Forum WPK http://forum.wpk.katowice.pl/ |
|
Transgór Mysłowice http://forum.wpk.katowice.pl/viewtopic.php?f=34&t=918 |
Strona 5 z 23 |
Autor: | RZabek [ Śr 25.01.2006, 20:03 ] |
Tytuł: | |
Ostatnie słowo i koniec tematu. memphis napisał(a): Tryb tekstowy jest najlepszy :P To pracuj pod DOSem. Białe literki na czarnym tle rulez.. C:\> N napisał(a): Nie czepiaj się, błąd przy wstukiwaniu kodu każdemu może się zdarzyć. A gdzie Ty widzisz błąd? N napisał(a): Przypomina mi to obronę emotikonów, w której jedyny argument sprowadzał się do stwierdzenia "A bo się fajnie ruszają".
Były też inne argumenty. |
Autor: | N [ Śr 25.01.2006, 20:17 ] |
Tytuł: | |
RZabek napisał(a): N napisał(a): Nie czepiaj się, błąd przy wstukiwaniu kodu każdemu może się zdarzyć. A gdzie Ty widzisz błąd? Teraz już nigdzie? Z początku nie przeczytałem uważnie, stąd takie a nie inne zdanie. :> |
Autor: | david82 [ Śr 25.01.2006, 22:14 ] |
Tytuł: | |
GD napisał(a): Daro85 napisał(a): Jak dalej się nie bedą wywiązywać przyjdzie tona skarg to linia ta zostanie im odebrana. Tak jak 850 Meteorowi ;) Linia 850 została odebrana Meteorowi? A jaki przewoźnik teraz tam jeździ? |
Autor: | aso [ Śr 25.01.2006, 22:44 ] |
Tytuł: | |
david82 napisał(a): GD napisał(a): Daro85 napisał(a): Jak dalej się nie bedą wywiązywać przyjdzie tona skarg to linia ta zostanie im odebrana. Tak jak 850 Meteorowi ;) Linia 850 została odebrana Meteorowi? A jaki przewoźnik teraz tam jeździ? Wg www KZK GOP - nadal Meteor Jaworzno :-) |
Autor: | arcziv [ Cz 26.01.2006, 7:06 ] |
Tytuł: | |
Daro85 napisał(a): W sumie moznaby to podzielic na dwie linie ale w sumie nie korzystam i nie wiem :(.
98 to jedyne połączenie bezpośrednie Halemby z Chorzowem. Nie powinien być likwidowany. Ale fakt, że jego rozkład jazdy jest poprostu beznadziejny. Pozatym za utrzymaniem 98 przemawiają względy społeczne (dowóz górników na kopalnie) P.S. nie napisałem o połączeniu Halemby z Chorzowem przez linie 144 bo to jest dopiero linia "zewsząd do nikąd". Dojazd do Chorzowa trwa dłużej niż pokonanie trasy Katowice-Tarnowskie Góry. Aż mi się wierzyć nie chce, że ta linia jest bardziej opłacalna od 98 |
Autor: | butthead [ Cz 26.01.2006, 11:08 ] |
Tytuł: | |
arcziv napisał(a): Pozatym za utrzymaniem 98 przemawiają względy społeczne (dowóz górników na kopalnie) Tak, tak... Kiedyś specjalnie wybraliśmy się na obserwacje tych tłumów górników wracających 98 - w tym ostatnim kursie, gdzie to specjalnie dla górników uruchomiono 96 na Przełajkę skoordynowany z przyjazdem 98, w Michałkowicach nie wysiadł nikt i 96 pomknął pusty w rundkę dookoła bańgowskich pól.arcziv napisał(a): Aż mi się wierzyć nie chce, że ta linia jest bardziej opłacalna od 98 Patrząc na wyniki sprzedaży biletów przez konduktorów, jak jeszcze 98 obsługiwał PKM Bytom, to 98 i 144 kształtują się na podobnym poziomie. 98 minimalnie lepsza.
|
Autor: | z [ Cz 26.01.2006, 13:35 ] |
Tytuł: | |
arcziv napisał(a): Pozatym za utrzymaniem 98 przemawiają względy społeczne (dowóz górników na kopalnie) butthead napisał(a): Cytuj: Tak, tak... Kiedyś specjalnie wybraliśmy się na obserwacje tych tłumów górników wracających 98 - w tym ostatnim kursie, gdzie to specjalnie dla górników uruchomiono 96 na Przełajkę skoordynowany z przyjazdem 98, w Michałkowicach nie wysiadł nikt i 96 pomknął pusty w rundkę dookoła bańgowskich pól Wsiadając do 98 na rynku w kochłowicach o godzinie 11:18 w autobusie jest dużo ludzi tzn: górników :D ok. 20 osób jechało z chorzowa na kopalnię do halemby i to jest ta twoja obserwacja górników... o wszystkim nie znaczy ostatni kurs liczą się wszystkie a gdyby dostosować rozkład do szycht na kopalni Halemba to z pewnośćią wyniki były by lepsze... |
Autor: | butthead [ Cz 26.01.2006, 14:37 ] |
Tytuł: | |
Zwróciłem uwagę celowo na ten ostatni kurs, bo uruchamiano go niby specjalnie w związku z potrzebami górników, którzy po przekształceniach w kopalniach muszą dojeżdżać np. aż na Halembę. I wszystko w porządku, tylko ich tam w tym autobusie nie było ani jednego. Natomiast jeśli z Kochłowic lub Chorzowa jeżdżą, to w porządku, ale po co ten autobus wiezie powietrze (lub kilka przypadkowych osób) aż z Powstańców? Taka linia przez pół regionu jest nie do skoordynowania z czymkolwiek. Poza tym - kopalnia na Halembie to akurat potrafi każdy rozkład puścić z dymem (patrz przykład 255), więc gdyby im nie pasowało, to pewnie by powalczyli o zmiany. |
Autor: | z [ Cz 26.01.2006, 15:37 ] |
Tytuł: | |
butthead napisał(a): Zwróciłem uwagę celowo na ten ostatni kurs, bo uruchamiano go niby specjalnie w związku z potrzebami górników, którzy po przekształceniach w kopalniach muszą dojeżdżać np. aż na Halembę. I wszystko w porządku, tylko ich tam w tym autobusie nie było ani jednego. Natomiast jeśli z Kochłowic lub Chorzowa jeżdżą, to w porządku, ale po co ten autobus wiezie powietrze (lub kilka przypadkowych osób) aż z Powstańców? Taka linia przez pół regionu jest nie do skoordynowania z czymkolwiek. Poza tym - kopalnia na Halembie to akurat potrafi każdy rozkład puścić z dymem (patrz przykład 255), więc gdyby im nie pasowało, to pewnie by powalczyli o zmiany.
to nie kopalnia psuje rozkład tylko KZK GOP aż tyle kursów 255 tamtedy potrzebnych nie jest ;) teraz widAć jak kursy przez "wieś" lini 255 świecą pustkami :/ a kończąc temat to dla mnie 98 jest jak najbardziej potrzebna przynajmniej w rejonie Rudy Śląskiej tzn... halemby i kochłowic bo tam ludzie z tej lini korzystają a jak w jego dalszej częsci trasy to nie wiem więc się nie wypowiadam ;) |
Autor: | butthead [ Cz 26.01.2006, 16:23 ] |
Tytuł: | |
sam napisał(a): to nie kopalnia psuje rozkład tylko KZK GOP aż tyle kursów 255 tamtedy potrzebnych nie jest ;) Rety, dlaczego jesteś tak uparty? Przez bardzo długi okres czasu KZK opierało się dokładaniu tej wycieczki na 255, ale w końcu miasto zażądało zmian na piśmie i było pozamiatane. A to, że nikt tym nie jeździ to już mało kogo obchodzi.
|
Autor: | z [ Cz 26.01.2006, 21:43 ] |
Tytuł: | |
butthead napisał(a): sam napisał(a): to nie kopalnia psuje rozkład tylko KZK GOP aż tyle kursów 255 tamtedy potrzebnych nie jest ;) Rety, dlaczego jesteś tak uparty? Przez bardzo długi okres czasu KZK opierało się dokładaniu tej wycieczki na 255, ale w końcu miasto zażądało zmian na piśmie i było pozamiatane. A to, że nikt tym nie jeździ to już mało kogo obchodzi.i właśnie przez takie myślenie jak twoje że mało to cie obchodzi wszystko wygląda jak wygląda... po co ułatwiać życie i modernizować Sensownie rozkłady jazdy jak można zrobić dodatkowe kursy o bezsensownych godzinach... |
Autor: | GD [ Cz 26.01.2006, 23:07 ] |
Tytuł: | |
david82 napisał(a): GD napisał(a): Daro85 napisał(a): Jak dalej się nie bedą wywiązywać przyjdzie tona skarg to linia ta zostanie im odebrana. Tak jak 850 Meteorowi ;) Linia 850 została odebrana Meteorowi? A jaki przewoźnik teraz tam jeździ? Nie została odebrana. Chodziło mi tylko o pokazanie, że opinia "przyjdzie tona skarg" -> "KZK zrobi porządek" jest zbyt optymistyczna ;) |
Autor: | arcziv [ Cz 26.01.2006, 23:21 ] |
Tytuł: | |
Jak 255 puszczono przez kopalnie to myślałem, że to duże ułatwienie dla górników i mieszkańców Kłodnicy. Niestety to prawda, że tam nikt nie jeździ, więc może będzie trzeba wytłumaczyć to tym w Urzędzie Miejskim, że to się mija z celem. |
Autor: | butthead [ Pt 27.01.2006, 0:15 ] |
Tytuł: | |
sam napisał(a): i właśnie przez takie myślenie jak twoje że mało to cie obchodzi wszystko wygląda jak wygląda... Mniej emocji, a więcej czytania ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisałem, że tak uważam. Wręcz przeciwnie, bardzo mnie obchodzi, że w imię partykularnych interesów grupki pasażerów cała reszta autobusu ma codziennie dodatkową wycieczkę w drodze do pracy. I uważam, że jest to chore - żeby było jasne.
|
Autor: | Daro85 [ Pt 27.01.2006, 17:12 ] |
Tytuł: | |
GD napisał(a): Daro85 napisał(a): Jak dalej się nie bedą wywiązywać przyjdzie tona skarg to linia ta zostanie im odebrana. Tak jak 850 Meteorowi ;) yyyyyyy... A 132/184 i 20 to niby za co zostały Meteorytowi odebrane? Poki co tutaj nie znalazł sie taki mesjasz jak wojt Zbrosławic :( |
Autor: | GD [ Pt 27.01.2006, 18:04 ] |
Tytuł: | |
Tu nie potrzeba mesjasza, tylko dobrego organizatora. Fakt, do tej pory KZK raczej nie pokazuje się z tej strony, mimo, że do tego nie są potrzebne pieniądze tylko odrobina chęci (jak przy ogrzewaniu autobusów). |
Autor: | Daro85 [ So 28.01.2006, 8:24 ] |
Tytuł: | |
GD napisał(a): Tu nie potrzeba mesjasza, tylko dobrego organizatora. Fakt, do tej pory KZK raczej nie pokazuje się z tej strony, mimo, że do tego nie są potrzebne pieniądze tylko odrobina chęci (jak przy ogrzewaniu autobusów).
Nie czaję?! To niby KZK ma szukać kogo z linii wywalić? A po co? Najpierw takiego się karami zniszczy a potem skarg od pasażerów bezie tyle że koleś nie pojeździ sobie... Jak ktoś nie mówi o tym organizatorowi ze są tam jakieś problemy no to skąd on niby ma wiedzieć? Oczywiście wiadomo, że miast szeroko stosowanej w KZK metody obserwacji migawkowej (czyli raz stawiamy 206 na np. Goethego w Zabrzu i patrzymy co jedzie a co nie, a koło 16 już tego 206 tam nie ma i jedzie sobie na inny dworzec) możnaby zastosować obserwację ciągłą, ale moim zdaniem taka metoda może byc skuteczna tylko w wypadku monitoringu a nie poprzez stawianie ludzi z kontroli na dworcu i niech patrzą co jedzie przez 24h. A jesli by sie trzymać sztywno tego że ten przewoźnik ktory najgorzej realizuje kursy ma wyleciec ze swoich linii, to stary bardzo prędko bys sie z TŚSA pożegnał... A przy okazji z paroma innymi... |
Autor: | GD [ So 28.01.2006, 10:21 ] |
Tytuł: | |
Daro85 napisał(a): GD napisał(a): Tu nie potrzeba mesjasza, tylko dobrego organizatora. Fakt, do tej pory KZK raczej nie pokazuje się z tej strony, mimo, że do tego nie są potrzebne pieniądze tylko odrobina chęci (jak przy ogrzewaniu autobusów). Nie czaję?! To niby KZK ma szukać kogo z linii wywalić? A po co? Najpierw takiego się karami zniszczy a potem skarg od pasażerów bezie tyle że koleś nie pojeździ sobie... Jak ktoś nie mówi o tym organizatorowi ze są tam jakieś problemy no to skąd on niby ma wiedzieć? (...) A jesli by sie trzymać sztywno tego że ten przewoźnik ktory najgorzej realizuje kursy ma wyleciec ze swoich linii, to stary bardzo prędko bys sie z TŚSA pożegnał... A przy okazji z paroma innymi... Nie że ma szukać, ale przecież na 850 od jakiegoś czasu jeżdżą (także) autobusy 12-metrowe, mimo, że do 15-metrowych czasem ciężko wejść. Jak ktoś nie ma odpowiedniego taboru, albo niemal codzień kantuje, powinien wylecieć z obsługi linii. Poza tym, poczytaj "zasady porządkowe" i idź na jakikolwiek dworzec (polecam pod tym względem Zabrze). Przewoźnicy olewają je moczem ciepłym, i bynajmniej nie wyglądają na "zniszczonych karami". Mimo, że organizator jest informowany o np. upartym niepodstawianiu się autobusów. |
Autor: | Daro85 [ So 28.01.2006, 11:32 ] |
Tytuł: | |
GD napisał(a): Daro85 napisał(a): GD napisał(a): Tu nie potrzeba mesjasza, tylko dobrego organizatora. Fakt, do tej pory KZK raczej nie pokazuje się z tej strony, mimo, że do tego nie są potrzebne pieniądze tylko odrobina chęci (jak przy ogrzewaniu autobusów). Nie czaję?! To niby KZK ma szukać kogo z linii wywalić? A po co? Najpierw takiego się karami zniszczy a potem skarg od pasażerów bezie tyle że koleś nie pojeździ sobie... Jak ktoś nie mówi o tym organizatorowi ze są tam jakieś problemy no to skąd on niby ma wiedzieć? (...) A jesli by sie trzymać sztywno tego że ten przewoźnik ktory najgorzej realizuje kursy ma wyleciec ze swoich linii, to stary bardzo prędko bys sie z TŚSA pożegnał... A przy okazji z paroma innymi... Nie że ma szukać, ale przecież na 850 od jakiegoś czasu jeżdżą (także) autobusy 12-metrowe, mimo, że do 15-metrowych czasem ciężko wejść. Jak ktoś nie ma odpowiedniego taboru, albo niemal codzień kantuje, powinien wylecieć z obsługi linii. T12 nie kursowala trzy dni. Badźmy sprawiedliwi... T7, T9 rzadko kiedy wyrobią caly dzien planowo i nie jest to bynajmniej wina źle ułozonego planu... Juz nie mówię o niewystawianych składach (rekordowo to chyba tydzien caly nie było sq na 4104 i 4109, czy wczoraj same solówki na 15). I kto tu jest niesolidny ;-). Moim zdaniem jak trzasnąć to wszystkimi... Cytuj: Poza tym, poczytaj "zasady porządkowe" i idź na jakikolwiek dworzec (polecam pod tym względem Zabrze). Przewoźnicy olewają je moczem ciepłym, i bynajmniej nie wyglądają na "zniszczonych karami". Mimo, że organizator jest informowany o np. upartym niepodstawianiu się autobusów.
No to chcesz wszystkich wykopać? ;-) Spokojnie :P Jesli UM zabrze sfinansowałby monitoring dworca Goethego to pewnie zaczęliby się bać takich praktyk :). Ciekawe ile kar jest wlepianych z powodu kontroli w ramach Busbrothera w Katowicach ;-) |
Autor: | butthead [ So 28.01.2006, 15:33 ] |
Tytuł: | |
Daro85 napisał(a): T12 nie kursowala trzy dni. Według moich tubylczych obserwacji to nawet cztery :>
|
Strona 5 z 23 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |