Teraz jest Śr 17.04.2024, 9:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 637 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Śr 5.11.2014, 12:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 2.09.2008, 18:45
Posty: 365
Lokalizacja:
Zbrosławice
Strzyż napisał(a):
Kiedy mniej więcej zwinęli linię 134?


Jeżeli mówimy o linii Tarnowskie Góry - Wieszowa, to zwinęli ją tylko ze strony KZK, tak jak inne wewnętrzne linie MZKP :P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Śr 5.11.2014, 12:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
Ajć, racja, mea culpa. :P

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Nd 30.09.2018, 10:04 

Dołączył(a): Nd 8.02.2015, 12:24
Posty: 229
Cześć wszystkim, przeglądając ten spis zaciekawiło mnie kilka rzeczy:

Cytuj:
234 Makoszowy - Zabrze Pyki
Którędy to jeździło? Ma to jakiś związek z obecnym 234, nie wiem powstało ze skrócenia tej relacji czy coś?

Cytuj:
150 Mikulczyce - Zabrze - Makoszowy - Kopalnia
To był dubel T3, czy jeździł innymi zakamarkami?

Cytuj:
219 Zabrze - Biskupice
Były tramwaje, było 111, 15 - do czego jeszcze to 219?

Cytuj:
601 Katowice - Nowy Bytom - Bielszowice - Pawłów - Kończyce - Zabrze
Brzmi jak pomieszanie obecnej 7 i 23 od Rudy Śląskiej do Zabrza? Między Katowicami a Nowym Bytomiem jak to jechało?

Cytuj:
649 Zabrze - Ruda Śl. - Nowy Bytom - Świętochłowice - Chorzów Batory - Katowice - Dąbrówka Mała - Huta Katowice
Co to za potworek, chyba musiało długo jechać? Wie ktoś którędy to przez Zabrze jechało?

Cytuj:
111 Górniki - Osiedle Helenka - Kop. Pstrowski - Biskupice - Zabrze
Kiedy to skrócili do Helenki? Jak się domyślam, kończyło gdzieś w centrum Zabrza (na Belajonisa?) W takim razie skąd obecne połączenie, powstało z połączenia jakichś dwóch linii (coś jak 280 z 15 i 240), czy po prostu przedłużyli?

W spisie pojawia się jeszcze 669 mające jechać z Gliwic przez Zabrze i Świętochłowice do Mikołowa, ale przeszukując posty żeby niedublować zapytań ktoś twierdził, że to błąd. Zatem czy było kiedyś jakieś połączenie Zabrza z Mikołowem?



Przeglądając ten wykaz urodziło się jeszcze kilka pytań:
Cytuj:
207 (> KNURÓW Szpitalna - Wilsona - 1 Maja - Dworcowa - GIERAŁTOWICE Roboty - Korfantego - Gierałtowicka - PRZYSZOWICE Gierałtowicka - Gliwicka - PANIÓWKI - ZABRZE Paderewskiego - Beskidzka - Makoszowska - 3 Maja - Matejki - de Gaulle'a - Goethego) (jednokierunkowa)
Co to w ogóle było? Jechało w jednym kierunku, jeden kurs na dzień, o co chodzi?

Cytuj:
198 ZABRZE Goethego - 3 Maja - Paderewskiego - RUDA ŚLĄSKA Kokota - (> Halembska - 1 Maja / Polskiego Czerwonego Krzyża - [Bielszowice Pętla] - Polskiego Czerwonego Krzyża - Kokota - Halembska - Grodzka - 1 Maja - Olszynowa <) - Solidarności - Halemba Pętla
Cytuj:
698 ZABRZE Goethego - 3 Maja - Paderewskiego - RUDA ŚLĄSKA Kokota - (> Halembska - 1 Maja / Polskiego Czerwonego Krzyża - [Bielszowice Pętla] - Polskiego Czerwonego Krzyża - Kokota - Halembska - Grodzka - 1 Maja - Olszynowa <) - Solidarności - Halemba Pętla
Jeździło to dokładnie tą samą trasą, skąd rozgraniczenie na dwie różne linie? Te kilka kursów 698 było realizowane przez PKM Gliwice, 198 przez H. Polaka, to z tego powodu było rozróżnienie linii? Jeśli tak, to skąd nagle PKM Gliwice brał się na Halembie i robił jakieś kursy?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Nd 30.09.2018, 11:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4403
Lokalizacja:
Ligota
chrup napisał(a):
Cześć wszystkim, przeglądając ten spis zaciekawiło mnie kilka rzeczy:

[ciach]


Na kilka pytań postaram się odpowiedzieć:
234 - skrócono relację. Zamiast niej wydłużono 111 (choć nie jestem pewien, czy przez jakiś czas obie linie nie jeździły jednocześnie do Makoszów).
150, 219, 601, 649, 669 - przewozy pracowników, czyli linie umowne. Tą ostatnią często jeździłem, więc potwierdzam fakt istnienia - tyle, że nie jeździła przez Zabrze i Świętochłowice, a tak jak 41.
111 - do Górnik jeździło kilka kursów wariantowych. Daty ich likwidacji nie pamiętam. W Zabrzu linia kończyła na Placu Krakowskim. Przez kop. Pstrowski linia kursowała odwrotnie niż obecnie, bo w kierunku centrum Zabrza tak jak teraz 111 jeździła linia 147.
Edit: to 147 jeździła odwrotnie niż dzisiejsza 111, czyli od Os. Młodego Górnika przez Kopalnianą i Gogolińską do Mikulczyc i kończyła jak 111 na Placu Krakowskim, a 111 od Rokitnicy jechała ul. Szyb Zachodni i Wojciecha Drzymały (ciekawe kim on był, bo ten znany z historii miał na imię Michał) do Biskupic i dalej do Zabrza.
207 - jeden kurs w jednym kierunku, rano coś tak około 6 z minutami. Nie wiem, po co komu to było.
698 - tak były oznaczone kursy wyjazdowe na i zjazdowe z 120. Obsługiwało PKM Gliwice.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Nd 30.09.2018, 16:24 

Dołączył(a): Nd 8.02.2015, 12:24
Posty: 229
Cytuj:
234 - skrócono relację. Zamiast niej wydłużono 111 (choć nie jestem pewien, czy przez jakiś czas obie linie nie jeździły jednocześnie do Makoszów).
To jako, że zamiennie wydłużono 111, to 234 jeździło z Zaborza do Makoszów przez Belajonisa? Trochę okrężna droga, niż przez Pawłów do Kończyc i Beskidzką. Od razu nabrała charakteru okrężnego po skróceniu, czy to ewoluowało z czasem?

Cytuj:
150, 219, 601, 649, 669 - przewozy pracowników, czyli linie umowne. Tą ostatnią często jeździłem, więc potwierdzam fakt istnienia - tyle, że nie jeździła przez Zabrze i Świętochłowice, a tak jak 41.
Co to linie umowne, że zakłady pracy zlecały przewozy na konkretnej linii? Każdy mógł tym jechać, czy tylko posiadacze specjalnego biletu (czy legitymacji, uprawniającej do przejazdu)?

Cytuj:
111 - do Górnik jeździło kilka kursów wariantowych. Daty ich likwidacji nie pamiętam. W Zabrzu linia kończyła na Placu Krakowskim. Przez kop. Pstrowski linia kursowała odwrotnie niż obecnie, bo w kierunku centrum Zabrza tak jak teraz 111 jeździła linia 147.
Trochę z innej beczki, ale teraz mi się przypomniało, że nad tym się też zastanawiałem - 240 też swego czasu kończyło na Placu Krakowskim, teraz dowiaduję się o 111, 147. Jak 240 jechał do Gliwic to stawał na Goethego, więc zahaczał o dworzec, jak 111 jechał od Helenki i Biskupic to dworzec autobusowy był trochę nie po drodze. Z czego wynikało, że nie dojeżdżał na belkę, chyba że jakoś okrążał to tak, że jednak stawał. Jak autobusy kończyły na Placu Krakowskim to gdzie miały postój w oczekiwaniu na kolejny kurs, jak nawracały? Jak zlikwidowali 240 to miałem kilka lat i w ogóle nie kojarzę jak to tam wyglądało.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Nd 30.09.2018, 18:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4403
Lokalizacja:
Ligota
chrup napisał(a):
To jako, że zamiennie wydłużono 111, to 234 jeździło z Zaborza do Makoszów przez Belajonisa? Trochę okrężna droga, niż przez Pawłów do Kończyc i Beskidzką. Od razu nabrała charakteru okrężnego po skróceniu, czy to ewoluowało z czasem?

Tak było jak piszesz. A czy 234 od razu była okrężną nie pamiętam, ale chyba nie.

chrup napisał(a):
Co to linie umowne, że zakłady pracy zlecały przewozy na konkretnej linii? Każdy mógł tym jechać, czy tylko posiadacze specjalnego biletu (czy legitymacji, uprawniającej do przejazdu)?

Tak jak napisałeś w pierwszym zdaniu. Prawo przejazdu miały osoby posiadające zakładową legitymację czy bilet (zależnie od firmy), ale kierowcy często zabierali "zwykłych" pasażerów za parę złotych "do czapki". Na takiej zasadzie jeździłem owym 669 i jak kiedyś w Mikołowie weszły kobuchy, to musiałem zapłacić karę. Wyjaśnili mi, że gdybym skasował bilet jak w linii ogólnodostępnej, to bym nie zapłacił. Trochę dziwne były takie linie - niby niedostępne dla ogółu, ale jak już udało Ci się wsiąść, mogłeś jechać na zwykły bilet.

chrup napisał(a):
Trochę z innej beczki, ale teraz mi się przypomniało, że nad tym się też zastanawiałem - 240 też swego czasu kończyło na Placu Krakowskim, teraz dowiaduję się o 111, 147. Jak 240 jechał do Gliwic to stawał na Goethego, więc zahaczał o dworzec, jak 111 jechał od Helenki i Biskupic to dworzec autobusowy był trochę nie po drodze. Z czego wynikało, że nie dojeżdżał na belkę, chyba że jakoś okrążał to tak, że jednak stawał. Jak autobusy kończyły na Placu Krakowskim to gdzie miały postój w oczekiwaniu na kolejny kurs, jak nawracały? Jak zlikwidowali 240 to miałem kilka lat i w ogóle nie kojarzę jak to tam wyglądało.

Zawracały na Placu Krakowskim. Nie kursowały przez belkę. Na Belojannisa widziałem kiedyś autobus z oznaczeniem 147bis, ale to chyba też był jakiś przewóz pracowników - nigdy nie widziałem rozkładu jazdy takiej linii na tabliczkach przystankowych.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Nd 30.09.2018, 19:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Egon napisał(a):
Tak jak napisałeś w pierwszym zdaniu. Prawo przejazdu miały osoby posiadające zakładową legitymację czy bilet (zależnie od firmy), ale kierowcy często zabierali "zwykłych" pasażerów za parę złotych "do czapki".

Przede wszystkim zakłady pracy za to płaciły. A zbieranie do czapki to niektórym zostało potem na całe lata. Zaś rozkłady owych linii tłukła pani zajmująca się obecnie rozkładami na wschód od rzeki:P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Nd 30.09.2018, 19:56 

Dołączył(a): So 5.10.2013, 13:20
Posty: 294
Czy ktoś jest w posiadaniu rozkładu dawnej linii "0" (czy to było "O") z PKM/MZK Tychy? Interesuje mnie przebieg trasy, ew. warianty i przykładowe godziny odjazdów z jakiegoś przystanku.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Nd 30.09.2018, 20:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4403
Lokalizacja:
Ligota
psznr napisał(a):
Czy ktoś jest w posiadaniu rozkładu dawnej linii "0" (czy to było "O") z PKM/MZK Tychy? Interesuje mnie przebieg trasy, ew. warianty i przykładowe godziny odjazdów z jakiegoś przystanku.

Funkcjonowało to pod obydwoma oznaczeniami. Jechało najprostszą drogą z przystanku Tychy dw. PKP do Oświęcim Plac Kościuszki przez Hotelowiec, Tęczę, oba Bierunie i Babice. Bez wariantów, OIDP 11 par kursów na dobę. Rozkłady gdzieś w swoich zapiskach ma jacekso, gdzieś tu na forum widziałem link do tej fotki z jego notatnika.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Nd 30.09.2018, 21:10 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4387
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
psznr napisał(a):
Czy ktoś jest w posiadaniu rozkładu dawnej linii "0" (czy to było "O") z PKM/MZK Tychy? Interesuje mnie przebieg trasy, ew. warianty i przykładowe godziny odjazdów z jakiegoś przystanku.

Trasa najkrótsza mozliwa, czyli tak jak Egon napisał, a rozkłady znalazłem z dworca Bieruń Dw. PKP + Tychy UM:
https://zapodaj.net/1b798e597b073.jpg.html
https://zapodaj.net/925bcd5fa27b5.jpg.html
Starsza wersja to 8/9 kursów przez cały tydzień, a później 16 w dni robocze i 7 w dni wolne. Niestety nowszego rozkładu w kierunku Oświęcimia nie dopisałem. Ale chyba żadnych wariantów nie było.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Nd 30.09.2018, 21:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Z którego to roku?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Nd 30.09.2018, 22:11 

Dołączył(a): So 5.10.2013, 13:20
Posty: 294
egon i jacekso: Bardzo Wam dziękuję :)

Chciałem porównać obecny rozkład 686 do wcześniejszego połączenia KM Tych z Oświęcimiem. Wygląda na to, że po wydłużeniu kolejnych kursów teraz od paździenika to oferta jest porównywalna do tej z przeszłości.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Pn 1.10.2018, 3:50 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4387
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
adam86 napisał(a):
Z którego to roku?

Bodajże 1991.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Pn 1.10.2018, 16:13 

Dołączył(a): Śr 10.11.2004, 11:50
Posty: 37
Lokalizacja:
Zabrze
Egon napisał(a):
chrup napisał(a):
To jako, że zamiennie wydłużono 111, to 234 jeździło z Zaborza do Makoszów przez Belajonisa? Trochę okrężna droga, niż przez Pawłów do Kończyc i Beskidzką. Od razu nabrała charakteru okrężnego po skróceniu, czy to ewoluowało z czasem?

Tak było jak piszesz. A czy 234 od razu była okrężną nie pamiętam, ale chyba nie.
Linia 234 na poczatku zwego istnienia była lina pracownicza i jezdziła z Pyki do Kop Makoszowy Ul Wolnosci skrecała w Rymera dalej 3-go Maja przez Konczyce do Makoszów .

_________________
4 do Chebzia


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Cz 1.11.2018, 12:03 

Dołączył(a): Nd 8.02.2015, 12:24
Posty: 229
Dzięki wszystkim za odpowiedzi, trochę rozjaśniły. Mam jeszcze jedno, myślę trudniejsze pytanie - wie ktoś, gdzie linia tramwajowa 3 miała przystanki, gdy kursowała ulicą 3-go Maja na (prawie) całej jej długości, tj. przed zawaleniem się wiaduktu w 1959 roku? Tam również był jeden tor? Dlaczego skierowano trójkę przez Brysza i Lutra, a nie przywrócono dawnego przebiegu? Brak pieniędzy na solidniejszy wiadukt, który wytrzymałby kursowanie tramwajów, czy jakiś inne powody?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Cz 1.11.2018, 13:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2928
Tory były zbudowane szybciej, niż wiadukt i wydaje mi się, że po prostu zachowano stan.

Przedtem były dwa tory, chyba aż do wysokości sw. Floriana. Zostały jeszcze w asfalcie na łuku w ciągu ulicy Wyzwolenia.

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Cz 1.11.2018, 20:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
motley napisał(a):
Tory były zbudowane szybciej, niż wiadukt i wydaje mi się, że po prostu zachowano stan.

Przedtem były dwa tory, chyba aż do wysokości sw. Floriana. Zostały jeszcze w asfalcie na łuku w ciągu ulicy Wyzwolenia.

W bruku nie asfalcie. I to całkiem duży kawałek ich jest.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Wt 29.12.2020, 12:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4403
Lokalizacja:
Ligota
Chciałem rozwikłać sprawę linii z oznaczeniami "bis" - jak zostały przenumerowane. Poniżej odtwarzam z mojej (już coraz słabszej) pamięci listę "bisek" - proszę o ewentualne jej poprawienie lub uzupełnienie. Wymieniam tylko linie handlowe, które pamiętam (wyjątek to 197 bis, która była niby linią umowną, ale "zachowywała się" jak handlowa).

4 bis - likwidacja
6 bis - likwidacja
8 bis - włączenie kursów do linii 8 (w skróconej relacji), likwidacja oznaczenia 8 bis
12 bis -> 912
13 bis - połączenie z 13
21 bis - połączenie z 21 i likwidacja oznaczenia 21 bis
22 bis -> 122
26 bis - likwidacja
31 bis -> 79
32 bis - likwidacja
33 bis -> 933
35 bis -> 935
36 bis -> 689
37 bis - włączenie kursów do linii 37 i likwidacja oznaczenia 37 bis
41 bis -> 669
44 bis -> 76
54 bis -> 149
55 bis - likwidacja
57 bis - likwidacja
58 bis - włączenie kursów do linii 58 (w skróconej relacji), likwidacja oznaczenia 58 bis
60 bis - likwidacja
65 bis -> 267
74 bis - likwidacja (dzisiejsze 974 nie ma nic wspólnego z dawnym 74 bis)
75 bis -> 268
80 bis - likwidacja
114 bis - likwidacja
126 bis -> 209
130 bis -> 130 (dawniejsze 130 zastąpiło 120)
154 bis - połączenie z 154
156 bis - likwidacja
161 bis -> 273
186 bis - likwidacja
193 bis - likwidacja i uruchomienie w W kursów 193
197 bis - likwidacja (to była linia umowna, ale autobusy zbierały pasażerów z przystanków przy trasie)
221 bis -> 220
674 bis -> 672
D bis -> 815

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Wt 29.12.2020, 18:56 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4387
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
11bis -> 911
76bis -> likwidacja (Katowice Dw. - Ćmok Fabryka Domów)
87bis -> 614 (po wydłużeniu do Miedar)
192bis -> likwidacja (TG Dw. - Os. Wieczorka Dw.)
201bis -> likwidacja (Bytom Dw. - Świętochłowice Os. Słoneczne)
300bis -> ? (Katowice - Jaworzno)
304bis -> likwidacja (Jaworzno Krakowska - Pieczyska Szkoła)
305bis -> likwidacja (Jaworzno Osiedle Stałe - Centrum - Długoszyn - Szczakowa PKP)
415bis -> likwidacja (Wodzisław Dw. - Marklowice - Niewiadom Szyb Ignacy, kursy bezpośrednio przez Łużycką)
531bis -> likwidacja (Żory Pawlikowskiego - Kleszczów Stadion)
532bis -> likwidacja (Żory PKP - Osiny Pętla)
547bis -> 8 (Czechowice-Dziedzice)
577bis -> ? (Jastrzębie-Zdrój - Pawłowice)
580bis -> likwidacja (KWK Chwałowice - Orzepowice Elektrownia)
582bis -> likwidacja (KWK Chwałowice - Orzepowice Elektrownia)
629bis -> likwidacja (?) (Ornontowice - Rybnik)
637bis -> 140
638bis -> likwidacja (DG Mydlice - Glinianki)
675bis -> likwidacja (Mysłowice UM - Brzezinka Zaj. PKM)
714bis -> likwidacja (Kromołów - Łośnice - Dworzec), w zamian 15 do Morska i 18 do Żerkowic


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Dawne linie w GOPie - "bisy" i inne
Napisane: Wt 29.12.2020, 19:26 

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 1453
16 bis > 16/likwidacja
16 bis > likwidacja (sezonowa, os. Mydlice - Park Zielona)
18 bis > 18
19 bis > 19? (Tarnowskie Góry - Bytom, wykazana 1960)
24 bis > 99
24 bis > likwidacja ("zatramwaj", Wojkowice - Będzin)
28 bis > 28/likwidacja
34 bis > 116 (Sosnowiec - Zagórze)
34 bis > 221
34 bis > likwidacja (tymczasowa)
40 bis > 62
84 bis > likwidacja (tymczasowa)
84 bis > likwidacja (tymczasowa)
99 bis > likwidacja (tymczasowa)
99 bis > likwidacja (tymczasowa)
104 bis > 104 (przyjmując, że istniała)
119 bis > 170
159 bis > 805
175 bis > 175
622 bis > 622/682?
806 bis > nie wiem

Jeżeli coś więcej przypadkowo wykopię, to dorzucę.

Poprawki:

33 bis > 298
55 bis > 55

Ciekawostka:

197 bis - miał na stałe kierowca, później zatrudniony w PKM S. Wspominał, że jeździł, co musiał, a czego nie musiał - nie jeździł, bo mu się nie chciało.

Pytanie:

Jaka trasa 114 bis?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 637 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności