obsługuje trans vobis ex PKSiS.
Szanowny Panie Egonie dlaczego Pan tak uparcie chce puścić drugą linię z Tychów do Oświęcimia przez Wolę, Harmęże lub przez Wolę, Gilowice, Górę i Brzeszcze ? Chce mi Pan odebrać pracę ? ;), wystarczyłoby aby w Woli zrobić skomunikowanie linii MZK Oświęcim (tj. wydłużyć kursy linii 17 od Harmęż do Woli Osiedle/Woli Skrzyżowanie oraz linii 26 od Jawiszowic PKP do Woli Skrzyżowanie/Woli Osiedle przez Górę, Gilowice) z liniami MZK/PKM Tychy i wszystko by grało jeśli chodzi o rejony Harmęż, Gilowic i Góry.

Linia TP jak dobrze rozumiem teraz istnieje, ale potem ta/te gminy się od tego systemy finansowo odcinają. Wszystko będzie grało ? Szczególnie bilety, które oczywiście są za darmo. W tym kraju upośledzonych urzędników ciężko jest komuś przemówić do rozsądku w kwestii zmian w jednym systemie, a ty tu sugerujesz w dwóch.

ps. Egon jak czytam to wyżej to wydaje mi się, że nadajesz się na grabarza komunikacji :). Takt 70 minut, bo 30 to za dużo. Próbowałeś się postawić w roli okolicznego mieszkańca ? Byłbyś w stanie taki takt zapamiętać, byłbyś w stanie dostosować się do tak mizernego taktu ? Rozumiem jakby ktoś ci zaoferował rozkład z 3 parami kursów na dzień to porzuciłbyś samochód na rzecz takiej komunikacji ? Takie linie to jest paranoja jakaś. Coś takiego jest na 627, że zamiast jakiegoś cywilizowanego mikrobusa 1-2h puszcza się pełnowymiarowy autobus 4 razy na dzień.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: Nd 28.09.2014, 20:50 

Dołączył(a): Śr 17.12.2008, 23:31
Posty: 19
Cytuj:
Zresztą po trasie tego wydłużonego 26 w najlepsze hulają busiarze.


Tak hulają ale nie do Oświęcimia, tylko jedna firma maxibus jeździ z Woli do Oświęcimia przez Harmęże.

Wiem też, że mieszkańcom Woli i okolicznych wiosek również zależy na połączeniu z Oświęcimiem. Z pewnego źródła dowiedziałem się, że mieszkańcy Woli zrobili awanturę włodarzowi Woli za to, że podpisał umowę z firmą widmo (trans vobis), do której do firmy nawet nie idzie się dodzwonić w celu zgłoszenia, że autobus nie pojechał... i ludzie żądali wręcz załatwienia aby do Woli wydłużyć linię 17 od Harmęż Pętli do Woli Osiedle (to jest około 6km w jedną stronę).
Zastanawia mnie jeszcze tylko jedna rzecz Egonie bo kilka postów wyżej podawałeś swój pomysł na nową trasę linii 586 według ciebie były to dwa warianty:
1. od Woli jechałaby do Oświęcimia przez Harmęże, Pławy
2. od Woli jechałaby do Oświęcimia przez Gilowice, Górę, Brzeszcze
i to też nie byłoby głupie, tylko tak kto by płacił za kilometry przejechane po terenie gminy Oświęcim (w przypadku pierwszego wariantu są to Harmęże i Pławy, w drugim przypadku tylko Rajsko bo Brzeszcze stanowią już inną gminę) ??.
Dodam, że gmina Brzeszcze ma długi i na każdą decyzję o jakimkolwiek remoncie dróg czy budowie chodnika w brzeszczach zgodę musi wydać komornik także ciężko byłoby uzyskać dopłatę od Brzeszcz. Jeśli zaś chodzi o Gminę i Miasto Oświęcim to wydaje mi się (i to jest tylko moje zdanie), że oni woleliby płacić tylko i wyłącznie za kilometry przejechane po obecnie obowiązującej trasie linii 500 i 586 no chyba, że ktoś na tym forum ma jakieś lepsze informacje dotyczące finansowania "pięćsetek" na terenie Gminy i Miasta Oświęcim.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: Nd 28.09.2014, 21:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
19MATEUSZ88 napisał(a):
Dodam, że gmina Brzeszcze ma długi i na każdą decyzję o jakimkolwiek remoncie dróg czy budowie chodnika w brzeszczach zgodę musi wydać komornik także ciężko byłoby uzyskać dopłatę od Brzeszcz.

O ROTFL. Litości, komornikowi nic do żadnego remontu czy budowy!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: Nd 28.09.2014, 22:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
P Śl napisał(a):
Egon jak czytam to wyżej to wydaje mi się, że nadajesz się na grabarza komunikacji :). Takt 70 minut, bo 30 to za dużo. Próbowałeś się postawić w roli okolicznego mieszkańca ? Byłbyś w stanie taki takt zapamiętać, byłbyś w stanie dostosować się do tak mizernego taktu ? Rozumiem jakby ktoś ci zaoferował rozkład z 3 parami kursów na dzień to porzuciłbyś samochód na rzecz takiej komunikacji ? Takie linie to jest paranoja jakaś. Coś takiego jest na 627, że zamiast jakiegoś cywilizowanego mikrobusa 1-2h puszcza się pełnowymiarowy autobus 4 razy na dzień.

60, nie 70 - poprawiłem, bo wcisnął mi się klawisz obok ;) To byłby takt podstawowy, biski w szczycie tworzyłyby 30 min. Zauważ, że to nie jest stricte linia miejska i tam większa częstotliwość nie jest potrzebna. Co do 627 - pisałem już, że te 4 pary kursów to zbyt mało.
A teraz odnieś się do wypowiedzi burmistrza Bierunia, że chce w gminie zrobić komunikację na 10 autobusach (nie bierzemy pod uwagę 149, 931 i 995, za które Bieruń nie płaci). Zakładamy 5 na 500 i 3 na 554. Dodajemy po 1 na 581 i 551. Wystarczy, czy nie? IMO za mało. Skąd zabierzesz?
Mam uzasadnione obawy, że częstotliwość 500 i 554 się pogorszy, za to wzrośnie punktualność i pewność wykonania kursów.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: Nd 28.09.2014, 22:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58
Posty: 2091
Lokalizacja:
Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
Cytuj:
O ROTFL. Litości, komornikowi nic do żadnego remontu czy budowy!
Adam, się nie znasz. Komornik z radą parafialną muszą klepnąć, inaczej nic nie przejdzie.

_________________
"Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKSiS Oświęcim
Napisane: Pn 29.09.2014, 6:10 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
adam86 napisał(a):
19MATEUSZ88 napisał(a):
Dodam, że gmina Brzeszcze ma długi i na każdą decyzję o jakimkolwiek remoncie dróg czy budowie chodnika w brzeszczach zgodę musi wydać komornik także ciężko byłoby uzyskać dopłatę od Brzeszcz.

O ROTFL. Litości, komornikowi nic do żadnego remontu czy budowy!


http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/3 ... ,id,t.html


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności