Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: PKM Gliwice Napisane: Pn 7.02.2005, 19:54 |
|
|
I dziś miłe zaskoczenie;o))))))))
Z Zabrza-Rokitnicy Pętli w stronę Centrum podjechał solaris ładniutki z nrkiem bocznym"34"-kurs 19,10 z Rokitnicy...
Ot miłe zaskoczenie;x)))))))))) 8)
Ciekawe,czy zajezdnia w Gliwicach ma jeszcze więcej takich niespodzianek nowokupionych?! :wink:
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: PKM Gliwice Napisane: Pn 7.02.2005, 19:59 |
|
N |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43 Posty: 4265 Lokalizacja: Bytom
|
janek napisał(a): I dziś miłe zaskoczenie;o)))))))) Z Zabrza-Rokitnicy Pętli w stronę Centrum podjechał solaris ładniutki z nrkiem bocznym"34"-kurs 19,10 z Rokitnicy... Ot miłe zaskoczenie;x)))))))))) 8) Ciekawe,czy zajezdnia w Gliwicach ma jeszcze więcej takich niespodzianek nowokupionych?! :wink:
A i owszem - deskorolek Solarisa ma cztery. :wink:
Od soboty także Sebzda nie próżnuje, i kursuje jego piękny MAN NG272.
_________________ "Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 7.02.2005, 20:11 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 7.02.2005, 20:18 |
|
N |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43 Posty: 4265 Lokalizacja: Bytom
|
butthead napisał(a):
Tak... Dzięki ci wielkie za piękne (jak zawsze) spuentowanie moich poprzednich wypocin. :)
_________________ "Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 7.02.2005, 20:59 |
|
Dołączył(a): So 4.09.2004, 12:13 Posty: 755
|
No nie powiem. Fajnie ten przegub od Sebzdy wygląda. Tak dochodzę do wniosku, że z braku laku, to nawet troje drzwi w przegubowcu może przejść w naszych warunkach. Ciekawe jak się będzie spisywał. czekam na doniesienia :P
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 8.02.2005, 11:30 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
Richard napisał(a): No nie powiem. Fajnie ten przegub od Sebzdy wygląda. Tak dochodzę do wniosku, że z braku laku, to nawet troje drzwi w przegubowcu może przejść w naszych warunkach. Ciekawe jak się będzie spisywał. czekam na doniesienia :P
:) No i zaczął sie duzy ruch w interesie. Za niedługo dojdziemy do momentu,że będzie się jeździć do Bytomia żeby pooglądać 280.26 :wink:
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 8.02.2005, 12:55 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
Daro85 napisał(a): No i zaczął sie duzy ruch w interesie. Za niedługo dojdziemy do momentu,że będzie się jeździć do Bytomia żeby pooglądać 280.26 :wink:
Duży? Na razie jeden NG272.
Samych Ikarusów 280.26 jest jeszcze w ruchu wg ostrożnych szacunków prawie pół tysiąca sztuk w GOP-ie, więc spokojnie.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 8.02.2005, 13:01 |
|
Dołączył(a): So 4.09.2004, 12:13 Posty: 755
|
Daro85 napisał(a): :) No i zaczął sie duzy ruch w interesie. Za niedługo dojdziemy do momentu,że będzie się jeździć do Bytomia żeby pooglądać 280.26 :wink:
Wiesz mi by to aż tak bardzo nie przeszkadzało. Oczywiście pod warunkiem, że przeguby zostaną, tylko będą to już inne nowe konstrukcje. Kiedyś tak sobie szedłem przez Jastrzębie, oglądałem przejeżdżające autobusy. Tak sobie myślełem o nich i akurat przejechał przegub prywaciarza. Głośny niemiłosiernie, wygląd z lat 60-tych (1960tych), na zakręcie przechyla się mocno na zewnątrz łuku. Odziwo MB O305G, który jest już wiekową konstrukcją jest wolny od tych wad. Pewnie wielu miłośników IK się na mnie obrazi ale ja sądzę, iż jest to już przestarzała konstrukcja, która już dawno powinna być zastąpiona. Zresztą błędem było ciągłe sprowadzanie IK280 w momencie gdy były już IK 435 (chyba tak się je oznaczało). Pewnym wytłumaczeniem może być cena, która w IK 435 chyba była większa niż w IK 280. Jak widać nawet w gospodarce planowej pieniądze się liczyły. Choć mogę się tu mylić, bo tak właściwie, to nie wiem kiedy powstał pierwszy IK 435. Przed czy po roku 89? Zakładam, że przed.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 8.02.2005, 13:21 |
|
Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53 Posty: 313 Lokalizacja: przy Stadninie w Panewnikach.
|
Richard napisał(a): Daro85 napisał(a): :) No i zaczął sie duzy ruch w interesie. Za niedługo dojdziemy do momentu,że będzie się jeździć do Bytomia żeby pooglądać 280.26 :wink: Wiesz mi by to aż tak bardzo nie przeszkadzało. Oczywiście pod warunkiem, że przeguby zostaną, tylko będą to już inne nowe konstrukcje. Kiedyś tak sobie szedłem przez Jastrzębie, oglądałem przejeżdżające autobusy. Tak sobie myślełem o nich i akurat przejechał przegub prywaciarza. Głośny niemiłosiernie, wygląd z lat 60-tych (1960tych), na zakręcie przechyla się mocno na zewnątrz łuku. Odziwo MB O305G, który jest już wiekową konstrukcją jest wolny od tych wad. Pewnie wielu miłośników IK się na mnie obrazi ale ja sądzę, iż jest to już przestarzała konstrukcja, która już dawno powinna być zastąpiona. Zresztą błędem było ciągłe sprowadzanie IK280 w momencie gdy były już IK 435 (chyba tak się je oznaczało). Pewnym wytłumaczeniem może być cena, która w IK 435 chyba była większa niż w IK 280. Jak widać nawet w gospodarce planowej pieniądze się liczyły. Choć mogę się tu mylić, bo tak właściwie, to nie wiem kiedy powstał pierwszy IK 435. Przed czy po roku 89? Zakładam, że przed.
Napewno gdy kupowali 280.70E Ikarus miał już 435.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 8.02.2005, 13:23 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
Richard napisał(a): Pewnie wielu miłośników IK się na mnie obrazi ale ja sądzę, iż jest to już przestarzała konstrukcja, która już dawno powinna być zastąpiona. Zresztą błędem było ciągłe sprowadzanie IK280 w momencie gdy były już IK 435 (chyba tak się je oznaczało). Pewnym wytłumaczeniem może być cena, która w IK 435 chyba była większa niż w IK 280. Jak widać nawet w gospodarce planowej pieniądze się liczyły. Choć mogę się tu mylić, bo tak właściwie, to nie wiem kiedy powstał pierwszy IK 435. Przed czy po roku 89? Zakładam, że przed.
435 były produkowane równolegle z 280.70 pamiętam że do PKM Bytom przyszło kilka 280.70E z serią 412 :) IK 415 przyszły w 1994 roku przedtem były testy w Bytomiu IK415 i IK 435 więc na pewno produkowano i sprowadzano do Polski IK280 wraz z IK435. Nie tylko PKM Bytom w latach 90. sprowadził sobie 280.70 na tej liście jest tez np. PKM Katowice...
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 8.02.2005, 13:29 |
|
memphis |
Administrator |
|
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10682
|
Richard napisał(a): Choć mogę się tu mylić, bo tak właściwie, to nie wiem kiedy powstał pierwszy IK 435. Przed czy po roku 89? Zakładam, że przed.
Jeszcze WPK testowało Ikarusa 435.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 8.02.2005, 13:52 |
|
Dołączył(a): So 4.09.2004, 12:13 Posty: 755
|
memphis napisał(a): Richard napisał(a): Choć mogę się tu mylić, bo tak właściwie, to nie wiem kiedy powstał pierwszy IK 435. Przed czy po roku 89? Zakładam, że przed. Jeszcze WPK testowało Ikarusa 435.
Tak więc sprawa jest jasna :P Moim zdaniem powinni wówczas przejść na 415/ 435, to by obecnie KM inaczej wyglądała.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 8.02.2005, 16:17 |
|
Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53 Posty: 313 Lokalizacja: przy Stadninie w Panewnikach.
|
Cytuj: Tak więc sprawa jest jasna :P Moim zdaniem powinni wówczas przejść na 415/ 435, to by obecnie KM inaczej wyglądała.
Może przestańmy gdybać i zejdźmy na ziemię - Ikarus już nie istnieje, a my cieszymy się z 13 letniego niskopodłogowego przeguba z Niemiec.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 9.02.2005, 10:43 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
Panewniczanin napisał(a): przestańmy gdybać i zejdźmy na ziemię - Ikarus już nie istnieje, a my cieszymy się z 13 letniego niskopodłogowego przeguba z Niemiec.
Jeżeli coś się dzieje i nie musimy patrzeć na rozpadajacy się złom to czemu nie mamy sie cieszyc choćby z tak malej poprawy :P. Jedna jaskółka wiosny co prawda nie czyni, ale każde odmłodzenie taboru to juz mały kroczek w stronę tej "wiosny". A świat jest teraz nie za wesoły :(.
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 9.02.2005, 11:30 |
|
Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53 Posty: 313 Lokalizacja: przy Stadninie w Panewnikach.
|
Wiadomo coś, czy ten przegub będzie miał wyświetlacze?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 9.02.2005, 11:58 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
Panewniczanin napisał(a): Wiadomo coś, czy ten przegub będzie miał wyświetlacze?
Wątpię czy PUP zechce do 13-letniego pojazdu wmontować wyswietlacz :? choc znając praktyki stosowane u innych przewoźników nie jest to wykluczone :?
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 9.02.2005, 12:08 |
|
memphis |
Administrator |
|
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10682
|
Daro85 napisał(a): Panewniczanin napisał(a): Wiadomo coś, czy ten przegub będzie miał wyświetlacze? Wątpię czy PUP zechce do 13-letniego pojazdu wmontować wyswietlacz :? choc znając praktyki stosowane u innych przewoźników nie jest to wykluczone :?
Przecież ten autobus ma wyświetlacze. Podobnie jak 53 (52 ma wymontowane). Będą "świecić" jak je w zajezdni odszyfrują i zaprogramują ;-)
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Tablice rejestracyjne Napisane: Pn 11.04.2005, 18:04 |
|
Łukasz Pastuszczak |
|
Dołączył(a): So 31.01.2004, 23:27 Posty: 227 Lokalizacja: Gliwice
|
Tak ostatnio myślałem o pewnej rzeczy. Jeszcze nie aż tak dawno pojazdy państwowe miały tablice rejestracyjne z literą zamiast ostatniej cyfry. Do dzisiaj pamiętam, że kilka lat temu śmieciarka, która obsługiwała moją ulicę, miała numer rejestracyjny KAE 907V. Później wprowadzono podobne oznaczenia w zwykłych pojazdach, co było związane za "skończeniem się" "normalnych" numerów. A gdyby tak teraz autobusy miejskie miały numery rejestracyjne odpowiadające numerom taborowym? Np. gliwicki autobus nr 1 miałby tablicę SG 0001M, nr 1540 SG 1540M itd. (M od komunikacja miejska). Co o tym sądzicie?
_________________ Wszystko o kozach
Zdjęcie czarno-białej kozy
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Tablice rejestracyjne Napisane: Pn 11.04.2005, 20:15 |
|
Egon |
|
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4406 Lokalizacja: Ligota
|
Łukasz Pastuszczak napisał(a): Np. gliwicki autobus nr 1 miałby tablicę SG 0001M, nr 1540 SG 1540M itd. (M od komunikacja miejska). Co o tym sądzicie?
Tak zrobiono w PKM Tychy z trzema nowymi Solarisami U15 - trzy ostatnie cyfry z numeru rejestracyjnego są identyczne z numerem taborowym: #252 - ST 34252, #253 - ST 34253, #254 - ST 34254. Tylko czwarty, a właściwie pierwszy z tej czwórki, #251 ma rejestrację ST 31281. Wszystko po Twojemu, tylko literki nie ma :wink: .
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 11.04.2005, 20:32 |
|
RZabek |
|
Dołączył(a): Nd 26.09.2004, 20:57 Posty: 950 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Pewnie musiałyby to być tablice na zamówienie, czyli te droższe. A po co wywalac kasę na "blachy"??
|
|
Na górę strony |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|