Teraz jest Cz 28.03.2024, 21:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Przewozy pracownicze.
Napisane: Nd 31.01.2010, 21:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
JacekSo napisał(a):
markus napisał(a):
Blachówka to nie to samo co kop. "Blachówka". Autobus zaraz za Bobrownikami skręcał w prawo na teren kopalni dolomitów. Chyba wtedy taką ta kopalnia miała nazwę.

Chyba nie bardzo tam. Rozkład z dworca w TG:
630: trasa: TG - Sucha Góra - Os. Stroszek - Kopalnia Blachówka, odj. 5:35, 13:30, 21:35, tylko do Os. Stroszek Poczta: 6:35

Nooo, sam się dziwię swojej pamięci! Byłem przekonany, że to wieczorny kurs był obcięty - i proszę, w listopadzie 88 roku wnioskowano o wydłużenie go do Blachówki. Zatem - jak wynika z Twoich notatek - wniosek przyjęto.
JacekSo napisał(a):
630 miała także kursy do Ośrodka Rehabilitacji. Z dworca odjazd następował o 15:20, a z Ośrodka o 15:35. Kursowała tylko w dni robocze.
Jest też jakaś wzmianka o Sowicach...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 31.01.2010, 22:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 20.06.2008, 19:26
Posty: 540
Lokalizacja:
Gliwice
adam86 napisał(a):
I bardzo dobrze, że tyle od ciebie, bo tej żenującej pyskówki na poziomie miernego ucznia podstawówki już wystarczy.


...powiedział wzór konwersacji wszelakiej na tym forum :D

A wracając do tematu tego forum to pamiętam że w latach 90-tych jeździła w Gliwicach linia pracownicza Pochu obsługiwana Ikarami 280 przez PKM Gliwice. Lina ta nie miała numer jako-takiego Ale jeździłą dokłądnie trasą dawnego WPK-owskiego 186Bis.

_________________
Bóg dał nam WPK a diabeł KZK a potem ZTM.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 7:56 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 552
Lokalizacja:
Katowice
Pryzpomniały mi się takie linie "przewozy":
49 z Tychów na Nikisz - kopalnia Wieczorek którą jeździł mo dziadek (okolice 1975-78) - w tych latach pr 110 lub może nawet i pr 100
220 lub 222(?) - przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkoły specjalnej w Katowicach, często pojawiał się na Wełnowcu: do około 1983 pr 110,a potem jakiś IK260 z Katowic rocznik 1983 wprowadzony do ekspl. marzec-maj 1984.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 12:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 153
Lokalizacja:
BYTOM
andrzejh69 napisał(a):
Pryzpomniały mi się takie linie "przewozy":
49 z Tychów na Nikisz - kopalnia Wieczorek którą jeździł mo dziadek (okolice 1975-78) - w tych latach pr 110 lub może nawet i pr 100
220 lub 222(?) - przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkoły specjalnej w Katowicach, często pojawiał się na Wełnowcu: do około 1983 pr 110,a potem jakiś IK260 z Katowic rocznik 1983 wprowadzony do ekspl. marzec-maj 1984.

Bardzo dobra pamięć. Rzeczywiście linia 49, obsługiwana przez zajezdnię Tychy, taką miała trasę, nawet i wcześniej, gdy jeszcze kursowały Ik. 620 i Jelcze. Natomiast przewóz dzieci niepełnosprawnych miała linia 222. W tym czasie linia 220 miała przewóz pracowników kop. "Gottwald" ale trasy niestety już nie pamiętam.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 12:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 153
Lokalizacja:
BYTOM
Jeszcze co do "Przewozów pracowniczych" czy ktoś pamięta lub coś wie na temat linii 669 i 691. Pierwsza była przewozem pracowników "KONSTAL"-u, natomiast druga była przewozem wojska. Pamiętam tylko, że na zauważonej tablicy było napisane - PRZEWÓZ WOJSKA - ZAWIERCIE. Te linie były gdzieś na początku lat 80-tych.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 12:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
andrzejh69 napisał(a):
Pryzpomniały mi się takie linie "przewozy":
49 z Tychów na Nikisz - kopalnia Wieczorek którą jeździł mo dziadek (okolice 1975-78) - w tych latach pr 110 lub może nawet i pr 100

No a przede wszystkim Ikarus 66 :-)

andrzejh69 napisał(a):
220 lub 222(?) - przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkoły specjalnej w Katowicach, często pojawiał się na Wełnowcu: do około 1983 pr 110,a potem jakiś IK260 z Katowic rocznik 1983 wprowadzony do ekspl. marzec-maj 1984.

222 - "Szkoła Życia" ;-)

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 13:58 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
Linia 222 wraz z kilkoma liniami na przełomie lat 80tych i 90tych kursowałą ( Przynajmniej był rozkład jazdy na przystanku ) pod dawny Hotel PTTK w WPKiW Prócz niej kursowały tam jeszcze z dwie linie ktorych nie pamiętam. Nigdy tam nie widziałem autobusu, a prystanki w Parku były rozlokowane tuz przed wejsciem do hotelu oraz przy wejsciu do skansenu. W latach 90tych widziałem pare razy ta linie na Pl. Wolnosci w katowicach obsługiwana jakims jelczem z zajezdni w Katowicach. Tyle odnosnie linii 222.

Odnosnie przewozów to istniała linia 609 kursująca z Katowic ul. Korfantego (przystanek w kier. Tychów) do Dąbrowy Górniczej nie wiem czy do samej Huty czy tylko do Gołonoga. Kursowała jak obecnie 154 do Pogoni i dalej obecna trasa 807 do Dabrowy Centrum. Gdzie dalej to jechało to nie wiem. Pamietam na tej linii Ikarusy 280 z zaj. w Gołonogu. Odjazdy z Katowic były raz dzienie cos w okolicach 15.00 badz 16.00.

Z przewozow pracowniczych pamiętam cos takiego jak 272 w okolicach Klucz. Były to z pewnoscia lata 80te a raczej ich schyłek. Ma ktos jakies info o tej linii?? Zaznacze ze tez był to ikarek 280 w klasycznym malowaniu


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 14:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 153
Lokalizacja:
BYTOM
pat napisał(a):
Odnosnie przewozów to istniała linia 609 kursująca z Katowic ul. Korfantego (przystanek w kier. Tychów) do Dąbrowy Górniczej nie wiem czy do samej Huty czy tylko do Gołonoga. Kursowała jak obecnie 154 do Pogoni i dalej obecna trasa 807 do Dabrowy Centrum. Gdzie dalej to jechało to nie wiem. Pamietam na tej linii Ikarusy 280 z zaj. w Gołonogu. Odjazdy z Katowic były raz dzienie cos w okolicach 15.00 badz 16.00.

Jak pamiętam linia 609 była przewozem dla huty "Katowice". Kursy były z huty do Sosnowca ul. Gospodarcza na trzy zmiany. Kursowały 2 lub nawet 3 autobusy w odstępie 5 minut. Być może jeden z nich jeździł aż do Katowic. Odjazdy z huty były: 6.30, 14.30, 22.30.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 15:13 

Dołączył(a): So 15.10.2005, 9:00
Posty: 794
Lokalizacja:
Sosnowiec
Przewozy pracownicze WPK dla zakładów pracy miasta Bytomia, stan na r. 1980 (nie znam za bardzo Bytomia, więc przepisałem jak leci):
94 bis: Os. Wieczorka - Radzionków (dla OPEC Bytom)
114: Os. Wieczorka - Szyb Lompy (dla KWK Rozbark)
129: Tarnowskie Góry - Radzionków - Blachówka (dla Zakładów Dolomitowych)
132: Zabrze - Kop. Miechowice - Bytom (dla KWK Miechowice)
139: Wieszowa - Huta Bobrek (dla Huty Bobrek)
152: Os. Wieczorka - Bytom - Łagiewniki (dla KWK Łagiewniki)
167: Stolarzowice - Kop. Miechowice (dla KWK Miechowice)
184: Wieszowa - Kop. Miechowice (dla KWK Miechowice, obsługa przez WPK od 1971 r.)
190: Os. Radzionków - Stolarzowice - Huta Bobrek (dla Huty Bobrek)
201: Bytom - Łagiewniki (dla Huty Zygmunt)
214: Bytom - Łagiewniki (dla Huty Zygmunt)
214: Okrężna /uczniowie ze Szkoły Życia/
218: Świętochłowice - Kop. Rozbark - Szyb Lompy (dla KWK Rozbark)
289: Os. Miechowice - Bytom Szombierki - Kop. Rozbark (dla KWK Rozbark)
623: Os. Miechowice - Huta Bobrek (dla Huty Bobrek)
___
Na wszystkich liniach kursowało po jednym autobusie z wyjątkiem linii 129, gdzie były dwa.

_________________
24 Milwitz - Sosnowitz O/S - Zeilenweg :P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 15:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
markus napisał(a):
pat napisał(a):
Odnosnie przewozów to istniała linia 609 kursująca z Katowic ul. Korfantego (przystanek w kier. Tychów) do Dąbrowy Górniczej nie wiem czy do samej Huty czy tylko do Gołonoga. Kursowała jak obecnie 154 do Pogoni i dalej obecna trasa 807 do Dabrowy Centrum. Gdzie dalej to jechało to nie wiem. Pamietam na tej linii Ikarusy 280 z zaj. w Gołonogu. Odjazdy z Katowic były raz dzienie cos w okolicach 15.00 badz 16.00.

Jak pamiętam linia 609 była przewozem dla huty "Katowice". Kursy były z huty do Sosnowca ul. Gospodarcza na trzy zmiany. Kursowały 2 lub nawet 3 autobusy w odstępie 5 minut. Być może jeden z nich jeździł aż do Katowic. Odjazdy z huty były: 6.30, 14.30, 22.30.

Pamiętacie jeszcze jakieś przewozy huciane? Na Syberkę można było jechać do wyboru trzema liniami, dwoma o numeracji 6YX (gdzie Y = 2 lub wyżej), obsługiwanymi ik280 oraz jedną 6ZX (gdzie Z = 0, ew. linia nr 610), na której jeździły najprawdopodobniej PRki. I jeszcze pytanie dodatkowe - jaka linia jeździła na Syberkę Skalskiego? ;-)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 16:02 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
Z przewozów Huty Katowice obsługiwanych przez WPK pamiętam:

615 Chyba do Bedzina a na pewno na Mydlice w Dąbrowie na kazda zmiane po kilka ik280 z zajezdni Zagórze

680 Na Mydlice tz ik280 ale juz z Gołonoga

Pamiętam za to bardzo dobrze linię 646 obsługiwaną M11 przez baze Swierklaniec. Startowała z Huty przez Mydlice, Bedzin Kołątaja, Czeladz, Michałkowice, Maciejkowice, Chorzów Stary i dalej w kierunku Bytomia. Konkretnie dokąd nie pamietam. Pamietam za to bardzo dobrze obsługujący go autobus. Był to zazwyczaj 2045 albo 2020


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 16:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 153
Lokalizacja:
BYTOM
Martinek napisał(a):
Przewozy pracownicze WPK dla zakładów pracy miasta Bytomia, stan na r. 1980 (nie znam za bardzo Bytomia, więc przepisałem jak leci):
94 bis: Os. Wieczorka - Radzionków (dla OPEC Bytom)
114: Os. Wieczorka - Szyb Lompy (dla KWK Rozbark)
129: Tarnowskie Góry - Radzionków - Blachówka (dla Zakładów Dolomitowych)
132: Zabrze - Kop. Miechowice - Bytom (dla KWK Miechowice)
139: Wieszowa - Huta Bobrek (dla Huty Bobrek)
152: Os. Wieczorka - Bytom - Łagiewniki (dla KWK Łagiewniki)
167: Stolarzowice - Kop. Miechowice (dla KWK Miechowice)
184: Wieszowa - Kop. Miechowice (dla KWK Miechowice, obsługa przez WPK od 1971 r.)
190: Os. Radzionków - Stolarzowice - Huta Bobrek (dla Huty Bobrek)
201: Bytom - Łagiewniki (dla Huty Zygmunt)
214: Bytom - Łagiewniki (dla Huty Zygmunt)
214: Okrężna /uczniowie ze Szkoły Życia/
218: Świętochłowice - Kop. Rozbark - Szyb Lompy (dla KWK Rozbark)
289: Os. Miechowice - Bytom Szombierki - Kop. Rozbark (dla KWK Rozbark)
623: Os. Miechowice - Huta Bobrek (dla Huty Bobrek)
___
Na wszystkich liniach kursowało po jednym autobusie z wyjątkiem linii 129, gdzie były dwa.

Bardzo ładny wykaz. Można sobie wiele przypomnieć. Właśnie sobie przypomniałem, że linia 132 faktycznie robiła przewóz dla kop. "Miechowice". I chyba dlatego kursy poza szczytowe do Wieszowy były oznaczone na tablicy jako dodatkowe. Ten kurs przewozowy był spod kopalni po godz. 15 w kierunku Zabrza. Natomiast pod kopalnię rano przyjeżdżał na godz. 7. Dwóch linii co prawda nie mogę sobie przypomnieć, a mianowicie 94 bis i 623 jako przewóz dla huty "Bobrek", ale mogło mi to ujść uwadze. W każdym razie wykaz jest ok i powoli może poznamy jeszcze inne mało znane linie przewozowe.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 17:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
markus napisał(a):
powoli może poznamy jeszcze inne mało znane linie przewozowe.

A pamięta ktoś może przewozy 607 i 657? Tym pierwszym jechałem kiedyś z Bytomia do Katowic za wrzutkę do czapki, drugiego raz widziałem na Karbiu. Nie wiem na czyje zlecenie kursowały i którędy jeździły.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 17:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
pat napisał(a):
Pamiętam za to bardzo dobrze linię 646 obsługiwaną M11 przez baze Swierklaniec. Startowała z Huty przez Mydlice, Bedzin Kołątaja, Czeladz, Michałkowice, Maciejkowice, Chorzów Stary i dalej w kierunku Bytomia. Konkretnie dokąd nie pamietam. Pamietam za to bardzo dobrze obsługujący go autobus. Był to zazwyczaj 2045 albo 2020

Ja to pamiętam od drugiej strony trasy - od Mikołowa przez Halembę, Wirek, Kochłowice do Chorzowa. Ale być może piszemy o różnych wersjach tego przewozu. Marka autobusu by się zgadzała, ale numerów taborowych nie pamiętam.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 18:14 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
646 Na 100% kursował na odcinku Huta K-ce Chorzów jezdził tak jak napisałem bo byłem jego czestym pasazerem

Była jeszcze linia 653 która widziałem pare razy w Katowicach na obecnej ulicy Chorzowskiej wtedy bodajrze Dzierzynskiego. Charakterystyczny był kwadrat z numerem linii umieszczony na przedniej burcie autobusu, natomiast sama tablica była jedną z tych "plastikowych, wytłaczanych". Charakterystyczne było to że numer linii był w kolorze czerwonym. Sam zas autobus był to ik280 z Katowickiej zajezdni.

Po Katowicach kręcił sie też przewóz WPHiW (niestety nie pamietam linii) widywany w okolicach ulicy Sądowej, a także kojarzę linię 687 któa niestety nie wiem gdzie jezdiłą.( Cos mi się kojarzy z Mikołowem, Panewnikami, ale głowy za to nie dam moze ktos wie wiecej )

Pamietam także przewozy z Koszelewu do Huty Jednosc w Siemianowicach, aczkolwiek one raczej nie były obsługiwane przez WPK tylko niebieskimi Karosami nalezacymi chyba wtedy jeszcze do Huty.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 20:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2927
653 - linia handlowo-umowna na trasie Bytom - Katowice - Mikołów (1986)
687 - Mikołów PKP - Zarzecze jak 653, potem skręt w Owsianą, przez Panewniki, Ligotę, skręt w Rolną jak 296 i potem w Brynowską, następnie prosto do Dworca.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 20:07 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Jeśli ktoś zapomniał albo nie zna, to przypominam, że tu:
http://www.wpk.katowice.pl/old/wpk/linie.htm
jest wykaz linii WPK z 1986 roku.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 20:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 17.06.2006, 0:07
Posty: 1250
Lokalizacja:
PYSKOWICE
Pamięta ktos od którego roku linia 671 jeździła na trasie Pyskowice - Gliwice ?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 23:10 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4384
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
pat napisał(a):
Odnosnie przewozów to istniała linia 609 kursująca z Katowic ul. Korfantego (przystanek w kier. Tychów) do Dąbrowy Górniczej nie wiem czy do samej Huty czy tylko do Gołonoga. Kursowała jak obecnie 154 do Pogoni i dalej obecna trasa 807 do Dabrowy Centrum. Gdzie dalej to jechało to nie wiem. Pamietam na tej linii Ikarusy 280 z zaj. w Gołonogu. Odjazdy z Katowic były raz dzienie cos w okolicach 15.00 badz 16.00.

W 1990 roku na podobnej trasie jechała linia 213: K-ce Korfantego - Dąbrówka Mała - Piaski - Czeladź - Będzin - Dąbrowa Górnicza Gołonóg. Autobus odjeżdżał z Korfantego tylko w dni robocze o 15:20.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 7:47 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 552
Lokalizacja:
Katowice
motley napisał(a):
653 - linia handlowo-umowna na trasie Bytom - Katowice - Mikołów (1986)
687 - Mikołów PKP - Zarzecze jak 653, potem skręt w Owsianą, przez Panewniki, Ligotę, skręt w Rolną jak 296 i potem w Brynowską, następnie prosto do Dworca.


na 653 od 1984 kursował na stałe #720 (IK280 r 1984) i była to linia ogólnodostępna, ten #720 to zdaje mi się że garażował w Mikołowie-JAmnie mimo że miał napis"ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY KATOWICE"
Na 687 od przełomu 1986/87 jeździła jakaś M11 #21xx (2124?, 2153?) i również była to linia ogólnodostępna. Obydwie linie przejeżdzały przez Jamnę-zakład WPK gdzie remontowano Ikarusy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności