Forum WPK
http://forum.wpk.katowice.pl/

Transgór Mysłowice
http://forum.wpk.katowice.pl/viewtopic.php?f=34&t=918
Strona 2 z 23

Autor:  JacekSo [ Cz 29.12.2005, 16:49 ]
Tytuł: 

Jeździ jako podwykonawca PKM.

Autor:  Daro85 [ Cz 29.12.2005, 21:14 ]
Tytuł: 

JacekSo napisał(a):
Jeździ jako podwykonawca PKM.


Autobusów im brakuje czy lubią sie dzielic robotą?

Autor:  Adasiek [ Cz 29.12.2005, 21:21 ]
Tytuł: 

Na 100% to pierwsze... ;/ ;/

Autor:  Mody [ Pt 20.01.2006, 12:28 ]
Tytuł: 

Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc piszę tu.

Dzisiaj przez przypadek "wizytując" Pętlę Powstańców w Siemianowicach Śląskich w godzinach przedpołudniowych moim oczom ukazał się Ikar 260 od Polaka. Był to wóz #12, z tablicami linii 98...
Po rozmowie z kierowcą (na którą się powołuję tutaj cały czas) okazało się iż Transgór (podobno) zrezygnował póki co z obsługi wozu dwuzmianowego (98/3). Niewiadomo na jak długo. Podobno i obsługa pozostałych dwóch jednozmianowych wozów przez Transgór stoi pod znakiem zapytania...

http://www.ikarus-rulez.webpark.pl/Polak_12c.htm
Podziękowania dla kierowcy za info oraz wyrażenie zgody na fotkę busa:)

Nie chcę tu siać plotek po prostu jedynie postanowiłem się podzielić tym co dzisiaj zasłyszałem:)
Pozdrawiam

Autor:  JacekSo [ Pt 20.01.2006, 15:13 ]
Tytuł: 

Paranoja. To po kiego grzyba startowali w przetargu? Na miejscu KZK rozwiązał bym z Transgórem umowę na obsługę "98". Ale pewnie zaraz się okaże, że nie ma podstaw. Niezrealizowane kursy to przecież żaden powód...

Autor:  butthead [ Pt 20.01.2006, 16:44 ]
Tytuł: 

No tylko że na tej linii chyba nikt nie chce jeździć ;)

Autor:  JacekSo [ Pt 20.01.2006, 18:18 ]
Tytuł: 

Jak to nikt? Transgór przecież chce jeździć, a raczej chciał. :P

Autor:  memphis [ Pt 20.01.2006, 18:18 ]
Tytuł: 

Mody napisał(a):
Po rozmowie z kierowcą (na którą się powołuję tutaj cały czas) okazało się iż Transgór (podobno) zrezygnował póki co z obsługi wozu dwuzmianowego (98/3).


Że jak? Przecież nie wolno zatrudniać podwykonawców.

Autor:  YoMaHa [ Pt 20.01.2006, 19:10 ]
Tytuł: 

memphis napisał(a):
Mody napisał(a):
Po rozmowie z kierowcą (na którą się powołuję tutaj cały czas) okazało się iż Transgór (podobno) zrezygnował póki co z obsługi wozu dwuzmianowego (98/3).


Że jak? Przecież nie wolno zatrudniać podwykonawców.


Jak się ma pozwoleństwo jaśnie szanownych to można (PKS Olkusz na śp. 633).

Autor:  YoMaHa [ Pt 20.01.2006, 19:11 ]
Tytuł: 

butthead napisał(a):
No tylko że na tej linii chyba nikt nie chce jeździć ;)
A dziwisz się? Za takie psie pieniądze, jak oferują magicy komunikacyjni, nikt nie podstawi nie tylko NFa, ale nawet traktora z przyczepą.

Autor:  memphis [ Pt 20.01.2006, 19:38 ]
Tytuł: 

YoMaHa napisał(a):
Jak się ma pozwoleństwo jaśnie szanownych to można (PKS Olkusz na śp. 633).


633 to zupełnie inna bajka, zupełnie inna umowa. Na 98 (i większości innych linii) nie wolno, co jest zresztą zapisane w warunkach przetargu.

Autor:  JacekSo [ Pt 20.01.2006, 20:00 ]
Tytuł: 

Może Transgór po prostu pożyczył autobus od Polaka? Chyba, że jest już pełna samowolka i KZK nad tym nie panuje. Po tym burdelu z początku roku nic mnie już nie zdziwi.

Autor:  Mody [ Pt 20.01.2006, 20:16 ]
Tytuł: 

JacekSo napisał(a):
Może Transgór po prostu pożyczył autobus od Polaka? Chyba, że jest już pełna samowolka i KZK nad tym nie panuje. Po tym burdelu z początku roku nic mnie już nie zdziwi.


Kierowca z którym rozmawiałem ponad wszelką wątpliwość pracuje w firmie p. Polak-a, więc wątpię zeby Transgór pożyczał wóz bo wtedy by go obsadzili swoimi szoferami (jeśli źle rozumuję to proszę niech mnie ktoś poprawi...)

A parę dni wcześniej rozmawiałem z jednym z kierowców z Transgóru i większość z nich delikatnie mówiąc nie jest zachwycona obsługiwaniem tej linii. Choć akurat wątpie, żeby ktoś w Transgórze się liczył z ich zdaniem przy podejmowaniu decyzji o ewentualnym wycofaniu się.
Chodzi chyba bardziej o trudności dojazdowe głównie przy włączaniu się na trasę bo z bazy Transgóru do Halemby jest spory kawałek drogi a KZK GOP za dojazdy i zjazdy jak wiadomo nie płaci.
No ale w końcu jak mawia przysłowie "widziały gały co brały".
Polak jaki jest taki jest ale przynajmniej jak jeździł na 98 to kursy nie wypadały a autobusy jeździły zgodnie z czasem a to co Transgór zrobił w pierwszym tygodniu obsługi to naprawdę szkoda słów...

Autor:  memphis [ Pt 20.01.2006, 20:22 ]
Tytuł: 

Mody napisał(a):
Choć akurat wątpie, żeby ktoś w Transgórze się liczył z ich zdaniem przy podejmowaniu decyzji o ewentualnym wycofaniu się.


To po co startowali w przetargu jak teraz się chcą wycofywać?

Cytuj:
Chodzi chyba bardziej o trudności dojazdowe głównie przy włączaniu się na trasę bo z bazy Transgóru do Halemby jest spory kawałek drogi a KZK GOP za dojazdy i zjazdy jak wiadomo nie płaci.


Koszty dojazdów się wlicza do stawki - jak Transgór nie wie, że dojazd na trasę kosztuje to już jego problem.

Autor:  adam86 [ So 21.01.2006, 18:02 ]
Tytuł: 

A jak to było jak Meteor wypożyczał wozy od Sebzdy? Tam jeźdzli kierowcy z Meteora czy z PUP?

Autor:  butthead [ So 21.01.2006, 18:11 ]
Tytuł: 

Z Czeladzi.

Autor:  arcziv [ So 21.01.2006, 21:59 ]
Tytuł: 

Mody napisał(a):
Chodzi chyba bardziej o trudności dojazdowe głównie przy włączaniu się na trasę bo z bazy Transgóru do Halemby jest spory kawałek drogi a KZK GOP za dojazdy i zjazdy jak wiadomo nie płaci.

Mogli by przecież wynająć troszkę miejsca np w u Zagozdy albo w Transcomie i tam trzymać swoje 3 wozy na 98 może by to im taniej wyszło
Cytuj:
No ale w końcu jak mawia przysłowie "widziały gały co brały".
Polak jaki jest taki jest ale przynajmniej jak jeździł na 98 to kursy nie wypadały a autobusy jeździły zgodnie z czasem

Chyba jestem zbyt wybredny bo dla mnie czasy kiedy się modiło,żeby autobus przyjechał już dawno minęły. Dziś stojąc na przystanku wolę jechać choćby takim starym Volvo niż hałasującym i smrodzącym Ikarusem pana Polaka

Autor:  YoMaHa [ So 21.01.2006, 22:03 ]
Tytuł: 

memphis napisał(a):
Mody napisał(a):
Choć akurat wątpie, żeby ktoś w Transgórze się liczył z ich zdaniem przy podejmowaniu decyzji o ewentualnym wycofaniu się.


To po co startowali w przetargu jak teraz się chcą wycofywać?


W końcu ich prawem jest wypowiedzieć umowę zgodnie ze wszelkimi terminami itp.
memphis napisał(a):
Cytuj:
Chodzi chyba bardziej o trudności dojazdowe głównie przy włączaniu się na trasę bo z bazy Transgóru do Halemby jest spory kawałek drogi a KZK GOP za dojazdy i zjazdy jak wiadomo nie płaci.


Koszty dojazdów się wlicza do stawki - jak Transgór nie wie, że dojazd na trasę kosztuje to już jego problem.


No i po przeprowadzeniu kalkulacji mogą się wycofać - nie wiem, co widzisz w tym złego.

Autor:  YoMaHa [ So 21.01.2006, 22:04 ]
Tytuł: 

Mody napisał(a):
Kierowca z którym rozmawiałem ponad wszelką wątpliwość pracuje w firmie p. Polak-a, więc wątpię zeby Transgór pożyczał wóz bo wtedy by go obsadzili swoimi szoferami (jeśli źle rozumuję to proszę niech mnie ktoś poprawi...)


Raczej się wypożycza wozy razem z obsługą.

Autor:  Mody [ So 21.01.2006, 22:19 ]
Tytuł: 

arcziv napisał(a):
Chyba jestem zbyt wybredny bo dla mnie czasy kiedy się modiło,żeby autobus przyjechał już dawno minęły. Dziś stojąc na przystanku wolę jechać choćby takim starym Volvo niż hałasującym i smrodzącym Ikarusem pana Polaka


Ja też (mimo mojej sympatii do Ikarów). Tylko że jeśli mam do wyboru czekać na to przykładowe Volvo a ono i tak nie przyjedzie czy przyjedzie spóźnione prawie pół godziny a kierowca nie zna trasy i omija przystanki - to wolę jechać już zgodnie z planem Ikarem nawet od Polaka.

PS Dzis także na dwuzmianowym jeździł Ik260 #12.

Strona 2 z 23 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/