Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: Napisane: Śr 8.10.2008, 9:07 |
|
Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56 Posty: 2994
|
Nie wątpię że kopalnie stanowiły jakiś poważny potok pasażerów. To nie powód chyba żeby tworzyć linie która jeździ od kopalni od kopalni. No chyba że Ci sami górnicy przejeżdżają z jednej kopalni do drugiej. A firmy budowlane, które też tak jak kopalnie coraz prężniej rozwijały się w latach gierkowskich?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 8.10.2008, 9:12 |
|
Penny |
|
Dołączył(a): Śr 19.07.2006, 19:56 Posty: 400 Lokalizacja: Chorzów
|
Daro85 napisał(a): Ale Igor ma rację- w latach 70.-80. juz na tej linii trzeba było podjąć dość nieciekawą decyzję- czy utrzymać tramwaj do Bazyliki, który spełniał potrzeby tak w połowie, czy uruchomić linię autobusową dalej do Wieczorka Fakt, oboje macie rację. Zapomniałem sobie o tym niemałym fakcie - Os. Wieczorka ;)
_________________
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 11.10.2008, 21:49 |
|
berek26 |
|
Dołączył(a): Cz 13.04.2006, 21:25 Posty: 764
|
N napisał(a): Ludw_K napisał(a): (..)na odcinku od Pokoju do Witczaka nie istniała żadna mijanka.
Po wojnie na Bytomiu i KM w tym mieście zrobiono rzeź...
_________________ Bana 33 Bytom ul. Pokoju - Zabrze-Mikulczyce Dworzec PKP przez Zabrze-Rokitnicę :)
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pn 13.10.2008, 0:49 |
|
Dołączył(a): Śr 3.09.2003, 23:38 Posty: 2165 Lokalizacja: Katowice
|
N napisał(a): Tyle, że w 1957 roku uniemożliwiono zawracanie na rynku, co więcej, wszystko wskazuje na to, że na odcinku od Pokoju do Witczaka nie istniała żadna mijanka.
To się wszystko zgadza. Istniała jednak inna alternatywa rozwiązania ; pzostawienie 8-ki bez zmian, skrócenie 35 tak jak to zrobiono, oraz utworzenie linii z pl. Sikorskiego do Brzezin Śl. Być moze dla mieszkańców Brzezin byłoby to lepsze rozwiazanie. No ale cóż w końcu i tak : berek26 napisał(a): Po wojnie na Bytomiu i KM w tym mieście zrobiono rzeź...
Raczej nie dotyczy to komunikacji autobusowej.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 21.10.2008, 20:34 |
|
Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56 Posty: 2994
|
Co to za linia 39 i jak się miała do pierwotnej 8 czy później tej do Dąbrówki Wielkiej ? Kiedy powstawała ? Kiedy została zawieszona ?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 21.10.2008, 20:52 |
|
Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07 Posty: 5585 Lokalizacja: Piekary Śląskie
|
Nie wiem czy o to Ci chodzi, ale ja kojarze pare lat temu (z 10?) jakies wahadelko. Zlozone ze skladu 2x111N jezdzace rownolegle do 8ki do starego osiedla na Brzezinach i chyba tak szybko jak sie pojawilo to tak szybko zniknelo.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 21.10.2008, 20:57 |
|
memphis |
Administrator |
|
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10682
|
lgor napisał(a): Co to za linia 39 i jak się miała do pierwotnej 8 czy później tej do Dąbrówki Wielkiej ? Kiedy powstawała ? Kiedy została zawieszona ?
Wiesz o istnieniu czegoś takiego jak Google? Korzystaj!
http://magazyn.wpk.katowice.pl/?p=art/8-25
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 21.10.2008, 21:00 |
|
Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07 Posty: 5585 Lokalizacja: Piekary Śląskie
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 21.10.2008, 21:05 |
|
mark40 |
|
Dołączył(a): So 2.09.2006, 23:14 Posty: 1722 Lokalizacja: Chorzów
|
P Śl napisał(a): A to jak zawrocilo ?? :)
Normalnie na pętli, robiąc zreszta gratisowe kursy na terenie Piekar.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 21.10.2008, 21:06 |
|
Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07 Posty: 5585 Lokalizacja: Piekary Śląskie
|
No tylko, ze do petli kawalek jest. Poza tym jeden tor, mijanki jak to z rozkladem wyrabialo ?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 21.10.2008, 21:08 |
|
N |
- Moderator - |
|
Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43 Posty: 4265 Lokalizacja: Bytom
|
A po co miało wyrabiać? Weź pod uwagę, że to była sytuacja czysto awaryjna...
_________________ "Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 22.10.2008, 7:32 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
P Śl napisał(a): No tylko, ze do petli kawalek jest. Poza tym jeden tor, mijanki jak to z rozkladem wyrabialo ?
Ale co za problem wyrobić z rozkładem jak szansa na spotkanie T8 była jak 1:3- 8 kursowała wtedy raz na godzinę...
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 22.10.2008, 18:35 |
|
Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07 Posty: 5585 Lokalizacja: Piekary Śląskie
|
No, ale chodzi mi o to, ze jego koniec byl na jednotorze, wiec za duzo postoju to on za pewne nie mial jesli wogole jakis mial. A dojechac do petli - to troche zajmuje.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Śr 22.10.2008, 19:24 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
P Śl napisał(a): No, ale chodzi mi o to, ze jego koniec byl na jednotorze, wiec za duzo postoju to on za pewne nie mial jesli wogole jakis mial. A dojechac do petli - to troche zajmuje.
Miał tyle co zajmowało ósemce dojechanie do pętli+postój+czas na dojazd z Pętli do kąpieliska najprawdopodobniej.
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Pt 24.10.2008, 21:14 |
|
Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56 Posty: 2994
|
Patrząc uważniej na to zdjęcie
http://piekary.bandit-jack.com/diashow/ ... 201965.jpg
Zawsze myślałem że końcówka linii 8 była naprzeciwko bramy wejściowej na Kalwarię a to zdaje się mijanka była a koniec linii był tak jak obecny przystanek autobusowy w stronę Świerklańca.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 25.10.2008, 13:31 |
|
Dołączył(a): Pn 13.02.2006, 10:34 Posty: 2085 Lokalizacja: 50°23 N 18°57 E
|
lgor napisał(a): Patrząc uważniej na to zdjęcie http://piekary.bandit-jack.com/diashow/ ... 201965.jpgZawsze myślałem że końcówka linii 8 była naprzeciwko bramy wejściowej na Kalwarię a to zdaje się mijanka była a koniec linii był tak jak obecny przystanek autobusowy w stronę Świerklańca.
Nie, końcówka była na wysokości bazyliki.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 16.12.2008, 22:48 |
|
motley |
|
Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47 Posty: 2928
|
Jaka była trasa linii 39?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Wt 16.12.2008, 23:25 |
|
Egon |
|
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4406 Lokalizacja: Ligota
|
motley napisał(a): Jaka była trasa linii 39?
Zależy której wersji ;-)
Jeśli chodzi o tą, którą znałem:
Chorzów Rynek (wtedy Plac 1-go Maja) - Świętochłowice - Piaśniki - Łagiewniki - Bytom Plac Sikorskiego.
_________________ Para todo mal, mezcal, y para todo bien también
|
|
Na górę strony |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|