Teraz jest Pn 21.05.2018, 2:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 582 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Pn 20.12.2004, 16:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4025
Lokalizacja:
Ligota
Zacznę od "bisów" gliwickich.
kbojda napisał(a):
Na jakich to trasach kursowało, pamiętasz?

617bis - skrócone kursy 617: Gliwice Pl. Piastów - Rokitnica Budowlana.
624bis - kursy dojazdowe 624: Gliwice Zajezdnia - Wilcze Gardło.
W rozkładzie nie były osobno oznaczane. Kierowca wyciągał po prostu tablicę z bisem i już. Z gliwickich bisów pamiętam jeszcze 178bis, 677bis i 692bis (chyba też bez osobnych rozkładów), 80bis (przewóz pracowników) i jeden z niewielu bisów, którego trasę zapamiętałem - 186bis: Trynek III - Gliwice Sowińskiego. Ten miał osobny rozkład. Była też taka efemeryda 197bis: Sośnica Pętla - Sośnica Pole Zachód, raptem chyba 5 przystanków ale obsługiwana przegubowcem.

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Pn 20.12.2004, 17:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 829
Egon napisał(a):
Zacznę od "bisów" gliwickich. 197bis: Sośnica Pętla - Sośnica Pole Zachód, raptem chyba 5 przystanków ale obsługiwana przegubowcem.

Mogę dodać, że w długim okresie czasu na stałe przez kierowcę z Bobrownik (tych w pow. będzińskim), który jeździł sobie na tej linii, jak mu pasowało (tzn. mniej więcej tak, jak obecne 904)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Pn 20.12.2004, 22:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4025
Lokalizacja:
Ligota
Następne bisy z Gliwic i okolic:

6bis: Gliwice pl. Piastów - Os. Sikornik. Zlikwidowana w początku lat 70-tych (OIDP 1974) równo z wprowadzeniem 617 i skróceniem 83 do Zabrza. Chyba wtedy też 6 wymeldowano z Sikornika.
8bis: dość młoda linia, jeżdżąca współcześnie.
15bis: bez rozkładu, prawdopodobnie dojazdówka w czasie jak 15 była obsługiwana przez zajezdnię Gliwice.
32bis, 156bis: nie pamiętam tras, ale miały swoje rozkłady.
57bis: Kleszczów - Brzezinka - Ligota Łabędzka. Wcześniej na trasie Helenka - Gliwice pl. Piastów jako skrócony wariant 57.
58bis: jeździ do dziś. Kiedyś jeździł częściej.
60bis: w ogóle nie widziałem tej linii, pamiętam ją tylko ze starego planu Gliwic, którego już nie posiadam. Trasa chyba Trynek III - Jagiellońska.
71bis: bez rozkładu, również prawdopodobnie dojazdówka.
126bis: dzisiejszy 209.
194bis: podobnie jak dzisiejszy 648, ale nie dojeżdżał do dw. PKP w Knurowie.

Inne nieistniejące dziś połączenia to:

71: Łabędy Huta - Przyszówka - Czechowice - Pyskowice D.A. (w dni robocze dwa kursy i w wolne jeden od/do pl. Piastów). Dziś na tej trasie jeździ P-1.
93: jeden kurs docierał z Łabęd do Grzybowic trasą podobną do 57.
149: Gliwice pl. Piastów - Kopalnia Gliwice - Knurów
207: Gliwice pl. Piastów - Sośnica Pętla. 197 skrócono wtedy do przystanku Sośnica Apteka.
217: nie bardzo pamiętam, linia docierała do Knurowa i Szczygłowic. Nie miała nic wspólnego z dzisiejszą linią o tym samym numerze.
629: Szczygłowice Kopalnia - Książenice - Leszczyny - Czerwionka - Bełk - Orzesze - Ornontowice. To tylko wariant podstawowy. Inne obejmowały kursy do Palowic, Rybnika i Bóg wie gdzie jeszcze. Jedna z najdziwniejszych linii jakie pamiętam - mało kursów, wiele wariantów. Obsługiwała ją zajezdnia WPK Rybnik (!). Całkiem niedawno jeszcze widziałem szczątki tablicy z rozkładem tej linii, przykręcone do wiaty na przystanku Orzesze Apteka.
649: Gliwice pl. Piastów - Os. Waryńskiego (wjeżdżał tam od ul. Łabędzkiej)
671: Gliwice pl. Piastów - Pyskowice D.A. Dziś na tej trasie jeździ P-2.
693: linia niedawnio zlikwidowana, więc nie będę się rozpisywał.
701: Gliwice pl. Piastów - Szczygłowice Kopalnia/Leszczyny Osiedle. Już gdzieś o nim pisałem.
707 - Łabędy Huta - Dzierżno - Pyskowice D.A. (jeden kurs od placu Piastów do Pyskowic, tak jak 671/P-2). Dziś na tej trasie jeździ P-3.

Odtworzyłem to z własnej pamięci, więc mogą być błędy. Jeżeli ktoś może to zweryfikować i przede wszystkim wesprzeć datami, byłbym wdzięczny.

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Ostatnio edytowano Pn 20.12.2004, 22:49 przez Egon, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Pn 20.12.2004, 22:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4025
Lokalizacja:
Ligota
W uzupełnieniu poprzedniego postu: do lat 80-tych na rynku w Sośnicowicach był przystanek WPK. Docierała tam jakaś linia nocna z Gliwic, niestety nie pamiętam numeru. Czy ktoś wie:
- jaka to była linia?
- czy do Sośnicowic kursowała kiedykolwiek jakaś linia dzienna?

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Wt 21.12.2004, 0:01 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Egon napisał(a):
217: nie bardzo pamiętam, linia docierała do Knurowa i Szczygłowic. Nie miała nic wspólnego z dzisiejszą linią o tym samym numerze.

Dzisiejsze 217 to jedna z wielu w Gliwicach linii-krzaków, która pojawia się prawie w całym mieście, w różnych, często chaotycznych kierunkach :)
Dzięki za garść ciekawej historii!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 21.12.2004, 17:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
To moze jeżeli Gliwice się wypowiedziały to teraz parę dawnych linii z rejonu Bytomia:

M-Bytom Dw.PKP-Miechowice Bławatkowa (kursowała na pewno w roku 1984,potem powróciła w wydaniu linii "prywatnej" PKM Bytom, w tym czasie jak i w późniejszym była linia pospieszną)
50-Bytom Dw.PKP-Miechowice Bławatkowa (najbardziej znana i najbardziej wspominana linia na tej trasie,po trasie M)
78-Bytom-Katowice (ktos wie coś więcej??)
111-Zabrze Belojanisa-Górniki
135-okrężna Bytom-Szarlej-Brzeziny-Bytom
139-Bytom Dw.PKP-Dąbrowa Miejska-KWK Bobrek(1984 rok)
153-cos na kształt dzisiejszego kursu wariantowego linii 174 dodawnej KWK Powstańców Śląskich Ruch II, w TG konczyla przy magazynach WZGS
167-Rokitnica-Górniki
169-w roku 1984 linia ta kursowała wzdłuż dawnej trasy linii tramwajowej 32, wydłużona do Górnik
184-swego czasu kilka kursów na trasie Bytom Dw.PKP-Pl.Zamkowy-Miechowice Pętla
190-patrz 139
214-Bytom Dw.PKP-Kopalnia Miechowice-Bławatkowa-Górniki (cos na kształt trasy linii 735 tyle że z końcówka w Górnikach)
289-Bytom Dworzec PKP-Miechowice Bławatkowa (w jedna strone po trasie dzisiejszego 623 z powrotem po trasie M i 50)
i grupa linii łączących Osiedle Stroszek z TG takie jak 630 czy 191

kilka linii kursowało po mocno zmienionych trasach w stosunku do dzisiejszych tras tychże linii np.:
176-patrz 214
39-Huta Bobrek-Kochlowice
48-Bytom-Katowice (potem skrócona do Placu Hutników w Chorzowie)

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 21.12.2004, 18:20 

Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53
Posty: 313
Lokalizacja:
przy Stadninie w Panewnikach.
Troszke bajzlu sie zrobiło, bo tu jest napisane o Gliwicach i Bytomiu, w innym o Panewnikach i Lędzinach, tam w zagłębiu. Niech wszyscy piszą o starych liniach tu!!! Spisać tu wszystko wymienione tu?

BTW: Co to za 626 z Bytomia do Tychów przez Panewniki. Ma ktoś rozkład? I mógłbyś Egon wymienic trasy tych 56, 56bis, 262 starego i innych.

PS. Mógłby mi ktoś na maila dybek@op.pl wysłać aktualne trasy busów PKM Racibórz, Cieszyn, Żywiec, Olkusz i PKS Zawiecie, Oświęcim, Cz-wa [numerowane typu M, 101, 586].
PS2: Jest jakaś KM w Kaletach, Kłobucku i Skoczowie? Sorry, że zbaczam z tematu


Ostatnio edytowano Śr 22.12.2004, 12:51 przez Panewniczanin, łącznie edytowano 2 razy

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 21.12.2004, 20:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4025
Lokalizacja:
Ligota
daro85 napisał(a):
78-Bytom-Katowice (ktos wie coś więcej??)

Nieco starsza trasa 78:
Os. Wieczorka - Piekary Śl. - Szarlej - Bytom - Chorzów - Katowice Skargi. Dwa kursy z Katowic były wydłużone do Tarnowskich Gór dla pracowników fabryki sprzętu ratowniczego FASER, od Piekar jako przewóz pracowników (ale w rozkładzie były napisane). Linia kursowała jako pospieszna, po skróceniu do Bytomia jako normalna.

Inne nieistniejące bytomskie linie:
97: Os. Wieczorka - Piekary Śl. - Szarlej - Bytom - Szombierki (wtedy Chruszczów) - Godula - Orzegów - Ruda Śl. - Czarny Las - Nowy Bytom - Wirek - Halemba - Kłodnica - Kochłowice Rynek (wtedy ten przystanek nazywał się Kochłowice Dwór).
693: Os. Wieczorka - Piekary Śl. - Szarlej - Bytom - Szombierki (wtedy Chruszczów) - Godula Apteka. Później wydłużony o odcinek Chebzie - Nowy Bytom Wojska Polskiego.
No i 114, kursująca do Os. Wieczorka z Miechowic.

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Ostatnio edytowano Wt 21.12.2004, 22:05 przez Egon, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 21.12.2004, 21:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4025
Lokalizacja:
Ligota
Panewniczanin napisał(a):
BTW: Co to za 626 z Bytomia do Tychów przez Panewniki. Ma ktoś rozkład?

Jak już napisałem, to był przewóz pracownikow FSM i nie miał ogólnodostępnego rozkładu. Pojawiały się 3 pary kursów dziennie.
Panewniczanin napisał(a):
I mógłbyś Egon wymienic trasy tych 56, 56bis, 262 starego i innych.

Troszeczkę pokręciłeś, nie było 56 bis. 262 w pierwszej wersji docierał do Hołdunowa, reszta trasy była prawie taka sama jak dziś. Zaczniemy od dwucyfrowych, z pominięciem 56, 63, 64, 65, 67 o których już pisałem gdzie indziej:
21: Koszutka OPTA - Katowice - Brynów - Piotrowice - Mikołów - Wilkowyje - Tychy - Urbanowice - Bieruń Stary - Nowy Bieruń - Oświęcim (niestety dokładnie nie pamiętam gdzie, chyba Pl. Kościuszki). Trasa często była modyfikowana - skrócona z jednej strony do Katowic dw. PKP a z drugiej do Nowego Bierunia, potem wydłużona z jednej strony do Chełma Małego a z drugiej skrócona do Mikołowa, na koniec z powrotem wydłużona do Katowic. Zakończyła żywot na trasie Katowice - Chełm Mały bodajże w roku 1992.
31: Katowice dw. PKP - Wilhelmina - Mysłowice - Brzezinka - Kosztowy - Hołdunów - Lędziny - Bieruń Stary - Bojszowy - Międzyrzecze - Jankowice - Pszczyna. Legendarna już linia w GOPie, uchodząca za najdłuższą, co chyba nie do końca było prawdą (ale o tym w następnym odcinku serialu).
51: Mysłowice Kopalnia - Brzezinka - Kosztowy - Hołdunów - Lędziny - Bieruń Stary ERG (takie uzupełnienie 31).
79: Mysłowice Kopalnia - Brzezinka - Kosztowy - Hołdunów - Lędziny - Bieruń Stary - Bojszowy - Wola KWK Czeczott
95: Katowice dw. PKP - Wilhelmina - Mysłowice - Brzezinka - Kosztowy - Imielin - Hołdunów - Lędziny - Bieruń Stary ERG. Kursy dojazdowe wydłużone do Tychów.
31bis: podobnie jak 79 tylko z Katowic. Linia 79 była jej następczynią.
54bis: Katowice dw. PKP - Wilhelmina - Mysłowice - Brzezinka - Kosztowy - Imielin Rynek. Początkowo tylko 5 par kursów, potem sukcesywnie wydłużana i zagęszczana, aż na obecnej trasie zastąpiła ją linia 149.

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 22.12.2004, 16:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 829
No to jeżeli już i Gliwice, i Bytom się wypowiedziały, to postaram się to podsumować: linia oznaczona była literką C i jeździła sobie (też) na trasie Katowice Mickiewicza - Chorzów - Bytom - Karb Skrzyżowanie :roll: (czy jak tam ten przystanek się nazywa)

Panewniczanin napisał(a):
Jest jakaś KM w Kaletach

Jeżeli od dwóch tygodni się tam nic nie zmieniło, to przez Kalety ostatnio przewijał się niebieski L-11 z przerdzewiałą blacharką po bokach i tabliczką "Lubliniec". W środku średnio ok. 3 pasażerów. Resztę sobie sam dopowiedz.
A jeżeli chodzi o KM w Kaletach: z uwagi na rozległość licznych dzielnic tego uroczego miasteczka, jakiś zorganizowany system KM w oparciu o tabor M, jeżeli byłby zrobiony z głową, mógłby mieć rację bytu (na co nawet ten sam PKS Lubliniec mógłby w końcu wpaść).
Zaś zasadniczą część Kalet (Centrum) można obejść spacerkiem w 20 min. (latem miłośnikom rowerków polecam objazd po szerokich, kaletańskich włościach).
Za to kiedyś Kalety miały full wypas KM w postaci nocki świerklanieckiej w taborze B, która jeździła: na papierze co noc, w życiu - pod koniec już wcale, a wcześniej: tradycyjnie (tj. jak 904 :? ). Numeru nie kojarzę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 22.12.2004, 17:33 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10558
Lokalizacja:
Josephsdorf-O/S
Vanessa00 napisał(a):
Za to kiedyś Kalety miały full wypas KM w postaci nocki świerklanieckiej w taborze B, która jeździła: na papierze co noc, w życiu - pod koniec już wcale, a wcześniej: tradycyjnie (tj. jak 904 :? ). Numeru nie kojarzę.


N/28: Świerklaniec - Żyglin - Miasteczko Śląskie - Miotek - Piasek - Bukowice - Strzebiń - Koszęcin (- Kalety)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 22.12.2004, 18:08 

Dołączył(a): So 4.09.2004, 12:13
Posty: 755
Panewniczanin napisał(a):
PS2: Jest jakaś KM w .... i Skoczowie?

W Skoczowie nie ma KM i właściwie nigdy nie było. Przewóz pasażerów był organizowany przez PKS, a obecnie przez Transkom Skoczów, PKS Cieszyn, PKS Bielsko Biała, DAS. To sa główne (obsługujące ruch lokalny), Na dłuższych trasach zawitują również autobusy innnych operatorów.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 22.12.2004, 18:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 829
Richard napisał(a):
W Skoczowie nie ma KM i właściwie nigdy nie było. Przewóz pasażerów był organizowany przez PKS, a obecnie przez Transkom Skoczów, PKS Cieszyn, PKS Bielsko Biała, DAS. To sa główne (obsługujące ruch lokalny), Na dłuższych trasach zawitują również autobusy innnych operatorów.

Aha. Czyli bałagan mniej więcej jak u nas.
---
26 bis: Sosnowiec Dworzec Kolejowy - Sosnowiec Szpital Górniczy trasą obecnej 26 (z tym że nie pamiętam, czy to przez Pl. Kościuszki w jedną stronę jeszcze wtedy nie było), prawie że regularnie co 13(!) minut.
Projekt (na krótko przed uruchomieniem 299), który nigdy nie ujrzał światła dziennego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 22.12.2004, 18:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 829
Memphis napisał(a):
N/28: Świerklaniec - Żyglin - Miasteczko Śląskie - Miotek - Piasek - Bukowice - Strzebiń - Koszęcin (- Kalety)

Że to się aż tak daleko (na papierze) zapuszczało?!
Bo kiedyś jeden gość zapewniał, że przynajmniej do Kalet, to to jeździć musiało. Nawet ktoś tam kalkulował, że lepiej (tzn. ekonomiczniej) by było, gdyby wiejsko-świerklaniecki PKM szoferowi temu 126p zasponsorował, niż wożenie autobusem (na którego paliwko pewnie niejednen kombajn gdzieś pod Zendkiem czekał).
Inna kwestia: durny PKM, że się tego pozbył. Ponieważ wóczas koncesję na takie coś dostałby formalnie wręcz (jeżeli nawet już jej nie miał), to wystarczyło - zwłaszcza w dobie quo vadis P(ierzchała)KP - dopisywać po jednym kursiku i rozciągnąć w końcu rozkład na linię dzienną (a kursy nocne, np. zawiesić na wniosek pasazerów). I mógłby sobie Świerklaniec priv komunikację robić na tej trasie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 22.12.2004, 19:39 

Dołączył(a): So 4.09.2004, 12:13
Posty: 755
Vanessa00 napisał(a):
Richard napisał(a):
W Skoczowie nie ma KM i właściwie nigdy nie było. Przewóz pasażerów był organizowany przez PKS, a obecnie przez Transkom Skoczów, PKS Cieszyn, PKS Bielsko Biała, DAS. To sa główne (obsługujące ruch lokalny), Na dłuższych trasach zawitują również autobusy innnych operatorów.

Aha. Czyli bałagan mniej więcej jak u nas.

Nie gorszy. Nikt z nikim kursów nie ustala, każdy operator inny bilet, wspólnego miesięcznego nie uświadczysz itd. Pomyśleli by w końcu o powiatowym związku komunikacyjnym obejmującym swym zasięgiem powiat Cieszyński.

No a tak jeszcze k woli ciekawostek dodam, że jakieś dwa lata temu Transkom (będący głównym obsługującym miasto Ustroń) chciał uruchomić taką "preKM". Czyli regolarne linie autobusowe, za zryczałtowaną opłatą (1 zł) obsługujące rejon miasta. Jednak jak przyszło co do omawiania spraw w ratuszu zdziwieni przedstawiciele Transkomu zobaczyli również przedstawicieli konkurencyjnego PKS Cieszyn, zaproszonych przez władze miasta. Więc Transkom (skądinąd słusznie) zrezygnował z prezentowania swoich strategicznych planów konkurencji i idea upadła, a sprawa rozpłynęła się we mgle.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 22.12.2004, 19:57 

Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53
Posty: 313
Lokalizacja:
przy Stadninie w Panewnikach.
Dzięki za info. To w Kaletach to PKS Lub obsługuje? I na jakiej trasie to jeździ, konkretnie? I co z Kłobuckiem? Kiedyś tam 50 MPK Czest kursowała, potem wchłonięta przez PKS. Słyszałem też, ze jest jakaś linia Kłobuck - Weglowice i te klimaty. I przesłałby mi ktoś trasy PKM Racibórz, SANiKO Myszków, ZGK Cieszyn, MZK Żywiec, PKSów Cz-wa, Zawiercie i Oświęcim [numerowane] na mojego maila: dybek@op.pl?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 22.12.2004, 21:16 

Dołączył(a): Cz 4.09.2003, 11:41
Posty: 722
Lokalizacja:
Ruda Śląska 1
146 bis Godula - Halemba zastąpiony obecnym 230
Kursował w czasie kiedy na starym osiedlu w Rudzie budowano most dla KRR. Wjazd na osiedle był kieszeniowy: Sprusa, Nowotki (dziś Gierałtowskiego), Kędzierzyńska, Przodowników Pracy(dziś Czempiela), Nowotki, Sprusa i odwrotnie. Bajzel totalny, przystanków na tym małym osiedlu kilka, niektóre podwójne(bus zatrzymywał się dwa razy na tym samym) i stare omy- "pani to jest biska ino do Goduli"
:lol:


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 22.12.2004, 21:16 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4098
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
W Kaletach nie ma komunikacji miejskiej, przecież to malutka mieścina. A PKS Lubliniec jeno tam przejeżdża, ewentualnie obsługuje jakieś połączenie do Woźnik czy innego Koszęcina.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 22.12.2004, 22:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4025
Lokalizacja:
Ligota
Ciąg dalszy dawnych bieruńsko-chełmsko-imielińsko-lędzińskich linii, dziś zakres 100-299 (dołożyłem też 101):

101: Wesoła Spółdzielnia - Czułów - Tychy (Rynek, Dw. PKP) - Żwaków
131: Tychy dw. PKP - Browar - Jaroszowice - Bieruń Stary (ERG, Pl. Autobusowy)
136 - tak jak dzisiejszy 536. Linia zmieniła numerację po rozpoczęciu jej obsługi przez PKSiS Oświęcim, potem Transgór. Teraz po powrocie do MZK podobno jest planowany powrót do dawnego numeru.
166: Chełm Śl. Fawent - Goławiec - Górki - Lędziny - Bieruń Stary Pl. Autobusowy + kursy dojazdowe do Tychów
181 pierwsza wersja: Lędziny kop. Ziemowit - Bieruń Stary - Bojszowy - Bojszowy Nowe - Międzyrzecze - Jankowice - Pszczyna (chyba dw. PKP)
181 druga wersja: Tychy dw. PKP - Urbanowice - Bieruń Stary - Bojszowy - Bojszowy Nowe - Międzyrzecze - Jankowice - Pszczyna (chyba dw. PKP)
196: Tychy dw. PKP - Os. H - Os. K - Os. F - (Urbanowice/Jaroszowice, nie jestem pewien) - Bieruń Stary ERG.
219: nie potrafię odtworzyć tej trasy, wiem tylko że kursowała na odcinku Tychy dw. PKP - Bieruń Stary Pl. Autobusowy
232: Bieruń Stary ERG - Bojszowy - (Wola?) - Międzyrzecze Skrzyżowanie
251: Paprocany Jezioro - Tychy os. F - Urbanowice - Bieruń Stary - Bojszowy - Wola KWK Czeczott
274: Cielmice - Tychy - Browar - Urbanowice - Świerczyniec - Bojszowy - Jedlina - Bijasowice - Nowy Bieruń dw. PKP. Skrócona do Jedliny po wprowadzeniu 606.

Linii 137 poświęcę osobny odcinek.

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 23.12.2004, 0:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4025
Lokalizacja:
Ligota
Misza napisał(a):
146 bis Godula - Halemba zastąpiony obecnym 230

Było jeszcze coś takiego:
Linia prywatna GH: Godula - Halemba. Nie pamiętam przewoźnika (Zagozda?) ani przebiegu trasy, prawdopodobnie kursowało to tak samo jak 230 przed wybudowaniem Tesco. Rozkład wisiał na osobnej tabliczce zamontowanej do słupków KZK GOP. Linia robiła za pospieszną :wink:

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 582 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności