Teraz jest Wt 16.04.2024, 15:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 637 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 12:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 153
Lokalizacja:
BYTOM
JacekSo napisał(a):
A co powiesz o 890? Istniała czy nie? :P
http://fotozrzut.pl/zdjecia/cb36dbe121.jpg

Co do istniejących linii po 2001 roku zapraszam do archiwum komunikatów KZK GOP - http://rozklady.kzkgop.pl/index.php?co= ... komunikaty
Tam można się dowiedzieć co kiedy istniało i kiedy co likwidowano. Np. linia 881 rzeczywiście była na wcześniej opisanej trasie, musiała już istnieć w 2000 roku, natomiast w listopadzie 2001 już jej nie było. Natomiast linii 890 nigdy nie było, jak już wcześniej napisałem.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 13:43 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
markus napisał(a):
Np. linia 881 rzeczywiście była na wcześniej opisanej trasie, musiała już istnieć w 2000 roku, natomiast w listopadzie 2001 już jej nie było.


Napisałem co do dnia kiedy kursowała :)

Cytuj:
Natomiast linii 890 nigdy nie było, jak już wcześniej napisałem.


Linia była, tylko została zlikwidowana zanim wyjechała na trasę :P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 13:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21.01.2010, 20:59
Posty: 153
Lokalizacja:
BYTOM
memphis napisał(a):
Napisałem co do dnia kiedy kursowała :)Linia była, tylko została zlikwidowana zanim wyjechała na trasę :P

Dziękuję za jasne i rzeczowe wyjaśnienie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Pn 1.02.2010, 14:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4403
Lokalizacja:
Ligota
Ponieważ ostatnio duży ruch zrobił sie w tym wątku, po ponad 5 latach pozwolę sobie ponowić moje pytanie:

Egon napisał(a):
do lat 80-tych na rynku w Sośnicowicach był przystanek WPK. Docierała tam jakaś linia nocna z Gliwic, niestety nie pamiętam numeru. Czy ktoś wie:
- jaka to była linia?
- czy do Sośnicowic kursowała kiedykolwiek jakaś linia dzienna?

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 15:11 

Dołączył(a): So 15.10.2005, 9:00
Posty: 794
Lokalizacja:
Sosnowiec
Egon napisał(a):
YoMaHa napisał(a):
Pytanie z gatunku jak najbardziej poważnych - a wiesz coś o 851? W moich notatkach widnieje taka linia z adnotacją, że podwykonawca ją zaczął obsługiwać z dniem 2. stycznia 1990, za 2050 zł/wzkm.

Pytanie nie do mnie, ale pozwolę sobie się wtrącić - dość krótko toto kursowało na trasie Zabrze - Helenka.

A nie Zabrze - Rokitnica?

Cytuj:
Nie do końca jestem pewien, czy była to linia przyspieszona,

Wg moich informacji zdecydowanie przyspieszona ;)

PS. Bartek, jesteś pewien, że od drugiego? Ja mam zapisane, że linia 851 ruszyła 01/01/1990 (to był poniedziałek).

_________________
24 Milwitz - Sosnowitz O/S - Zeilenweg :P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 15:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
Martinek napisał(a):
YoMaHa napisał(a):
Pytanie z gatunku jak najbardziej poważnych - a wiesz coś o 851? W moich notatkach widnieje taka linia z adnotacją, że podwykonawca ją zaczął obsługiwać z dniem 2. stycznia 1990, za 2050 zł/wzkm.

PS. Bartek, jesteś pewien, że od drugiego? Ja mam zapisane, że linia 851 ruszyła 01/01/1990 (to był poniedziałek).
Może przez jeden dzień obsługiwało go WPK bezpośrednio, ja mam info, że podwykonawca wszedł od 02.01.1990 r. Może - patrząc na ówczesne realia - wupek zorientował się, że nie ma czym (ew. kim, w końcu udostępniali wozy podwykonawcom do realizacji usług) obsłużyć nowej linii i puścił w ajencję? Niestety, nie mam żadnych informacji na temat stosowanego wówczas taboru.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 16:12 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
YoMaHa napisał(a):
Martinek napisał(a):
YoMaHa napisał(a):
podwykonawca ją zaczął obsługiwać z dniem 2. stycznia 1990

PS. Bartek, jesteś pewien, że od drugiego? Ja mam zapisane, że linia 851 ruszyła 01/01/1990 (to był poniedziałek).
Może przez jeden dzień obsługiwało go WPK bezpośrednio, ja mam info, że podwykonawca wszedł od 02.01.1990 r.


A ta linia kursowała dni świąteczne? :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 1.02.2010, 17:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4403
Lokalizacja:
Ligota
Martinek napisał(a):
A nie Zabrze - Rokitnica?

Możliwe, z tą Helenką trochę "strzeliłem" ;-)

YoMaHa napisał(a):
Niestety, nie mam żadnych informacji na temat stosowanego wówczas taboru.

Coś mi się kojarzą jakieś Ikarusy 260 albo 256, ale nie wiem czyje. Kilka razy widziałem autobusy na tej linii, choć nigdy nią nie jechałem. Powodem, że z niej nie skorzystałem, mogło być to, że nie docierała do Helenki ;-)

memphis napisał(a):
A ta linia kursowała dni świąteczne? :)

Nie.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 10:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
Egon napisał(a):
YoMaHa napisał(a):
Niestety, nie mam żadnych informacji na temat stosowanego wówczas taboru.

Coś mi się kojarzą jakieś Ikarusy 260 albo 256, ale nie wiem czyje.

Wczoraj do mnie pisał jeden Znajomy i przebąkiwał o klamkowych autosanach. W ogóle klamkowców w okolicach 91 roku musiało się b. dużo pałętać po sieci, tak przynajmniej wynika z moich zapisków.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 10:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
YoMaHa napisał(a):
Wczoraj do mnie pisał jeden Znajomy i przebąkiwał o klamkowych autosanach. W ogóle klamkowców w okolicach 91 roku musiało się b. dużo pałętać po sieci, tak przynajmniej wynika z moich zapisków.


Np. na 20 ;-) To był klimat :)

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 11:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
Daro85 napisał(a):
YoMaHa napisał(a):
Wczoraj do mnie pisał jeden Znajomy i przebąkiwał o klamkowych autosanach. W ogóle klamkowców w okolicach 91 roku musiało się b. dużo pałętać po sieci, tak przynajmniej wynika z moich zapisków.


Np. na 20 ;-) To był klimat :)


Klimat to musiał być na C ;-)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 11:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4403
Lokalizacja:
Ligota
YoMaHa napisał(a):
Wczoraj do mnie pisał jeden Znajomy i przebąkiwał o klamkowych autosanach. W ogóle klamkowców w okolicach 91 roku musiało się b. dużo pałętać po sieci, tak przynajmniej wynika z moich zapisków.

Tak, to bardzo prawdopodobne. Klamka mi się kojarzy, ale ponieważ należę do 10%-towej mnieiszości judzi mających lepszą pamięć słuchową niż wzrokową, nie pamiętam do czego była przymontowana (stąd moja teoria o Ik 256) ;-) Ale Ik 260 też widziałem, na pewno.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 11:31 

Dołączył(a): So 14.11.2009, 12:21
Posty: 1085
Lokalizacja:
Gliwice
Ja mam 2 pytanka.
Czy istniała linia 197 bis? Ponoć to była linia taka bardziej pracownicza tzn. jeździła na trasie KWK "Sośnica"-Sośnica. Tym bardziej, że do Os. Żeromskiego nie mogła dojeżdżać, bo z tego co kojarzę to przedtem (jak jeszcze pętli nie było) autobusy kończyły i zaczynały trasę na ul. Św. Michała. I wogóle jak wyglądały trasy autobusów sośnickich przed ich teraźniejszym wyglądem, wiem też, że 702 jeździło do Zabrza.

Drugie pytanie jest związane z tym, że z tego co słyszałem linia 14 albo 15 (bardziej 15) jeżdziła przez Sośnicę do Bytomia.

Czy ktoś ma może jakieś zapiski jak to wygladało wcześniej? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 12:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4403
Lokalizacja:
Ligota
stachu napisał(a):
Ja mam 2 pytanka.
Czy istniała linia 197 bis? Ponoć to była linia taka bardziej pracownicza tzn. jeździła na trasie KWK "Sośnica"-Sośnica. Tym bardziej, że do Os. Żeromskiego nie mogła dojeżdżać, bo z tego co kojarzę to przedtem (jak jeszcze pętli nie było) autobusy kończyły i zaczynały trasę na ul. Św. Michała. I wogóle jak wyglądały trasy autobusów sośnickich przed ich teraźniejszym wyglądem, wiem też, że 702 jeździło do Zabrza.

Drugie pytanie jest związane z tym, że z tego co słyszałem linia 14 albo 15 (bardziej 15) jeżdziła przez Sośnicę do Bytomia.

Czy ktoś ma może jakieś zapiski jak to wygladało wcześniej? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

Zajrzyj na kilka pierwszych stron tego wątku, tam to wszystko jest opisane.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 12:40 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 553
Lokalizacja:
Katowice
Jeśli chodzi o klamki i podwykonawców WPK Katowice ZTCP:
- linia A rok około 1988 - podzlecenie PKS-owi Katowice: Jelcze-Ogórki z klamką, Sanosy S315 czy S415 (dwoje wąskich automaycznych drzwi)
- linia 96 - około 1988-9 - Autosan H9-21 - Transgór? (jak tu wejsć z wózkiem dziecięcym?)
- linia 190 relacji KcePKP-Węzłowiec ok 1990- Jelcz 080!!!(nie wiem czyj był) na jednej brygadzie a na drugiej Katowicki IK280 #1515 lub 1510 (nie pamiętam dokładnie - jeden z tych numerów).


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 12:54 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
andrzejh69 napisał(a):
- linia 96 - około 1988-9 - Autosan H9-21 - Transgór? (jak tu wejsć z wózkiem dziecięcym?)


To raczej był imć Jan Tomczyk, obecny podwykonawca przystanków na wschodzie.

Cytuj:
- linia 190 relacji KcePKP-Węzłowiec ok 1990- Jelcz 080!!!(nie wiem czyj był) na jednej brygadzie


W WPK nie było żadnych brygad (chyba, że remontowe). Co do samego autobusu to potwierdzam, też mi ktoś o tym opowiadał.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 13:13 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 553
Lokalizacja:
Katowice
memphis napisał(a):
andrzejh69 napisał(a):
-
Cytuj:
- linia 190 relacji KcePKP-Węzłowiec ok 1990- Jelcz 080!!!(nie wiem czyj był) na jednej brygadzie


W WPK nie było żadnych brygad (chyba, że remontowe). Co do samego autobusu to potwierdzam, też mi ktoś o tym opowiadał.


Memphis :) Mieszkając w wieżowcu na skrzyżowaniu Szczecińskiej/Ściegiennego liczyłem na to że nie raz tego Jelcza 080 widziałeś z okna ;)
Jak różnica czy używam pojęcia bragada/ekipa/..(?) przecież i tak wiadomo o co chodzi.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 13:25 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
andrzejh69 napisał(a):
Memphis :) Mieszkając w wieżowcu na skrzyżowaniu Szczecińskiej/Ściegiennego liczyłem na to że nie raz tego Jelcza 080 widziałeś z okna ;)
Jak różnica czy używam pojęcia bragada/ekipa/..(?) przecież i tak wiadomo o co chodzi.


Jak widać wieżowiec z blokiem też Ci się myli :P A różnica jest taka, że należy używać poprawnych pojęć, to nic nie kosztuje. Wóz, nie brygada i tyle.

Co do tego jelcza to raczej krótko jeździł, a ja zacząłem autobusy kojarzyć dopiero ok. 1996 roku, a wtedy już na pewno nie jeździł (na 190 jeździły wtedy na stałe 068 na 190/1 i 2126 na 190/2).


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 13:32 

Dołączył(a): Wt 9.06.2009, 13:16
Posty: 553
Lokalizacja:
Katowice
memphis napisał(a):
[
Jak widać wieżowiec z blokiem też Ci się myli :P A różnica jest taka, że należy używać poprawnych pojęć, to nic nie kosztuje. Wóz, nie brygada i tyle.
Co do tego jelcza to raczej krótko jeździł, a ja zacząłem autobusy kojarzyć dopiero ok. 1996 roku, a wtedy już na pewno nie jeździł (na 190 jeździły wtedy na stałe 068 na 190/1 i 2126 na 190/2).


OK niech będzie wóz - Ty tu rządzisz, ale czy jak bym napiasał na jednym wozie Jelcz 080 i a na drugim wozie Ik280, to czytający to formu dobrze by zrozumieli?
Co do 190 to potym #1515 i Jelczu080 pojawiły się jakieś 2 prywatne IK260 z rocznika 1983 w malowaniu a'la Ampex. Jednego z nich pewnego razu widziałem na Agnieszki jak mu się urwało przednie lewe koło (ok 1992-93). Po nich pojawił się PKM K-cez tymi wozami co piszesz. Pozdro


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 14:29 

Dołączył(a): Pn 25.01.2010, 15:00
Posty: 44
Lokalizacja:
Ruda Śl.-Kochłowice
Wracając do tematu tzw. "klamkowców" , pamiętam z czasów WPK linia 39 , zaraz po zmianie przebiegu trasy na obecny , też była obsługiwana takimi autobusami. Nie pamiętam dokładnie z jakiej firmy (coś mi się zdaje , że HPR - Hutnicze Przedsiębiorstwo Remontowe). Kursowały Autosany H09 i Jelcz 043 (w pomarańczowo-zielonym malowaniu). Trwało to dosyć długo - chyba dopiero w roku 1992(1993) linię 39 zaczął obsługiwać PKM Bytom. I obsługiwał ją do swojego końca .


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 637 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności