Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: BAHN 3.86 Napisane: Wt 21.12.2010, 21:35 |
|
Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15 Posty: 7573
|
Na stronie JB Beta-Test-Zone pojawiła się nowa wersja testowa, tym razem oznaczona numerkiem 3.86. Postaram się opisać niebawem nowe ficzery, chyba że w ciągu Świąt ktoś mnie wyręczy ;)
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Śr 22.12.2010, 19:14 |
|
Dołączył(a): Wt 8.07.2008, 12:02 Posty: 245 Lokalizacja: PL: WR/KR/KSU; IRL: G
|
Wystarczy po instalacji przelecieć nowości... A trochę tego już jest!!
M.in.:
1. zmiany w liście linii;
2. zmiany w określeniach czasowych;
3. zmiany w systemach świetlnych:
3a. do 100 elementów funkcyjnych zamiast 60 (?),
3b. przystanki i punkty czasowe mogą być podłączone pod system świateł;
4. nowe opcje w punktach czasowych;
5. pojazd może zawrócić po 960-ciu banosekundach (16 banominut) zamiast 600;
6. zmiany w zapisie danych (pliki, gdzie zapisuje się dane z punktów rejestracyjnych);
7. drobne zmiany w rozjazdach;
8. możliwość większej ilości zmian elementów graficznych:
8a. możliwość zmiany wyglądu drogi (poniekąd swego czasu pytałem się o możliwość zaimplementowania autobusów sterowanych bocznymi szynami - wreszcie mogę to zrobić),
8b. redesign elementów wodnych,
8c. więcej świateł;
9. !! możliwość dodania własnych elementów graficznych dla dróg !!;
10. UWAGA! TEGO NIE CHCECIE WIEDZIEĆ!!
99.999 POCIĄGÓW NA LINIĘ!!!!;
11. 12 znaków na nazwę linii zamiast ośmiu;
12. drobne zmiany w pojazdach;
13. z PL nowe pojazdy: krakowski GT8S, śląski Pt, poprawiony poznański GT6
14. duża ilość błędów z 3.85 została usunięta.
Fjufjufju!! Jasny gwint, trzeba coś odpalić!!!
Pozdrawiam z zaśnieżonego nareszcie Galway.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Śr 22.12.2010, 20:59 |
|
Dołączył(a): Pt 16.01.2009, 15:49 Posty: 122 Lokalizacja: Zgierz
|
A ja polecam przypatrzeć się zegarom na dworcach i kościołach.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Śr 22.12.2010, 21:33 |
|
Dołączył(a): Wt 8.07.2008, 12:02 Posty: 245 Lokalizacja: PL: WR/KR/KSU; IRL: G
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Cz 23.12.2010, 14:32 |
|
Dołączył(a): Pt 16.04.2010, 20:11 Posty: 41
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: So 25.12.2010, 16:14 |
|
Dołączył(a): So 10.01.2004, 18:09 Posty: 52 Lokalizacja: Kraków
|
Dzięki edycji elementów dróg można sobie teraz np. zrobić przejeżdżalne przejścia dla pieszych. Właśnie powoli to rozgryzam ;)

|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: So 25.12.2010, 16:39 |
|
Dołączył(a): Wt 4.10.2005, 20:39 Posty: 66 Lokalizacja: Kraków Prokocim
|
Dziwny napisał(a): Dzięki edycji elementów dróg można sobie teraz np. zrobić przejeżdżalne przejścia dla pieszych. Właśnie powoli to rozgryzam ;) 
Śliczne! Byłbym wdzięczny za małą lekcję jak to zrobić, mistrzu :) Bo ja próbowałem i mnie nie wyszło :)
_________________ PTM Nidso jest cacy ! :)
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: So 25.12.2010, 18:14 |
|
Dołączył(a): Pt 16.01.2009, 15:49 Posty: 122 Lokalizacja: Zgierz
|
Można też zrobić coś, co przypomina znaki drogowe (np. ustąp pierwszeństwa, droga z pierwszeństwem przejazdu, etc.)
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Nd 26.12.2010, 15:42 |
|
Dołączył(a): Wt 8.07.2008, 12:02 Posty: 245 Lokalizacja: PL: WR/KR/KSU; IRL: G
|
Suess!
Sam muszę pokombinować - acha, progi zwalniające będę musiał stworzyć :)
Wesołych Świąt i punktualnych autobusów!
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Nd 26.12.2010, 19:33 |
|
Dołączył(a): So 10.01.2004, 18:09 Posty: 52 Lokalizacja: Kraków
|
MisiekK napisał(a): Śliczne! Byłbym wdzięczny za małą lekcję jak to zrobić, mistrzu :) Bo ja próbowałem i mnie nie wyszło :)
W menu file/user graphics data/driving ways wybrałem jakiś pierwszy lepszy plik uz1. Potem naciskam #, żeby szybko przejść do tych symboli w oknie statusu. Stawiam element i potem prawoklik i "Edit element's graphics". Rysujemy co potrzeba i po prawej zajmujemy się działem "Driving ways". Klikamy na przycisk "Edit" i tam z listy wybieramy drogę/tory/wodę i kierunki wjazdu i zjazdu z elementu.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Pn 27.12.2010, 17:45 |
|
Dołączył(a): Wt 8.07.2008, 12:02 Posty: 245 Lokalizacja: PL: WR/KR/KSU; IRL: G
|
Praca popłaca:
--> http://img521.imageshack.us/img521/995/przejscia.png
A jeszcze trochę do roboty jest.
Już wyjaśniam.
Biała linia jest ogólnym znacznikiem przejścia (a la UK/IRL), natomiast żółte kropki to takie małe światełka odblaskowe - mówią kierowcom, że jest tam przejście dla pieszych...
Nareszcie można to urealnić.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Pn 27.12.2010, 20:06 |
|
Dołączył(a): Pt 17.12.2010, 19:49 Posty: 12 Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
|
Dziwny napisał(a): Dzięki edycji elementów dróg można sobie teraz np. zrobić przejeżdżalne przejścia dla pieszych. Właśnie powoli to rozgryzam ;) 
a co to za symulacja? czy mógłby mi ktoś ją przesłać?
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Pn 27.12.2010, 20:46 |
|
Dołączył(a): Pn 20.02.2006, 16:07 Posty: 78 Lokalizacja: KRAKÓW
|
MKMKK napisał(a): Dziwny napisał(a): Dzięki edycji elementów dróg można sobie teraz np. zrobić przejeżdżalne przejścia dla pieszych. Właśnie powoli to rozgryzam ;)  a co to za symulacja? czy mógłby mi ktoś ją przesłać?
I skąd masz te pojazdy? Bo jakoś dziwnie podobne wydają się do moich.
_________________ PKK - Platforma Komunikacyjna Krakowa
Wszystko o KM w Krakowie - problemy, pomysły i dyskusje w przyjaznym gronie.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Pn 27.12.2010, 21:17 |
|
Dołączył(a): So 10.01.2004, 18:09 Posty: 52 Lokalizacja: Kraków
|
MKMKK napisał(a): a co to za symulacja? czy mógłby mi ktoś ją przesłać? A to mapka nad którą siedzę od dłuższego czasu i jakoś nie mogę skończyć ;) mseifer napisał(a): I skąd masz te pojazdy? Bo jakoś dziwnie podobne wydają się do moich. Pojazdy mam z dysku ;) Są własnej produkcji.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Pn 27.12.2010, 21:49 |
|
Dołączył(a): Pt 17.12.2010, 19:49 Posty: 12 Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
|
A możesz przesłać tą mapkę?
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Wt 28.12.2010, 15:40 |
|
Dołączył(a): So 10.01.2004, 18:09 Posty: 52 Lokalizacja: Kraków
|
Myślę, że jak na razie nie nadaje się do publikacji ;)
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Wt 28.12.2010, 16:06 |
|
Dołączył(a): Pt 17.12.2010, 19:49 Posty: 12 Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
|
Możesz ją przesłać mi, bo jestem jej ciekaw... a do publikacji jej raczej nieużyje
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Wt 28.12.2010, 17:32 |
|
Dołączył(a): Wt 8.07.2008, 12:02 Posty: 245 Lokalizacja: PL: WR/KR/KSU; IRL: G
|
EOT poproszę, bo to wątek o nowej wersji BAHNa, a nie o własnych mapkach.
A propos - czy ktoś z was, kolegów, bawił się w ogóle z własnymi sygnalizatorami? Ja raz zainstalowałem takie z diabeł wie skąd - na wysięgnikach, drogowe - ale pomyślałem, że ktoś ma alternatywę na dysku.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Cz 6.01.2011, 16:11 |
|
Dołączył(a): Nd 23.03.2008, 14:46 Posty: 4
|
Znalazłem poważny błąd w tej wersji programu.
Mianowicie program akceptuje w niektórych rozjazdach dwa razy tą samą trasę (bez podania parametrów i,u). W takim wypadku pojazd jadący przez taką zwrotnicę zaakceptował mi trasę domyślną. Błąd poważny i miejmy nadzieje że w wersji stabilnej będzie usunięty.
|
|
Na górę strony |
|
 |
|
Tytuł: Napisane: Cz 6.01.2011, 21:55 |
|
Dołączył(a): So 18.03.2006, 10:29 Posty: 88 Lokalizacja: Warszawa
|
kicaj napisał(a): Mianowicie program akceptuje w niektórych rozjazdach dwa razy tą samą trasę (bez podania parametrów i,u). W takim wypadku pojazd jadący przez taką zwrotnicę zaakceptował mi trasę domyślną. Błąd poważny i miejmy nadzieje że w wersji stabilnej będzie usunięty. A jaki to typ zwrotnicy?
|
|
Na górę strony |
|
 |
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|