Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: Napisane: So 8.01.2005, 0:29 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45 Posty: 1453
|
Panewniczanin napisał(a): PS: dowiedziałem się z róźnych źródeł że na moje Panewniki jeździły / jeżdżą: 13, 48, 61, 92, 154 (gdzie kończyło na Panewnikach?)213, 657, 662, 687, 857(całe Panewniki za wskrzeszeniem!), 909, 957 (jaką to trasę miało?), N3. Czy coś jeszcze? No to z mojego źródła masz na przykład jeszcze 215. I pewnie jeszcze (na "dwieście" również) by się coś znalazło.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 8.01.2005, 0:52 |
|
Egon |
|
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4404 Lokalizacja: Ligota
|
Vanessa00 napisał(a): Panewniczanin napisał(a): PS: dowiedziałem się z róźnych źródeł że na moje Panewniki jeździły / jeżdżą: 13, 48, 61, 92, 154 (gdzie kończyło na Panewnikach?)213, 657, 662, 687, 857(całe Panewniki za wskrzeszeniem!), 909, 957 (jaką to trasę miało?), N3. Czy coś jeszcze? No to z mojego źródła masz na przykład jeszcze 215. I pewnie jeszcze (na "dwieście" również) by się coś znalazło.
92 nie jeździł na Panewniki. Więcej dwusetek też nie było. Były jeszcze 13bis do Kruczej (po wywaleniu 662 i zredukowaniu ilości kursów 13) i dwa kursy 74bis. A 154 w Panewnikach nie pamiętam, mój film zaczyna się od czasu jak jeździł do akademików.
957: Katowice dw. PKP - Brynów - Ligota - Panewniki - Starganiec. Nie wiem kto był przewoźnikiem, ale pamiętam na tej linii Karosę.
_________________ Para todo mal, mezcal, y para todo bien también
Ostatnio edytowano So 8.01.2005, 1:36 przez Egon, łącznie edytowano 1 raz
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 8.01.2005, 1:12 |
|
Egon |
|
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4404 Lokalizacja: Ligota
|
Vanessa00 napisał(a): Vanessa00 napisał(a): Było kiedyś coś takiego, że do Ligoty można było (przez dłuższy czas) dojechać w zasadzie tylko tymi drogami, gdyż nie dało się pokonać torowiska kolejowego na Starej Ligocie (budowa wiaduktu?). I tak też chyba jeździły wszystkie autobusy. JacekSo napisał(a): Nie, nie, "9" jechała przez Kłodnicką i Kolejową od strony Brynowskiej. Od Ligoty jechała normalnie - Ligocką i Załęską. Dalej nie mam co do tego (Ligocka, Załęska) przekonania: kiedyś zdało mi się zasłyszeć mniej więcej tak, że "do Ligoty tylko przez Kłodnicką dało się dojechać". Z innej beczki też jakaś historia o wiadukcie na Starej Ligocie mi się obiła, co jakieś wahadło do niej dojeżdżało (od której strony? nie wiem; prawdopodobnie - jw. - chodziło też o jakiś "dłuższy okres czasu"). A z dedukcji tego wychodzi, że wszystko Kłodnicką na Ligotę musiało walić, co też mi się zasłyszało (źródła cały czas w zbliżonych kręgach), a teraz zebrało w całość.
Piszecie o różnych rzeczach.
1. Kiedyś normalna trasa 9 prowadziła przez Kłodnicką i Kolejową do Ochojca i dalej przez Piotrowice i Ligotę przez Załęską w kierunku Katowic.
2. Jak budowano wiadukt na Starej Ligocie, większość linii (w tym 9) miała objazd przez Kłodnicką, a na Starą Ligotę docierała jedynie linia 12 - kończyła na przystanku Ligota Załęska (nie żaden Brynów!!!).
3. Podczas długaśnego remontu wiaduktu na Ligockiej nie było żadnego wahadła. Żeby nie puszczać autobusów koło kop. Wujek, wymyślono dwa warianty objazdu - pierwotny przez Rolną, późniejszy przez Zgody koło stadionu Rozwoju. "Problemy" się skończyły po wybudowaniu ul. Gołby (dziś 9 z Wujka).
_________________ Para todo mal, mezcal, y para todo bien también
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 8.01.2005, 1:31 |
|
Egon |
|
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4404 Lokalizacja: Ligota
|
misiek napisał(a): Kursowało także 37bis do Podlesia Do Zarzecza. Ponieważ linię obsługiwała zajezdnia w Tychach, kursy zjazdowe prowadziły przez Mikołów i Wilkowyje do Tychów. Udokumentowane były na rozkładach dopiero od Mikołowa, na rozkładach w granicach Katowic był przy godzinie odjazdu jakiś znaczek, oznaczający kurs wydłużony do Mikołowa dw. PKP. Jednak z Katowic można było przejechać całą trasę do Tychów bez dłuższych postojów - osobiście to wypróbowałem. Ponieważ były całe 3 pary kursów (1 rano i 2 po południu), tak naprawdę na Zarzeczu końcowy przystanek miał aż jeden. misiek napisał(a): a na planie Katowic z początku lat 90-tych widnieje linia nr 25 jadąca z Podlesia w kier. Mikołowa, dalej nie wiem.
Po likwidacji wariantu 41 w relacji Podlesie - Gliwice, uruchomiono 25 na trasie Podlesie Saska - Mikołów - Łaziska Dolne - Łaziska Górne - Łaziska Średnie dw. PKP.
_________________ Para todo mal, mezcal, y para todo bien también
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 8.01.2005, 8:00 |
|
Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53 Posty: 313 Lokalizacja: przy Stadninie w Panewnikach.
|
Egon napisał(a): Vanessa00 napisał(a): Panewniczanin napisał(a): PS: dowiedziałem się z róźnych źródeł że na moje Panewniki jeździły / jeżdżą: 13, 48, 61, 92, 154 (gdzie kończyło na Panewnikach?)213, 657, 662, 687, 857(całe Panewniki za wskrzeszeniem!), 909, 957 (jaką to trasę miało?), N3. Czy coś jeszcze? No to z mojego źródła masz na przykład jeszcze 215. I pewnie jeszcze (na "dwieście" również) by się coś znalazło. 92 nie jeździł na Panewniki. Więcej dwusetek też nie było. Były jeszcze 13bis do Kruczej (po wywaleniu 662 i zredukowaniu ilości kursów 13) i dwa kursy 74bis. A 154 w Panewnikach nie pamiętam, mój film zaczyna się od czasu jak jeździł do akademików. 957: Katowice dw. PKP - Brynów - Ligota - Panewniki - Starganiec. Nie wiem kto był przewoźnikiem, ale pamiętam na tej linii Karosę.
Dzięki za info, lecz jestem bardziej ciekawski. Słyszałem (może mit) o 957 do Będzina. 13bis od której strony była do Kruczej? 92 jak nie jeździł na Panewniki? Do Ligoty to raczej musiał jechać przez. I jak dokładnie jeździły te 74bis i 215.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 8.01.2005, 8:33 |
|
memphis |
Administrator |
|
Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38 Posty: 10682
|
Egon napisał(a): 957: Katowice dw. PKP - Brynów - Ligota - Panewniki - Starganiec. Nie wiem kto był przewoźnikiem, ale pamiętam na tej linii Karosę.
PKS Będzin.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 8.01.2005, 19:38 |
|
Egon |
|
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4404 Lokalizacja: Ligota
|
Panewniczanin napisał(a): 13bis od której strony była do Kruczej? 92 jak nie jeździł na Panewniki? Do Ligoty to raczej musiał jechać przez. Nic nie musiał. Panewniczanin napisał(a): I jak dokładnie jeździły te 74bis i 215.
13bis: Katowice dw. PKP - Brynów - Ligota - Kokociniec - Panewniki Krucza
92: Ligota Akademiki - Brynów - Katowice - Chorzów - (Łagiewniki) - Bytom - Miechowice- Rokitnica - Helenka MERA-ELZAB (wcześniej Kruczkowskiego)
74bis: Chorzów pl. Hutników - Os. Kalina - Chorzów Batory Osiedle + kursy wydłużone Kochłowice - Panewniki - Ligota (Akademiki) - Brynów (nie wiem którędy) - Katowice dw. PKP
215: Kochłowice kop. Śląsk - Panewniki - Kokociniec - Ligota CSK + kursy wydłużone Brynów (przez Brynowską jak 13) - Katowice dw. PKP. Linia powstała po skróceniu 662 do Katowic.
_________________ Para todo mal, mezcal, y para todo bien también
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 8.01.2005, 19:58 |
|
Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53 Posty: 313 Lokalizacja: przy Stadninie w Panewnikach.
|
A jakieś przewozy typu 626 pojawiały się na Panewnikach? Nie licząc tego 626 of course
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 8.01.2005, 20:56 |
|
Egon |
|
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4404 Lokalizacja: Ligota
|
Panewniczanin napisał(a): A jakieś przewozy typu 626 pojawiały się na Panewnikach? Nie licząc tego 626 of course
Oprócz opisywanego 626 jeździł 1 kurs 669, zanim zastąpił na regularnej linii 41bis. Niestety, nie znałem jego trasy (prawdopodobnie jeździł do Gliwic). Innych przewozów nie pamiętam.
_________________ Para todo mal, mezcal, y para todo bien también
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 8.01.2005, 22:14 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
Egon napisał(a): 74bis: Chorzów pl. Hutników - Os. Kalina - Chorzów Batory Osiedle + kursy wydłużone Kochłowice - Panewniki - Ligota (Akademiki) - Brynów (nie wiem którędy) - Katowice dw. PKP
A było wtedy 632?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: So 8.01.2005, 22:39 |
|
Egon |
|
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4404 Lokalizacja: Ligota
|
kbojda napisał(a): A było wtedy 632?
Było, ale nie jeździło przez Kalinę.
Na trasie Chorzów Batory Osiedle - Os. Kalina - Chorzów (chyba Gwarecka) pamiętam też linię 631. Zdaje się, że kursowała przez Gałeczki, tak jak dziś 98 (które wtedy kursowało przez Dąbrowskiego). Nie potrafię jednak umiejscowić jej w czasie.
_________________ Para todo mal, mezcal, y para todo bien también
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Nd 9.01.2005, 12:57 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13990 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
Egon napisał(a): kbojda napisał(a): A było wtedy 632? Było, ale nie jeździło przez Kalinę. Na trasie Chorzów Batory Osiedle - Os. Kalina - Chorzów (chyba Gwarecka) pamiętam też linię 631. Zdaje się, że kursowała przez Gałeczki, tak jak dziś 98 (które wtedy kursowało przez Dąbrowskiego). Nie potrafię jednak umiejscowić jej w czasie.
A mozesz cos wiecej powiedziec na temat historii 632 i innych lini jezdzacych przez Kaline?? ZTCP juz w latach 90-tych przez kaline jexdził tez krotko 663.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Nd 9.01.2005, 13:44 |
|
Egon |
|
Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44 Posty: 4404 Lokalizacja: Ligota
|
adam86 napisał(a): A mozesz cos wiecej powiedziec na temat historii 632 i innych lini jezdzacych przez Kaline?? ZTCP juz w latach 90-tych przez kaline jexdził tez krotko 663.
Z tamtych terenów nie jestem zbyt mocny. Co do 632 - powstała jakoś chyba na początku lat 70-tych (1974?) i pierwotnie kursowała z Katowic do Chorzowa przez Dąb - dalszej trasy nie znałem, prawdopodobne przez Os. 1000-lecia i Chorzów Batory. Ta trasa przetrwała mniej-więcej rok, po czym zmieniono ją na podobną do obecnej bez obsługi Kaliny. Z początkiem lat 90-tych zaczęła kursować przez Kalinę na skutek likwidacji linii 74bis i 631 (wydaje mi się, że kursowały w tym samym okresie, ale być może 631 skasowano przed uruchomieniem 74bis). Czy 663 jeździł przez Kalinę - nie pamiętam. Wiem, że kursowała tam linia 633 - tylko w soboty i niedziele podczas wakacji jednego roku, niestety zapomniałem którego. Nie znam też całej trasy tej linii. Żałuję, że nie prowadziłem żadnych notatek z przeszłości, przez te wszystkie lata trochę nazbierało się wydarzeń do zapamiętania :wink:
_________________ Para todo mal, mezcal, y para todo bien también
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Nd 9.01.2005, 13:50 |
|
Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53 Posty: 313 Lokalizacja: przy Stadninie w Panewnikach.
|
Egon - bodaj misiek na tym forum napisał, że 632 zachaczało o dworzec w Załężu. Więc pewnie obecną DTŚ na Dąb i dawało susa w Bracką, a potem są tylko dwie możliwości: 1) nawrót pod PKP i jazda Glwicką, 2) jazda do Kochłowickiej i tam dzisiejszą trasą.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Nd 9.01.2005, 13:55 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
Egon napisał(a): Z tamtych terenów nie jestem zbyt mocny. Co do 632 - powstała jakoś chyba na początku lat 70-tych (1974?) i pierwotnie kursowała z Katowic do Chorzowa przez Dąb - dalszej trasy nie znałem, prawdopodobne przez Os. 1000-lecia i Chorzów Batory. Ta trasa przetrwała mniej-więcej rok, po czym zmieniono ją na podobną do obecnej bez obsługi Kaliny. Z początkiem lat 90-tych zaczęła kursować przez Kalinę na skutek likwidacji linii 74bis i 631 (wydaje mi się, że kursowały w tym samym okresie, ale być może 631 skasowano przed uruchomieniem 74bis). Czy 663 jeździł przez Kalinę - nie pamiętam. Wiem, że kursowała tam linia 633 - tylko w soboty i niedziele podczas wakacji jednego roku, niestety zapomniałem którego. Nie znam też całej trasy tej linii. Żałuję, że nie prowadziłem żadnych notatek z przeszłości, przez te wszystkie lata trochę nazbierało się wydarzeń do zapamiętania :wink:
W roku 1974 linia 632 jeszcze nie kursowała. Co ciekawe w moich materiałach z tegoz roku nie ma żadnej linii kursującej z Katowic ulicą Kochłowicką obsługującej Chorzów Batory (część na południe od dworca). Jedyną linia z Katowic do tej części Chorzowa Batorego była linia 48 (ale przez Panewniki).Linia 632 pojawiła się zapewne na przełomie lat 70. i 80.
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Nd 9.01.2005, 14:42 |
|
(37) michał |
|
Dołączył(a): Pt 21.11.2003, 23:01 Posty: 1902 Lokalizacja: Bielsko-B
|
W okolicach roku 1978 632 kursowało na terenie Katowic trasą: Zabrska- Dąbrówki - Micjiewicza - Zawadzkiego - Dzierżyńskiego - Tysiąclecia - Mieszka I - Gliwicka - Wiśniowa - Rewolucjonistow - Kasickiego - Kochłowicka - Chorzów
O tym, że zachaczało o dworzec PKP w Załężu wiem z tablicy informacyjnej, która niegdyś wisiała na stacji PKP, a wisiała jeszcze długo po tym jak już 632 tamtędy nie kursowało (tak samo informowała 0 T37, które także już nie kursowalo, gdy tablica jeszcze wisiała)
_________________ Przewodnik beskidzki
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Nd 9.01.2005, 14:48 |
|
(37) michał |
|
Dołączył(a): Pt 21.11.2003, 23:01 Posty: 1902 Lokalizacja: Bielsko-B
|
Przy okazji 632 zachaczyłem o Tysiąclecie. W roku 1978 kursowały tam oprócz 7, 23, 138 i 632 także 4 do Tychów i 18 do Dąbrowy Górniczej. 138 z Tysiąclecia udawało się do Piotrowic, ale przez Centrum (dzięrzynskeigo i Zawadzkiego)
_________________ Przewodnik beskidzki
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Nd 9.01.2005, 15:40 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13990 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
Egon napisał(a): 74bis: Chorzów pl. Hutników - Os. Kalina - Chorzów Batory Osiedle + kursy wydłużone Kochłowice - Panewniki - Ligota (Akademiki) - Brynów (nie wiem którędy) - Katowice dw. PKP
A nie jexdził on przypadkiem do Placu Jana?? Kolejnym można powiedziec wcieleniem 74 bis był 974, który jednak powstał juz za czasów KZKGOP, gdzies w połowie lat 90tych. Pamietam, że pierwotnie jexdził trasą Michałkowice OS Budryka - Chorzów Stary - Chorzów Strzelców Bytomskich.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Nd 9.01.2005, 16:46 |
|
Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58 Posty: 4388 Lokalizacja: z Tarnowskich Gór
|
adam86 napisał(a): A nie jexdził on przypadkiem do Placu Jana?? Kolejnym można powiedziec wcieleniem 74 bis był 974, który jednak powstał juz za czasów KZKGOP, gdzies w połowie lat 90tych. Pamietam, że pierwotnie jexdził trasą Michałkowice OS Budryka - Chorzów Stary - Chorzów Strzelców Bytomskich.
Chyba w 1993 roku powstała ta linia ale nie przypominam sobie żeby jeździła tylko z os. Budryka. Chyba od początku kursowała z Powstańców.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Napisane: Nd 9.01.2005, 17:04 |
|
Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53 Posty: 313 Lokalizacja: przy Stadninie w Panewnikach.
|
A co zachaczało na Paderewskiego? 10 jeździła na Dąbrówkę, 910 nie istnaił to jedynie 110? No i 4 i 400. Jeśli 4 jeździła z Tauzen do Tychów to czy w obie strony przez Paderewo? I gdzie kończyła 400?
|
|
Na górę strony |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|