Teraz jest Cz 28.03.2024, 14:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 637 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 32  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 15:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
H9 z Transgóru jeździły również w początku lat 90tych na 165. Przypomina się też z podobnego okresu Zemun przegubowy na 632 albo 22, a także psiukacz na 22.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 15:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
andrzejh69 napisał(a):
Jeśli chodzi o klamki i podwykonawców WPK Katowice ZTCP:
- linia A rok około 1988 - podzlecenie PKS-owi Katowice: Jelcze-Ogórki z klamką, Sanosy S315 czy S415 (dwoje wąskich automaycznych drzwi)


Zdecydowanie - jeździłem tym dość często. Poza tym był też Sanos klamkowiec oraz H10-11 w najpopularniejszej wersji. Nie widziałem natomiast nigdy turystycznej peery.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 16:46 

Dołączył(a): Cz 18.10.2007, 19:41
Posty: 132
Lokalizacja:
Zabrze
memphis napisał(a):
Platan napisał(a):
Jak to przebiegu nie zaznaczono? Zabrze Gethego - Miechowice Plejada - Bytom Dworzec. W latach 1997 - 2004r.

Mam bardzo poważne wątpliwości co do istnienia tej linnii. A już napewno nie wchodzi w grę ,,Miechowice Plejada".(...)


Ale kombinujecie ;)

Linia została uruchomiona 15 listopada 2000 r. Na początku obsługiwał ją PKM Gliwice (z wolnej ręki, za 2,25 zł netto), a od 1 kwietnia 2001 r. wziął ją Meteor Jaworzno (po przetargu, za 2,16 zł netto). Zlikwidowana została od 1 października 2001 r. z powodu wycofania się Carrefoura z płacenia (za linię płacił Carrefour, nie Plejada).

A tu jest rozkład i trasa:
http://kmtm.tram-silesia.pl/starerozkla ... 81/881.htm



I to się nazywa: Profesjonalne podejście do sprawy. Zwracam tutaj honor. Widać linia 881 istniała. Tylko bardzo krótko. A jej ,,rewelacyjny" rozkład jazdy, tak właśnie przyczynił się że prawie mało kto ją pamięta.
Trasa świadczy o typowo handlowym charakterze, Chociaż alternatywa do 14-stki dosyć ciekawa. W zamiarze miała zwozić do Plejady ludzi z kilku dzielnic tych dwóch miast. Może by się to nawet udało, gdyby nie jej koszmarny rozkład jazdy. Szansa na utrzymanie może by i była gdyby zachowano cykliczność: Co 1 godz. No i sprawdzono oczywiście o której godz otwierają Plejadę.

_________________
Z prądem taniej, szybciej i czyściej. Obojętnie czy na 25kV, 15kV, 3kV a czasami jeszcze mniej.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 19:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
Platan napisał(a):
W zamiarze miała zwozić do Plejady ludzi z kilku dzielnic tych dwóch miast. Może by się to nawet udało, gdyby nie jej koszmarny rozkład jazdy. Szansa na utrzymanie może by i była gdyby zachowano cykliczność: Co 1 godz. No i sprawdzono oczywiście o której godz otwierają Plejadę.


Ale zaraz zaraz- przecież liczba kursów zależała od kasy płaconej przez market. Potem market wyłożył cash na linię mikrobusową do Karbia i Placu Szpitalnego, a w końcu wpadli na pomysł, że może lepsza byłaby gruba rewolucja- i tak powstało 750 wraz z eSami.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 22:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
kasjan napisał(a):
Wracając do tematu tzw. "klamkowców"

Zastanawiam się, czy by nie otworzyć nowego wątku związanego z klamkowcami, temat wydaje się być ciekawy.

Mnie przypomina się taki szaro-niebieski klamkowy Jelcz (L11 albo L120), który jeżdził na starym 707 tuż przed jej zamianą na P-3. Należał bodajże do Bumaru Łabędy. Wcześniej linię obsługiwały nawet przegubowce z Gliwic - wiele dałbym za to, żeby znów coś takiego ujrzeć w Dzierżnie ;-)

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 22:50 

Dołączył(a): Cz 18.10.2007, 19:41
Posty: 132
Lokalizacja:
Zabrze
Daro85 napisał(a):
Platan napisał(a):
W zamiarze miała zwozić do Plejady ludzi z kilku dzielnic tych dwóch miast. Może by się to nawet udało, gdyby nie jej koszmarny rozkład jazdy. Szansa na utrzymanie może by i była gdyby zachowano cykliczność: Co 1 godz. No i sprawdzono oczywiście o której godz otwierają Plejadę.


Ale zaraz zaraz- przecież liczba kursów zależała od kasy płaconej przez market. Potem market wyłożył cash na linię mikrobusową do Karbia i Placu Szpitalnego, a w końcu wpadli na pomysł, że może lepsza byłaby gruba rewolucja- i tak powstało 750 wraz z eSami.


To że market płacił za całość to źle. Dobrze by było, gdyby tylko płacił częściowo. A KZK-GOP widziałby tę linię, nie tylko jako handlową.
Właściwie to market wolał mieć kilka krótkich, szybkich połączeń z różnych kierunków. Es-ka, widać tez nie spełniła tych oczekiwań. Natomiast stabilnie przez wiele lat kursowało 752 które objęło również Biskupice. Tylko durnota KZK-GOP, który nakreślił wręcz idiotyczny objazd w drodze powrotnej do Zabrza przez Miechowice z obsługą wszystkich przystanków przyczyniła się do ,,śmierci" 752. Stało się to w czasie remontu zjazdu z DK-88 na ul Szybową, który ciągnął się ponad pół roku. To też spowodowało utratę cykliczności. Długi powrót do Biskupic i Zabrza, A w konsekwencji odpływ pasażerów-klientów Plejady. Być może jeszcze na to wszystko, mógł spaść koniec umowy z przewoźnikiem.

_________________
Z prądem taniej, szybciej i czyściej. Obojętnie czy na 25kV, 15kV, 3kV a czasami jeszcze mniej.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 2.02.2010, 23:27 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Platan napisał(a):
To że market płacił za całość to źle. Dobrze by było, gdyby tylko płacił częściowo. A KZK-GOP widziałby tę linię, nie tylko jako handlową.


Przecież płacił częściowo, jakby płacił w całości to byłaby bezpłatna. I pewnie dlatego są tam kursy o 5 rano.

Cytuj:
Tylko durnota KZK-GOP, który nakreślił wręcz idiotyczny objazd w drodze powrotnej do Zabrza przez Miechowice z obsługą wszystkich przystanków przyczyniła się do ,,śmierci" 752. Stało się to w czasie remontu zjazdu z DK-88 na ul Szybową, który ciągnął się ponad pół roku.


To którędy miał ten autobus jeździć?

Cytuj:
Być może jeszcze na to wszystko, mógł spaść koniec umowy z przewoźnikiem.


Że co?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 3.02.2010, 15:05 

Dołączył(a): Cz 18.10.2007, 19:41
Posty: 132
Lokalizacja:
Zabrze
Cytuj:
Tylko durnota KZK-GOP, który nakreślił wręcz idiotyczny objazd w drodze powrotnej do Zabrza przez Miechowice z obsługą wszystkich przystanków przyczyniła się do ,,śmierci" 752. Stało się to w czasie remontu zjazdu z DK-88 na ul Szybową, który ciągnął się ponad pół roku.


Cytuj:
To którędy miał ten autobus jeździć?


Bardzo proste: Kierunek Karb skrzyżowanie, w prawo na Bobrek a potem wzdłuż T5 bez zatrzymywania. Zapewniam Cię że na planowym przystanku Biskupice Zamkowa (zamiast Drzymały), byłby góra 5 - 7 min później co nie musiało by mieć wpływu na zburzenie cykliczności co 1 godz. W ten sposób było by znacznie szybciej. W tamtym czasie droga z Miechowic przez las była bardzo dziurawa, a zimą nie odśnieżona. Kilka razy tak pojechałem. Jazda ,,spacerkiem po kocich łbach" do Biskupic trwała 30 min. A jak by tego jeszcze było mało, to na tych kursach pojawili się badacze napełnień z KZK-GOP i spisali te pustki.

_________________
Z prądem taniej, szybciej i czyściej. Obojętnie czy na 25kV, 15kV, 3kV a czasami jeszcze mniej.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 13.08.2010, 10:35 

Dołączył(a): Pt 13.08.2010, 10:32
Posty: 269
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Witam.

Mam pytanko. Podobno kiedyś kursowała linia autobusowa która miała kursy do nieistniejącej już KWK Rozalia w Dąbrówce Wielkiej. Jakbyście mogli mnie naprowadzić czy ta linia istniała, jeśli tak to podać jaki to był wariant owej linii tzn. jaką trasą jechała...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 13.08.2010, 10:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
pycio1400 napisał(a):
Witam.

Mam pytanko. Podobno kiedyś kursowała linia autobusowa która miała kursy do nieistniejącej już KWK Rozalia w Dąbrówce Wielkiej. Jakbyście mogli mnie naprowadzić czy ta linia istniała, jeśli tak to podać jaki to był wariant owej linii tzn. jaką trasą jechała...

Nawet dwie - 46 i 170. 46 jechało od os Tuwima przez Bytków i Michałkowice, rozkłady były wywieszone na słupkach. 170 natomiast jechało od os. Tuwima przez centrum Siemianowic i Bańgów, coś tam (chyba 1 czy 2 pary kursów) było wydłużone od jednej strony do Katowic i od drugiej zdaje się do Sączowa - nie pamiętam, czy miało rozkłady, czy było traktowane stricte jako przewóz pracowników. Obie linie znikły w okolicach 1989, po 170 jeszcze przez pewien czas pozostał ten wydłużony ogryzek podobny do dzisiejszego. Potem 170 zostało zastąpione przez 119bis (119 zastąpiło pojedynczy kurs 103 docierający do Katowic), a zamiast WPK-owego 46 jeździł hadziewiątkami jakiś przywaciarz, który też oznaczał linię jako 46. Mieliśmy więc dwie linie o tym samym numerze, bo po skróceniu 92 już zaczęło kursować do Ligoty obecne 46 (11 par kursów na dobę).

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Ostatnio edytowano Pt 13.08.2010, 11:01 przez Egon, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 13.08.2010, 11:01 

Dołączył(a): Pt 13.08.2010, 10:32
Posty: 269
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Dzięki o to mi właśnie chodziło ;)

Słyszałem od kierowców z PKM Świerklaniec, że linia 185 jeździła kiedyś koło bazyliki w Piekarach Śląskich i objeżdżała tzw. Fiński... A znów linia 164 jeździła koło KWK Julian. Jest to prawda również?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 13.08.2010, 11:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
pycio1400 napisał(a):
Dzięki o to mi właśnie chodziło ;)

Słyszałem od kierowców z PKM Świerklaniec, że linia 185 jeździła kiedyś koło bazyliki w Piekarach Śląskich i objeżdżała tzw. Fiński... A znów linia 164 jeździła koło KWK Julian. Jest to prawda również?

185 - tak, 164 - nie pamiętam.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 13.08.2010, 11:08 

Dołączył(a): Pn 13.02.2006, 10:34
Posty: 2085
Lokalizacja:
50°23 N 18°57 E
Egon napisał(a):
pycio1400 napisał(a):
Dzięki o to mi właśnie chodziło ;)

Słyszałem od kierowców z PKM Świerklaniec, że linia 185 jeździła kiedyś koło bazyliki w Piekarach Śląskich i objeżdżała tzw. Fiński... A znów linia 164 jeździła koło KWK Julian. Jest to prawda również?

185 - tak, 164 - nie pamiętam.


Prawda, prawda. Zaraz po przekształceniu 185/I i 185/II w 164 i 185, 164 jeździło przez Ziętka, a 185 obok Bazyliki i przez os. Wyzwolenia.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 13.08.2010, 14:31 

Dołączył(a): Cz 17.08.2006, 19:13
Posty: 1120
Istniała także swego czasu, w Katowicach linia 951. Linia kursowała na trasie Osiedle Tysiąclecia- Muchowiec 73 Pułku Piechoty. Koncowy przystanek znajdował się jak dobrze pamiętam, koło tartaku . Linie obsługiwał Polak , jezdziło to w szczycie tylko.

Na początku lat 90tych linię 138, obsługiwał PKS Katowice. Jezdziły wtedy na linii dwa sanosy, osoby z wózkami niemiały szans wsiąśc do tego. Często kursy były sporo opóznione, z powodu korków na Kochłowickiej i przejazdu kolejowego w Piotrowicach.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 13.08.2010, 14:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
T11 napisał(a):
Na początku lat 90tych linię 138, obsługiwał PKS Katowice. Jezdziły wtedy na linii dwa sanosy, osoby z wózkami niemiały szans wsiąśc do tego.

A i turystyczny Neoplan się trafiał ;-) Dojeżdżałem wtedy tym cudem do pracy. Jednak nie jestem pewien, czy on był z PKS Katowice, czy od jakiegoś prywaciarza.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 13.08.2010, 14:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Egon napisał(a):
T11 napisał(a):
Na początku lat 90tych linię 138, obsługiwał PKS Katowice. Jezdziły wtedy na linii dwa sanosy, osoby z wózkami niemiały szans wsiąśc do tego.

A i turystyczny Neoplan się trafiał ;-) Dojeżdżałem wtedy tym cudem do pracy. Jednak nie jestem pewien, czy on był z PKS Katowice, czy od jakiegoś prywaciarza.

Hmm, mnie to się takowy przypomina na 22 we wczesnych latach 90tych.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 13.08.2010, 14:54 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
T11 napisał(a):
Istniała także swego czasu, w Katowicach linia 951. Linia kursowała na trasie Osiedle Tysiąclecia- Muchowiec 73 Pułku Piechoty. Koncowy przystanek znajdował się jak dobrze pamiętam, koło tartaku . Linie obsługiwał Polak , jezdziło to w szczycie tylko.


To były de facto kursy wariantowe na linii 51. Istniało to w 1999 roku.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 13.08.2010, 15:02 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 6.06.2008, 18:55
Posty: 2318
Lokalizacja:
Katowice
T11 napisał(a):
Istniała także swego czasu, w Katowicach linia 951. Linia kursowała na trasie Osiedle Tysiąclecia- Muchowiec 73 Pułku Piechoty. Koncowy przystanek znajdował się jak dobrze pamiętam, koło tartaku . Linie obsługiwał Polak , jezdziło to w szczycie tylko.

Pętla była przy kolejowych zabudowaniach, tych obok obecnego przystanku 292 na 3 garbach :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 13.08.2010, 16:45 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
viator napisał(a):
Prawda, prawda. Zaraz po przekształceniu 185/I i 185/II w 164 i 185, 164 jeździło przez Ziętka, a 185 obok Bazyliki i przez os. Wyzwolenia.

Chyba prosciej napisac, ze zamienili im odcinek od Szarleja na Osiedle :P.
Egon napisał(a):
185 - tak, 164 - nie pamiętam.

Jak pamietasz o 185, a 164 nie to zapewne pamietasz pierwotne 185, ktore konczylo kolkiem wokol mojego osiedla ? To ten 185 nie jezdzil jeszcze na finskie ;).


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 13.08.2010, 20:46 

Dołączył(a): Wt 8.01.2008, 10:53
Posty: 479
Lokalizacja:
Katowice
T11 napisał(a):
Istniała także swego czasu, w Katowicach linia 951. Linia kursowała na trasie Osiedle Tysiąclecia- Muchowiec 73 Pułku Piechoty. Koncowy przystanek znajdował się jak dobrze pamiętam, koło tartaku . Linie obsługiwał Polak , jezdziło to w szczycie tylko.

2 pary kursów na dobę raptem. Wykonywane codziennie. Jeden rano, drugi popołudniu.
T11 napisał(a):
Na początku lat 90tych linię 138, obsługiwał PKS Katowice. Jezdziły wtedy na linii dwa sanosy, osoby z wózkami niemiały szans wsiąśc do tego. Często kursy były sporo opóznione, z powodu korków na Kochłowickiej i przejazdu kolejowego w Piotrowicach.

Prywaciarz. Jak podaje moje źródło rzekomo z Zarzecza. Jeździł tam też kremowo-czerwony Ik260.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 637 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 32  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności