Teraz jest Wt 16.01.2018, 16:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 223 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Wt 29.01.2013, 16:19 

Dołączył(a): Pt 17.07.2009, 19:11
Posty: 150
andrzejh69 napisał(a):
#2004 miała najpier pr100 a potem, jak ją skasowali, ten sam numer dostała pr110 z 1978, analogicznie było z nr #2000. #2000 też się ostał dość długo w Katowicach do ok początków 1986 r.

To co piszesz Andrzeju jest prawdą. Ja także pamiętam te dwa charakterystyczne wozy (#2000 i #2004). Ale moim zdaniem nie mogły być wyprodukowane w 1978, lecz znacznie później.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Śr 30.01.2013, 12:20 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 552
Lokalizacja:
Katowice
Wg mnie nie zostały wyprodukowane później niż 1978, ale mogły mieć odbudowę w latach 80-tych w Jelczańskich Zakładach Samochodowych. Dlaczego nie zostały wyprodukowane później niż 1978, gdyż miały (wyposażenie #2004 doskonale pamiętam):
- duże klosze oświetleniowe na środku dachu stosowane do 1980 roku włącznie,
- wiatrołapy przy drzwiach - tj, zarównio część laminatowa jak część szklana sięgająca parwie dachu jakie były stosowane do 1978 roku, od 1979 stosowano już niższe wiatrołapy posiadające tylko część laminatową
- okrągłe pokrywy wywietrzników w dachu od środka, wyglądające jak pokrywki od garnków, a prostokątne od zewnątrz :P, stosowane jedynie do 1978 roku.
Dobry stan oryginalnego jelczewskiego lakieru i blacharki jeszcze w 1986 roku budził moje podejrzenia, że autobus ten i #2000 zostały odbudowane w okolicach lat 1982-84. Być może wogóle to był jakiś rocznik 1976, 1977 czy właśnie 1978 z innym numerem taborowym, które to autobusy po odbudowie dostały numer 2000 i 2004. Podobnych 2001,2002,2003 jako pr110 nigdy nie widziałem.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Historia taboru i linii WPK Katowice
Napisane: Śr 30.01.2013, 19:50 

Dołączył(a): Pt 17.07.2009, 19:11
Posty: 150
andrzejh69 napisał(a):
(wyposażenie #2004 doskonale pamiętam):
- duże klosze oświetleniowe na środku dachu stosowane do 1980 roku włącznie,
- wiatrołapy przy drzwiach - tj, zarównio część laminatowa jak część szklana sięgająca parwie dachu jakie były stosowane do 1978 roku, od 1979 stosowano już niższe wiatrołapy posiadające tylko część laminatową
- okrągłe pokrywy wywietrzników w dachu od środka, wyglądające jak pokrywki od garnków, a prostokątne od zewnątrz :P, stosowane jedynie do 1978 roku.

Przekonałeś mnie. Swoją drogą ciekawa jest historia tych wozów i chyba nikt nie pomoże nam jej rozwikłać. Na ogół wozy budowane w 1977 i 1978 ustawiane były pod tzw. płotem już po kilku miesiącach użytkowania. Więcej przeżyły nie jeżdżąc niż jeżdżąc. Ale jest możliwe, że te dwa wspomniane przez ciebie numery stanowiły wyjątek. Podziwiam też Twoją doskonałą pamięć fotograficzną.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 223 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności