Teraz jest Cz 28.03.2024, 11:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Wt 3.12.2013, 22:24 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
W Bukownie istniała linia 327T łącząca Bór Biskupi z Dąbrową Górnicza Mydlicami. Bilety "jaworznickie" w praktyce płaciło sie do "kapsy". Linia obsługiwana była przez firme Kabor zazwyczaj ikarusem 260 o numerze 04, u schyłku linii pojawiał się Autosan H9-21 prawdopodobnie ex. Transgór. Kursy dwa razy dziennie. Z przystanku Mydlice Szpital w stronę Bukowna tylko w dni robocze 7:42 i 14:32.

Co do jaworznickiej linii E30 to po jej likwidacji pojawiła się jej "prywatna" odmiana o tym samym numerze linii a tym samym numer linii stał się nazwą przewożnika ( przynajmniej tak wyglądało z rozkładów jazdy ). Obsługiwana była z początku ex krakowską Scanią później przez wyżej wymienioną Setrę

Co do wzmianki odnosnie PKSu Będzin w Jaworznie to istniały z tego co pamiętam dwa kursy przez Sosnowiec Zagórze, Jaworzno, Chrzanów, Krzeszowice do Krakowa. U schyłku tej linii pozostał tylko jeden obieg rano jakoś po 7 z Bedzina, w przeciwną stronę z Dworca przy Worcela wyruszał 14 z minutami


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Wt 3.12.2013, 22:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
pat napisał(a):
W Bukownie istniała linia 327T łącząca Bór Biskupi z Dąbrową Górnicza Mydlicami.


Hmmm, a nie bylo to 337T?

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Śr 4.12.2013, 0:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2927
Vanessa00 napisał(a):
Żeby zlikwidować linię tramwajową, najpierw trzeba ją wyremontować. Był remont jakoby podzielony na 2 etapy.
(...)
W jednej części 25 nie jeździł wcale (chyba) i powstała w zamian linia 24bis Kościuszki – Wojkowice Park (...)
W drugiej części 25 jeździł (raczej) KWK Zawadzki – Będzin Przemsza, a odtąd jeździło do Wojkowic właśnie Jaworzno. Tylko nie pamiętam już, czy to było kolejne wcielenie 24bis, czy jakoby komunikacja zastępcza na zasadzie T-25. Bo to (raczej) nie startowało z Kościuszki, tylko z ronda, tak jak późniejsze 924, tak sądzę po tym, że nad Przemszą miało przystanek na klepisku przy tramwajowym (dodatkowy? początkowy?).(...)
Z dalszych ciekawostek tamtego okresu, nie wiem jak po innych zajezdniach w tramwajach, ale w Będzinie nie występowało pojęcie zawieszonej służby. Jeśli nie jeździł 25, to z automatu tworzyły się inne służby i tak powstawały dziwolągi typu D, 21A, tak też chyba odrodziło się 35 – plan godzin musiał być wykonany.

- kiedy się odbywały te remonty?
- co to było 924?
- co to było D, 21A, 35?

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Śr 4.12.2013, 8:37 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
924 to był dodatek targowy (środa, sobota). Wojkowice Park - Rondo. Jak pamiętam część jechała do Ksawery.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Śr 4.12.2013, 22:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 25.04.2010, 8:49
Posty: 985
Lokalizacja:
Łaziska Górne
Z Sosnowieckich pamiętam jeszcze 690 na trasie Dąbrowa Górnicza - Sosnowiec Naftowa, autobus jechał przez Zagórze ulicami Bora-Komorowskiego i Kosynierów tak jak 34 i OIDP swego czasu 221, autobus ten odbywał postoje wyrównawcze na pętli pod UM. Świta mi też coś z 55 kursującym do czeladzi...

Z Mikołowskich kojarzę 69 na trasie Mikołów PKP - Zgoń Pętla, 41 kursujący do Zarzecza bądź Podlesia, czy 82 do pętli w Halembie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Śr 4.12.2013, 22:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
Marcin Nawrot napisał(a):
41 kursujący do Zarzecza bądź Podlesia,

Do Tychów z wariantem do Podlesia.

Marcin Nawrot napisał(a):
czy 82 do pętli w Halembie.

A nawet do Goduli.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Śr 4.12.2013, 23:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 25.04.2010, 8:49
Posty: 985
Lokalizacja:
Łaziska Górne
Egon napisał(a):
Marcin Nawrot napisał(a):
41 kursujący do Zarzecza bądź Podlesia,

Do Tychów z wariantem do Podlesia.

Dokładnie, to było OIDP z opowieści kierowcy koło 5 kursów na dobę.

BTW czy prawdą jest, że 29 miał jeden kurs zjazdowy od Famuru przez Kostuchnę i Podlesie tak jak 37 do Mikołowa ?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Śr 4.12.2013, 23:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
Marcin Nawrot napisał(a):
Dokładnie, to było OIDP z opowieści kierowcy koło 5 kursów na dobę.

Dokładnie to 4. Warianty obsługiwała zajezdnia Gliwice, trasę podstawową Tychy.

Marcin Nawrot napisał(a):
BTW czy prawdą jest, że 29 miał jeden kurs zjazdowy od Famuru przez Kostuchnę i Podlesie tak jak 37 do Mikołowa ?

Nie całkiem. Jeden z ostatnich (może nawet ostatni) kurs 29 jechał od Mikołowa przez Zarzecze, Podlesie, Kostuchnę, Piotrowice i Ligotę, czyli jak 37. Z powrotem wracał taką samą trasą, ale kończył w Mikołowie.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Cz 5.12.2013, 11:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
Marcin Nawrot napisał(a):
Z Sosnowieckich pamiętam jeszcze 690 na trasie Dąbrowa Górnicza - Sosnowiec Naftowa, autobus jechał przez Zagórze ulicami Bora-Komorowskiego i Kosynierów tak jak 34 i OIDP swego czasu 221, autobus ten odbywał postoje wyrównawcze na pętli pod UM.


Jakoś w połowie lat 90. 55 i 690 wymieniły się trasami.

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Pt 6.12.2013, 12:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
nemo333 napisał(a):
S - Chyba najbardziej obcięta linia z tej trójki. Z tego co czytałem w archiwalnych artykułach które przypadkowo znalazłem i z przeglądu zdjęć na TWB to pierwotnie jej trasa biegła Sosnowiec Urząd Miasta -> Jagielońska -> Radocha -> Mysłowice (cała trasa praktycznie taka sama jak 26 obecnie) -> Niwka -> Jaworzno -> Byczyna -> Chrzanów Dworzec. Po wycofaniu J z Chrzanowa zamiast Byczyny obsługiwała Balin i Jeziorki (trasą obecnej 319?), aż do 2010r gdy razem z E zostały skrócone tylko do Jaworzna oraz S została wycofana z Mysłowic i w takiej postaci istnieje do dziś. Tak to było? Czy może jeszcze był w jakimś czasie był inny jej układ?


S dojeżdżała jeszcze przez pewien czas pod halę sportową na Milowicach.

Tak z ciekawości, jaki sens ma ciągnięcie teraz S-ki przez Jagiellońską? Nie można by jej puścić prosto do dworca przez Rondo Gierka?

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Pt 6.12.2013, 12:41 

Dołączył(a): Nd 4.12.2011, 21:20
Posty: 68
Jagiellońska jest sporym generatorem (Zespół Szkół: elektronik i policyjna). Próba jej wycięcia stamtąd była oprotestowana.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Pt 6.12.2013, 17:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
Aż tyle osób tam dojeżdża z Jaworzna? Ci spoza mają swoje linie do wyboru, a na S-kę trzebaby osobny bilet mieć.

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Wt 24.12.2013, 16:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
Na jednym ze zdjęć JackaSo jest piękna wyklejana tablica "160 Sosnowiec Stawowa przez Niwkę, Dworzec PKP". 160 jeździło kiedykolwiek na Rudną? Na pewno kiedyś miało pętlę na ul. Brynicznej, ale w moich stronach nigdy 160 nie widziałem. Tam nie powinno być 150 czasem?

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Wt 24.12.2013, 18:16 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4384
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
Strzyż napisał(a):
Na jednym ze zdjęć JackaSo jest piękna wyklejana tablica "160 Sosnowiec Stawowa przez Niwkę, Dworzec PKP". 160 jeździło kiedykolwiek na Rudną? Na pewno kiedyś miało pętlę na ul. Brynicznej, ale w moich stronach nigdy 160 nie widziałem. Tam nie powinno być 150 czasem?

O jakie zdjęcie chodzi?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Wt 24.12.2013, 20:17 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
Strzyż napisał(a):
Aż tyle osób tam dojeżdża z Jaworzna?


Tak. I wbrew pozorom ta grupa osób nie ma ochoty dochodzić z Sienkiewicza.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Wt 24.12.2013, 20:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
JacekSo napisał(a):
Strzyż napisał(a):
Na jednym ze zdjęć JackaSo jest piękna wyklejana tablica "160 Sosnowiec Stawowa przez Niwkę, Dworzec PKP". 160 jeździło kiedykolwiek na Rudną? Na pewno kiedyś miało pętlę na ul. Brynicznej, ale w moich stronach nigdy 160 nie widziałem. Tam nie powinno być 150 czasem?

O jakie zdjęcie chodzi?


http://s225.photobucket.com/user/jaceks ... 2.jpg.html

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Wt 24.12.2013, 21:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
pat napisał(a):
W Bukownie istniała linia 327T łącząca Bór Biskupi z Dąbrową Górnicza Mydlicami. Bilety "jaworznickie" w praktyce płaciło sie do "kapsy". Linia obsługiwana była przez firme Kabor zazwyczaj ikarusem 260 o numerze 04, u schyłku linii pojawiał się Autosan H9-21 prawdopodobnie ex. Transgór. Kursy dwa razy dziennie. Z przystanku Mydlice Szpital w stronę Bukowna tylko w dni robocze 7:42 i 14:32.

Ten numer to pewny? Ja kojarzę linię "T" rel. Bukowno - Dąbrowa, ikarus zgodny z Twoim opisem, specjalnie podczas jazdy z Olkusza do Dąbrowy wybrałem kiedyś opcję 462+T. Klamkowca kojarzę natomiast z linii 333 Bór Biskupi - Olkusz S-Sam.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Wt 24.12.2013, 22:37 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
Tak pewny. Autobus otablicowany w charakterystycznym stylu dla Jaworzna z oznaczeniem 327 plus za przednia szybą tablica w kolorze czarnym a na niej fosforyzująca czcionka z literą T oraz kierunkiem docelowym. Na przystankowych rozkladach jazdy przynajmniej w Dabrowie linia była oznaczona jako 327T.

Co do linii 337 prawdopodobnie istniała taka i łaczyła Bukowno z Chrzanowem przez Trzebinię


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Wt 24.12.2013, 22:56 

Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43
Posty: 2024
Strzyż napisał(a):
JacekSo napisał(a):
Strzyż napisał(a):
Na jednym ze zdjęć JackaSo jest piękna wyklejana tablica "160 Sosnowiec Stawowa przez Niwkę, Dworzec PKP". 160 jeździło kiedykolwiek na Rudną? Na pewno kiedyś miało pętlę na ul. Brynicznej, ale w moich stronach nigdy 160 nie widziałem. Tam nie powinno być 150 czasem?

O jakie zdjęcie chodzi?


http://s225.photobucket.com/user/jaceks ... 2.jpg.html


Z drugiej strony tej tablicy jest "160 Mysłowice Ćmok Pętla" więc moim zdaniem może taka zmiana trasy była na krótko po 2000 roku, albo KZK GOP szykował zmianę trasy która nie weszła w rozkłady a PKM przygotował tablice na taką okoliczność. Poza tym akurat ta tablica wygląda praktycznie na nie używaną jak ją widziałem podczas dwukrotnego zwiedzania zajezdni w Będzinie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Archiwalne trasy obecnie istniejących linii
Napisane: Śr 25.12.2013, 0:45 

Dołączył(a): Nd 10.11.2013, 14:44
Posty: 902
ooo kurde, tego się nie spodziewałem że aż tyle było tego :D Widać że jeszcze niewiele wiem z historii PKMu Jaworzno :D
Dzięki za wszystko :)

Co do wariantu Ski do pętli w Milowicach to znam chociaż nie pamiętam żebym spotkał w tamtych okolicach ani w drodze taki autobus. A raczej zwróciłbym uwagę na zupełnie inny wóz w innym malowaniu jak widziałem z mojego miejscowego PKMu ;)

A wjazd pod Elektronik cieszy się dość dużym zainteresowaniem. No chyba że PKM się myli i bez powodu wysyła w godzinach zakończeń lekcji autobusy przegubowe zamiast solowych Szczani :P
Myślę że wpływ na to mają też skomunikowanie z Niwką, mimo że to jest prawie centrum miasta to i tak jest tak sobie skomunikowane z dzielnicami na końcach miast :P A nie każdemu chce się iść do dworca albo pod urząd miasta. Chociaż zawsze jest też opcja podjechać do dworca 150. Ale tam rozkład jest nawet późnymi wieczorami wysoce orientacyjny :D

A co do 160 na pętlę Rudna to myślę że to zwykła pomyłka KZKGOPu, może wykonawca tablic pomylił 150 i 160 ze sobą albo jakieś inne linie i coś takiego powstało i potem tego nie odesłali i leżała w magazynie, teraz wydobyta na potrzeby muzeum.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności