Teraz jest Śr 14.11.2018, 23:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 3.12.2006, 17:06 

Dołączył(a): Śr 7.09.2005, 14:13
Posty: 76
Lokalizacja:
Poznań
Łukasz Pastuszczak napisał(a):
Niestety, nie jest to możliwe. Nowy pociąg dostaje mniejszy numer z dwóch możliwych. A dokładnie o jaką sytuację chodzi?

Sytuacja jest tego typu:
Pociąg relacji Gorzów-Poznań na stacji Międzychód jest rozłączany na składy 7046 i SU45PN01. Następnie pomiędzy te składy podłączany jest ambulans amb434 i w takim zestawieniu pociąg wraca do Poznania. W Poznaniu wszystko jest rozłączane. Amb wędruje gdzieś na bocznicę, SP-45PN01 wraca do lokomotywowni Poznań, a skład 7053 wyrusza na trasę do Wągrowca z inną suką np. SP45PN05. Po powrocie do Poznania do składu znowu podłącza sie SP45PN01 (amb434 pojechał już wcześniej z innym składem do MIędzychodu) i jadą do Gorzowa. W drodze powrotnej z Gorzowa do zestawu w Międzychodzie znowu jest podłączony amb434.
Chodzi mnie przede wszystkim o to, aby trasa i szczególnie komentarze (zawierające RJ) poszczególnym składów po pełnym obiegu (np. dniu) nie zniknęły i były takie same.
Chciałbym w następnej wersji symulacji dokładnie odwzorować obiegi poszczególnych składów, ambulansów pocztowych (a te są inne) i lokomotyw zgodnie z "Dodatkiem do SRJP II-C" z 1985 roku.
Łukasz Pastuszczak napisał(a):
Może zamiast łączenia i rozczepiania można zrobić podmianę pociągów?

Podmianę..? Co masz na myśli?

pozdrawiam
greg05[malpa]wp.pl
http://zdokp.pl/bahn/
-------------------------------------------------
Kolej umiera, więc ocalmy od zapomnienia infrastrukturę nieczynnych linii kolejowych.


Ostatnio edytowano Wt 1.11.2011, 0:35 przez greg05, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 8.12.2006, 6:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 31.01.2004, 23:27
Posty: 227
Lokalizacja:
Gliwice
Więc tak, na komantarz nic nie można poradzić. W każdym razie pociąg odziedzidza własciwości po tym pociągu, który ma mniejszy numer. Rozumiem, że chcesz, aby to wagony osobowe miały odpowiedni komentarz, a nie lokomotywy i wagon pocztowy. Jeśli tak, to otwórz punkt łączenia, przy którym następuje odczepienie lokomotywy. Wybierz Opcje rozłączania, i w polu Nowy numer dla wybierz przedniej części poc. Wagon pocztowy odstawiony na bocznicy musi mieć wyższy numer pociągu od oczekującego składu wagonów osobowych. W takiej sytuacji po doczepieniu wagonu pocztowego komentarz i trasy nie ulegają zmianie. W Poznaniu punkt łączenia ustaw tak samo jak w poprzednim przypadku. Natomiast punkt łączenia, który posłuży do odczenienia wagonu pocztowego od lokomotywy, ustaw tak, aby to tylna część zachowała numer pociągu (zakładam, że od osobowych odczepia się lokomotywa z pocztowym i jedzie go odstawić na bocznicę). Tym sposobem wagon pocztowy znowu ma wysoki numer. Z kolei przed lokomotywownią ustaw punkt zmiany danych, i wpisz <nazwa trasy lokomotywy>(N=MAX). Tym sposobem wyjeżdżająca lokomotywa zawsze będzie miała wysoki numer, czyli że wszystkie właściwości składów wagonów osobowych będą ciągle takie same.

Nie wiem, czy prawidłowo zrozumiałem sytuację, jeśli nie, to daj znać na forum.

_________________
Wszystko o kozach
Zdjęcie czarno-białej kozy


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 9.12.2006, 1:04 

Dołączył(a): Śr 7.09.2005, 14:13
Posty: 76
Lokalizacja:
Poznań
Łukasz Pastuszczak napisał(a):
Nie wiem, czy prawidłowo zrozumiałem sytuację, jeśli nie, to daj znać na forum.

Generalnie w taki sposób chcę to zrobić (komentarz zostaje przy składzie osobowym, N=MIN).
Rozumiem, że jak łączymy 2 człony każdy z innym własnym komentarzem to jeden z nich ginie bezpowrotnie??
Chyba, że jest możliwość prywrócenie pierwotnych danych członu poprzez PUNKT ZMIANY DANYCH???
W sumie zakładałem, że każdy człon ma możliwośc zachowania "starego" komentarza po rozłączeniu, nawet jak on jest w danej chwili niewidoczny (np. podłączona lokomotywa czy wagon bag. do składu osobowego).
W mojej symulacji takie "nieznikające" komentarze bardzo by się przydały, szcególnie w przypadku tego wagonu bagażowego. Zdgodnie z SRJP kursuje on na trasie Poznań - Międzychód - Międzyrzecz - Międzychód - Poznań z czterema różnymi składami osobowymi i lokomotywami. Pomijam fakt, że w soboty jest inaczej a w świeta jeszcze inaczej.
Może w nastepnych wersjach programu będzie można dać osobny niezależny komentarz do każdego wagonu:)

pozdrawiam
greg05[malpa]wp.pl
http://zdokp.pl/bahn/
-------------------------------------------------
Kolej umiera, więc ocalmy od zapomnienia infrastrukturę nieczynnych linii kolejowych.


Ostatnio edytowano Wt 1.11.2011, 0:35 przez greg05, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 10.12.2006, 7:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 31.01.2004, 23:27
Posty: 227
Lokalizacja:
Gliwice
No, coż, pomimo ogromnych możliwości BAHN, nie wszystko jest możłiwe. Proponuję, aby przy każdym z tych czterech składów dać wzmiankę w komentarzu o tym wagonie pocztowym. Poza tym ogólnie chciałbym Ci pogratulować pomysłu i wykonania symulacji. No i oczywiście, jak na prawdziwych miłośników przystało, należy być bezwzględnym optymistą...

_________________
Wszystko o kozach
Zdjęcie czarno-białej kozy


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 11.12.2006, 21:46 

Dołączył(a): Śr 7.09.2005, 14:13
Posty: 76
Lokalizacja:
Poznań
Łukasz Pastuszczak napisał(a):
Proponuję, aby przy każdym z tych czterech składów dać wzmiankę w komentarzu o tym wagonie pocztowym.

Dokładnie taki miałem zamiar.
Wprowadzę wagony bagażowe itp. wraz z przemianowaniem składów na obiegi zgodnie z "Dodatkiem do SRJP II-C" z 1986 r., ale to będzie niestety wymagało "rewolucji" w całej symulacji.
Najpierw muszę zdobyć jeszcze plany torowe Skwierzyny, Międzyrzecza, Sulechowa, Zbąszynia i Zbąszynka oraz podjechać z poszczególnymi liniami jak najbliżej Poznania, gdzyż część obiegów zamyka się właśnie przez Poznań.
Właśnie jestem na etapie doszczegóławiania, również na podstawie map satelitarnych (co za dokładność), układów torowych i infrastruktury RAkoniewic i chciałbym zabrać się za Grodzisk Wlkp.

Aha.
Wiadomość dla KB. W wersji 3.83B5 szlabany już działają, a podkłady z map bitowych wydają się trzymać przy zmianie skali.

pozdrawiam
greg05[malpa]wp.pl
http://zdokp.pl/bahn/
-------------------------------------------------
Kolej umiera, więc ocalmy od zapomnienia infrastrukturę nieczynnych linii kolejowych.


Ostatnio edytowano Wt 1.11.2011, 0:36 przez greg05, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 14.05.2007, 1:35 

Dołączył(a): Śr 7.09.2005, 14:13
Posty: 76
Lokalizacja:
Poznań
Witam po przerwie

W końcu zabrałem się za Poznań, a roboty jest sporo:).
Wszystkich zachęcam do obejrzenia printsreenów Poznania wersji roboczej ZDOKP 30.3 na podstronie "SCREENY" pod adresem:
http://greg05.wtvk.pl/bahn/screeny/index.html

Wersja na razie przechodzi fazę budowy miasta oraz wprowadzania i testowania komunikacji miejskiej (przebieg linii autobusowych i tramwajowych zgodny z 1991 rokiem).

pozdrawiam
greg05[malpa]wp.pl
http://greg05.wtvk.pl/bahn/

-------------------------------------------------
Kolej umiera, więc ocalmy od zapomnienia infrastrukturę nieczynnych linii kolejowych.


Ostatnio edytowano Wt 1.11.2011, 0:37 przez greg05, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 28.05.2007, 17:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 20.07.2005, 18:20
Posty: 34
Lokalizacja:
Siedlce City
Bardzo ciekawe dzieło, tylko niech ktoś mi powie, skąd się wzięły tam takie wynalazki jak wagony Bdhpumn, ABdu (1/2 klasa) bądź Bipy w malowaniu 'jajecznica ze szczypiorkiem'.

Swoją drogą próbowałem coś podobnego zdziałać - symulację linii pod 'opieką' ZLK Siedlce, ale samemu to nic nie zrobisz.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 28.05.2007, 21:46 

Dołączył(a): Śr 7.09.2005, 14:13
Posty: 76
Lokalizacja:
Poznań
Preki napisał(a):
Bardzo ciekawe dzieło, tylko niech ktoś mi powie, skąd się wzięły tam takie wynalazki jak wagony Bdhpumn, ABdu (1/2 klasa) bądź Bipy w malowaniu 'jajecznica ze szczypiorkiem'.


Już odpowiadam.
Z uwagi na to, że składy z "tamtych lat" wyglądały dosyć ponuro, ale przede wszystkim kiepsko są widoczne na zielonym tle programu to postanowiłem dla utrakcyjnienia symulacji wrzucić parę składów w innych (nowszych i też niekoniecznie krajowych) malowaniach (np. nieoliwkowe Bipy, ABdu, zastęczy szynobus w Międzyrzeczu). Ale najprawdopodobniej zmienię to po wprowadzeniu faktycznych obiegów.

Bdhpumn (odcinek międzyrzecz-skwierzyna) to raczej kwestia początku symulacji (braku wiedzy), po rewolucji w obiegach skład będzie zgodny z obiegiem 8116, czyli ryflak + Ty2 z Krzyża.

Oczywiście, składy widoczne na sreenach, np. na poznaniu głównym, zawierające czasami najnowszy tabor są tylko potrzebne do testowania symulacji i obiegów, zostaną w późniejszym czasie skasowane.

Preki napisał(a):
Swoją drogą próbowałem coś podobnego zdziałać - symulację linii pod 'opieką' ZLK Siedlce, ale samemu to nic nie zrobisz.


.." samemu to nic nie zrobisz"? Co masz na myśli?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 31.08.2007, 8:21 

Dołączył(a): Śr 7.09.2005, 14:13
Posty: 76
Lokalizacja:
Poznań
Witam
Właśnie co z linią 360 opuściłem Poznań (zrobione stacje Poznań Wola z bocznicami i prawie Poznań Kiekrz) a pojawił mi się problem z sygnalizatorami połączonymi.

Sytuacja wygląda tak:
na szlaku pomiędzy Rokietnicą a Poznań Kiekrz są dwa odstępy.
I tak np wjazd do Kiekrza od strony Rokietnicy osłania semafor wjazdowy "nazwa-poznań-kiekrz-P1/2-1" z systemem sygnalizacji "poznań-kiekrz-P1/2-0",
przed nim (w połowie szlaku) jest semafor odstępowy "poznań-kiekrz-150-1" z systemem sygnalizacji "poznań-kiekrz-150-0", który jednocześnie jest tarczą ostrzegawczą ToP dla semafora wjazdowego "poznań-kiekrz-P1/2-1".
Gdy semafor odstępowy "poznań-kiekrz-150-1" wykonam z sygnalizatora połączonego z oznaczeniami "nazwa-poznań-kiekrz-150-1", "funkcja przełaczająca-poznań-kiekrz-150-0" i "tarcza ostrzegawcza zależna od sygnalizatora głównego-poznań-kiekrz-P1/2-1",
a semafor wjazdowy "poznań-kiekrz-P1/2-1" otrzyma dodatkową (aby po przejeździe pociągu zwolnić odstęp) funkcję "przełaczanie systemów sygnalizacji: w kierunku normalnym-poznań-kiekrz-150-0",
to wtedy w żaden sposób (F4) nie można wysterować semafora wjazdowego "poznań-kiekrz-P1/2-1" - non stop pali się czerwone.

Podobnie zresztą jest na sygnalizatorach głównych (bez połączonych):
semafor odstępowy jako "główny" o oznaczeniu: "nazwa-poznań-kiekrz-150-1", "funkcja przełaczająca-poznań-kiekrz-150-0", "przełączanie systemów sygnalizacji: w kierunku normalnym-poznań-kiekrz-150-0+" (aby zablokować odstęp),
przed nim (w kierunku jazdy pociągu) semafor wjazdowy jako "główny" o oznaczeniach: "nazwa-poznań-kiekrz-P1/2-1" z systemem sygnalizacji "poznań-kiekrz-P1/2-0", "przełączanie systemów sygnalizacji: w kierunku normalnym-poznań-kiekrz-150-0" (aby zwolnić odstęp).
I również w tym przypadku na sygnalizatorze "nazwa-poznań-kiekrz-P1/2-1" non stop pali się czerwone i nie można go przełączyć klawiszem F4.

Czy ktoś się już z tym spotkał i wie jak to poprawnie zaprogramować?

_________________
pozdrawiam
greg05[cos]wp.pl

http://www.kolej.poznan.c0.pl/ zmiana hostingu;
http://greg05.wtvk.pl/bahn/ aktualizacje ZDOKP 1985r.

Kolej umiera, więc ocalmy od zapomnienia infrastrukturę nieczynnych linii kolejowych.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 25.09.2007, 21:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 31.01.2004, 23:27
Posty: 227
Lokalizacja:
Gliwice
Przepraszam, nie zauważyłem tego postu.

Czy możesz mi zrobić mały "model" tej sytuacji w BAHN (tzn. małą symulację NT3)? Tak z opisu trudno to sobie wszystko wyobrazić. Wtedy mogę trochę pokombinować.

_________________
Wszystko o kozach
Zdjęcie czarno-białej kozy


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 25.09.2007, 23:41 

Dołączył(a): Śr 7.09.2005, 14:13
Posty: 76
Lokalizacja:
Poznań
Łukasz Pastuszczak napisał(a):
Przepraszam, nie zauważyłem tego postu.

Czy możesz mi zrobić mały "model" tej sytuacji w BAHN (tzn. małą symulację NT3)? Tak z opisu trudno to sobie wszystko wyobrazić. Wtedy mogę trochę pokombinować.


Witam.
Na razie nie mogąc sobie poradzić z "tematem", zastosowałem wersję uproszczoną, tzn. rozdzieliłem semafory odstępowe na "szlakowe" i tarcze ostrzegawcze odnoszące się do semaforów wjazdowych na danej stacji w Kiekrzu lub Rokietnicy. Umieściłem również wyłączniki semaforów "szlakowych" za semaforami wjazdowymi na daną stację. I założyłem sobie taką sytuację, że semafory "szlakowe" świecą w stanie normalnym na "zielono", a przy wjeździe pociągu na odstęp (chroniony przez ten semafor), załącza się "czerwone", które zwolni się na "zielone" dopiero po minięciu przez pociąg kolejnego semafora, a tym samym zwolnieniu odstępu.

Uważam, że rozwiązanie, które tu zastosowałem jest dobre (powodujące mniej problemów). Jest również poprawne technicznie pod kątem "zabezpieczeń kolejowych", aczkolwiek zwiększa się liczba systemów sygnalizacji (u mnie już jest 1087), co jak widzę w postach na forum w wersji 3.84r1 ma duże znaczenie:) i tu warto trochę pokombinować.

Podobna sytuacja, na której lepiej się skoncentować, jest na obwodnicy towarowej Poznania. Jest to bardziej tu widoczne i złożone, gdyż dla poprawienia przepustowości szlaku semafory odstępowe są tu co 1 - 1,5 km, np. pomiędzy Kiekrzem a Piątkowem umieszczono je w dwóch miejscach dzieląc szlak na 3 odstępy.

Myślę, że nie będę kombinował z "modelem symulacji" i wrzucę Koledze na maila najnowszą roboczę wersję ZDOKP-30.5[b8mail].nt3 zapisaną i ustawioną na stacji Poznań-Kiekrz (obwodnica towarowa odchodzi w prawo od stacji górnymi torami). Zapuściłem tu kilka składów testowych, które na razie chodzą bez problemu i nie powodują zatrzymań zarówno między sobą jak też pojazdów na przejazdach kolejowych.

Dla lepszego zobrazowania sytuacji proponuję przejrzeć realne zdjęcia ze stacji i szlaków umieszczone na mojej drugiej stronce:
stacja ROKIETNICA(głowica wschodnia) - http://kolej.poznan.prv.pl/infrastruktura/wielkopolska/rokietnica/glowica_wschodnia/index.html
stacja KIEKRZ(wyjazd rokietnica) - http://kolej.poznan.prv.pl/infrastruktura/stacje_w_poznaniu/poznan_kiekrz/wyjazd_rokietnica/index.html
obwodnica towarowa Poznania - http://kolej.poznan.prv.pl/infrastruktura/stacje_w_poznaniu/obwodnica_towarowa/index.html

_________________
pozdrawiam
greg05[cos]wp.pl

http://www.kolej.poznan.c0.pl/ zmiana hostingu;
http://greg05.wtvk.pl/bahn/ aktualizacje ZDOKP 1985r.

Kolej umiera, więc ocalmy od zapomnienia infrastrukturę nieczynnych linii kolejowych.


Ostatnio edytowano Śr 26.09.2007, 23:18 przez greg05, łącznie edytowano 4 razy

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 26.09.2007, 1:26 

Dołączył(a): Śr 7.09.2005, 14:13
Posty: 76
Lokalizacja:
Poznań
greg05 napisał(a):
... wrzucę Koledze na maila najnowszą roboczę wersję ZDOKP-30.5[b8mail].nt3 zapisaną i ustawioną na stacji Poznań-Kiekrz ...


Niestety mail nie przeszedł, dostałem zwrotkę z serwera z komunikatem:
"The following addresses had permanent fatal errors"
Przeslij na mojego maila prawidłowy swój adres, to jutro spróbuję jeszcze raz:)

_________________
pozdrawiam
greg05[cos]wp.pl

http://www.kolej.poznan.c0.pl/ zmiana hostingu;
http://greg05.wtvk.pl/bahn/ aktualizacje ZDOKP 1985r.

Kolej umiera, więc ocalmy od zapomnienia infrastrukturę nieczynnych linii kolejowych.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 22.10.2007, 9:00 

Dołączył(a): Śr 7.09.2005, 14:13
Posty: 76
Lokalizacja:
Poznań
greg05 napisał(a):
greg05 napisał(a):
... wrzucę Koledze na maila najnowszą roboczę wersję ZDOKP-30.5[b8mail].nt3 zapisaną i ustawioną na stacji Poznań-Kiekrz ...


Niestety mail nie przeszedł, dostałem zwrotkę z serwera z komunikatem:
"The following addresses had permanent fatal errors"
Przeslij na mojego maila prawidłowy swój adres, to jutro spróbuję jeszcze raz:)


Tak przy okazji, podziękowania dla Łukasza za wyczerpujący kontakt mailowy i pomoc w rozwiązaniu tematu.

_________________
pozdrawiam
greg05[cos]wp.pl

http://www.kolej.poznan.c0.pl/ zmiana hostingu;
http://greg05.wtvk.pl/bahn/ aktualizacje ZDOKP 1985r.

Kolej umiera, więc ocalmy od zapomnienia infrastrukturę nieczynnych linii kolejowych.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 22.10.2007, 10:58 

Dołączył(a): Śr 7.09.2005, 14:13
Posty: 76
Lokalizacja:
Poznań
Witam ponownie.
Zapraszam do pobrania najnowszej wersji mojej symulacji ZDOKP-31.0[b8mail] http://zdokp.pl/bahn/download/instal/ZDOKP-31.0%5Bb8mail%5D.zip.
Tym razem, z uwagi na to, iż za chwilę wygaśnie mi licencja, postanowiłem udostępnić wersję roboczą. Co dalej? zobaczymy ...

W wersji tej, oprócz drobnych zmian kosmetycznych, został dodany obszar Poznania i okolic wraz z częściową zabudową poszczególnych dzielnic i osiedli.
Na pocżątku główny nacisk położyłem na jak najwierniejsze odtworzenie układu torowego i infrastruktury poszczególnych linii i stacji.
Na dzień dzisiejszy w 100% zakończone są prace na stacjach Poznań Kiekrz z częścią obwodnicy towarowej, Wola (wraz z bocznicami), Strzeszyn (z częściową fikcyjną bocznicą na Podolanach), Garbary (wraz z bocznicami), Karolin, Dębiec, Dębina oraz posterunek PoD (Jeżyce) i PSK2 oraz Luboń.
Stacja POznań Główny, jeżeli chodzi o część osobową jest również wykonana w 100%, pozostałe elementy (okolice lokomotywowni, wolne tory, Poznań Towarowa, bocznice ZNTK, i HCP) wykonane są na poziomie 90% (pozostały drobne poprawki i sprawdzenia). Dodatkowo na poziomie -1 wykonano fikcyjną lokomotywownię, parowozownię i wagonownię.
Stacja POznań Wschód w zakresie podstawowego układu torowego i części bocznic również jest wykonana w 100%, jednak pozostały tu do zinwentaryzowania bocznice przy wyjeździe na Wągrowiec.
Do pełnego sukcesu (w temacie kolejowym) brakuje ukończenie wyjazdów na Wągrowiec (wraz ze stacją Czerwonak), wyjazdu na Piłę wraz ze stacją Złotniki), zamknięcie odcinka obwodnicy towarowej (wraz ze stacjami towarowymi Piątkowo i Koziegłowy), wyjazdu na Jarocin oraz w kierunku Zbąszynka (stacje Starołęka, Franowo, Górczyn, Plewiska).
W wersji tej jest również bardzo rozbudowana infrastruktura i komunikacji miejska (na zachód od Warty).
Powstały tam wszystkie zajezdnie i pętle zarówno tramwajowe i autobusowe. Z uwagi na dość liczne zmiany w układzie komunikacyjnym Poznania w latach 80-tych, między innymi budowa Pestki (duże zaawansowanie prac na początkowym odcinku trasy oraz przy poszczególnych wiaduktach), remonty Mostu Dworcowego, Teatralnego, wiaduktu nad linią kolejową na Dębcu, oddanie w 1985 r do użytku trasy na Ratajach (początkowo wahadło, później w ograniczonym zakresie) układ linii tramwajowych jest zgodny z końcem 1985 roku (poza zawieszoną linią nr 20), a układ linii autobusowych w większości jest zgodny z końcem lat 80-tych. Dodatkowo w celu urealnienia symulacji zamontowano na większości skrzyżowań 3-stanową sygnalizację.

Pozostałe zmiany zamieszczone są na stronie aktualizacji.
Dodatkowe, szczegółowe info dotyczące infrastruktury, historii poszczególnych tras i linii, zajezdni, pętli, punktów charakterystycznych itp. znajduje się w komentarzach lokalnych.

A, i zapraszam wszystkich do podzielenia się uwagami na temat symulacji w obszarze Poznania.

_________________
pozdrawiam
greg05[cos]wp.pl

http://www.kolej.poznan.c0.pl/ zmiana hostingu;
http://greg05.wtvk.pl/bahn/ aktualizacje ZDOKP 1985r.

Kolej umiera, więc ocalmy od zapomnienia infrastrukturę nieczynnych linii kolejowych.


Ostatnio edytowano Wt 1.11.2011, 0:38 przez greg05, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 24.12.2007, 0:46 

Dołączył(a): Śr 7.09.2005, 14:13
Posty: 76
Lokalizacja:
Poznań
Żadnych uwag?
Czy ktoś bawił się tą symulacją?:)

A tak przy okazji, Zdrowych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia dla wszystkich BAHN'owiczów.

_________________
pozdrawiam
greg05[cos]wp.pl

http://www.kolej.poznan.c0.pl/ zmiana hostingu;
http://greg05.wtvk.pl/bahn/ aktualizacje ZDOKP 1985r.

Kolej umiera, więc ocalmy od zapomnienia infrastrukturę nieczynnych linii kolejowych.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 24.12.2007, 14:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
greg05 napisał(a):
Żadnych uwag?
Czy ktoś bawił się tą symulacją?:)


Same pochlebne uwagi- symulacja jest bardzo ciekawa ja już czekam aż pojawi się na niej Nowy Tomyśl, Opalenica (z wąskotorówką) i Buk z jego zakręconym układem drogowym ;-). Co do Poznania to część jest bardzo ciekawa, zachodzę jednak w głowę jak daleko na Wschód kolega jeszcze planuje iść :-)

Cytuj:
A tak przy okazji, Zdrowych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia dla wszystkich BAHN'owiczów.


I ja dołączam się do życzeń.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 25.12.2007, 13:19 

Dołączył(a): Śr 7.09.2005, 14:13
Posty: 76
Lokalizacja:
Poznań
Daro85 napisał(a):
Co do Poznania to część jest bardzo ciekawa, zachodzę jednak w głowę jak daleko na Wschód kolega jeszcze planuje iść :-)


"Na wschód" to planuję tylko jeszcze Poznań Starołękę, Krzesiny i dalej kawałek do Gądek. Napewno też zabiorę się za linię wągrowiecką, ale wszystko zależy, kiedy zacznie się jej modernizacja (generalnie chcę ją zinwentaryzować w aktualny jeszcze stanie).
Poza tym, może skuszę się jeszcze dokończyć, z uwagi na zamknięcie obiegów (kiekrz-luboń), obwodnicę towarową (koziegłowy, zieleniec i najwieksze wyzwanie franowo).

Daro85 napisał(a):
... ja już czekam aż pojawi się na niej Nowy Tomyśl, Opalenica (z wąskotorówką) i Buk z jego zakręconym układem drogowym


Tak "ten kierunek" będę koontynuował, głównie zależy mi na połączeniu odcinków: rokietnica-pniewy, plewiska-zbąszyń, luboń-grodzisk wraz z wykonaniem cała przyległą infrastrukturą.
Również chcę dopracować w miarę możliwości Poznań i okolice (infra, Busy, itp.).
Na dzień dzisiejszy mam już wprowadzoną linię do Zbąszynka na odcinku Poznań PSK (wraz z łącznicami) - Plewiska (przykładowe screeny, jeszcze bez przyległej infrastruktury:
http://kolej.poznan.prv.pl/infrastruktura/stacje_w_poznaniu/poznan_gorczyn/slides/ZDOKP_w32.0_poznan_gorczyn_3.html
http://kolej.poznan.prv.pl/infrastruktura/stacje_w_poznaniu/poznan_junikowo/slides/ZDOKP_w32.0_poznan_junikowo_2.html)
Również linia do Piły jest wykonana już na odcinku Poznań Strzeszyn - Złotniki (screeny, również jeszcze bez przyległej infry:
http://kolej.poznan.prv.pl/infrastruktura/wielkopolska/zlotniki/slides/ZDOKP_w32.0_zlotniki.html
http://kolej.poznan.prv.pl/infrastruktura/stacje_w_poznaniu/suchy_las/slides/ZDOKP_w32.0_suchy_las_1.html)

pozostałe zmiany i aktualizacje (w tym zdjęcia screeny) są na zamieszczane bieżąco (w miarę możliwości) na moich stronkach.

_________________
pozdrawiam
greg05[cos]wp.pl

http://www.kolej.poznan.c0.pl/ zmiana hostingu;
http://greg05.wtvk.pl/bahn/ aktualizacje ZDOKP 1985r.

Kolej umiera, więc ocalmy od zapomnienia infrastrukturę nieczynnych linii kolejowych.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 7.01.2009, 18:02 

Dołączył(a): Wt 8.07.2008, 12:02
Posty: 244
Lokalizacja:
PL: WR/KR/KSU; IRL: G
greg05 napisał(a):
Daro85 napisał(a):
Co do Poznania to część jest bardzo ciekawa, zachodzę jednak w głowę jak daleko na Wschód kolega jeszcze planuje iść :-)


"Na wschód" to planuję tylko jeszcze Poznań Starołękę, Krzesiny i dalej kawałek do Gądek. Napewno też zabiorę się za linię wągrowiecką, ale wszystko zależy, kiedy zacznie się jej modernizacja (generalnie chcę ją zinwentaryzować w aktualny jeszcze stanie).
Poza tym, może skuszę się jeszcze dokończyć, z uwagi na zamknięcie obiegów (kiekrz-luboń), obwodnicę towarową (koziegłowy, zieleniec i najwieksze wyzwanie franowo).

Daro85 napisał(a):
... ja już czekam aż pojawi się na niej Nowy Tomyśl, Opalenica (z wąskotorówką) i Buk z jego zakręconym układem drogowym


Tak "ten kierunek" będę koontynuował, głównie zależy mi na połączeniu odcinków: rokietnica-pniewy, plewiska-zbąszyń, luboń-grodzisk wraz z wykonaniem cała przyległą infrastrukturą.
Również chcę dopracować w miarę możliwości Poznań i okolice (infra, Busy, itp.).
Na dzień dzisiejszy mam już wprowadzoną linię do Zbąszynka na odcinku Poznań PSK (wraz z łącznicami) - Plewiska (przykładowe screeny, jeszcze bez przyległej infrastruktury:
http://kolej.poznan.prv.pl/infrastruktura/stacje_w_poznaniu/poznan_gorczyn/slides/ZDOKP_w32.0_poznan_gorczyn_3.html
http://kolej.poznan.prv.pl/infrastruktura/stacje_w_poznaniu/poznan_junikowo/slides/ZDOKP_w32.0_poznan_junikowo_2.html)
Również linia do Piły jest wykonana już na odcinku Poznań Strzeszyn - Złotniki (screeny, również jeszcze bez przyległej infry:
http://kolej.poznan.prv.pl/infrastruktura/wielkopolska/zlotniki/slides/ZDOKP_w32.0_zlotniki.html
http://kolej.poznan.prv.pl/infrastruktura/stacje_w_poznaniu/suchy_las/slides/ZDOKP_w32.0_suchy_las_1.html)

pozostałe zmiany i aktualizacje (w tym zdjęcia screeny) są na zamieszczane bieżąco (w miarę możliwości) na moich stronkach.


Sorry za roczny wykop, ale chciałbym coś powiedzieć.

Mianowicie jestem pełen uznania dla autora symulacji. To, co Pan (umówmy się na Per Pan) stworzył zaszokowało mnie kompletnie - posiadam wersję 31.0 tej symulacji. Jeśli to, co Pan stworzył jest ledwie początkiem (mam nadzieję), to myślę, że przy wersji, no, nie wiem, 45.0 będę mógł zobaczyć Piłę, Zieloną Górę, Gniezno, Szamotuły, albo i nawet Lubin, skąd już blisko do Wrocławia :klapnięcie_w_czoło_:. Ostatecznie można już przy mojej bujnej wyobraźni myśleć o Koninie, granicy (Kostrzyn nad Odrą), Żaganiu, Żarach, Legnicy, aż w końcu może o Stargardzie Szczecińskim, Bydgoszczy i mieście Radia Maryja (Toruniu).

Wiem, że moje fantazje mogłyby kosztować 25MB wagi pliku, czy nawet 30 (!), ale zaprawdę powiadam Ci: warto się namęczyć, poszukać odpowiednich SRJP i map, a nie odstawić popelinę, jeśli mogę się tak wyrazić.

Z pozdrowieniami, Piotr Andrzej W. Ł. F. F. T. P. E. Sekuła.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 17.01.2009, 15:37 

Dołączył(a): Śr 7.09.2005, 14:13
Posty: 76
Lokalizacja:
Poznań
peter_U18 napisał(a):
Sorry za roczny wykop, ale chciałbym coś powiedzieć.
Mianowicie jestem pełen uznania dla autora symulacji. To, co Pan (umówmy się na Per Pan) stworzył zaszokowało mnie kompletnie - posiadam wersję 31.0 tej symulacji. (...)

Wiem, że moje fantazje mogłyby kosztować 25MB wagi pliku, czy nawet 30 (!), ale zaprawdę powiadam Ci: warto się namęczyć, poszukać odpowiednich SRJP i map, a nie odstawić popelinę, jeśli mogę się tak wyrazić.

Z pozdrowieniami, Piotr Andrzej W. Ł. F. F. T. P. E. Sekuła.


Dzięki za uznanie.
Wbrew pozorom symulacja nadal się rozwija, choć głównie są to uszczegółowienia i zmiany kosmetyczne oraz wszelkiego rodzaju poprawki, ale przede wszystkim są to korekty związane z dostosowaniem symulacji do podkładów z map Wigowskich.
Między innymi ponownie wytyczyłem Prusim, Wituchowo, Chrzypsko Wlk., Sieraków Wlkp:
http://greg05.wtvk.pl/bahn/screeny/slides/ZDOKP_w32.2_09.33_sierakow-mamewry-towar.html
i stację Kwilcz:
http://greg05.wtvk.pl/bahn/screeny/slides/ZDOKP_w32.2_11.05_kwilcz.html
pozostałe zmiany i aktualizacje są zamieszczane na bieżąco na:
http://greg05.wtvk.pl/bahn/

_________________
pozdrawiam
greg05[cos]wp.pl

http://www.kolej.poznan.c0.pl/ zmiana hostingu;
http://greg05.wtvk.pl/bahn/ aktualizacje ZDOKP 1985r.

Kolej umiera, więc ocalmy od zapomnienia infrastrukturę nieczynnych linii kolejowych.


Ostatnio edytowano Wt 1.11.2011, 0:41 przez greg05, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 19.01.2009, 20:57 

Dołączył(a): Wt 8.07.2008, 12:02
Posty: 244
Lokalizacja:
PL: WR/KR/KSU; IRL: G
Pańska moc działa na mnie jakoś dziwnie... Postanowiłem stworzyć symulację Mazowsza na 02.01.1995. Mam program komputerowy z takowym rozkładem, BAHN zarejestrowany, więc nie widzę problemu ;)

Radom będę rysował z pamięci a resztę z jakichś map.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności