Teraz jest Pt 24.05.2024, 7:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: Pt 23.07.2021, 5:53 

Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43
Posty: 2033
PawelDG napisał(a):

Cieszę się, że wreszcie ktoś kompetentny potwierdził, że autobus 16 jeździł do KWK Kop. Gen. Zawadzki, ale nadal nie wiem, którędy jechał od stacji w Dąbrowie. Czy skręcał z Kościuszki w prawo w Sobieskiego, czy jechał przez Mydlice i zjeżdżał z górki... Ale gdzie by wtedy zawrócił? Musiałby dojechać aż do Huty Bankowej. Więc może zjeżdżał Perlą a wracał pod górkę Sobieskiego?
Przyciemnione szyby miał więc #4091.
Ale przeguba na 16 liniowo to nigdy nie widziałem, ludzie z Korzeńca mówili, że to przez most na Zielonej, tam było ograniczenie ciężaru. Aczkolwiek raz Korzeńcem przegub przejechał nieliniowo... może jakieś 182 nawracało. Zresztą Gołonóg też miał krótkie ikarki, więc po co by wysyłał przeguba na 16?


Z rozpiski którą mam, z linii obsługiwanych przez ZK-8 pod koniec czasów WPK Katowice:
16 nie miała żadna zajezdnia , więc prywaciaż na 16 jest.
Pod KWK Zawadzki jeżdzi linia 16 Bis , obsługa przez ZK-8 oddział Będzin

pat napisał(a):
Przeguby jezdzily na 16 kiedy obsługiwał ja prywaciaz z z Łagiszy. Nabrał zemunow i ciagal to na 16 62 i bodajże 40


16 opisałem wyżej, co do 62 nie pamiętam co tam jeżdziło, ale jeśli chodzi o 40 to pamiętam Zemumy na tej linii. Ledwo co to jeżdziło, przez przepełnienia jakie wtedy były na tej linii oraz stan techniczny. Jeden z Zemumów miał dołożone półki a'la PKS przy podsufitce.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: Pt 23.07.2021, 20:05 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
Te zemuny miały rejestracje CHA XXXX i były trochę zajechane. Ja zresztą już kiedyś wspominałem na temat tego przewoźnika i tych zemunów. Śmiem.podejrzewac że to ten sam przewoźnik z ul. Energetycznej w Łagiszy co obsługiwał w późniejszym okresie 634 do Wojkowic Koscielnych. Nie wiem też czy pamiętacie będziński incydent na 84. Przez pewien czas Będzin obslugiwał ta linię.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: So 24.07.2021, 6:49 

Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43
Posty: 2033
Oddział Będzin miał plany 4 i 5.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: So 24.07.2021, 8:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 14.01.2004, 23:55
Posty: 366
Lokalizacja:
SO
Lukas SC napisał(a):
[...]
16 opisałem wyżej, co do 62 nie pamiętam co tam jeżdziło, ale jeśli chodzi o 40 to pamiętam Zemumy na tej linii. Ledwo co to jeżdziło, przez przepełnienia jakie wtedy były na tej linii oraz stan techniczny. Jeden z Zemumów miał dołożone półki a'la PKS przy podsufitce.


Nie będę się spierał, ale na 62 nie kojarzę niczego innego niż Ikarus 260 lub M11.
Markowski (bo tak się nazywał właściciel Zemunów) posiadał jeszcze nietypowego dwudrzwiowego Jelcza PR110U (lub L - ale taki ponoć był wyprodukowany tylko jeden) z zielonym napisem AstraTour. Przewoźnik ten miał jeszcze epizod w postaci obsługi jakiś planów na 11.

_________________
M11


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: So 24.07.2021, 11:28 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
Na 11 to RED BUS jeździł z Sosnowca


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: So 24.07.2021, 20:05 

Dołączył(a): Cz 17.06.2021, 2:21
Posty: 19
pat napisał(a):
Przeguby jezdzily na 16 kiedy obsługiwał ja prywaciaz z z Łagiszy. Nabrał zemunow i ciagal to na 16 62 i bodajże 40


Bywałem regularnie na Korzeńcu w latach 1988-1997 i żadnych zemunów nie widziałem. Jedyną nowością w tej dzielnicy w tamtych latach było uruchomienie linii 79. Na 16 królował PKM oddział Będzin. Więc w którym roku ten prywaciarz miałby jeździć?

16 bis może było tak oznaczone wewnętrznie w WPK, ale autobusy nie miały na tabliczkach dopisku "bis".


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: Nd 25.07.2021, 12:58 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
To że nie pamiętasz to nie znaczy że tak nie było. A miało to miejsce u schyłku WPK. Co do dokładnej daty nie pamietam ale 40 była jeszcze pod Katowicami 62 było u swojego schyłku myślę że około 90 roku lub trochę wcześniej.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: Wt 17.08.2021, 12:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
Z jednego z dawnych planów miast (połowa lat 90.) kojarzę coś takiego jak linia 698 - jechało toto do zajezdni w Gliwicach (nie pamiętam skąd - Halemba chyba, ew. Zabrze) - ale z komentarzem w spisie linii "kursuje w jedną stronę". To jakiś zjazd do zajezdni był?

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: Wt 17.08.2021, 15:05 

Dołączył(a): So 5.10.2013, 13:20
Posty: 294
Nie wiem na jakim etapie, ale była to linia dwukierunkowa z Zabrza na Halembę, w czasach gdy Polak miał 198. Obsługiwało to PKM Gliwice i zapewne to były rozkładowe dojazdy i zjazdy na 120 albo 669.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: Wt 17.08.2021, 16:14 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10686
http://rozklady.wpk.katowice.pl/archiwa ... 98/698.htm

Później numerek 698 usunięto i dojazdy były jako 120 (nawet jak już PKM Gliwice obsługiwał 198), aż do 1 marca 2007 r. kiedy udało się w końcu włączyć do 198.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: Wt 17.08.2021, 16:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
To było dwukierunkowe? Bo wrył mi się na planie komentarz "kursuje w jedną stronę"

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: Wt 17.08.2021, 20:38 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
207 było jednokierunkowe


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: Wt 17.08.2021, 20:38 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10686
Strzyż napisał(a):
To było dwukierunkowe? Bo wrył mi się na planie komentarz "kursuje w jedną stronę"


Może dawno temu był taki epizod rozkładowy, ale jak widać co najmniej od 1997 roku są kursy w obu kierunkach.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: Pt 10.09.2021, 10:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
Tak z ciekawości. Na 40 (jeszcze w latach 80.) były rozkładowe przeguby. A na 154? Kojarzę same króciaki (w tym klimatyczne Ikarusy 260 i Mercedesa od Sebzdy - na filmie miał na stałe ustawiony nr linii 804).

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: Pt 10.09.2021, 10:32 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
Były były jeszcze jak miał bazę na Siwka w Katowicach to na 154 latały przeguby zresztą jak linia była w posiadaniu WPK to też latały przeguby.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: Pt 10.09.2021, 15:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13994
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Strzyż napisał(a):
Tak z ciekawości. Na 40 (jeszcze w latach 80.) były rozkładowe przeguby. A na 154? Kojarzę same króciaki (w tym klimatyczne Ikarusy 260 i Mercedesa od Sebzdy - na filmie miał na stałe ustawiony nr linii 804).

Jakiego mercedesa?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: Pt 10.09.2021, 16:13 

Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43
Posty: 2033
Prędzej coś jak MAN SL2xx.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: Pn 13.09.2021, 14:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
Możliwe że MAN - kremowy był w każdym razie, z okrągłymi reflektorami. Na przodzie przy filmie z kierunkiem miał takie obrotowę bębny z cyferkami, coby linię ustawić. I na stałe było tam 804.

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: Pn 13.09.2021, 16:50 

Dołączył(a): So 5.10.2013, 13:20
Posty: 294
http://phototrans.pl/14,18622,0,MAN_SL200_27.html

Toto. One miały takie cyferki, tak jak mówisz. Nie wiem czy najdłużej z tyłu wozów nie zostały.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Trochę historii
Napisane: Pn 13.09.2021, 20:19 

Dołączył(a): Pn 15.01.2007, 16:22
Posty: 694
Lokalizacja:
Katowitz
Z tego co pamiętam to 14 24 i 27 były Many. Dużą flotę Mercedesów miał V Bus w Zorach


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności