Forum WPK http://forum.wpk.katowice.pl/ |
|
NFZ Editor - program do edycji grafiki pojazdów http://forum.wpk.katowice.pl/viewtopic.php?f=36&t=2268 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | PSbahn [ Pt 26.11.2010, 18:18 ] |
Tytuł: | |
kolejarzpkp napisał(a): z tym może być ciężko. Stary plik jest zapisany w formacie 32 bitowym, co mimo wszystko na upartego powinno dać się odpalić na 64 bitach. Jednak działają tylko w trybie przeglądu, bez możliwości zmian zapisu. Niestety niektóre pliki mogą się w ogólnie nie włączyć. Być może zrobiono już programik który by pozwolił na jakąś transformacje pliku. Tak więc na dzień dzisiejszy pozostaje tylko robienie czegoś od nowa, lub zdecydowanie się na którym kompie się będzie pracować.
Pozdrawiam Kol. @kolejarzpkp, Sorry za możliwe obrażenie następnym zdaniem: Na upartego, to ja mogę zrobić 100000 osobnych, takich samych autobusów w godzinę metodą pixel po pixelu (co zresztą, dawniej, na mniejszą skalę robiłem :) ). Ja chcę, żeby to jako tako działało, ale chyba w końcu maila Microsoftowi wyślę :) Akurat potrzebny mi jest zapis, bo, jak wspomniałem, chcę dodać parę nowych pojazdów. Robienie od nowa nie wchodzi w grę, bo nie mogę kopiować czegoś, do czego nie mam dostępu poza przeglądem pojazdów w BAHNie. Decyzja ws. używania specyficznego kompa też odpada, ponieważ na komputerze, z którego to ręki oryginują te pliki mam tylko marne 80% awaryjnej baterii oraz żadnej ładowarki. No cóż, chwilowo odpadają wszelkie metody obecnie mi znane poza siedzeniem z rękoma założnymi i czekaniem na cud. Pozdrawiam. |
Autor: | PSbahn [ Śr 1.12.2010, 21:03 ] |
Tytuł: | |
Dopadłem drania. Nie chciał mi się zapisać plik w tymże samym katalogu. Dla tych, co chcą pokombinować, podaję ścieżkę Zażnicji na moim twardzielu: C:\JBSS\BAHN 3.85 R3\maps\Republika Zażnicka ... Otóż problem okazał się w... niech to diabli wezmą, ale j. polskim i jego alfabecie! Samym problemem okazała się biedaczka "ż", której to NFZ nie mógł przetrawić - pisząc opis "CZTS Rażnik", ż zmieniło mi się, tak samo podpisując zoom2 "Piotr Sekuła" mam ^3 zamiast ł. Musiałem więc zamknąć NFZ (debil ze mnie, żem nie zapisał gdzie indziej), zmienić literkę i od nowa zacznę robić autobus... Jednocześnie wysyłam to jako przestrogę! A z innych stron tego wielostronnego medalu: Ilość bitów w systemie operacyjnym, na którym ten oto plik został stworzony nie ma znaczenia. PS. post no. 200 w dzień no. 753 - średnia 3,76 posta dziennie. |
Autor: | Lukk [ Śr 1.12.2010, 23:07 ] |
Tytuł: | |
PSbahn napisał(a): PS. post no. 200 w dzień no. 753 - średnia 3,76 posta dziennie. Raczej odwrotnie - jeden post średnio co 3,76 dnia :) |
Autor: | mseifer [ Wt 28.12.2010, 18:12 ] |
Tytuł: | |
Czy pojawiła się już wersja NFZ żeby można było drzwi otwierane robić? |
Autor: | PSbahn [ Wt 28.12.2010, 18:15 ] |
Tytuł: | |
Nie, nic takiego się nie pojawiło. Nie ma też wersji z Zoom4 ani z innymi bajerami dodanymi do pojazdów. Ogółem nie ma nowej wersji. Poza tym BAHN musiałby przystosować się do odczytu nowych plików - albo odwrotnie. Chyba, że o czymś nie wiem. |
Autor: | mseifer [ Pn 3.01.2011, 23:18 ] |
Tytuł: | |
Myślę że bez problemu by je bahn odczytał... |
Autor: | PSbahn [ Wt 4.01.2011, 17:36 ] |
Tytuł: | |
Taaak - dodajesz następne dane do pliku nfz. Co by wymagało lekkiej zmiany w module I/O dla danych pojazdów. Edytowano 1.4.2011 o 16:36*. Ale to nie mój problem - ja nawet C nie znam. *) data napisana po amerykańsku |
Autor: | butthead [ Śr 11.05.2011, 18:46 ] |
Tytuł: | Re: NFZ Editor |
W wersji NFZ Editor 3.1 Beta0 (04.2011) dodano możliwość tworzenia odrębnego widoku ścian bocznych (dla otwartych drzwi) oraz ścian czołowych przy jeździe do tyłu. |
Autor: | silentsky [ Cz 28.07.2011, 20:11 ] |
Tytuł: | Re: NFZ Editor - program do edycji grafiki pojazdów |
jak dodać widok fzz? tz zrobiłem w nfz zoom2 a w grze go nie widać pozatym te wagony typu ic od jbbs nawet kiedy sie na nie z daleka patrzy sa lepsze ... czemu? |
Autor: | butthead [ Pt 29.07.2011, 0:13 ] |
Tytuł: | Re: NFZ Editor - program do edycji grafiki pojazdów |
Najnowsza wersja NFZ Editora (3.1 Beta0, zalinkowana powyżej) produkuje plik *.nfz oraz *.fz2 i ewentualnie *.fz4 (grafiki Zoom2/4 dla BAHN 3.85 i nowszych). Wszystkie te pliki dla pojazdów użytkownika należy umieścić w tym samym katalogu, gdzie symulacja *.nt3, która ma je wykorzystywać. Jeżeli natomiast edytowany był pojazd ze standardowego zestawu BAHN, to pliki *.fz2/4 należy umieścić w katalogu /zoom2 względnie /zoom4. Szczegółowa rozpiska dotycząca wszelkich formatów i rozszerzeń plików wykorzystywanych w BAHN: http://www.jbss.de/b34edi_en.html#DATEINAMEN |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |