Teraz jest Cz 28.03.2024, 16:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 240 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 21.09.2008, 19:28 

Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56
Posty: 2994
viator napisał(a):
52 na trasie Bytom - Rogoźnik powstał ok. 1959 r. Relacja ta istniała wcześniej, ale jako wariant 53. Ówczesny 52 faktycznie na początku bardziej przypominał dzisiejsze 700 niż 52.
Obecny podział na 52 i 700 natomiast powstał nie po rozpadzie WPK, ale znacznie wcześniej - prawdopodobnie na początku lat 80 tych.

53 Bytom - Rogożnik ? Gdzie to zawracało ?
Mam jeszcze pytania odnośnie historii linii 73
oraz czy osiedle stroszek na rozkładach na tablicach kierunkowych było zawsze określane jako osiedle stroszek czy też jako osiedle radzionków III ?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 21.09.2008, 20:08 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4384
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
lgor napisał(a):
53 Bytom - Rogożnik ? Gdzie to zawracało ?

Tam gdzie i dzisiaj zawraca jeden kurs 52, na przystanku Rogoźnik Narutowicza.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 21.09.2008, 20:12 

Dołączył(a): Pn 13.02.2006, 10:34
Posty: 2085
Lokalizacja:
50°23 N 18°57 E
JacekSo napisał(a):
lgor napisał(a):
53 Bytom - Rogożnik ? Gdzie to zawracało ?

Tam gdzie i dzisiaj zawraca jeden kurs 52, na przystanku Rogoźnik Narutowicza.


Na początku chyba jednak nie ;) Bo z dokumentów wynika, że przystankiem końcowym był Rogoźnik Szkoła.

Igor napisał(a):
Mam jeszcze pytania odnośnie historii linii 73
oraz czy osiedle stroszek na rozkładach na tablicach kierunkowych było zawsze określane jako osiedle stroszek czy też jako osiedle radzionków III


Na początku Radzionków III było w użyciu.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 21.09.2008, 20:25 

Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56
Posty: 2994
JacekSo napisał(a):
lgor napisał(a):
53 Bytom - Rogożnik ? Gdzie to zawracało ?

Tam gdzie i dzisiaj zawraca jeden kurs 52, na przystanku Rogoźnik Narutowicza.

Obecnie zawraca na Wojkowice Krzyżówka


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 21.09.2008, 20:27 

Dołączył(a): Pn 13.02.2006, 10:34
Posty: 2085
Lokalizacja:
50°23 N 18°57 E
lgor napisał(a):
Obecnie zawraca na Wojkowice Krzyżówka


W rozkładzie jest Narutowicza.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 21.09.2008, 21:02 

Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56
Posty: 2994
viator napisał(a):
lgor napisał(a):
Obecnie zawraca na Wojkowice Krzyżówka


W rozkładzie jest Narutowicza.

no tak pomyliłem się patrząc na wyszczególniony wariant z Dobieszowic. Ogólnie rozkład jest źle napisany. Skoro jest wariant tylko do Narutowicza to powinno być to wizualnie pokazane.
http://img176.imageshack.us/my.php?image=rnhh8.png


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 21.09.2008, 21:42 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
lgor napisał(a):
viator napisał(a):
lgor napisał(a):
Obecnie zawraca na Wojkowice Krzyżówka


W rozkładzie jest Narutowicza.

no tak pomyliłem się patrząc na wyszczególniony wariant z Dobieszowic. Ogólnie rozkład jest źle napisany. Skoro jest wariant tylko do Narutowicza to powinno być to wizualnie pokazane.
http://img176.imageshack.us/my.php?image=rnhh8.png


Jaki błąd? W rozkładach jazdy nie praktykuje się oznaczania wszystkich wariantów, ale tylko warianty trasy w znaczeniu funkcjonalnym. Chyba, że masz taką sytuację, że dany kurs wariantowy jest jedynym przejeżdżającym przez dany przystanek, to wtedy siłą rzeczy musisz ten przystanek wyróżnić. Jeżeli jakiś kurs (pojedyczny), jedzie po trasie skróconej, ale pokrywającej się wszystkimi przystankami z trasą podstawową, to nie ma obowiązku (sensu) tego zaznaczać.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 22.09.2008, 7:43 

Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56
Posty: 2994
aso napisał(a):
Jaki błąd? W rozkładach jazdy nie praktykuje się oznaczania wszystkich wariantów, ale tylko warianty trasy w znaczeniu funkcjonalnym. Chyba, że masz taką sytuację, że dany kurs wariantowy jest jedynym przejeżdżającym przez dany przystanek, to wtedy siłą rzeczy musisz ten przystanek wyróżnić. Jeżeli jakiś kurs (pojedyczny), jedzie po trasie skróconej, ale pokrywającej się wszystkimi przystankami z trasą podstawową, to nie ma obowiązku (sensu) tego zaznaczać.

Dlaczego sądzisz że nie ma sensu tego oznaczać na pierwszym planie Przecież chodzi tylko o rozkład ze strony internetowej.
W sumie wariant dla 192 też jest bardzo dziwnie pokazany.
viator napisał(a):
Igor napisał(a):
Mam jeszcze pytania odnośnie historii linii 73
oraz czy osiedle stroszek na rozkładach na tablicach kierunkowych było zawsze określane jako osiedle stroszek czy też jako osiedle radzionków III
Na początku Radzionków III było w użyciu.

Ale nazwa chyba i tak była mało używana zważywszy że prawdopodobnie została nadana ok. 1975 roku kiedy to już całe osiedle istniało.
Od kiedy istnieje zajezdnia tramwajowa na stroszku. (słyszałem że od 1963 lub 1968)
A tak poza tym to co z historią 73. Tą początkową i tą nieco starszą przed wybudowaniem 911.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 22.09.2008, 8:04 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
lgor napisał(a):
aso napisał(a):
Jaki błąd? W rozkładach jazdy nie praktykuje się oznaczania wszystkich wariantów, ale tylko warianty trasy w znaczeniu funkcjonalnym. Chyba, że masz taką sytuację, że dany kurs wariantowy jest jedynym przejeżdżającym przez dany przystanek, to wtedy siłą rzeczy musisz ten przystanek wyróżnić. Jeżeli jakiś kurs (pojedyczny), jedzie po trasie skróconej, ale pokrywającej się wszystkimi przystankami z trasą podstawową, to nie ma obowiązku (sensu) tego zaznaczać.

Dlaczego sądzisz że nie ma sensu tego oznaczać na pierwszym planie Przecież chodzi tylko o rozkład ze strony internetowej.


Przeczytaj uważnie, co napisałem.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 22.09.2008, 8:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
lgor napisał(a):
Ale nazwa chyba i tak była mało używana zważywszy że prawdopodobnie została nadana ok. 1975 roku kiedy to już całe osiedle istniało.


No bo wcześniej to było Osiedle zdaje się Konstantego Rokosowskiego ;)
A radzionków III z prostej przyczyny- Radzionków włączono do Bytomia dopiero w 1975 roku, wcześniej to miasteczko składało się z 3 części- Stroszka/Suchej Góry, Rojcy i Radzionkowa.

Cytuj:
Od kiedy istnieje zajezdnia tramwajowa na stroszku. (słyszałem że od 1963 lub 1968)


W tym roku obchodzi 40 urodziny.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 22.09.2008, 8:20 

Dołączył(a): Pn 13.02.2006, 10:34
Posty: 2085
Lokalizacja:
50°23 N 18°57 E
lgor napisał(a):
Dlaczego sądzisz że nie ma sensu tego oznaczać na pierwszym planie Przecież chodzi tylko o rozkład ze strony internetowej.
W sumie wariant dla 192 też jest bardzo dziwnie pokazany.


A pokaż mi w ogóle kurs skrócony na trasie podstawowej oznaczony w inny sposób. I nie ma nic w tym dziwnego, bo weź chociażby 52. W kierunku Bytomia miałbyś Narutowicza dwukrotnie: dla kursu tam rozpoczynającego i dla pozostałych. Praktyczne to za bardzo by nie było.

Igor napisał(a):
Ale nazwa chyba i tak była mało używana zważywszy że prawdopodobnie została nadana ok. 1975 roku kiedy to już całe osiedle istniało.


Skąd wniosek, że została wtedy nadana?
Na początku Stroszek otrzymał nazwę osiedla Rokossowskiego. W drugiej połowie lat 50-tych ta nazwa (na całe szczęście) poszła w odstawkę i od tej pory pojawia się os. Radzionków III.

Cytuj:
Od kiedy istnieje zajezdnia tramwajowa na stroszku. (słyszałem że od 1963 lub 1968)


Wystarczyło sprawdzić - 1968 r.

Cytuj:
A tak poza tym to co z historią 73. Tą początkową i tą nieco starszą przed wybudowaniem 911.


A o co Ci chodzi? Przebieg tej linii niewiele się zmieniał. Są ciekawsze linie ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 22.09.2008, 8:22 

Dołączył(a): Pn 13.02.2006, 10:34
Posty: 2085
Lokalizacja:
50°23 N 18°57 E
Daro85 napisał(a):
A radzionków III z prostej przyczyny- Radzionków włączono do Bytomia dopiero w 1975 roku, wcześniej to miasteczko składało się z 3 części- Stroszka/Suchej Góry, Rojcy i Radzionkowa.


Tak, ale sama Sucha Góra w Radzionkowie była bardzo krótko, w latach 1973 - 1975. W latach 1954 - 1972 była to samodzielna gromada, a w latach 1945 - 1954 wraz z Bobrownikami i Piekarami Rudnymi wchodziła w skład gminy Bobrowniki.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 22.09.2008, 9:19 

Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56
Posty: 2994
viator napisał(a):
Cytuj:
A tak poza tym to co z historią 73. Tą początkową i tą nieco starszą przed wybudowaniem 911.
A o co Ci chodzi? Przebieg tej linii niewiele się zmieniał. Są ciekawsze linie ;)

No nie wiem może były jakieś warianty trasy na tej linii. No i w końcu przecież kiedyś nie było DW911 i jej łącznika w postaci ul. Podmiejskiej.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 22.09.2008, 9:33 

Dołączył(a): Pn 13.02.2006, 10:34
Posty: 2085
Lokalizacja:
50°23 N 18°57 E
lgor napisał(a):
No nie wiem może były jakieś warianty trasy na tej linii. No i w końcu przecież kiedyś nie było DW911 i jej łącznika w postaci ul. Podmiejskiej.


Ale była 1 Maja i Podmiejska była wtedy jej integralną częścią - tam wtedy jeździło 73 (jeszcze zresztą na początku lat 90-tych). Ale o tym na forum już było. Było też już na forum o trasie 73 przez Suchą Górę (później trasę tą na krótko przejęła 1-ka).

Jako małą ciekawostkę dodam, że gdy istniał przystanek Szarlej Skrzyżowanie (był on zlokalizowany na placyku między Miarki a Bytomską), to 73 z/do tego przystanku do 1 Maja bezpośrednio zjeżdżał ul. Bończyka.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 22.09.2008, 11:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
lgor napisał(a):
No nie wiem może były jakieś warianty trasy na tej linii. No i w końcu przecież kiedyś nie było DW911 i jej łącznika w postaci ul. Podmiejskiej.


Ale kiedys jak nie było DW 911 to autobus pykał ulicą 1 Maja aż do granicy z Bytomiem- wtedy dzisiejsza Podmiejska nosiła właśnie taka nazwę.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 22.09.2008, 12:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 8.09.2007, 21:20
Posty: 1199
Lokalizacja:
Tarnowskie Góry.
Wie ktoś o której 135 miał późno wieczorny kurs przez Bobrowniki Śl. w stronę Bytomia?

_________________
5:00 księżyc nad Bogucicami sześćset jeden ( 601<--) sunie pustymi arteriami.PUP/Sed-Baz.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 24.11.2008, 13:32 

Dołączył(a): Śr 19.11.2008, 11:43
Posty: 29
Lokalizacja:
Gliwice i Sulejówek
Jeśli można się tutaj pochwalić, to w swych zbiorach (w zasadzie muzeum) posiadam rozkłady dla kierowców linii nr 126 z 1998 roku oraz nieistniejącej juz linii nr 240 (ostatni rozkład na tej linii, jakiejś 3-4 miesiące przed przekształceniem jej w nr 280).


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 24.11.2008, 14:30 

Dołączył(a): So 12.02.2005, 21:43
Posty: 730
Lokalizacja:
Gliwice
Aleksander228 napisał(a):
Jeśli można się tutaj pochwalić, to w swych zbiorach (w zasadzie muzeum) posiadam rozkłady dla kierowców linii nr 126 z 1998 roku oraz nieistniejącej juz linii nr 240 (ostatni rozkład na tej linii, jakiejś 3-4 miesiące przed przekształceniem jej w nr 280).
Istniałaby możliwość zamieszczenia tych rozkładów (zdjęć lub skanów) tutaj?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 24.11.2008, 14:58 

Dołączył(a): Śr 19.11.2008, 11:43
Posty: 29
Lokalizacja:
Gliwice i Sulejówek
Longer napisał(a):
Aleksander228 napisał(a):
Jeśli można się tutaj pochwalić, to w swych zbiorach (w zasadzie muzeum) posiadam rozkłady dla kierowców linii nr 126 z 1998 roku oraz nieistniejącej juz linii nr 240 (ostatni rozkład na tej linii, jakiejś 3-4 miesiące przed przekształceniem jej w nr 280).
Istniałaby możliwość zamieszczenia tych rozkładów (zdjęć lub skanów) tutaj?


126 prześle Ci majlem... żaś 240 zeskanuje w ciągu 24-48h zamieszczę.


Z archiwaliów jeszcze mam 57 z 1999 roku, 80 z 2001, 257 z 1999, 288 z 2002.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 18.12.2008, 20:27 

Dołączył(a): Śr 17.12.2008, 23:31
Posty: 19
Czy posiada ktoś z was kursówki PKMu Katowice lub PKM Sosnowiec (mogą to być fotki, skany lub ksera tych kursówek) ?? Proszę o odpowiedź na meila --> beny767@wp.pl


Ostatnio edytowano Cz 18.12.2008, 22:44 przez 19MATEUSZ88, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 240 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności