Teraz jest Pt 19.04.2024, 19:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 62  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 4.05.2005, 21:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4406
Lokalizacja:
Ligota
YoMaHa napisał(a):
Egon, po prostu miód dla moich oczu czytać ten tekst! Masz może jakiekolwiek inne info o tej linii, plizzzzzz, zapodawaj! Także o taborze...

Niestety, nigdy nie widziałem autobusów obsługujących lotniskowca, pamiętam tylko słupek przystankowy z rozkładem. O jej powołaniu do życia dowiedziałem się z jakiejś gazety - już nie wiem czy pod koniec lat 70-tych, czy na początku 80-tych - musiała więc istnieć nieco dłużej, niż to poprzednio napisałem. Na rozkładzie figurowały chyba 4 kursy. Nie znam również pełnego przebiegu jej trasy.
Przepraszam, że nie mogę zaspokoić Twojej ciekawości - notatki robiłem wtedy rzadko nawet na wykładach, polegając wyłącznie na własnej pamięci. Ale nadszedł czas, kiedy zaczęła ona nieco zawodzić :(


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 5.05.2005, 20:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
Egon napisał(a):
YoMaHa napisał(a):
Ekhm, ja z mniej więcej tamtego okresu jak przez mgłę kojarzę linię S relacji Katowice - Pyrzowice Erport, obsługa Ik260 z turystycznymi fotelami (potem prawdopodobnie przekazany do OA Olkusz - autobus nie linia).

Było coś takiego, przetrwało rok czy dwa. Linia rozpoczynała trasę pod biurem LOTu na Koszutce i chyba nie miała innego przystanku w Katowicach. Nie pamiętam już ceny biletu, coś mi się kojarzy, że kosztował około 10 razy więcej niż na linie zwykłe. Po likwidacji tej linii oznaczenie przeszło na pospieszną Tychy - Gliwice.


Hehe :) Historia zatoczyła koło. Teraz co prawda linia z innym oznaczeniem i z innym przewoznikiem ale cena biletu solidnie odbiega od cen biletów na linie zwykle :). Może nie 10-krotnie ale...
A co do oznaczenia S to kiedy poajwilo sie ono w sieci ZKKM Jaworzno??
Pamiętam że wcześniej na tej trasie kursowaly autobusy oznaczone jako U
i chyba 808. Czy ktos pomoze mi odświeżyć moją pamięc :)

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 5.05.2005, 21:29 

Dołączył(a): Nd 21.09.2003, 23:56
Posty: 809
Lokalizacja:
Sosnowiec
Daro85 napisał(a):
A co do oznaczenia S to kiedy poajwilo sie ono w sieci ZKKM Jaworzno??
Pamiętam że wcześniej na tej trasie kursowaly autobusy oznaczone jako U
i chyba 808. Czy ktos pomoze mi odświeżyć moją pamięc :)

Nie wcześniej. S-ka powstała z 301 w 1991 roku bodajże. Nieco później uruchomiono 808 (przez Dębową Górę), które następnie przekształciło się w U (przez Mysłowice). Na końcu kursy U (do Szpitala Górniczego) włączono do rozkładu S-ki. Poczytaj wątek "Zaginione linie Zagłębia"


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 15.05.2005, 14:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 12.05.2005, 19:54
Posty: 12
JacekSo napisał(a):
Richard napisał(a):
Fakt, tamtego okresu w PKM Świerklaniec nie pamiętam, choć jak przypominam sobie to co na 5/168 pod koniec istnienia WPK do Katowic docierało, to jakoś znacznie gorzej od pozostałego taboru WPK nie wyglądało. Choć faktycznie były to starsze i bardziej wyeksploatowane pojazdy.

Było wtedy jeszcze sporo (ok. 20) stosunkowo nowych M11 - roczniki 1988-1990.

Richard napisał(a):
To w Świerklańcu mieli jakieś MANy? Przyznam, że żadnego z nich nie widziałem, czy są jakieś zdjęcia?

W zajezdni są zdjęcia, sam widziałem :) Były 4 krótkie many SL200 i 7 przegubowych SG192.

Richard napisał(a):
No Jelczydła już pamiętam ale myślałem, że stare Jelcze i Ikary, to nadal te co po WPK zostały.

Wszystkie autobusy z numeracją 14xx zostały zakupione przez PKM.
Dziś jeździ tylko 14 autobusów pamiętających WPK, wszystkie za wyjątkiem 2687, przeszły remont.


1401, 1403, 1403 - a 4-ty krótki MAN gdzie (no chyba że to był ten co nigdy nie wyjechał). A tak po za tym to gdzie one zniknęły ???


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 15.05.2005, 14:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 12.05.2005, 19:54
Posty: 12
[Jest trochę bzdur i pomyłek w tym artykuliku. Nie wiem skąd się wzięła linia 671 (chyba miało być 670), 659 też jakaś podejrzana jest ;)
64 nigdy na Osadę Jana nie jechał, nigdy również nie obsługiwał tej linii ajent.[/quote]

64 obsługiwała także firma (śp.) Wróbel - Szołtysik S.C. Później także linie 1, 22, 74bis (22/5), 255 oraz miała swoją prywatną linię 2 (Tarn. Góry Dw. - Stare Tarnowice)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 16.05.2005, 5:59 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4388
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
13MC napisał(a):
1401, 1403, 1403 - a 4-ty krótki MAN gdzie (no chyba że to był ten co nigdy nie wyjechał). A tak po za tym to gdzie one zniknęły ???

Poszły na złom. A jeden (1404) chyba nigdy nie wyjechał, ja w każdym razie nigdy go nie widziałem.
13MC napisał(a):
64 obsługiwała także firma (śp.) Wróbel - Szołtysik S.C. Później także linie 1, 22, 74bis (22/5), 255 oraz miała swoją prywatną linię 2 (Tarn. Góry Dw. - Stare Tarnowice)

Kurcze, zupełnie zapomniałem, że była taka prywatna "2" w TG. :) Jeździła co 20 minut w dni robocze i co 40 w dni wolne. Co ciekawe odjeżdżała 5 minut przed "64" jadącą tą samą trasą i z taką samą częstotliwością w R (w dni wolne co 20 minut).
Pamiętasz może jakie autobusy kursowały na tej linii?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 16.05.2005, 7:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
JacekSo napisał(a):
13MC napisał(a):
64 obsługiwała także firma (śp.) Wróbel - Szołtysik S.C. Później także linie 1, 22, 74bis (22/5), 255 oraz miała swoją prywatną linię 2 (Tarn. Góry Dw. - Stare Tarnowice)

Kurcze, zupełnie zapomniałem, że była taka prywatna "2" w TG. :) Jeździła co 20 minut w dni robocze i co 40 w dni wolne. Co ciekawe odjeżdżała 5 minut przed "64" jadącą tą samą trasą i z taką samą częstotliwością w R (w dni wolne co 20 minut).


A pamiętasz może:
a) w jakim okresie jeździła linia nr 1 rel. Stroszek - Os. Wieczorka (chyba dokładnie po trasie 73?
b) w jakim okresie 73 jeździło przez Suchą Górę?
c) kiedy 708 przetrasowano przez Os. Ziętka?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 16.05.2005, 15:45 

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 1453
YoMaHa napisał(a):
A pamiętasz może:
a) w jakim okresie jeździła linia nr 1 rel. Stroszek - Os. Wieczorka (chyba dokładnie po trasie 73?
W tym czasie, kiedy jeździłem nią do Radzionkowa po części do mojej motorynki (zwłaszcza tylne półeczki, które często łamałem)
Cytuj:
b) w jakim okresie 73 jeździło przez Suchą Górę?
wcześniej, niż pkt a)
Cytuj:
c) kiedy 708 przetrasowano przez Os. Ziętka?
później, niż pkt a)

:wink:


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 16.05.2005, 17:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
Vanessa00 napisał(a):
YoMaHa napisał(a):
A pamiętasz może:
a) w jakim okresie jeździła linia nr 1 rel. Stroszek - Os. Wieczorka (chyba dokładnie po trasie 73?
W tym czasie, kiedy jeździłem nią do Radzionkowa po części do mojej motorynki (zwłaszcza tylne półeczki, które często łamałem)
Cytuj:
b) w jakim okresie 73 jeździło przez Suchą Górę?
wcześniej, niż pkt a)
Cytuj:
c) kiedy 708 przetrasowano przez Os. Ziętka?
później, niż pkt a)

:wink:


ROTFL. Wszystko to (oprócz motorynki) wiedziałem, ale dzięki za dobre chęci i pochwalenie się motorynką 8)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 16.05.2005, 17:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4406
Lokalizacja:
Ligota
Vanessa00 napisał(a):
YoMaHa napisał(a):
A pamiętasz może:
a) w jakim okresie jeździła linia nr 1 rel. Stroszek - Os. Wieczorka (chyba dokładnie po trasie 73?
W tym czasie, kiedy jeździłem nią do Radzionkowa po części do mojej motorynki (zwłaszcza tylne półeczki, które często łamałem)
Cytuj:
b) w jakim okresie 73 jeździło przez Suchą Górę?
wcześniej, niż pkt a)

Datami tego nie oprawię (to mógł być rok 1988, coś mi się kojarzy to z moim powrotem z wojska), ale pamiętam, że 1 pojawiła się po wycofaniu linii 73 z Suchej Góry, zastępując ją na tej trasie. Sucha Góra to właśnie był drobiazg, który różnił obie trasy. Nie jestem pewien, czy wcześniej 73 kursowało tamtędy we wszystkich kursach, czy tylko w niektórych. OIDP było 8 par kursów "jedynki", tylko w dni robocze.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 16.05.2005, 17:36 

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 1453
Egon napisał(a):
OIDP było 8 par kursów "jedynki", tylko w dni robocze.
No tak, ale za to jakich ważnych osiem par! Po pierwsze sukcesem było jego ustrzelenie w odpowiednim miejscu i czasie, a następnie dostanie się do środka - na 1 Maja w Szarleju nie czekało się na autobus do Radzionkowa, lecz koczowało. A jak już się człowiekowi udało do niego wepchnąć, to pozostały mu tylko zawody na orientacje, aby wysiąść najlepiej na tym przystanku, na którym się zamierzało - obecny olsztyński rekord zapychania Ikarusa nijak się nie ma do ówczesnych napełnień właściwie wszystkiego, co do Radzionkowa jeździło (a jak się jeszcze wzrostu odpowiedniego nie miało, żeby zobaczyć co za szybą, to trzeba było liczyć zakręty ;) )

A w 88 to już chyba wyrosłem z motorynki (dla YoMaHy - to był Romet 8) ), więc to musiało być nieco wcześniej.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 16.05.2005, 20:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
Vanessa00 napisał(a):


A w 88 to już chyba wyrosłem z motorynki (dla YoMaHy - to był Romet 8) ), więc to musiało być nieco wcześniej.


Na pewno wcześniej - w 88 to ja już used to go by 452 8)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 16.05.2005, 22:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4406
Lokalizacja:
Ligota
YoMaHa napisał(a):
Vanessa00 napisał(a):


A w 88 to już chyba wyrosłem z motorynki (dla YoMaHy - to był Romet 8) ), więc to musiało być nieco wcześniej.


Na pewno wcześniej - w 88 to ja już used to go by 452 8)

Mógł to być rok 1985 - wtedy też wypuścili mnie z innego nieprzyjemnego miejsca :wink: . Na pewno jednak po 1982, bo do tego czasu bywałem dość często w Radzionkowie i 1-ki wtedy nie było.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 17.05.2005, 19:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 12.05.2005, 19:54
Posty: 12
JacekSo napisał(a):
Poszły na złom. A jeden (1404) chyba nigdy nie wyjechał, ja w każdym razie nigdy go nie widziałem.

a czy 1404 to nie był Ikarus 260 ?
JacekSo napisał(a):
Kurcze, zupełnie zapomniałem, że była taka prywatna "2" w TG. :) Jeździła co 20 minut w dni robocze i co 40 w dni wolne. Co ciekawe odjeżdżała 5 minut przed "64" jadącą tą samą trasą i z taką samą częstotliwością w R (w dni wolne co 20 minut).
Pamiętasz może jakie autobusy kursowały na tej linii?

Autosany H9-35 (oprócz tego w zastępstwie H9-15 i Ikar 260)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 17.05.2005, 19:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:08
Posty: 3897
Lokalizacja:
Katowice
Egon napisał(a):
YoMaHa napisał(a):
Vanessa00 napisał(a):


A w 88 to już chyba wyrosłem z motorynki (dla YoMaHy - to był Romet 8) ), więc to musiało być nieco wcześniej.


Na pewno wcześniej - w 88 to ja już used to go by 452 8)

Mógł to być rok 1985 - wtedy też wypuścili mnie z innego nieprzyjemnego miejsca :wink: . Na pewno jednak po 1982, bo do tego czasu bywałem dość często w Radzionkowie i 1-ki wtedy nie było.


Na pewno po 1982, bo jakby nie było to ja jedynkę pamiętam 8) a przy 82 byłyby kłopoty...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 17.05.2005, 19:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 12.05.2005, 19:54
Posty: 12
Egon napisał(a):
Mógł to być rok 1985 - wtedy też wypuścili mnie z innego nieprzyjemnego miejsca :wink: . Na pewno jednak po 1982, bo do tego czasu bywałem dość często w Radzionkowie i 1-ki wtedy nie było.

1-ka wystartowała razem z linią 173 i chyba było to między 1985-1987
Egon napisał(a):
1 pojawiła się po wycofaniu linii 73 z Suchej Góry, zastępując ją na tej trasie. Sucha Góra to właśnie był drobiazg, który różnił obie trasy. Nie jestem pewien, czy wcześniej 73 kursowało tamtędy we wszystkich kursach, czy tylko w niektórych. OIDP było 8 par kursów "jedynki", tylko w dni robocze.

To się zgadza. A 73 kursowało tam we wszystkich kursach


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 6.01.2007, 0:13 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4388
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
Przejrzałem cały rocznik "Gwarka" z 1995 roku pod kątem komunikatów i różnych tekstów dotyczących komunikacji miejskiej. Kolejne roczniki pewnie też przeszukam. :)
Dziś komunikat MZKP dotyczący przemianowania linii pospiesznych na przyspieszone. Rzeczywiście ta zmiana miała miejsce 1 marca 1995 roku, a nie miesiąc później jak niedawno twierdziłem. Zainteresowanych przepraszam. :)

Treść komunikatu (z błędami, tak jak wydrukowano):

Międzygminny Związek Komunikacji Pasażerskiej w Świerklańcu informuje, że z dniem 1.03.1995 zmianie ulegają numery następujących pospiesznych linii autobusowych:
- linia nr A relacji: Tarnowskie Góry - Bytom - Chorzów - Katowice otrzymuje nr "830"
- linia nr B relacji: Bytom - Chorzów - Katowice otrzymuje numer "850"
- linia nr P relacji: Piekary Śl., Os. Wieczorka - Siemianowice - Katowice otrzymuje numer "868"

Z tym samym dniem autobusy linii nr 830 (dotychczasowej linii "A") dodatkowo obsługiwać będą dwukierunkowo przystanek "Tarnowskie Góry, Bytomska".

Wraz ze zmianą numeracji linie te zmieniają charakter z linii pospiesznej na przyspieszone, na których obowiązywać będą ceny biletów wg linii normalnych.

Równocześnie komunikuje się, że z dniem 1.03.1995 r. zmianie ulega rozkład jazdy linii autobusowej nr 105, której trasa ustalona została następująco: Piekary Śl., Os. Wieczorka - Kop. Julian - Szarlej - Brzozowice - Bobrowniki - Dobieszowice - Twardowice - Najdziszów - Nowa Wieś - Mierzęcice, Dworzec PKP. Autobusy tej linii kursować będą wyłącznie w dni robocze z częstotliwością w godzinach od 5:00 do 16:00 co 60 - 90 minut, a w godzinach od 16:00 do 23:00 co 140 min. Szczegółowy rozkład jazdy umieszczony będzie na przystankowych rozkładach jazdy.

Oryginał z gazety:
http://img444.imageshack.us/my.php?imag ... 26axd5.jpg


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 6.01.2007, 0:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 13.04.2006, 21:25
Posty: 764
JacekSo napisał(a):
(...)

Treść komunikatu (z błędami, tak jak wydrukowano):

Międzygminny Związek Komunikacji Pasażerskiej w Świerklańcu informuje, że z dniem 1.03.1995 zmianie ulegają numery następujących pospiesznych linii autobusowych:
- linia nr A relacji: Tarnowskie Góry - Bytom - Chorzów - Katowice otrzymuje nr "830"
- linia nr B relacji: Bytom - Chorzów - Katowice otrzymuje numer "850"
- linia nr P relacji: Piekary Śl., Os. Wieczorka - Siemianowice - Katowice otrzymuje numer "868" (...)

Dobre!Kim był redaktor z "Gwarka" w TG, który to pisał?;-P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 9.01.2007, 23:14 

Dołączył(a): Pt 11.02.2005, 12:54
Posty: 888
Dzisiaj odnalazłem w pracy mapę Gliwic z 1995 roku. Miałem już wtedy swoje lata, ale nigdy nie widziałem kilku lini by kursowały w tamtym okresie. Jeśli ktoś coś o nich wie to proszę o info. A chodzi o linie:

- 57BIS, która na mapie jeździła z Kleszczowa a z tyłu na spisie z Brzezinki. Ale mniejsza z tym. Chodzi mi o samą relację: Kleszczów - Gliwice-Brzezinka: Kozielska, Bydgoska - Ligota Łabędzka. W Ligocie Łabędzkiej były tylko 2 przystanki. Pierwszy na wysokości szkoły a drugi przed Strażą Pożarną.

- 649 to linia o której słyszałem, że jeździła bardzo krótko w latach 80-tych bodajże. Z 1995 jej nie pamiętam, bo do dziś mieszkam przy jej trasie: Osiedle Waryńskiego Żabińskiego Pętla - Łabędzka, Andersa(razem z liniami 186,692 i 699), Styczyńskiego, Kozielską, Jasnogórską, Powstańców, Orlickiego, Piłsudskiego, Konstytucji, >Strzody, Częstochowską/ 1-go Maja<, Plac Piastów.

- 250 trasą: Gliwice Plac Piastów - >Dworcowa, Dunikowskiego/Częstochowska, Wrocławska<, Łużycka, Kujawska (nie skręcał tak jak dziś i wtedy 702 z Kujawskiej w Dolną i na Błonie do linii 32 tylko jechał prosto), Sośnica osiedle Żeromskiego (tam gdzie dziś końcowy przystanek ma 259 na Jesiennej). Z Jesiennej do Kujawskiej wracał Jedności, Tylną, Michała i Sikorskiego.

Pamiętam też linie 71 i 671 z Placu Piastów do Pyskowic. 71 przez Łabędy a 671 prosto Toszecką, ale wg mapy wyglądało to tak:

71 Pyskowice - Gliwice Toszecka, Przyszowska, Strzelców Bytomskich, Łabędy Rynek, >Zawadzkiego/Oświęcimska, Mechaników<, Łabędy Huta

671 Pyskowice - Gliwice Toszecka - Bohaterów Getta Warszawskiego - Plac Piastów

I dodatkowo 707 Pyskowice (???), Czechowicka, Wolności, Piaskowa, Wiejska - Gliwice Jagodowa, Oświęcimska, Łabędy Rynek, >Zawadzkiego/Oświęcimska, Mechaników<, Łabędy Huta.

Była też linia 650, ale widzę tylko kawałek jej trasy. A mianowicie: ???(nie wiem skąd)- Gierałtowice Korfantego (od strony torów PKP), Roboty - Knurów Dworcowa, 1 Maja, Wilsona, Szpitalna (Targ).

Czy ktoś może mnie oświecić co do tych linii? Bo ja nie wiem, czy to błąd drukarski, nie uaktualnienie tras komunikacyjnych, a może ja mieszkając przy niektórych liniach wogóle ich nie widziałem, ani jak jechały, ani na słupkach przystankowych.[/b]


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 9.01.2007, 23:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4406
Lokalizacja:
Ligota
myszka napisał(a):
- 57BIS, która na mapie jeździła z Kleszczowa a z tyłu na spisie z Brzezinki. Ale mniejsza z tym. Chodzi mi o samą relację: Kleszczów - Gliwice-Brzezinka: Kozielska, Bydgoska - Ligota Łabędzka.

Kleszczów - Ligota Łabędzka na trasie jak podałeś. Kilka (chyba 5) par kursów.

myszka napisał(a):
- 649 to linia o której słyszałem, że jeździła bardzo krótko w latach 80-tych bodajże. Z 1995 jej nie pamiętam, bo do dziś mieszkam przy jej trasie: Osiedle Waryńskiego Żabińskiego Pętla - Łabędzka, Andersa(razem z liniami 186,692 i 699), Styczyńskiego, Kozielską, Jasnogórską, Powstańców, Orlickiego, Piłsudskiego, Konstytucji, >Strzody, Częstochowską/ 1-go Maja<, Plac Piastów.

Istniała, ale nie potrafię jej umiejscowić w czasie - chyba jakoś tak koniec lat 80-tych - początek 90-tych.

myszka napisał(a):
- 250 trasą: Gliwice Plac Piastów - >Dworcowa, Dunikowskiego/Częstochowska, Wrocławska<, Łużycka, Kujawska (nie skręcał tak jak dziś i wtedy 702 z Kujawskiej w Dolną i na Błonie do linii 32 tylko jechał prosto), Sośnica osiedle Żeromskiego (tam gdzie dziś końcowy przystanek ma 259 na Jesiennej). Z Jesiennej do Kujawskiej wracał Jedności, Tylną, Michała i Sikorskiego.

Nie pamiętam.

myszka napisał(a):
Pamiętam też linie 71 i 671 z Placu Piastów do Pyskowic. 71 przez Łabędy a 671 prosto Toszecką, ale wg mapy wyglądało to tak:

71 Pyskowice - Gliwice Toszecka, Przyszowska, Strzelców Bytomskich, Łabędy Rynek, >Zawadzkiego/Oświęcimska, Mechaników<, Łabędy Huta

671 Pyskowice - Gliwice Toszecka - Bohaterów Getta Warszawskiego - Plac Piastów

O 71 pisałem gdzie indziej. W dni robocze 2 kursy, a w wolne 1 Plac Piastów - Pyskowice Osiedle po trasie dzisiejszej 677. Na tejże trasie kursowała linia 671, tylko w dni robocze, OIDP 15 par kursów na dobę. Reszta kursów 71 tak jak niedawno P-1.

myszka napisał(a):
I dodatkowo 707 Pyskowice (???), Czechowicka, Wolności, Piaskowa, Wiejska - Gliwice Jagodowa, Oświęcimska, Łabędy Rynek, >Zawadzkiego/Oświęcimska, Mechaników<, Łabędy Huta.

Pyskowice Osiedle - Łabędy Huta na trasie jak napisałeś, czyli prawie tak, jak dziś tylko rzadziej.

myszka napisał(a):
Była też linia 650, ale widzę tylko kawałek jej trasy. A mianowicie: ???(nie wiem skąd)- Gierałtowice Korfantego (od strony torów PKP), Roboty - Knurów Dworcowa, 1 Maja, Wilsona, Szpitalna (Targ).

Od przystanku Wygoda Skrzyżowanie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności