Teraz jest Cz 28.03.2024, 12:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 929 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 47  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Pawelec Pacanów
Napisane: So 21.04.2007, 8:34 

Dołączył(a): So 22.04.2006, 12:53
Posty: 308
Lokalizacja:
Katowice
Witam ;)

Jak mogliśmy przeczytać na stronie portalu WPK, Pan Pawelec do przetargu wystawił:

www.wpk.katowice.pl napisał(a):
Pawelec do obsługi linii zgłosił następujące autobusy:
- trzy jelcze 120M z lat 1994-95 (nry inw. 004, 006 i 010),
- jednego jelcza 120M/3 z roku 2002 (nr inw. 009).
Starsze jelcze (pochodzące z Krakowa) jeżdżą już w tej firmie, 004 i 006 na liniach bezpłatnych dla Auchan, a 010 jako rezerwa m.in. na linii 213. Ciekawiej przedstawia się sytuacja z czwartym wozem (ex PKS Będzin) - jest to autobus zgłoszony już do obsługi linii 750. Tylko przy podpisywaniu tamtej umowy miał inny numer rejestracyjny (jeszcze od poprzedniego właściciela), poza tym posiada obecnie nr inw. 015.


Bardzo ciekawią mnie takie rzeczy jak:
1) Co będzie teraz jeździć na 750, skoro #015 pójdzie na 155 ?
2) #004 jeździ na zadaniach Auchan Mikołów, a #006 jeździł na tej linii do czasu awarii w pierwszym dniu jej kursowania
3)Zabranie #010 na 155 spowoduje totalny brak rezerwy
4) Czy zabranie ewentualnie jakiś 120M z Auchan busów nie spowoduje tam jakiś specjalnych braków taborowych ?

No chyba, że Pawelec kupi sobie jeszcze jakieś ex MPK Krakowskie 120M.

Z ciekawostek, to #010 zmienił rejestracje na TBU 47HP, #015 od 3 dni jeździ na 213, #004 przez cały tydzień stał na zajezdni, a #006 stoi przed halą ze zdjętym przednim i tylnim zderzakiem :/


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 21.04.2007, 8:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 3.05.2005, 21:39
Posty: 723
Lokalizacja:
Ruda Śląska
A ja już w komentarzach pod wyżej wspomnianym artykułem, pisałem o tych bardzo ładnych NG prowadzonych w busach zgłoszonych do przetargu i tej całej sielance ze stony KZK, przecież wszystko jest wporządku.

_________________
Jeżeli Delta kupuje niską podłogę to świat się już powoli kończy...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 21.04.2007, 13:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
arcziv napisał(a):
A ja już w komentarzach pod wyżej wspomnianym artykułem, pisałem o tych bardzo ładnych NG prowadzonych w busach zgłoszonych do przetargu i tej całej sielance ze stony KZK, przecież wszystko jest wporządku.

Oczywiście, że jest w porządku, pasażerom jak zwykle wciska się kit. A co jeździ to wszyscy wiemy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 21.04.2007, 13:29 

Dołączył(a): So 22.04.2006, 12:53
Posty: 308
Lokalizacja:
Katowice
arcziv napisał(a):
A ja już w komentarzach pod wyżej wspomnianym artykułem, pisałem o tych bardzo ładnych NG prowadzonych w busach zgłoszonych do przetargu i tej całej sielance ze stony KZK, przecież wszystko jest wporządku.


Co Ty chcesz od NG Pawelca- przecież je robi i to jest ważne. Wszystkie Auchan busy nawet mają NG.

Poza tym: #004 i #006 miały NG, a #015 i #010 mają jeszcze dobre blachy, więc nie ma potrzeby przeprowadzenia NG ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 21.04.2007, 21:37 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4384
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
Shadow224 napisał(a):
Co Ty chcesz od NG Pawelca- przecież je robi i to jest ważne. Wszystkie Auchan busy nawet mają NG.

Poza tym: #004 i #006 miały NG, a #015 i #010 mają jeszcze dobre blachy, więc nie ma potrzeby przeprowadzenia NG ;)

Chyba sobie kpisz. Kiedy ex-krakowskie jelcze 120M miały NG? A te stare migi? Wymiana ściany przedniej i tylnej oraz pomalowanie całości to jeszcze nie jest NG.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 21.04.2007, 21:52 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
JacekSo napisał(a):
Chyba sobie kpisz. Kiedy ex-krakowskie jelcze 120M miały NG? A te stare migi? Wymiana ściany przedniej i tylnej oraz pomalowanie całości to jeszcze nie jest NG.


W warunkach GOP-u już jest... ;-))


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 21.04.2007, 23:34 

Dołączył(a): So 22.04.2006, 12:53
Posty: 308
Lokalizacja:
Katowice
JacekSo napisał(a):
Shadow224 napisał(a):
Co Ty chcesz od NG Pawelca- przecież je robi i to jest ważne. Wszystkie Auchan busy nawet mają NG.

Poza tym: #004 i #006 miały NG, a #015 i #010 mają jeszcze dobre blachy, więc nie ma potrzeby przeprowadzenia NG ;)

Chyba sobie kpisz. Kiedy ex-krakowskie jelcze 120M miały NG? A te stare migi? Wymiana ściany przedniej i tylnej oraz pomalowanie całości to jeszcze nie jest NG.


No, ale w każdym razie #004 i #006 miały wymienioną blacharkę na nową i zostały przemalowane.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 23.04.2007, 12:05 

Dołączył(a): So 1.04.2006, 20:27
Posty: 694
Lokalizacja:
GóRny Śląsk
ja myśle że Pawelec zakupi jeszcze jakieś szroty, myślałem że będzie lepiej i zakoczy nas tak jak przy lini 213 a tu nic specjalnego. Myśle że to wielki krok dla tej firmy

_________________
!!! ZMIEŃ BUS NA WÓZ !!!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 23.04.2007, 13:40 

Dołączył(a): So 22.04.2006, 12:53
Posty: 308
Lokalizacja:
Katowice
potomek1920 napisał(a):
ja myśle że Pawelec zakupi jeszcze jakieś szroty, myślałem że będzie lepiej i zakoczy nas tak jak przy lini 213 a tu nic specjalnego. Myśle że to wielki krok dla tej firmy


Na razie stać go tylko na stare 120M i przeprowadzanie ich remontów.... Może w niedalekiej przyszłości zdecyduje się on na zakup jakiegoś niskacza (nowego lub używanego).

PS. Dziś niestety #011 powrócił na 213 :/


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 23.04.2007, 14:23 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Shadow224 napisał(a):
Może w niedalekiej przyszłości zdecyduje się on na zakup jakiegoś niskacza (nowego lub używanego).


A po co?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 25.04.2007, 17:13 

Dołączył(a): So 22.04.2006, 12:53
Posty: 308
Lokalizacja:
Katowice
memphis napisał(a):
Shadow224 napisał(a):
Może w niedalekiej przyszłości zdecyduje się on na zakup jakiegoś niskacza (nowego lub używanego).


A po co?


Ponieważ kupując parę niskaczy mógłby startować w jakimś przetargu, gdzie będą wymagane tego typu wozy...

PS. IMO na 213 powinien jeździć niskacz zamiast M120, bo na trasie znajduję się szpital....


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 25.04.2007, 18:11 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Shadow224 napisał(a):
Ponieważ kupując parę niskaczy mógłby startować w jakimś przetargu, gdzie będą wymagane tego typu wozy...


Do startowania w przetargu nie trzeba od razu kupować nowych niskaczy.

Cytuj:
PS. IMO na 213 powinien jeździć niskacz zamiast M120, bo na trasie znajduję się szpital....


Żeby to jeden. Ale jeszcze długo nie będzie jeździć.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 25.04.2007, 19:20 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:31
Posty: 2534
Lokalizacja:
SK/WF
memphis napisał(a):
Żeby to jeden. Ale jeszcze długo nie będzie jeździć.


to już prędzej na 51 by się LF przydały. Przynajmniej jeździ toto częsciej.

_________________
"kanclerski łeb z kantorka pierdzistołków"


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 25.04.2007, 20:27 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Sadorg napisał(a):
memphis napisał(a):
Żeby to jeden. Ale jeszcze długo nie będzie jeździć.


to już prędzej na 51 by się LF przydały. Przynajmniej jeździ toto częsciej.


Tam też chyba nie prędko ;-)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 25.04.2007, 20:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
Sadorg napisał(a):
memphis napisał(a):
Żeby to jeden. Ale jeszcze długo nie będzie jeździć.


to już prędzej na 51 by się LF przydały. Przynajmniej jeździ toto częsciej.


Na 51 to w niektorych kursach przydałby się przegub, ale tez na niego nie liczę...

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 25.04.2007, 20:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 9.03.2007, 14:24
Posty: 29
Lokalizacja:
Katowice
Daro85 napisał(a):

Na 51 to w niektorych kursach przydałby się przegub, ale tez na niego nie liczę...


Natomist na niektórych minibus. Jeździ góra 10 osób i to od ligoty prawie na tysiąclecie. Nudziło mi się i policzyłem :P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 25.04.2007, 21:44 

Dołączył(a): So 22.04.2006, 12:53
Posty: 308
Lokalizacja:
Katowice
Jak już zeszliście trochę z tematu to moim zdaniem na 912 powinien przynajmniej jeden przegub jeździć, a nie 4 krótkie 120M ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 22.05.2007, 20:56 

Dołączył(a): So 22.04.2006, 12:53
Posty: 308
Lokalizacja:
Katowice
Dziś na 100% widziałem na zajezdni Pana Pawelca używane Many NL202- 2 drzwiowe w ilości 4 sztuk, które mają różne malowanie. Jeden z nich miał ustawioną na wyświetlaczu linie 750. Widzę, że Pawelec będzie chyba chciał startować w jakimś przetargu.

PS. Jeden taki Man przydałby się na 213 ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 23.05.2007, 14:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 3.05.2005, 21:39
Posty: 723
Lokalizacja:
Ruda Śląska
A może znów wszysktich zaskoczy i linia 155 bedzie w pełni niskopodłogowa. Ciekawe co by KZK powiedziało na taki rozwój wypadków. Byłaby kara za posyłanie taboru lepszego niż zgłoszony w przetargu?

_________________
Jeżeli Delta kupuje niską podłogę to świat się już powoli kończy...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 23.05.2007, 15:06 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
arcziv napisał(a):
A może znów wszysktich zaskoczy i linia 155 bedzie w pełni niskopodłogowa. Ciekawe co by KZK powiedziało na taki rozwój wypadków. Byłaby kara za posyłanie taboru lepszego niż zgłoszony w przetargu?


Jak Pawelec nie dopełni procedury to pewnie tak, o ile ktoś zauważy w ogóle :P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 929 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 47  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności