Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: Linia w Gliwicach Napisane: Śr 4.02.2004, 20:22 |
|
Turas |
 |
Dołączył(a): Wt 23.12.2003, 19:33 Posty: 92 Lokalizacja: Gliwice/Sośnica
|
Czy to prawda że planowano kiedyś o wybudowaniu/przełużeniu linii do Sośnicy z Trynku?
_________________ Powrót tramwajów do Gleiwitz!
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Linia w Gliwicach Napisane: Cz 5.02.2004, 19:09 |
|
D@nielson |
 |
Dołączył(a): Wt 19.08.2003, 8:41 Posty: 593
|
Turas napisał(a): Czy to prawda że planowano kiedyś o wybudowaniu/przełużeniu linii do Sośnicy z Trynku?
Oj..były plany linii do Sosnicy, jedyne co zrobili to rozgłos, zresztą kiedyś to co chwile były pomysły niektóre nawet dobre, tylko szkoda że nigdy nic nie zrobili...u nas tak to już jest :(
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Śr 25.02.2004, 13:22 |
|
Dołączył(a): Pt 14.02.2003, 11:00 Posty: 23 Lokalizacja: Bytom
|
Jeszcze niedawno - w 2003 roku w Gliwickiej gazecie pisali o planach tramwajowych, które mają duże prawdopodobieństwo .. a teraz o nich sie nic nie mówi
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Śr 25.02.2004, 13:58 |
|
D@nielson |
 |
Dołączył(a): Wt 19.08.2003, 8:41 Posty: 593
|
Benek napisał(a): Jeszcze niedawno - w 2003 roku w Gliwickiej gazecie pisali o planach tramwajowych, które mają duże prawdopodobieństwo .. a teraz o nich sie nic nie mówi
Gliwice i rozbudowa sieci tramwajowej w "naszych" czasach?! to mało prawdopodobne......niestety :(
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Śr 25.02.2004, 14:46 |
|
lesiu |
 |
Dołączył(a): Wt 31.12.2002, 18:28 Posty: 455 Lokalizacja: ŚWC/WRO/WAW
|
Benek napisał(a): Jeszcze niedawno - w 2003 roku w Gliwickiej gazecie pisali o planach tramwajowych, które mają duże prawdopodobieństwo .. a teraz o nich sie nic nie mówi
Z Frankiewiczem na czele to żadne plany dotyczące tramwajów w Gliwicach nie mają szans realizacji :-)
_________________ "Stopka może mieć wyłącznie jedną linijkę podpisu, nie powinna zawierać obrazków."
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Pn 15.03.2004, 16:17 |
|
Dołączył(a): Pt 14.02.2003, 11:00 Posty: 23 Lokalizacja: Bytom
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Pn 15.03.2004, 17:56 |
|
Turas |
 |
Dołączył(a): Wt 23.12.2003, 19:33 Posty: 92 Lokalizacja: Gliwice/Sośnica
|
Nawet nie wiesz jak bym chciał.Już nie jedną inwestycję obiecywał.Można tu przytoczyć uruchomienie ruchu na gliwickiej wąskotorówce(obiecywał to w 1994) i co zrobił-widać :evil: Tak samo z linią do trynku jeszcze pamietam jak w Gliwicach były tory do Trynku.I w końcu po to zrobili nasze 111-ski!!!! Tylko tu się żalić na to moje biedne miasto.
_________________ Powrót tramwajów do Gleiwitz!
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Wt 16.03.2004, 20:47 |
|
Dołączył(a): Cz 29.01.2004, 22:19 Posty: 93 Lokalizacja: Bytom
|
Ale tramwaje w Gliwicach odniosły jednak wielkie zwycięstwo: "czwórka" dalej kursuje :lol:. A wydawało się swego czasu, że jej nie będzie.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Śr 17.03.2004, 5:43 |
|
N |
- Moderator - |
 |
Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43 Posty: 4265 Lokalizacja: Bytom
|
Ba, nawet więcej, bo jest też 1!
_________________ "Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Re: Linia w Gliwicach Napisane: Nd 4.04.2004, 18:18 |
|
Dołączył(a): Pt 26.03.2004, 14:37 Posty: 11
|
Turas napisał(a): Czy to prawda że planowano kiedyś o wybudowaniu/przełużeniu linii do Sośnicy z Trynku?
Jeszcze w latach siedemdziesiątych były plany poprowadzenia lini do Łabęd, oraz prawdopodobnie do Chorzowa miał to być szybki tramwaj a linia miała powstać wzdłuż DTŚ. Szkoda,że nic nie wyszło w tym temacie.
Nawet nic nie słyszałem aby w Gliwicach miało coś nowego powstać- niestety niema dobrego klimatu ani dobrej woli ze strony włodarzy miasta ,aby w tym zakresie coś dobrego zdziałać
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Nd 4.04.2004, 21:41 |
|
D@nielson |
 |
Dołączył(a): Wt 19.08.2003, 8:41 Posty: 593
|
Wtedy to chociaż chcieli...planowali...a teraz co...czasem wolałbym żeby niemcy u nas dłuzej zabawili bo oni przynajmniej mieli ambicje i do tego je realizowali....pare lat dłużej i tramwaje by pewnie według planów śmigały do Ligoty, Kochłowic, Halemby.....itd.... :(
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Pn 5.04.2004, 19:30 |
|
Dołączył(a): Pt 26.03.2004, 14:37 Posty: 11
|
D@nielson napisał(a): Wtedy to chociaż chcieli...planowali...a teraz co...czasem wolałbym żeby niemcy u nas dłuzej zabawili bo oni przynajmniej mieli ambicje i do tego je realizowali....pare lat dłużej i tramwaje by pewnie według planów śmigały do Ligoty, Kochłowic, Halemby.....itd.... :(
A co doplanów niemieckich,czy ktoś się orientuje jak u nas miała wyglądać komunikacja tramwajowa bardzo jestem ciekawy ,może za kilka lat należałoby ponownie te plany rozważyć i z nadejściem lepszych
czasów je urealnić?
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Wt 6.04.2004, 1:38 |
|
Łukasz Pastuszczak |
 |
Dołączył(a): So 31.01.2004, 23:27 Posty: 227 Lokalizacja: Gliwice
|
Pojedynczy tor dawnej dwójki raczej do niczego się nie nadawał, ale jedynka była prawie w całosci dwutorowa. Pcieszające jest to, że te tory w większosci tylko zaasfaltowano, i jak zaistnieje potrzeba, to będzie można je wykorzystać.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Wt 6.04.2004, 11:28 |
|
Dołączył(a): Cz 29.01.2004, 22:19 Posty: 93 Lokalizacja: Bytom
|
Wydaje mi się, że kiedyś szły tory obok dworca (wzdłuż Boh. Getta Warszawskiego). Czy szła tam jakaś linia ?
Było ti tak dawno, ze nie jestem pewien... Wydaje mi się, ze juz wtedy nie było trakcji.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Wt 6.04.2004, 12:35 |
|
D@nielson |
 |
Dołączył(a): Wt 19.08.2003, 8:41 Posty: 593
|
marekb napisał(a): A co doplanów niemieckich,czy ktoś się orientuje jak u nas miała wyglądać komunikacja tramwajowa bardzo jestem ciekawy ,może za kilka lat należałoby ponownie te plany rozważyć i z nadejściem lepszych czasów je urealnić?
To by było za piękne...nie wątpie że tamte koncepcje rozwoju były bardzo dobre...ale nawet gdyby je odgrzebano to lepszych czasów by raczej nie doczekały bo u nas nigdy nic się nie opłaci....poprostu za dużo biurokracji...stanowczo za dużo :!:
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Pt 9.04.2004, 9:43 |
|
Dołączył(a): Pt 26.03.2004, 14:37 Posty: 11
|
To w ogóle są jakieś plany rozbudowy sieci w Gliwicach? Celowo piszę plany ,bo jakie są możliwości to wiadomo. W Gliwicach w ciagu najbliższych lat nastąpi przebudowa układu komunikacyjnego w miescie;DTŚ ,obwodnica miejska, planowane autostrady oraz drogi lokalne to może chociaż ktoś poimyślał o losach komunikacji miejskiej???
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Pt 9.04.2004, 9:53 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
Miasto Gliwice zdaje się pod pojęciem "komunikacji miejskiej" rozumie głównie swój PKM :wink:
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Pt 9.04.2004, 11:02 |
|
Dołączył(a): Pt 26.03.2004, 14:37 Posty: 11
|
Zgadzam się całkowicie w najbliższym czasie zamierzam na łamach
"Nowin Gliwickich" zapytac się o dalsze plany.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Pt 9.04.2004, 16:07 |
|
Turas |
 |
Dołączył(a): Wt 23.12.2003, 19:33 Posty: 92 Lokalizacja: Gliwice/Sośnica
|
Chyba nic wiecej się nie dowiesz niż to co teraz wiesz.Może jak by się ludzie w urzędzie zmienili to może pomyślanoby o banach w Gliwicach
_________________ Powrót tramwajów do Gleiwitz!
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Pn 12.04.2004, 8:45 |
|
Dołączył(a): Wt 31.12.2002, 20:32 Posty: 50 Lokalizacja: Gliwice
|
Łukasz Pastuszczak napisał(a): Pojedynczy tor dawnej dwójki raczej do niczego się nie nadawał, ale jedynka była prawie w całosci dwutorowa. Pcieszające jest to, że te tory w większosci tylko zaasfaltowano, i jak zaistnieje potrzeba, to będzie można je wykorzystać.
Nie wiem, czy wiekszosc dla Ciebie to ul. Zygmunta Starego, bo tylko tutaj tor i koncowa mijanka zostaly zaasfaltowane 31.08.1993 r. Na pozstalych ulicach, gdzie kursowaly 1 i 2 tory po prostu wyrwano. I tak:
(operuje ówczesnymi nazwami ulic)
5-22.07.1994 r. - wyrwanie torów na ul. 1 Maja na odcinku od ul. Konstytucji do ul. Nowy Swiat;
5-22.07.1994 r. - w ciagu ul. Konstytucji
16-31.08.1994 r. - w ciagu ul. Nowy Swiat
20.04 -10.05.1994 r. - w ciagu ul. Mikolowskiej
11-31.05.1994 - w ciagu ul. Pszczynskiej
10.1994 r. - w ciagu ul. Kosciuszki a takze jako ostatni fragment w ciagu ul. Dolnych Walów.
Jesli chodzi o szyny to nie wszystkie z nich pocieto na zlom. Czesc - po oczyszczeniu zostala wykorzystana ponownie podczas remontu m.in. ul. Wolnosci w Zabrzu.
_________________ Natan
|
|
Na górę strony |
|
 |
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|