Teraz jest Wt 24.04.2018, 17:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6513 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 326  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: PKM Gliwice
Napisane: Pn 7.02.2005, 19:54 
I dziś miłe zaskoczenie;o))))))))

Z Zabrza-Rokitnicy Pętli w stronę Centrum podjechał solaris ładniutki z nrkiem bocznym"34"-kurs 19,10 z Rokitnicy...

Ot miłe zaskoczenie;x)))))))))) 8)

Ciekawe,czy zajezdnia w Gliwicach ma jeszcze więcej takich niespodzianek nowokupionych?! :wink:


Na górę strony
  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: PKM Gliwice
Napisane: Pn 7.02.2005, 19:59 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43
Posty: 4265
Lokalizacja:
Bytom
janek napisał(a):
I dziś miłe zaskoczenie;o))))))))
Z Zabrza-Rokitnicy Pętli w stronę Centrum podjechał solaris ładniutki z nrkiem bocznym"34"-kurs 19,10 z Rokitnicy...
Ot miłe zaskoczenie;x)))))))))) 8)
Ciekawe,czy zajezdnia w Gliwicach ma jeszcze więcej takich niespodzianek nowokupionych?! :wink:

A i owszem - deskorolek Solarisa ma cztery. :wink:
Od soboty także Sebzda nie próżnuje, i kursuje jego piękny MAN NG272.

_________________
"Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 7.02.2005, 20:11 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Krótko mówiąc, http://www.wpk.katowice.pl/ :wink:


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 7.02.2005, 20:18 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43
Posty: 4265
Lokalizacja:
Bytom
butthead napisał(a):
Krótko mówiąc, http://www.wpk.katowice.pl/ :wink:

Tak... Dzięki ci wielkie za piękne (jak zawsze) spuentowanie moich poprzednich wypocin. :)

_________________
"Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 7.02.2005, 20:59 

Dołączył(a): So 4.09.2004, 12:13
Posty: 755
No nie powiem. Fajnie ten przegub od Sebzdy wygląda. Tak dochodzę do wniosku, że z braku laku, to nawet troje drzwi w przegubowcu może przejść w naszych warunkach. Ciekawe jak się będzie spisywał. czekam na doniesienia :P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 8.02.2005, 11:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
Richard napisał(a):
No nie powiem. Fajnie ten przegub od Sebzdy wygląda. Tak dochodzę do wniosku, że z braku laku, to nawet troje drzwi w przegubowcu może przejść w naszych warunkach. Ciekawe jak się będzie spisywał. czekam na doniesienia :P


:) No i zaczął sie duzy ruch w interesie. Za niedługo dojdziemy do momentu,że będzie się jeździć do Bytomia żeby pooglądać 280.26 :wink:

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 8.02.2005, 12:55 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Daro85 napisał(a):
No i zaczął sie duzy ruch w interesie. Za niedługo dojdziemy do momentu,że będzie się jeździć do Bytomia żeby pooglądać 280.26 :wink:

Duży? Na razie jeden NG272.
Samych Ikarusów 280.26 jest jeszcze w ruchu wg ostrożnych szacunków prawie pół tysiąca sztuk w GOP-ie, więc spokojnie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 8.02.2005, 13:01 

Dołączył(a): So 4.09.2004, 12:13
Posty: 755
Daro85 napisał(a):
:) No i zaczął sie duzy ruch w interesie. Za niedługo dojdziemy do momentu,że będzie się jeździć do Bytomia żeby pooglądać 280.26 :wink:

Wiesz mi by to aż tak bardzo nie przeszkadzało. Oczywiście pod warunkiem, że przeguby zostaną, tylko będą to już inne nowe konstrukcje. Kiedyś tak sobie szedłem przez Jastrzębie, oglądałem przejeżdżające autobusy. Tak sobie myślełem o nich i akurat przejechał przegub prywaciarza. Głośny niemiłosiernie, wygląd z lat 60-tych (1960tych), na zakręcie przechyla się mocno na zewnątrz łuku. Odziwo MB O305G, który jest już wiekową konstrukcją jest wolny od tych wad. Pewnie wielu miłośników IK się na mnie obrazi ale ja sądzę, iż jest to już przestarzała konstrukcja, która już dawno powinna być zastąpiona. Zresztą błędem było ciągłe sprowadzanie IK280 w momencie gdy były już IK 435 (chyba tak się je oznaczało). Pewnym wytłumaczeniem może być cena, która w IK 435 chyba była większa niż w IK 280. Jak widać nawet w gospodarce planowej pieniądze się liczyły. Choć mogę się tu mylić, bo tak właściwie, to nie wiem kiedy powstał pierwszy IK 435. Przed czy po roku 89? Zakładam, że przed.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 8.02.2005, 13:21 

Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53
Posty: 313
Lokalizacja:
przy Stadninie w Panewnikach.
Richard napisał(a):
Daro85 napisał(a):
:) No i zaczął sie duzy ruch w interesie. Za niedługo dojdziemy do momentu,że będzie się jeździć do Bytomia żeby pooglądać 280.26 :wink:

Wiesz mi by to aż tak bardzo nie przeszkadzało. Oczywiście pod warunkiem, że przeguby zostaną, tylko będą to już inne nowe konstrukcje. Kiedyś tak sobie szedłem przez Jastrzębie, oglądałem przejeżdżające autobusy. Tak sobie myślełem o nich i akurat przejechał przegub prywaciarza. Głośny niemiłosiernie, wygląd z lat 60-tych (1960tych), na zakręcie przechyla się mocno na zewnątrz łuku. Odziwo MB O305G, który jest już wiekową konstrukcją jest wolny od tych wad. Pewnie wielu miłośników IK się na mnie obrazi ale ja sądzę, iż jest to już przestarzała konstrukcja, która już dawno powinna być zastąpiona. Zresztą błędem było ciągłe sprowadzanie IK280 w momencie gdy były już IK 435 (chyba tak się je oznaczało). Pewnym wytłumaczeniem może być cena, która w IK 435 chyba była większa niż w IK 280. Jak widać nawet w gospodarce planowej pieniądze się liczyły. Choć mogę się tu mylić, bo tak właściwie, to nie wiem kiedy powstał pierwszy IK 435. Przed czy po roku 89? Zakładam, że przed.


Napewno gdy kupowali 280.70E Ikarus miał już 435.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 8.02.2005, 13:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
Richard napisał(a):
Pewnie wielu miłośników IK się na mnie obrazi ale ja sądzę, iż jest to już przestarzała konstrukcja, która już dawno powinna być zastąpiona. Zresztą błędem było ciągłe sprowadzanie IK280 w momencie gdy były już IK 435 (chyba tak się je oznaczało). Pewnym wytłumaczeniem może być cena, która w IK 435 chyba była większa niż w IK 280. Jak widać nawet w gospodarce planowej pieniądze się liczyły. Choć mogę się tu mylić, bo tak właściwie, to nie wiem kiedy powstał pierwszy IK 435. Przed czy po roku 89? Zakładam, że przed.


435 były produkowane równolegle z 280.70 pamiętam że do PKM Bytom przyszło kilka 280.70E z serią 412 :) IK 415 przyszły w 1994 roku przedtem były testy w Bytomiu IK415 i IK 435 więc na pewno produkowano i sprowadzano do Polski IK280 wraz z IK435. Nie tylko PKM Bytom w latach 90. sprowadził sobie 280.70 na tej liście jest tez np. PKM Katowice...

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 8.02.2005, 13:29 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10558
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
Richard napisał(a):
Choć mogę się tu mylić, bo tak właściwie, to nie wiem kiedy powstał pierwszy IK 435. Przed czy po roku 89? Zakładam, że przed.


Jeszcze WPK testowało Ikarusa 435.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 8.02.2005, 13:52 

Dołączył(a): So 4.09.2004, 12:13
Posty: 755
memphis napisał(a):
Richard napisał(a):
Choć mogę się tu mylić, bo tak właściwie, to nie wiem kiedy powstał pierwszy IK 435. Przed czy po roku 89? Zakładam, że przed.


Jeszcze WPK testowało Ikarusa 435.

Tak więc sprawa jest jasna :P Moim zdaniem powinni wówczas przejść na 415/ 435, to by obecnie KM inaczej wyglądała.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 8.02.2005, 16:17 

Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53
Posty: 313
Lokalizacja:
przy Stadninie w Panewnikach.
Cytuj:
Tak więc sprawa jest jasna :P Moim zdaniem powinni wówczas przejść na 415/ 435, to by obecnie KM inaczej wyglądała.


Może przestańmy gdybać i zejdźmy na ziemię - Ikarus już nie istnieje, a my cieszymy się z 13 letniego niskopodłogowego przeguba z Niemiec.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 9.02.2005, 10:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
Panewniczanin napisał(a):
przestańmy gdybać i zejdźmy na ziemię - Ikarus już nie istnieje, a my cieszymy się z 13 letniego niskopodłogowego przeguba z Niemiec.


Jeżeli coś się dzieje i nie musimy patrzeć na rozpadajacy się złom to czemu nie mamy sie cieszyc choćby z tak malej poprawy :P. Jedna jaskółka wiosny co prawda nie czyni, ale każde odmłodzenie taboru to juz mały kroczek w stronę tej "wiosny". A świat jest teraz nie za wesoły :(.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 9.02.2005, 11:30 

Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53
Posty: 313
Lokalizacja:
przy Stadninie w Panewnikach.
Wiadomo coś, czy ten przegub będzie miał wyświetlacze?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 9.02.2005, 11:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
Panewniczanin napisał(a):
Wiadomo coś, czy ten przegub będzie miał wyświetlacze?


Wątpię czy PUP zechce do 13-letniego pojazdu wmontować wyswietlacz :? choc znając praktyki stosowane u innych przewoźników nie jest to wykluczone :?

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 9.02.2005, 12:08 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10558
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
Daro85 napisał(a):
Panewniczanin napisał(a):
Wiadomo coś, czy ten przegub będzie miał wyświetlacze?


Wątpię czy PUP zechce do 13-letniego pojazdu wmontować wyswietlacz :? choc znając praktyki stosowane u innych przewoźników nie jest to wykluczone :?


Przecież ten autobus ma wyświetlacze. Podobnie jak 53 (52 ma wymontowane). Będą "świecić" jak je w zajezdni odszyfrują i zaprogramują ;-)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Tablice rejestracyjne
Napisane: Pn 11.04.2005, 18:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 31.01.2004, 23:27
Posty: 227
Lokalizacja:
Gliwice
Tak ostatnio myślałem o pewnej rzeczy. Jeszcze nie aż tak dawno pojazdy państwowe miały tablice rejestracyjne z literą zamiast ostatniej cyfry. Do dzisiaj pamiętam, że kilka lat temu śmieciarka, która obsługiwała moją ulicę, miała numer rejestracyjny KAE 907V. Później wprowadzono podobne oznaczenia w zwykłych pojazdach, co było związane za "skończeniem się" "normalnych" numerów. A gdyby tak teraz autobusy miejskie miały numery rejestracyjne odpowiadające numerom taborowym? Np. gliwicki autobus nr 1 miałby tablicę SG 0001M, nr 1540 SG 1540M itd. (M od komunikacja miejska). Co o tym sądzicie?

_________________
Wszystko o kozach
Zdjęcie czarno-białej kozy


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tablice rejestracyjne
Napisane: Pn 11.04.2005, 20:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4023
Lokalizacja:
Ligota
Łukasz Pastuszczak napisał(a):
Np. gliwicki autobus nr 1 miałby tablicę SG 0001M, nr 1540 SG 1540M itd. (M od komunikacja miejska). Co o tym sądzicie?

Tak zrobiono w PKM Tychy z trzema nowymi Solarisami U15 - trzy ostatnie cyfry z numeru rejestracyjnego są identyczne z numerem taborowym: #252 - ST 34252, #253 - ST 34253, #254 - ST 34254. Tylko czwarty, a właściwie pierwszy z tej czwórki, #251 ma rejestrację ST 31281. Wszystko po Twojemu, tylko literki nie ma :wink: .


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 11.04.2005, 20:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 26.09.2004, 20:57
Posty: 950
Lokalizacja:
Sosnowiec
Pewnie musiałyby to być tablice na zamówienie, czyli te droższe. A po co wywalac kasę na "blachy"??


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6513 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 326  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności