Teraz jest Wt 20.11.2018, 23:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: WPK zaj. Katowice
Napisane: Wt 26.01.2010, 15:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4073
Lokalizacja:
Ligota
markus napisał(a):
Wszystko się zgadza. Masz dane niczym z encyklopedii. Super. Nawet mi przypomniałeś częściowo trasę linii 626. Po prostu jesteś chodząca encyklopedia. Napewno niejeden skorzysta z Twojej wiedzy. Pozdrawiam.

Zaś nie przesadzaj, dziury w pamięci mam ogromne, zwłaszcza jeśli chodzi o dokładne daty. Żałuję, że mam wrodzony wstręt do sporządzania notatek, no ale tego już nie zmienię ;-)
Trasa 626: Tychy FSM - Wilkowyje - Mikołów - Kamionka (z podjazdem na Jamna-Bus) - Piotrowice - Ligota - Panewniki - Kochłowice - Radoszowy (ul. Oświęcimską) - Chorzów Batory - Chorzów - Rozbark - Bytom PKP.

W uzupełnieniu tabor pokazujący się na 137 w kolejności chronologicznej:
- Ikarus 620
- Jelcz MEX272
- Jelcz AP02 (ten dłuższy)
- Jelcz AP021
- Ikarus 280.

Nigdy nie widziałem na tej linii Ikarusów 66, 556, 260, Berlietów ani PR-ek.

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 26.01.2010, 17:25 

Dołączył(a): Pn 25.01.2010, 15:00
Posty: 44
Lokalizacja:
Ruda Śl.-Kochłowice
Na 100% nie jestem tego pewny , ale wydaje mi się że były to wozy 705 , 708 (lub 709) czyli z Katowic. Zajezdnia ta długo obsługiwała w/w linię , chyba do początku lat 90-tych. Wracając zaś do Karos niestety nic więcej nie wiem. Nie wiedziałem , że było ich tyle i w tylu zajezdniach. Dosyć szybko zniknęły z WPK.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 26.01.2010, 17:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 152
Lokalizacja:
BYTOM
kasjan napisał(a):
Na 100% nie jestem tego pewny , ale wydaje mi się że były to wozy 705 , 708 (lub 709) czyli z Katowic. Zajezdnia ta długo obsługiwała w/w linię , chyba do początku lat 90-tych. Wracając zaś do Karos niestety nic więcej nie wiem. Nie wiedziałem , że było ich tyle i w tylu zajezdniach. Dosyć szybko zniknęły z WPK.


Dziękuję bardzo. Ta wiadomość potwierdza, że co do katowickich się raczej nie mylę. Co prawda zdaje mi się, że to jeszcze nie wszystkie wymieniłem, które były w Katowicach, ale niestety nic więcej nie pamiętam, jak na razie. Może ktoś się znajdzie, co mnie naprowadzi na jakiś ślad. A swoją drogą to chyba jeździły z 6 czy 7 lat. Mam jeszcze jedną sprawę. Skoro pamiętasz dość odległe czasy, to może masz w pamięci jakieś numery taborowe z tamtych lat. Obojętnie jakie. Jak je zobaczę, to może sobie skojarzę z odpowiednim typem autobusu. Dostałem pewne pliki ze spisami taboru z różnych zajezdni lecz są one niepełne. Zatem liczę na Twoją pomoc. Jak już mniej więcej ustalę gdzie co było, to każdemu zainteresowanemu prześlę na e-mail. Na razie podałem na głownym portalu w Wieściach taborowych przy temacie zapraszającym do współpracy przy odtworzeniu dawnego taboru WPK numery taborowe Jelczy 021,043 i 272, jakie udało mi się zapamiętać z zajezdni Bytom. Chociaż i wśród nich mogą być błędy. Jak będziesz miał czas, to zerknij na nie, może Ci się coś przypomni. Na dawnej linii 48 jeździło dużo bytomskich wozów. Z góry dziękuję.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 26.01.2010, 22:27 

Dołączył(a): Pn 25.01.2010, 15:00
Posty: 44
Lokalizacja:
Ruda Śl.-Kochłowice
Witam ! Bardzo się cieszę , że historia taboru WPK posuwa się do przodu. Ja też mam znowu coś do dodania. Na początku mojej edukacji ponadpodstawowej dojeżdżałem też linią 98. Stały przydział miał tam wtedy Jelcz MEX272--262. Po jakimś czasie kierowcy z tego wozu dostali nowego Ik260--104? (niestety ostatniej cyfry nie pamiętam). Za to na linii 48 kursowały bytomskie Ik260--1017,1019,1020,1021. Wszystkie w/w pochodziły z zajezdni Radzionków. W związku z tym mam pytanie.
-w jakim czasie istniała ta zajezdnia i czy tylko tam była bytomska baza ? Nie przypominam sobie aby w czasach PKM Bytom było coś słychać o Radzionkowie.
Wracając zaś do moich szkolnych dojazdów , to linię 144 obsługiwały Ik260--1703 (wtedy już nieco leciwy) i 963 (znacznie młodszy i zadbany). Jak przez mgłę pamiętam też te niebieskie Jelcze - czasami na 98. Moja wiedza na ten temat nie wzięła się sama z siebie. Razem z kolegą prowadziliśmy coś na wzór Bazy Taboru. Obserwowaliśmy autobusy , zapisując ich numery taborowe i codzienne przydziały na linie. Ten zeszyt jeszcze parę lat temu był w szkolnych pamiątkach. Mam teraz parę dni zaległego urlopu obiecuję poszukać. A jak nie znajdę to dalej pogrzebię w pamięci.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 26.01.2010, 22:31 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10561
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
kasjan napisał(a):
Wszystkie w/w pochodziły z zajezdni Radzionków. W związku z tym mam pytanie.
-w jakim czasie istniała ta zajezdnia i czy tylko tam była bytomska baza ? Nie przypominam sobie aby w czasach PKM Bytom było coś słychać o Radzionkowie.


Radzionków to zwyczajowa nazwa zajezdni tramwajowej na Stroszku, która była siedzibą ZK-3 (do 1975 roku była w granicach miasta Radzionków). W skład ZK-3 wchodził K3OR, czyli Oddział Autobusowy w Bytomiu, zajezdnia Rozbark.

Można podejrzewać, że na autobusach było wymalowane "WPK Katowice Zakład Komunikacyjny Radzionków", jednak autobusy były z zajezdni Rozbark.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.01.2010, 7:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 152
Lokalizacja:
BYTOM
kasjan napisał(a):
Witam ! Bardzo się cieszę , że historia taboru WPK posuwa się do przodu. Ja też mam znowu coś do dodania. Na początku mojej edukacji ponadpodstawowej dojeżdżałem też linią 98. Stały przydział miał tam wtedy Jelcz MEX272--262. Po jakimś czasie kierowcy z tego wozu dostali nowego Ik260--104? (niestety ostatniej cyfry nie pamiętam). Za to na linii 48 kursowały bytomskie Ik260--1017,1019,1020,1021. Wszystkie w/w pochodziły z zajezdni Radzionków. W związku z tym mam pytanie.
-w jakim czasie istniała ta zajezdnia i czy tylko tam była bytomska baza ? Nie przypominam sobie aby w czasach PKM Bytom było coś słychać o Radzionkowie.
Wracając zaś do moich szkolnych dojazdów , to linię 144 obsługiwały Ik260--1703 (wtedy już nieco leciwy) i 963 (znacznie młodszy i zadbany). Jak przez mgłę pamiętam też te niebieskie Jelcze - czasami na 98. Moja wiedza na ten temat nie wzięła się sama z siebie. Razem z kolegą prowadziliśmy coś na wzór Bazy Taboru. Obserwowaliśmy autobusy , zapisując ich numery taborowe i codzienne przydziały na linie. Ten zeszyt jeszcze parę lat temu był w szkolnych pamiątkach. Mam teraz parę dni zaległego urlopu obiecuję poszukać. A jak nie znajdę to dalej pogrzebię w pamięci.


Dziękuję bardzo. Właśnie przypomniałeś mi o Jelczach MEX272 z BYtomia - #262,263,264,265. Był chyba też i 266, ale to już nie jest pewne. Także upewniłem się co do Ik.260 - #1017,1018,1019,1020,1021,1022 i 1023. Na linii 98 rzeczywiście kursowały bytomskie Jelcze 043 i niektóre były niebieskie. Zapewne były to któreś z tych - #147,150,151,152,153,154. Być może, że w Bytomiu były jeszcze jakieś z przedziału 1300, bo i takich trochę było, ale niestety tego nie mogę już sobie przypomnieć.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.01.2010, 8:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 152
Lokalizacja:
BYTOM
kasjan napisał(a):
Radzionków to zwyczajowa nazwa zajezdni tramwajowej na Stroszku, która była siedzibą ZK-3 (do 1975 roku była w granicach miasta Radzionków). W skład ZK-3 wchodził K3OR, czyli Oddział Autobusowy w Bytomiu, zajezdnia Rozbark.

Można podejrzewać, że na autobusach było wymalowane "WPK Katowice Zakład Komunikacyjny Radzionków", jednak autobusy były z zajezdni Rozbark.


W zupełności to potwierdzam. Na autobusach było namalowane - WPK KATOWICE zakład RADZIONKÓW. Chociaż nie na wszystkich.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.01.2010, 10:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
kasjan napisał(a):
Razem z kolegą prowadziliśmy coś na wzór Bazy Taboru. Obserwowaliśmy autobusy , zapisując ich numery taborowe i codzienne przydziały na linie. Ten zeszyt jeszcze parę lat temu był w szkolnych pamiątkach. Mam teraz parę dni zaległego urlopu obiecuję poszukać.


Koniecznie znajdź zeszyt ;-) Pozdrawiam!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.01.2010, 17:24 

Dołączył(a): Pn 25.01.2010, 15:00
Posty: 44
Lokalizacja:
Ruda Śl.-Kochłowice
markus napisał(a):
kasjan napisał(a):
Radzionków to zwyczajowa nazwa zajezdni tramwajowej na Stroszku, która była siedzibą ZK-3 (do 1975 roku była w granicach miasta Radzionków). W skład ZK-3 wchodził K3OR, czyli Oddział Autobusowy w Bytomiu, zajezdnia Rozbark.

Można podejrzewać, że na autobusach było wymalowane "WPK Katowice Zakład Komunikacyjny Radzionków", jednak autobusy były z zajezdni Rozbark.


W zupełności to potwierdzam. Na autobusach było namalowane - WPK KATOWICE zakład RADZIONKÓW. Chociaż nie na wszystkich.

Dzieki i za informację i za potwierdzenie. Przeglądając wspomniane Wieści Taborowe to jak najbardziej potwierdzam istnienie Ik260 o nr. 1634 , 1635 w żółtym malowaniu (podobne barwy mają teraz gliwickie autobusy). Tylko nigdy nimi nie miałem przyjemności tymi "żółtkami" jechać. Czy może różniły się czymś wewnątrz od naszych czerwonych ?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 27.01.2010, 17:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 152
Lokalizacja:
BYTOM
kasjan napisał(a):
Dzieki i za informację i za potwierdzenie. Przeglądając wspomniane Wieści Taborowe to jak najbardziej potwierdzam istnienie Ik260 o nr. 1634 , 1635 w żółtym malowaniu (podobne barwy mają teraz gliwickie autobusy). Tylko nigdy nimi nie miałem przyjemności tymi "żółtkami" jechać. Czy może różniły się czymś wewnątrz od naszych czerwonych ?


Na zewnątrz chyba się niczym nie różniły, natomiast w środku wszystkie przykręcane informacje były w innym języku. Chyba były po węgiersku. Np. nad każdymi drzwiami były przykręcane podłużne metalowe informacje, żeby przed wysiadaniem nacisnąć przycisk. Były też inne informacje przykręcane, np. palenie zabronione czy rozmowa z kierowcą wzbroniona. Prawdopodobnie te wszystkie informacje przykręcali Węgrzy a te właśnie 3 autobusy żółte: #1634,#1635 i #1636, chyba przez pomyłkę trafiły do Polski. Był jeszcze jeden żółty, który był pierwszym Ik.260 na Śląsku - #1614. Natomiast uzupełnię jeszcze wiadomość dotyczącą Zakładu Komunikacyjnego w Radzionkowie. W skład tego zakładu wchodziła też do roku 1981 zajezdnia w Świerklańcu. Później powstał samodzielny zakład ZK-11. Tak więc sam nie wiedziałem początkowo, które autobusy były z Bytomia a które ze Świerklańca, bo na wszystkich zaczęto malować Oddział Radzionków. Dopiero po przydziałach na linie, można było dopasować je. Chociaż też trzeba było wypatrzyć, która zajezdnia jakie linie obsługuje. To były czasy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 29.01.2010, 23:40 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4107
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
Rozkłady z Olkusza sprzed niemal dwudziestu lat, mozolnie spisane przy S-Samie, a później "kaligrafowane" na czysto w domu. Na pewno kogoś zainteresują, a Bartka w szczególności. ;)

http://img715.imageshack.us/img715/6634/dsc2531k.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/3620/dsc2532u.jpg
http://img32.imageshack.us/img32/8164/dsc2533e.jpg
http://img685.imageshack.us/img685/8581/dsc2534.jpg


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 30.01.2010, 11:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
JacekSo napisał(a):
Rozkłady z Olkusza sprzed niemal dwudziestu lat, mozolnie spisane przy S-Samie, a później "kaligrafowane" na czysto w domu. Na pewno kogoś zainteresują, a Bartka w szczególności. ;)

http://img715.imageshack.us/img715/6634/dsc2531k.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/3620/dsc2532u.jpg
http://img32.imageshack.us/img32/8164/dsc2533e.jpg
http://img685.imageshack.us/img685/8581/dsc2534.jpg



Mmmmmm, ale cudo :-)

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 30.01.2010, 19:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 152
Lokalizacja:
BYTOM
kasjan napisał(a):
Witam ! Bardzo się cieszę , że historia taboru WPK posuwa się do przodu. Ja też mam znowu coś do dodania. Na początku mojej edukacji ponadpodstawowej dojeżdżałem też linią 98. Stały przydział miał tam wtedy Jelcz MEX272--262. Po jakimś czasie kierowcy z tego wozu dostali nowego Ik260--104? (niestety ostatniej cyfry nie pamiętam). Za to na linii 48 kursowały bytomskie Ik260--1017,1019,1020,1021. Wszystkie w/w pochodziły z zajezdni Radzionków. W związku z tym mam pytanie.
-w jakim czasie istniała ta zajezdnia i czy tylko tam była bytomska baza ? Nie przypominam sobie aby w czasach PKM Bytom było coś słychać o Radzionkowie.
Wracając zaś do moich szkolnych dojazdów , to linię 144 obsługiwały Ik260--1703 (wtedy już nieco leciwy) i 963 (znacznie młodszy i zadbany). Jak przez mgłę pamiętam też te niebieskie Jelcze - czasami na 98. Moja wiedza na ten temat nie wzięła się sama z siebie. Razem z kolegą prowadziliśmy coś na wzór Bazy Taboru. Obserwowaliśmy autobusy , zapisując ich numery taborowe i codzienne przydziały na linie. Ten zeszyt jeszcze parę lat temu był w szkolnych pamiątkach. Mam teraz parę dni zaległego urlopu obiecuję poszukać. A jak nie znajdę to dalej pogrzebię w pamięci.


Witaj ponownie @kasjan. Prace nad historią taboru WPK rzeczywiście są bardzo zaawansowane. Miałem właśnie możliwość zobaczenia jeszcze nie dostępnej bazy taboru WPK. Są tam umieszczone prawie wszystkie numery Ikarusów 260 i 280. Niestety wiele z nich nie zostało jeszcze przydzielonych do odpowiednich zajezdni. Szczególnie chodzi o wozy z przedziału 800, 900, 1000, 1600 (tych w ogóle nie ma), 1700. Tych pierwszych przegubów z zakresu #739-753, też nie ma. Podobno nie ma żadnych dostępnych dokumentów potwierdzających ich istnienie. Najlepsze jest to, że my je pamiętamy. Jeżeli pamiętasz jeszcze jakieś numery taborowe Ikarusów z podanych zakresów to napisz. Te kilka, które już wymieniłeś, będzie można dopasować do odpowiedniej zajezdni. Mnie też się dużo numerów kojarzy, ale to jest za mało. Pozdrawiam.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 30.01.2010, 20:57 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10561
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
Spis taboru WPK który jest w bazie (niedostępny dla niezalogowanych na chwilę obecną, ale wkrótce będzie udostępniony) oparty jest głównie na trzech dokumentach - dwóch spisach pn. "Rejestr ogólny - wykaz numerów rejestracyjnych taboru autobusowego eksploatowanego w WPK" (jeden ze stycznia-lutego 1985 r., a drugi z końcówki 1990 r.) oraz na kartach przebiegów poszczególnych autobusów (zakładanych przy przyjęciu na stan i prowadzonych przez cały okres eksploatacji, jednak zachowały się w większości tylko te karty, które dotyczyły autobusów eksploatowanych w końcówce lat 80-tych). Całość uzupełniały m.in. dane Marcina Stiasnego (co do ilości i przedziałów numeracji) oraz parę pomniejszych źródeł. Stąd tak istotne jest, aby spis ten weryfikować w oparciu o inne źródła, w szczególności w zakresie autobusów wycofanych przez 1985 rokiem.

Bardzo przydałoby się wprowadzić do bazy autobusy generacji wcześniejszych niż ikarusy serii 200. Wszystkich chętnych cały czas zapraszamy do współpracy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 30.01.2010, 21:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 152
Lokalizacja:
BYTOM
memphis napisał(a):
Spis taboru WPK który jest w bazie (niedostępny dla niezalogowanych na chwilę obecną, ale wkrótce będzie udostępniony) oparty jest głównie na trzech dokumentach - dwóch spisach pn. "Rejestr ogólny - wykaz numerów rejestracyjnych taboru autobusowego eksploatowanego w WPK" (jeden ze stycznia-lutego 1985 r., a drugi z końcówki 1990 r.) oraz na kartach przebiegów poszczególnych autobusów (zakładanych przy przyjęciu na stan i prowadzonych przez cały okres eksploatacji, jednak zachowały się w większości tylko te karty, które dotyczyły autobusów eksploatowanych w końcówce lat 80-tych). Całość uzupełniały m.in. dane Marcina Stiasnego (co do ilości i przedziałów numeracji) oraz parę pomniejszych źródeł. Stąd tak istotne jest, aby spis ten weryfikować w oparciu o inne źródła, w szczególności w zakresie autobusów wycofanych przez 1985 rokiem.

Bardzo przydałoby się wprowadzić do bazy autobusy generacji wcześniejszych niż ikarusy serii 200. Wszystkich chętnych cały czas zapraszamy do współpracy.

Dziękuję za informację. Ja jestem już zalogowany i mogłem sobie już przejrzeć postępujące prace. Kilka numerów taborowych już wstawiłem, co prawda jeszcze muszę zrobić w jednym korektę. Natomiast boję się trochę umieszczania w bazie numerów autobusów, na które nie ma żadnego udokumentowanego potwierdzenia. Szczególnie chodzi właśnie o te pierwsze Ikarusy 280, które wg mnie zjawiły się w Katowicach już w 1976 roku. I oczywiście o pierwsze Ikarusy 260, które były oznaczone jako typ 260.00 i były niejako partią próbną. Było ich 20 sztuk. Niedawno gdzieś wyczytałem, że właśnie ta dostawa była gdzieś na przełomie lat 1973-74. Pierwszy wóz z tej serii miał numer #1614 i był w kolorze żółtym. Nie jestem pewien czy ten właśnie autobus nie był jeszcze wcześniej na testach w WPK i potem już został. Bo i o takim testowym też wyczytałem. Natomiast po tych 20-tu była za jakiś czas następna dostawa, która była numerowana od #1634 wzwyż. Prawie wszystkie znowu zostały w Katowicach z wyjątkiem paru (prawdopodobnie Świerklaniec dostał wtedy 3 szt. - #1654, 1656 i 1657). Ale tego już nie pamiętam dokładnie. # 1656 napewno kursował na linii pospiesznej z Tarn. Gór do Katowic. O tej dostawie też ani słychu. Dopiero coś wiadomo o dostawach zaczynających się na 1700. Niestety w internecie są tylko szczątkowe informacje historyczne dotyczące komunikacji w naszym regionie. Warszawa, Poznań czy Kraków zadbały o historyczne informacje taborowe a KZK GOP chyba wcale to nie obchodzi. Jedynie niektóre PKM-y próbują trochę ratować sytuację. Pozdrawiam.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 30.01.2010, 21:30 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10561
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
markus napisał(a):
Natomiast boję się trochę umieszczania w bazie numerów autobusów, na które nie ma żadnego udokumentowanego potwierdzenia.


Zawsze można umieścić je ze znakiem zapytania.

Cytuj:
a KZK GOP chyba wcale to nie obchodzi.


KZK nie ma pojęcia jakie autobusy dzisiaj jeżdżą na ich liniach, a co dopiero jakieś historyczne ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 30.01.2010, 21:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
markus napisał(a):
Dziękuję za informację. Ja jestem już zalogowany i mogłem sobie już przejrzeć postępujące prace. Kilka numerów taborowych już wstawiłem, co prawda jeszcze muszę zrobić w jednym korektę. Natomiast boję się trochę umieszczania w bazie numerów autobusów, na które nie ma żadnego udokumentowanego potwierdzenia.

Obawiam się, że w przypadku wozów "przed ik2xx" ciężko będzie o "udokumentowane potwierdzenie". Poza pewnie nielicznymi przypadkami, gdy autobus trafił na fotkę jakiegoś dziennikarza raczej nie będzie dokumentów potwierdzających przydziały do zajezdni :-/


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 30.01.2010, 21:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 152
Lokalizacja:
BYTOM
memphis napisał(a):
KZK nie ma pojęcia jakie autobusy dzisiaj jeżdżą na ich liniach, a co dopiero jakieś historyczne ;)

Tak też myślałem. Całe KZK.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 30.01.2010, 21:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
JacekSo napisał(a):
Rozkłady z Olkusza sprzed niemal dwudziestu lat, mozolnie spisane przy S-Samie, a później "kaligrafowane" na czysto w domu. Na pewno kogoś zainteresują, a Bartka w szczególności. ;)


Orgazm wielokrotny! Podziękował! Zwłaszcza 333 mnie podniosło na duchu ;-)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 30.01.2010, 21:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 152
Lokalizacja:
BYTOM
YoMaHa napisał(a):
Obawiam się, że w przypadku wozów "przed ik2xx" ciężko będzie o "udokumentowane potwierdzenie". Poza pewnie nielicznymi przypadkami, gdy autobus trafił na fotkę jakiegoś dziennikarza raczej nie będzie dokumentów potwierdzających przydziały do zajezdni :-/

Napewno nie jest to już realne. Ale będzie można przynajmniej wprowadzić pewne wcześniejsze numery taborowe do bazy. Może akurat znajdzie się ktoś, kto wprowadzi, choćby częściowo jakieś uzupełnienia.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności