Teraz jest Wt 19.03.2024, 7:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Linia w Gliwicach
Napisane: Śr 4.02.2004, 20:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 23.12.2003, 19:33
Posty: 92
Lokalizacja:
Gliwice/Sośnica
Czy to prawda że planowano kiedyś o wybudowaniu/przełużeniu linii do Sośnicy z Trynku?

_________________
Powrót tramwajów do Gleiwitz!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia w Gliwicach
Napisane: Cz 5.02.2004, 19:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 19.08.2003, 8:41
Posty: 593
Turas napisał(a):
Czy to prawda że planowano kiedyś o wybudowaniu/przełużeniu linii do Sośnicy z Trynku?

Oj..były plany linii do Sosnicy, jedyne co zrobili to rozgłos, zresztą kiedyś to co chwile były pomysły niektóre nawet dobre, tylko szkoda że nigdy nic nie zrobili...u nas tak to już jest :(


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 25.02.2004, 13:22 

Dołączył(a): Pt 14.02.2003, 11:00
Posty: 23
Lokalizacja:
Bytom
Jeszcze niedawno - w 2003 roku w Gliwickiej gazecie pisali o planach tramwajowych, które mają duże prawdopodobieństwo .. a teraz o nich sie nic nie mówi


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 25.02.2004, 13:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 19.08.2003, 8:41
Posty: 593
Benek napisał(a):
Jeszcze niedawno - w 2003 roku w Gliwickiej gazecie pisali o planach tramwajowych, które mają duże prawdopodobieństwo .. a teraz o nich sie nic nie mówi

Gliwice i rozbudowa sieci tramwajowej w "naszych" czasach?! to mało prawdopodobne......niestety :(


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 25.02.2004, 14:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 31.12.2002, 18:28
Posty: 455
Lokalizacja:
ŚWC/WRO/WAW
Benek napisał(a):
Jeszcze niedawno - w 2003 roku w Gliwickiej gazecie pisali o planach tramwajowych, które mają duże prawdopodobieństwo .. a teraz o nich sie nic nie mówi


Z Frankiewiczem na czele to żadne plany dotyczące tramwajów w Gliwicach nie mają szans realizacji :-)

_________________
"Stopka może mieć wyłącznie jedną linijkę podpisu, nie powinna zawierać obrazków."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 15.03.2004, 16:17 

Dołączył(a): Pt 14.02.2003, 11:00
Posty: 23
Lokalizacja:
Bytom
To czas to zmienić :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 15.03.2004, 17:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 23.12.2003, 19:33
Posty: 92
Lokalizacja:
Gliwice/Sośnica
Nawet nie wiesz jak bym chciał.Już nie jedną inwestycję obiecywał.Można tu przytoczyć uruchomienie ruchu na gliwickiej wąskotorówce(obiecywał to w 1994) i co zrobił-widać :evil: Tak samo z linią do trynku jeszcze pamietam jak w Gliwicach były tory do Trynku.I w końcu po to zrobili nasze 111-ski!!!! Tylko tu się żalić na to moje biedne miasto.

_________________
Powrót tramwajów do Gleiwitz!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 16.03.2004, 20:47 

Dołączył(a): Cz 29.01.2004, 22:19
Posty: 93
Lokalizacja:
Bytom
Ale tramwaje w Gliwicach odniosły jednak wielkie zwycięstwo: "czwórka" dalej kursuje :lol:. A wydawało się swego czasu, że jej nie będzie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 17.03.2004, 5:43 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43
Posty: 4265
Lokalizacja:
Bytom
Ba, nawet więcej, bo jest też 1!

_________________
"Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Linia w Gliwicach
Napisane: Nd 4.04.2004, 18:18 

Dołączył(a): Pt 26.03.2004, 14:37
Posty: 11
Turas napisał(a):
Czy to prawda że planowano kiedyś o wybudowaniu/przełużeniu linii do Sośnicy z Trynku?

Jeszcze w latach siedemdziesiątych były plany poprowadzenia lini do Łabęd, oraz prawdopodobnie do Chorzowa miał to być szybki tramwaj a linia miała powstać wzdłuż DTŚ. Szkoda,że nic nie wyszło w tym temacie.
Nawet nic nie słyszałem aby w Gliwicach miało coś nowego powstać- niestety niema dobrego klimatu ani dobrej woli ze strony włodarzy miasta ,aby w tym zakresie coś dobrego zdziałać


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 4.04.2004, 21:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 19.08.2003, 8:41
Posty: 593
Wtedy to chociaż chcieli...planowali...a teraz co...czasem wolałbym żeby niemcy u nas dłuzej zabawili bo oni przynajmniej mieli ambicje i do tego je realizowali....pare lat dłużej i tramwaje by pewnie według planów śmigały do Ligoty, Kochłowic, Halemby.....itd.... :(


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 5.04.2004, 19:30 

Dołączył(a): Pt 26.03.2004, 14:37
Posty: 11
D@nielson napisał(a):
Wtedy to chociaż chcieli...planowali...a teraz co...czasem wolałbym żeby niemcy u nas dłuzej zabawili bo oni przynajmniej mieli ambicje i do tego je realizowali....pare lat dłużej i tramwaje by pewnie według planów śmigały do Ligoty, Kochłowic, Halemby.....itd.... :(

A co doplanów niemieckich,czy ktoś się orientuje jak u nas miała wyglądać komunikacja tramwajowa bardzo jestem ciekawy ,może za kilka lat należałoby ponownie te plany rozważyć i z nadejściem lepszych
czasów je urealnić?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 6.04.2004, 1:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 31.01.2004, 23:27
Posty: 227
Lokalizacja:
Gliwice
Pojedynczy tor dawnej dwójki raczej do niczego się nie nadawał, ale jedynka była prawie w całosci dwutorowa. Pcieszające jest to, że te tory w większosci tylko zaasfaltowano, i jak zaistnieje potrzeba, to będzie można je wykorzystać.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 6.04.2004, 11:28 

Dołączył(a): Cz 29.01.2004, 22:19
Posty: 93
Lokalizacja:
Bytom
Wydaje mi się, że kiedyś szły tory obok dworca (wzdłuż Boh. Getta Warszawskiego). Czy szła tam jakaś linia ?
Było ti tak dawno, ze nie jestem pewien... Wydaje mi się, ze juz wtedy nie było trakcji.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 6.04.2004, 12:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 19.08.2003, 8:41
Posty: 593
marekb napisał(a):
A co doplanów niemieckich,czy ktoś się orientuje jak u nas miała wyglądać komunikacja tramwajowa bardzo jestem ciekawy ,może za kilka lat należałoby ponownie te plany rozważyć i z nadejściem lepszych
czasów je urealnić?

To by było za piękne...nie wątpie że tamte koncepcje rozwoju były bardzo dobre...ale nawet gdyby je odgrzebano to lepszych czasów by raczej nie doczekały bo u nas nigdy nic się nie opłaci....poprostu za dużo biurokracji...stanowczo za dużo :!:


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 9.04.2004, 9:43 

Dołączył(a): Pt 26.03.2004, 14:37
Posty: 11
To w ogóle są jakieś plany rozbudowy sieci w Gliwicach? Celowo piszę plany ,bo jakie są możliwości to wiadomo. W Gliwicach w ciagu najbliższych lat nastąpi przebudowa układu komunikacyjnego w miescie;DTŚ ,obwodnica miejska, planowane autostrady oraz drogi lokalne to może chociaż ktoś poimyślał o losach komunikacji miejskiej???


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 9.04.2004, 9:53 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Miasto Gliwice zdaje się pod pojęciem "komunikacji miejskiej" rozumie głównie swój PKM :wink:


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 9.04.2004, 11:02 

Dołączył(a): Pt 26.03.2004, 14:37
Posty: 11
Zgadzam się całkowicie w najbliższym czasie zamierzam na łamach
"Nowin Gliwickich" zapytac się o dalsze plany.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 9.04.2004, 16:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 23.12.2003, 19:33
Posty: 92
Lokalizacja:
Gliwice/Sośnica
Chyba nic wiecej się nie dowiesz niż to co teraz wiesz.Może jak by się ludzie w urzędzie zmienili to może pomyślanoby o banach w Gliwicach

_________________
Powrót tramwajów do Gleiwitz!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 12.04.2004, 8:45 

Dołączył(a): Wt 31.12.2002, 20:32
Posty: 50
Lokalizacja:
Gliwice
Łukasz Pastuszczak napisał(a):
Pojedynczy tor dawnej dwójki raczej do niczego się nie nadawał, ale jedynka była prawie w całosci dwutorowa. Pcieszające jest to, że te tory w większosci tylko zaasfaltowano, i jak zaistnieje potrzeba, to będzie można je wykorzystać.


Nie wiem, czy wiekszosc dla Ciebie to ul. Zygmunta Starego, bo tylko tutaj tor i koncowa mijanka zostaly zaasfaltowane 31.08.1993 r. Na pozstalych ulicach, gdzie kursowaly 1 i 2 tory po prostu wyrwano. I tak:
(operuje ówczesnymi nazwami ulic)

5-22.07.1994 r. - wyrwanie torów na ul. 1 Maja na odcinku od ul. Konstytucji do ul. Nowy Swiat;

5-22.07.1994 r. - w ciagu ul. Konstytucji

16-31.08.1994 r. - w ciagu ul. Nowy Swiat

20.04 -10.05.1994 r. - w ciagu ul. Mikolowskiej

11-31.05.1994 - w ciagu ul. Pszczynskiej

10.1994 r. - w ciagu ul. Kosciuszki a takze jako ostatni fragment w ciagu ul. Dolnych Walów.

Jesli chodzi o szyny to nie wszystkie z nich pocieto na zlom. Czesc - po oczyszczeniu zostala wykorzystana ponownie podczas remontu m.in. ul. Wolnosci w Zabrzu.

_________________
Natan


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności