Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: Re: Trochę historii Napisane: Cz 18.11.2021, 23:11 |
|
Dołączył(a): So 5.10.2013, 13:20 Posty: 143
|
I za taką odpowiedź dziękuję :) Studiowałem ten rozkład z 97 roku, ale nijak nie mogłem tego zrozumieć. A z czego wynikały te dziwaczne oznaczone w rozkładzie dwa postoje 5-minutowe na dworcu w Katowicach w trakcie kursu? Zmiana kierowców?
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Trochę historii Napisane: Pt 19.11.2021, 1:06 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
psznr napisał(a): I za taką odpowiedź dziękuję :) Studiowałem ten rozkład z 97 roku, ale nijak nie mogłem tego zrozumieć. A z czego wynikały te dziwaczne oznaczone w rozkładzie dwa postoje 5-minutowe na dworcu w Katowicach w trakcie kursu? Zmiana kierowców? Kursy po 6., 14 i 15. (jak dobrze pamiętam) miały przyspieszone odjazdy z uwagi na powroty z pracy. Wyrównawczy postój w Katowicach przypuszczalnie wynikał z synchronizacji na ciągu.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Trochę historii Napisane: Pt 19.11.2021, 10:48 |
|
Dołączył(a): So 5.10.2013, 13:20 Posty: 143
|
Aż się nie chce wierzyć, że ktoś w KZK się kiedyś przejmował czymś takim jak czyjeś powroty i jeszcze do tego synchronizacją!
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Trochę historii Napisane: Pt 19.11.2021, 11:04 |
|
Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43 Posty: 1832
|
813 również miał takie postoje zanim KZK GOP nie wypowiedział umowy PUP Czeladź.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Trochę historii Napisane: So 20.11.2021, 11:04 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
psznr napisał(a): Aż się nie chce wierzyć, że ktoś w KZK się kiedyś przejmował czymś takim jak czyjeś powroty i jeszcze do tego synchronizacją! Stara szkoła, praktycznie wymarła... Układanie rozkładów w latach 90. to było niczym szycie garnituru u żydowskiego krawca - aby ładnie wyglądało i jak najmniejszym kosztem. Były oczywiście ku temu warunki, bo warunki drogowe pozwalały utrzymać rozkład jazdy w sensownych ryzach.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Trochę historii Napisane: Cz 16.12.2021, 12:57 |
|
Egon |
 |
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4225 Lokalizacja: Ligota
|
To może moje 0,03 PLN w sprawie linii 154. Dawno temu w stronę akademików kursowała skręcając z Panewnickiej w Wileńską, nawet przystanek tam był. Ale widać ktoś (słusznie) zauważył, że ul. Wileńska, a przynajmniej jej odcinek od Panewnickiej do Poleskiej, nie nadaje się do prowadzenia po niej ruchu autobusów KM i puszczono ją przez Medyków - wtedy linia 154 kursowała częściej niż dziś i to na przegubowcach. W stronę od akademików linia kursowała tak jak dziś i stąd zaszłość - dwa przystanki na ul. Poleskiej, która też nie nadaje się pod linię autobusową. Moim zdaniem linia ta w obie strony powinna być poprowadzona ul. Śląską. Na płacz, że wtedy nie obsłuży CSK odpowiadam, że dziś kursuje na tyle rzadko i przewozi tak mało pasażerów, że nie będzie to zauważalne.
_________________ Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Trochę historii Napisane: Cz 31.03.2022, 11:53 |
|
Dołączył(a): Cz 17.06.2021, 2:21 Posty: 18
|
pat napisał(a): To że nie pamiętasz to nie znaczy że tak nie było. A miało to miejsce u schyłku WPK. Co do dokładnej daty nie pamietam ale 40 była jeszcze pod Katowicami 62 było u swojego schyłku myślę że około 90 roku lub trochę wcześniej. Jakiego koloru były te zemuny? W tamtych czasach jedyne zemuny, jakie widziałem w Zagłebiu, to były te należące do Huty Katowice, obsługujące pracownicze linie typu 611.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Trochę historii Napisane: Cz 31.03.2022, 12:01 |
|
Dołączył(a): Cz 17.06.2021, 2:21 Posty: 18
|
Lukas SC napisał(a): pat napisał(a): Z tego co pamiętam to 14 24 i 27 były Many. Dużą flotę Mercedesów miał V Bus w Zorach Dokładniej to MAN SU200 #14 MAN SL200 #15, #24, #27, #28 Zgadza się. Mam fotki #14 i 27, oraz zamieszczona tu fotka #28 pod Hutą K-ce jest również mojego autorstwa. SL200 #15, 27, 28 miały przód w wersji Stülb "podmiejskiej", natomiast #24 miał przód w wersji VÖV czyli "miejski".
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Trochę historii Napisane: Śr 20.04.2022, 12:52 |
|
Strzyż |
 |
Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07 Posty: 1425 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Z tego co kojarzę, linia 807 miała w latach 90. (rok 1995 ale nie jestem na 100% pewien) epizod, w którym pomijała centra handlowe na Roździeniu (przystanki pod Agatą). A coś jeszcze pomijała wtedy w Katowicach? Zatrzymywała się na Uniwersytecie?
_________________ 27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Trochę historii Napisane: Śr 20.04.2022, 15:18 |
|
Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22 Posty: 611 Lokalizacja: Katowitz
|
Nie zatrzymywała się. Po wyjeździe z Katowic przystanek byl dopiero w Sosnowcu. Z czasem dołożono Dąbrówkę Mala
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Trochę historii Napisane: Śr 20.04.2022, 15:39 |
|
Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58 Posty: 4273 Lokalizacja: z Tarnowskich Gór
|
Przez kilka lat pierwszym przystankiem był Sosnowiec Prema-Milmet, później dołożono Katowice Hotel Warszawa i D.M. Carrefour.
|
|
Na górę strony |
|
 |
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|