Teraz jest Pn 19.08.2019, 23:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: So 30.01.2010, 22:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
markus napisał(a):
YoMaHa napisał(a):
Obawiam się, że w przypadku wozów "przed ik2xx" ciężko będzie o "udokumentowane potwierdzenie". Poza pewnie nielicznymi przypadkami, gdy autobus trafił na fotkę jakiegoś dziennikarza raczej nie będzie dokumentów potwierdzających przydziały do zajezdni :-/

Napewno nie jest to już realne. Ale będzie można przynajmniej wprowadzić pewne wcześniejsze numery taborowe do bazy. Może akurat znajdzie się ktoś, kto wprowadzi, choćby częściowo jakieś uzupełnienia.


Może sie Wam (Ty&Kasjan&Egon) coś przypomni - z zeznań w gliwickiej zajezdni wynika, że Ik66 miały niskie numery, o ile dobrze pamiętam (bo moje notatki póki co są w strefie wyższej niedostępności) mówiono o wozach nr #5, #6 i jeszcze jakieś na #2x chyba...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 30.01.2010, 22:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 152
Lokalizacja:
BYTOM
YoMaHa napisał(a):
Może sie Wam (Ty&Kasjan&Egon) coś przypomni - z zeznań w gliwickiej zajezdni wynika, że Ik66 miały niskie numery, o ile dobrze pamiętam (bo moje notatki póki co są w strefie wyższej niedostępności) mówiono o wozach nr #5, #6 i jeszcze jakieś na #2x chyba...

To jest całkiem prawdopodobne. Początkowe numery Ik. 66 to miały już z tych prawie ostatnich dostaw. Pamiętam, że razem z tymi na # 1300 jeździły najdłużej. Te początkowe kończyły się prawdopodobnie gdzieś w okolicy #47 lub #48 a może nawet i był #49. Póżniej od #50 do #69 kursowały jeszcze Ikarusy 630, które chyba były jeszcze z lat 60-tych. Z tego co pamiętam to chyba były jedyne 630-tki w WPK. Co do Ik.66 to wcześniejsze dostawy w latach 60-tych miały numeracje na #100 i na #200. Chociaż właśnie tą numerację na 200 uzupełniono chyba dopiero razem z tymi na 1300 (tych było niewiele, chyba tylko 8). Uzupełnienie też chyba nie było duże, bo do 299 (ten był ostatni - Katowice) brakowało chyba 15 lub 20 sztuk. Tak więc w Gliwicach mógł być #5 i #6. Napewno też był wcześniejszy rocznikowo #221, którego gdzieś dojrzałem na zdjęciu. Z katowickich też mogę Ci podać kilka: #15, 16, 17, 202, 215, 278, 286, 297 (ten chyba był koloru khaki), 298, 299 (ten też był chyba koloru khaki), 1300 (ten na pewno był koloru khaki), 1301, 1302, 1303, 1304. Natomiast ze Świerklańca znalazłem 3 szt. - #1, #200 i #292. I jeszcze w Będzinie był m.in. #44 (też ze zdjęcia). To na razie tyle na temat Ik. 66.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 31.01.2010, 0:08 

Dołączył(a): Wt 17.03.2009, 22:18
Posty: 138
A nikt nie wspomina o Ik260 z rocznika 1981 które miały dwucyftowe nr było ich 68 szt.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 31.01.2010, 0:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
markus napisał(a):
Co do Ik.66 to wcześniejsze dostawy w latach 60-tych miały numeracje na #100 i na #200.
W Gliwicach był #1X2 - albo 132 albo 152 (z drugiej cyfry mam tylko "dolny brzuszek")


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 31.01.2010, 0:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 152
Lokalizacja:
BYTOM
WPKBYTOM1228 napisał(a):
A nikt nie wspomina o Ik260 z rocznika 1981 które miały dwucyftowe nr było ich 68 szt.

Wszystkie są już umieszczone w przygotowywanej bazie taboru WPK Katowice włącznie z numerami rejestracyjnymi i przydziałami do poszczególnych zajezdni. W każdym razie dziękuję za przypomnienie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 31.01.2010, 7:45 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 28.12.2002, 11:06
Posty: 2357
Lokalizacja:
Zabrze
A czy ktoś z was posiada jakieś informacje o takich wozach:
Panhard Tubauto (tester)
Chausson APH-47
Graf&Stif 120-O
MAVAG OM5
Mavag Tr5
WPK miało też jakiegoś starego Mercedesa :)

_________________
Please do not feed the Trolls / Prosimy nie karmić Trolli


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 31.01.2010, 10:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
Slavco napisał(a):
A czy ktoś z was posiada jakieś informacje o takich wozach:
Panhard Tubauto (tester)
Chausson APH-47
Graf&Stif 120-O
MAVAG OM5
Mavag Tr5
WPK miało też jakiegoś starego Mercedesa :)


Nie za dużo na raz byście chcieli? ;-) Mam nadzieję, że prędzej czy później dojdzie się do różnych nieznanych faktów. Póki co doszedłem do info, że w 46 czy tam 47 roku było osiem autobusów i trzy przyczepy, ale to chyba nic z tej listy powyżej ;-)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 31.01.2010, 10:50 

Dołączył(a): Pn 31.12.2007, 9:18
Posty: 27
Lokalizacja:
Sosnowiec
A czy w tym wykazie WPK będą także przyczepy autobusowe? Widziałem zdjęcie przyczepy Jelcz PO-1 z nr tab 3P. Ktoś orientuje się ile takich przyczep było w WPK i czy to była stała zasada numeracji?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 31.01.2010, 13:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 152
Lokalizacja:
BYTOM
Jacekjjj napisał(a):
A czy w tym wykazie WPK będą także przyczepy autobusowe? Widziałem zdjęcie przyczepy Jelcz PO-1 z nr tab 3P. Ktoś orientuje się ile takich przyczep było w WPK i czy to była stała zasada numeracji?

Jak pamiętam, przyczepy były chyba tylko w Katowicach. Może i były w innych zajezdniach, ale nic mi o tym nie wiadomo. W Katowicach było ich kilka (ile dokładnie to nie wiem) i przyszły razem z serią Jelczy 043 z przedziału 2.. . Było to gdzieś w połowie lat 70-tych. Być może, że i były jakieś wcześniejsze, ale o tym nie mam żadnego pojęcia.
Co do tworzonego wykazu taboru WPK, to trudno mi powiedzieć czy takowe zostaną umieszczone. Jak będą dostępne jakiekolwiek informacje na ich temat, to napewno znajdą się w bazie. Od Ciebie dowiedziałem się już jaką miały numerację. Może i inni się do tej sprawy dorzucą.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 31.01.2010, 13:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
markus napisał(a):
Jacekjjj napisał(a):
A czy w tym wykazie WPK będą także przyczepy autobusowe? Widziałem zdjęcie przyczepy Jelcz PO-1 z nr tab 3P. Ktoś orientuje się ile takich przyczep było w WPK i czy to była stała zasada numeracji?

Jak pamiętam, przyczepy były chyba tylko w Katowicach. Może i były w innych zajezdniach, ale nic mi o tym nie wiadomo. W Katowicach było ich kilka (ile dokładnie to nie wiem) i przyszły razem z serią Jelczy 043 z przedziału 2.. . Było to gdzieś w połowie lat 70-tych. Być może, że i były jakieś wcześniejsze, ale o tym nie mam żadnego pojęcia.
Co do tworzonego wykazu taboru WPK, to trudno mi powiedzieć czy takowe zostaną umieszczone. Jak będą dostępne jakiekolwiek informacje na ich temat, to napewno znajdą się w bazie. Od Ciebie dowiedziałem się już jaką miały numerację. Może i inni się do tej sprawy dorzucą.


W Gliwicach było pięć (?) przyczep.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 31.01.2010, 13:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 152
Lokalizacja:
BYTOM
Ja natomiast mam problem z pewnymi numerami taborowymi. W pamięci mam dwa numery: #3040 i #3041. Były to jakieś autobusy (napewno nie przegubowe) z zajezdni Rozbark. Może ktoś mi podsunie jakąś informację, jakie to mogły być autobusy. Coś mi się to mgliście kojarzy z ostatnimi Jelczami 272, tylko ta numeracja wydaje mi się cokolwiek dziwna. Ale może z powodu nich, numeracja Ikarusów 280 w tym przedziale zaczynała się dopiero od #3050. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. I jeszcze jedno. Interesuje mnie przedział numerów 2800 i 2900 - co tam było.


Ostatnio edytowano Nd 31.01.2010, 15:00 przez markus, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 31.01.2010, 13:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 152
Lokalizacja:
BYTOM
YoMaHa napisał(a):
W Gliwicach było pięć (?) przyczep.

Już wiem coś więcej. Przypuszczam, że mogły kursować wtedy na linii pospiesznej "3". Katowickie jeździły na liniach "1" i "8" a później i na "1A".
Przydałyby się jeszcze przynajmniej jakieś numery taborowe.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 31.01.2010, 13:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4092
Lokalizacja:
Ligota
markus napisał(a):
Już wiem coś więcej. Przypuszczam, że mogły kursować wtedy na linii pospiesznej "3". Katowickie jeździły na liniach "1" i "8" a później i na "1A".

Na 1 i 8 przyczepy kojarzę, ale na 1A i 3 nigdy ich nie widziałem (co nie znaczy, że ich tam nie było). Ja bym bardziej stawiał ma "szóstkę" - głowy nie dam, ale chyba kiedyś skład na 6 zauważyłem.

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 31.01.2010, 13:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 152
Lokalizacja:
BYTOM
Egon napisał(a):
Na 1 i 8 przyczepy kojarzę, ale na 1A i 3 nigdy ich nie widziałem (co nie znaczy, że ich tam nie było).

Rzeczywiście na "1A" przyczepy już nie jeździły. Prawie wszystkie to były Ik.260 m.in. #955, #1010. Zdarzały się też Jelcze 272, chyba ze Świerklańca np. #1862.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 21:18 

Dołączył(a): Wt 17.03.2009, 22:18
Posty: 138
Markus! Nic mi nie wiadomo o takich autobusach z nr na 30....z WPK zk 3 w Bytomiu....napewno od 1980 takie już nie jezdziły więc ne wiem skąd te nr wziąłeś. Bytom jedyne które posiadał z nr na 30... to były IK280 ... #3063, #3064, #3065, ##3066, #3067....w 1985 roku dołączył Swierklaniecki #3149 po kilku miesiącach skasowany i zamieniony na nówke #1529.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 21:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
Pytanie o linię 158. Czy ktoś kojarzy (bo ja w żaden sposób NIE KOJARZĘ) klamkowe autosany na tej linii?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 3.02.2010, 11:14 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 28.12.2002, 11:06
Posty: 2357
Lokalizacja:
Zabrze
YoMaHa napisał(a):
Pytanie o linię 158. Czy ktoś kojarzy (bo ja w żaden sposób NIE KOJARZĘ) klamkowe autosany na tej linii?
A nie było to przypadkiem w czasie tego słynnego strajku -dzieścia lat temu?

_________________
Please do not feed the Trolls / Prosimy nie karmić Trolli


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 3.02.2010, 12:05 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 408
Lokalizacja:
Katowitz
"Klamkowe" autosany z zagłębia kojarzę na pewno na liniach 124, 160, bodajrze tez na 221 jeżdziły. Czy one przypadkiem nie były z Transgóru?? tego nie wiem. Natomiast z rejonu Chorzowa pamiętam klamkowe autosany na linii 165 oraz na 664. Na tej ostatniej dość dobrze pamietam z boku dykte na której drobną trzcinka widniała jakas zawiła treść o tym że jest to przewóz na zlecenie WPK.

Co do pospiesznych linii to tak jak ktos wcześniej wspomniał na pospiesznej linii A kursował sanos. Nie wydaje mi sie że był on z pks-u acz kolwiek mozliwe. W kazdym razie pamiętam że płaciło mu sie do kapsy a nie kupowało bilet. Na linii C kursował ikarek chyba 256 ( nie wiem do kogo należał) w malowaniu biało bordowym

Mnie za to ciekawi co to był za przewożnik obsługujący linię 673 i 674 jelczami PR, w bordowych barwach z charakterystycznym napisem na burcie KM numerował swoje wozy duża trzcionką. Pamiętam numerację 001 do 004. Może posiadał wiecej wozów tego nie wiem. Ma ktos informacje na ten temat?? Moze zna ktos jakis przybliżony okres kursowanie tegoż przewoznika. Dla mnie to cos w okolicy przełomu lat 80tych i 90tych ale nie jestem pewien.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 3.02.2010, 12:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
pat napisał(a):
Co do pospiesznych linii to tak jak ktos wcześniej wspomniał na pospiesznej linii A kursował sanos. Nie wydaje mi sie że był on z pks-u acz kolwiek mozliwe. W kazdym razie pamiętam że płaciło mu sie do kapsy a nie kupowało bilet.
Na 99 % z PKS-u (choć nie można wykluczać, że ktoś równolegle "busował") i na 99 % bilecik...

pat napisał(a):
Na linii C kursował ikarek chyba 256 ( nie wiem do kogo należał) w malowaniu biało bordowym

To pewne? Ja mam w zapiskach obsługę C 4xH9...
pat napisał(a):
Mnie za to ciekawi co to był za przewożnik obsługujący linię 673 i 674 jelczami PR, w bordowych barwach z charakterystycznym napisem na burcie KM numerował swoje wozy duża trzcionką. Pamiętam numerację 001 do 004. Może posiadał wiecej wozów tego nie wiem. Ma ktos informacje na ten temat?? Moze zna ktos jakis przybliżony okres kursowanie tegoż przewoznika. Dla mnie to cos w okolicy przełomu lat 80tych i 90tych ale nie jestem pewien.

Chyba jeden z forumowiczów dysponuje pewną wiedzą w tym temacie ;-)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 3.02.2010, 13:00 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10563
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
pat napisał(a):
Mnie za to ciekawi co to był za przewożnik obsługujący linię 673 i 674 jelczami PR, w bordowych barwach z charakterystycznym napisem na burcie KM numerował swoje wozy duża trzcionką. Pamiętam numerację 001 do 004. Może posiadał wiecej wozów tego nie wiem. Ma ktos informacje na ten temat?? Moze zna ktos jakis przybliżony okres kursowanie tegoż przewoznika. Dla mnie to cos w okolicy przełomu lat 80tych i 90tych ale nie jestem pewien.


Komunikacja Miejska Katowice - jakaś tajemnicza spółka (?) należąca do miasta Katowice, która miała być w jakimś założeniu konkurencją dla WPK. Bodajże w 1992 roku autobusy trafiły w PKM Katowice ZKiT Bogucice. Ale o tej firmie wiem tylko z opowieści.

Aha, i oczywiście nie żadne PeeRki, tylko zwykłe M11 (od 001 do 005).


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 227 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności