Teraz jest Cz 28.03.2024, 22:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 287 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Pt 29.06.2012, 22:01 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4384
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
motley napisał(a):
Rondo Zenktelera już istniało? ;)

Rondo jak najbardziej istniało, oczywiście bez nazwy.
http://fotozrzut.pl/zdjecia/3ec2963935.jpg


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: So 30.06.2012, 13:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 19.10.2008, 9:22
Posty: 864
Lokalizacja:
Ruda Śląska - Bielszowice
Z którego roku to jest plan?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: So 30.06.2012, 13:30 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4384
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
1985


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Pn 2.07.2012, 3:49 

Dołączył(a): Śr 5.02.2003, 3:09
Posty: 609
Lokalizacja:
Katowice
A można prosić skan z opisem linii tramwajowych z rewersu? Z góry dzięki.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: So 7.07.2012, 9:36 

Dołączył(a): Śr 11.01.2012, 11:05
Posty: 30
Witam.A ja mam troszke inna zagwozdke.Nurtuje mnie czy istnialy takie linie polaczenia.
Linia 4 Tychy Paprocany-Siemianowice Pszczelnik
Nr nie znam ale chodzil mit o linii Katowice pl.Szewczyka(PKS) - Pawlowice p.Pszczyne,i/lub Jastrzebie Zdr.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: So 7.07.2012, 22:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
mrcnk napisał(a):
Witam.A ja mam troszke inna zagwozdke.Nurtuje mnie czy istnialy takie linie polaczenia.
Linia 4 Tychy Paprocany-Siemianowice Pszczelnik

Nie.
mrcnk napisał(a):
Nr nie znam ale chodzil mit o linii Katowice pl.Szewczyka(PKS) - Pawlowice p.Pszczyne,i/lub Jastrzebie Zdr.

Daaaawno temu, kiedy jeszcze nie było mnie na świecie, z opowiadań ś.p. mojego dziadka wiem, że istniała linia 3 na trasie Katowice - Wodzisław. Ale przez Pszczynę ani Pawłowice to raczej nie jeździło.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Nd 8.07.2012, 22:07 

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 1453
Nie wiem, na ile kol. mrcnk zorientowany - z Pszczyną wiążą się linie Katowice-Bielsko, Pszczyna-Frydek, potem 31 i jej następcy.
Z Katowic do Rybnika jeszcze w latach 80. odjeżdżało coś po godz. 15 z W. Stwosza - czy to jechało aż do Wodzisławia Śl.? Raczej nie.

Z kolei tyska 4 gdzieś przez pewien czas pałętała się po Katowicach, jak wszystko inne - na przelocie przez Śródmieście. Jej przypadło zakończenie chyba na Tysiącleciu (ponadto w grę wchodzą Józefowiec, Dąbrówka Mała i coś tam jeszcze - ktoś ostatnio zapodawał skan starego planu miasta, można wybadać).


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Nd 8.07.2012, 22:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
Vanessa00 napisał(a):
Z kolei tyska 4 gdzieś przez pewien czas pałętała się po Katowicach, jak wszystko inne - na przelocie przez Śródmieście. Jej przypadło zakończenie chyba na Tysiącleciu (ponadto w grę wchodzą Józefowiec, Dąbrówka Mała i coś tam jeszcze - ktoś ostatnio zapodawał skan starego planu miasta, można wybadać).

4 Tychy os. F (ul. Fornalskiej, dziś Wyszyńskiego) - Katowice os. 1000-lecia. Żadnego Józefowca ani Siemianowic "czwórka" nigdy nie zaliczała. Na Dąbrówce Małej była krańcówka 36, tam gdzie obecnie 177 - już nie pamiętam, jak wtedy nazywała się ul. Grzegorzka. Oprócz tych linii kończyły i rozpoczynały tam kursy 130 (do Szczygłowic) i 130bis (do Halemby).

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Pn 9.07.2012, 9:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2927
Egon napisał(a):
Na Dąbrówce Małej była krańcówka 36, tam gdzie obecnie 177 - już nie pamiętam, jak wtedy nazywała się ul. Grzegorzka.

Franciszoka.

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Pn 9.07.2012, 19:35 

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 1453
Egon napisał(a):
Żadnego Józefowca ani Siemianowic "czwórka" nigdy nie zaliczała.


To... w takim razie Józefowiec zaliczały 29 i 45 - wchodzi mi z lottomatu ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Pn 9.07.2012, 21:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2927
Tak jest.

edit: było ;)

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Pn 9.07.2012, 21:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
Vanessa00 napisał(a):
To... w takim razie Józefowiec zaliczały 29 i 45 - wchodzi mi z lottomatu ;)

I jeszcze 21, ale tylko do OPTY.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Wt 10.07.2012, 8:12 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 552
Lokalizacja:
Katowice
Pisałem paręnaście postów wyżej jakie autobusy i kiedy dojeżdżały na Józefowiec (mieszkałem na nim od 1972 do 1993)więc bardzo dobrze pamiętam) ale jeszcze raz przypomnę - na Nowotki (obecna Mikusińskiego) kończyły:
1972-1977: 21,29,45
1977-V.1983: 29,45
V.1983-V.1986: 193
VI.1986-200x: 193,296. Z tym że 193 w latach 1989-1990 dojeżdzała na Węzłowiec, póki nie wprowadzili 190 w relacji KcePKP-Węzłowiec
Wcześniej (przed 1972) 21,29,45 kończyły pod Optą.


Ostatnio edytowano Wt 10.07.2012, 8:14 przez andrzejh69, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Wt 10.07.2012, 17:41 

Dołączył(a): Śr 11.01.2012, 11:05
Posty: 30
Dziekuje..wiec to jednak plotka z "4" Paprocany-Pszczelnik
"21" to jaka mialo trase ,bo nie kojaze wcale.Obecnie po Tychach.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Wt 10.07.2012, 19:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
mrcnk napisał(a):
Dziekuje..wiec to jednak plotka z "4" Paprocany-Pszczelnik
"21" to jaka mialo trase ,bo nie kojaze wcale.Obecnie po Tychach.

Najwcześniejsza, jaką pamiętam (lata 60-te) to:
Wełnowiec - Katowice - Brynów - Piotrowice - Kamionka - Mikołów - Wilkowyje - Tychy - Urbanowice - Bieruń Stary - Nowy Bieruń - Babice - Oświęcim.
Kawał drogi. dłuższe były tylko linie 31 i 137. Później linia była skracana i modyfikowana z obu stron, ale szkielet trasy (Mikołów - Nowy Bieruń) pozostawał taki sam. Ostatnia trasa tej wersji (końcówka lat 80-tych, do 1989 jeszcze jeździłem tym niekiedy do pracy w ZEGu - może nawet początek 90-tych) to:
Katowice dw. PKP - (...) - Nowy Bieruń - Kopciowice - Chełm Mały Pętla.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Wt 10.07.2012, 23:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2927
Egon napisał(a):
mrcnk napisał(a):
Dziekuje..wiec to jednak plotka z "4" Paprocany-Pszczelnik
"21" to jaka mialo trase ,bo nie kojaze wcale.Obecnie po Tychach.

Najwcześniejsza, jaką pamiętam (lata 60-te) to:
Wełnowiec - Katowice - Brynów - Piotrowice - Kamionka - Mikołów - Wilkowyje - Tychy - Urbanowice - Bieruń Stary - Nowy Bieruń - Babice - Oświęcim.
Kawał drogi. dłuższe były tylko linie 31 i 137. Później linia była skracana i modyfikowana z obu stron, ale szkielet trasy (Mikołów - Nowy Bieruń) pozostawał taki sam. Ostatnia trasa tej wersji (końcówka lat 80-tych, do 1989 jeszcze jeździłem tym niekiedy do pracy w ZEGu - może nawet początek 90-tych) to:
Katowice dw. PKP - (...) - Nowy Bieruń - Kopciowice - Chełm Mały Pętla.

Słynne archiwum WPK z 1986 mówi o ostatniej wspomnianej przez Ciebie trasie, więc nawet połowa lat 80. ;)

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Śr 11.07.2012, 7:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
mrcnk napisał(a):
Dziekuje..wiec to jednak plotka z "4" Paprocany-Pszczelnik
"21" to jaka mialo trase ,bo nie kojaze wcale.Obecnie po Tychach.


Ale ztcp to do Pszczelnika jeździły ciekawsze linie.
Np. 13- Pszczelnik- KWK Nowy Wirek
albo 662- Pszczelnik- KWK Śląsk (?)

Jak widać konsekwentnie linie ucięto po dwóch różnych końcach trasy do dzisiejszej formy ;).

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Śr 11.07.2012, 13:18 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 552
Lokalizacja:
Katowice
Tak jest, do ok 1990-1992 13 i 662 jeździły prawie tą samą trasą, róznica była tylko od Kochłowic. Do tego czasu jeździły na nich przeguby (ZTCP: #175, #610). Linię 21 opisaliście właściwie. Od około 1986-7 roku do Oświęcimia z TychówPKP zaczęło jeździć 685 na przegubach.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Śr 11.07.2012, 18:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
andrzejh69 napisał(a):
Od około 1986-7 roku do Oświęcimia z TychówPKP zaczęło jeździć 685 na przegubach.

Wcześniej, pamiętam że już kursowało tam w 1983.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Cz 12.07.2012, 12:50 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 552
Lokalizacja:
Katowice
Mnie coś się przypomina, że 685 i 686 faktycznie powstało wcześniej i obie linie kursowały do Bierunia z Tychów, ale 685 wydłużono do Oświęcimia dopiero w 1986-7 roku. Nie będę się upierał, bo aż tak dokładnie nie pamiętam.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 287 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności