Teraz jest Wt 17.07.2018, 14:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1498 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 71, 72, 73, 74, 75  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Śr 24.01.2018, 10:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4030
Lokalizacja:
Ligota
motley napisał(a):
I w wypadku linii 12 najlepszym wyjściem jest jej podzielenie na dwie - wtedy bez problemu można by było wyrzucać pasażerów w połowie obecnej trasy i wyrównywać odjazdy.

A jak ta linia miałaby wg Ciebie być podzielona?

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Śr 24.01.2018, 11:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2805
A choćby i na dworcu.

_________________
Tak się zastanawiałem, czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz
To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Śr 24.01.2018, 12:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4030
Lokalizacja:
Ligota
motley napisał(a):
A choćby i na dworcu.

Czyli doszliśmy do koncepcji starego 912. I po co było to likwidować?

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Śr 24.01.2018, 19:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13343
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
aso napisał(a):
adam86 napisał(a):
aso napisał(a):
Kolej ma już działające systemy dyspozytorskie (dyspozytorzy przewoźnika + dyspozytorzy zarządcy infrastruktury). Do uporządkowania jest bałagan autobusowy, bo tramwaje sobie dobrze radzą.

Ale gdzie? Bo raczej nie w Tramwajach Ślaskich.

Linie-potworki, sieć mało elastyczna, dodatkowe uwarunkowania ustawą o czasie pracy kierowcy. Z piasku bata nie ukręcisz, ale świetny temat do hejtowania... Przypomnę - na podobnej zasadzie kilka lat temu niejaki Stanisław Biega uczył PLK-ę, jak układać rozkłady jazdy.

To ja mam takie 2 pytania, a propos systemów dyspozytorskich i tego radzenia sobie przez TŚ. Czy dyspozytor ma system umożliwiający mu obserwację ruchu pociągów w czasie rzeczywistym oraz czy na całej sieci TŚ jest zasięg radiotelefonów. Łaskawie nie będę wspominał o tym jak wygląda komunikacja zastępcza i informacja na temat planowych robót.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Śr 24.01.2018, 21:03 

Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43
Posty: 1270
adam86 napisał(a):
To ja mam takie 2 pytania, a propos systemów dyspozytorskich i tego radzenia sobie przez TŚ. Czy dyspozytor ma system umożliwiający mu obserwację ruchu pociągów w czasie rzeczywistym oraz czy na całej sieci TŚ jest zasięg radiotelefonów. Łaskawie nie będę wspominał o tym jak wygląda komunikacja zastępcza i informacja na temat planowych robót.


Zasięgu raczej nie mają ich radiotelefony, podglądu nie mają gdzie dany tramwaj jest, ale to nie problem żeby mieli, wystarczyło by się dogadać z Asseco i podgląd by mieli. Zatramwaj to już swoją drogą, na szybko wozy z Batorego czy z Rogoźnika nie dojadą gdy awaria jest lub zatrzymanie ruchu.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Śr 24.01.2018, 22:38 

Dołączył(a): Pt 13.08.2010, 10:32
Posty: 223
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Lukas SC napisał(a):
adam86 napisał(a):
To ja mam takie 2 pytania, a propos systemów dyspozytorskich i tego radzenia sobie przez TŚ. Czy dyspozytor ma system umożliwiający mu obserwację ruchu pociągów w czasie rzeczywistym oraz czy na całej sieci TŚ jest zasięg radiotelefonów. Łaskawie nie będę wspominał o tym jak wygląda komunikacja zastępcza i informacja na temat planowych robót.


Zasięgu raczej nie mają ich radiotelefony, podglądu nie mają gdzie dany tramwaj jest, ale to nie problem żeby mieli, wystarczyło by się dogadać z Asseco i podgląd by mieli. Zatramwaj to już swoją drogą, na szybko wozy z Batorego czy z Rogoźnika nie dojadą gdy awaria jest lub zatrzymanie ruchu.


Maja podgląd z ŚKUPu... A co do zasięgu, ma się to ponoć zmienić jak wejdzie nowy system łączności.

_________________
Obrazek


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Cz 25.01.2018, 0:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13343
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Lukas SC napisał(a):
Zatramwaj to już swoją drogą, na szybko wozy z Batorego czy z Rogoźnika nie dojadą gdy awaria jest lub zatrzymanie ruchu.

Obecnie to raczej nic nie dojedzie, bo chyba nie maja z nikim umowy na takie usługi.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Cz 25.01.2018, 0:19 

Dołączył(a): Śr 3.09.2003, 23:38
Posty: 2020
Lokalizacja:
Katowice
motley napisał(a):
No a skąd pasażer ma wiedzieć, że akurat ten kurs jest opóźniony o 10 minut albo więcej?

Z napisu na wyświetlaczu "Katowice Dworzec PKP" zamiast "Katowice Mickiewicza". Nie obraziłbym się, gdyby w takim przypadku zmieniano numer na 12D.
Egon napisał(a):
motley napisał(a):
A choćby i na dworcu.

Czyli doszliśmy do koncepcji starego 912. I po co było to likwidować?

Podzielenie obecnej 12-ki na dworcu oznaczałoby stworzenie "muchowozu" relacji Dworzec - pl. Sejmu Śl - Mariacka - Mickiewicza - Dworzec. To byłoby podniesieniem obecnego absurdu do kwadratu. Cały czas z Egonem tłumaczymy "łopatologicznie" o potrzebie połączenia Ligoty (ale także okolic AWF, czy KWK Wujek) z rejonem pl. Sejmu Śl, ul. Warszawską jak również z Zawodziem i jeszcze trochę dalej. Obecna 12-ka realizuje to przynajmniej w niewielkiej części.
adam86 napisał(a):
To ja mam takie 2 pytania, a propos systemów dyspozytorskich i tego radzenia sobie przez TŚ. Czy dyspozytor ma system umożliwiający mu obserwację ruchu pociągów w czasie rzeczywistym oraz czy na całej sieci TŚ jest zasięg radiotelefonów.

Wiem, że to nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie więc z góry przepraszam, ale w tej sytuacji jakoś tak nasunęło mi się pytanie:
- czy żyjemy blisko końca drugiej dekady XXI wieku?
Jeśli bowiem na pytania które zadał adam86 odpowiedź brzmi nie, to na moje też powinna brzmieć tak samo -:)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Pt 26.01.2018, 23:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13343
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Ludw_K napisał(a):
Wiem, że to nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie więc z góry przepraszam, ale w tej sytuacji jakoś tak nasunęło mi się pytanie:
- czy żyjemy blisko końca drugiej dekady XXI wieku?

Żyjemy, ale tramwajarze nasi to banda dyletantów.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Nd 4.02.2018, 11:07 

Dołączył(a): Śr 27.12.2017, 16:16
Posty: 27
Lokalizacja:
Katowice
Moim zdaniem linię 900 powinni wydłużyć do Fabryki Porcelany.
Ponieważ jedynym połączeniem dla osób pracujących na Porcelanowej jest 940 który jeździ co godzinę (ewentualnie 673,674,920 i 1,4,14 do których trzeba zrobić nawet 1,3 km spaceru).
Praktycznie na odcinku Muchowiec-Cmentarz Komunalny ten autobus jeździ kompletnie pusty, niestety i tak frekwencja w tym autobusie jest bardzo niska.Ta propozycja połączyłaby na linii Witosa-Dworzec-Muchowiec-Fabrykę Porcelany i jak sądzicie czy zwiększyła by frekwencję na tej linii , czy może jest to kolejna bez sensowna propozycja zmian a linia 900 ma się świetnie i nie ma jej co zmieniać...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Pt 27.04.2018, 19:21 

Dołączył(a): Pt 22.05.2015, 8:47
Posty: 181
GZM: we wrześniu pojedziemy autobusem na lotnisko


Cytuj:
[...]
Linia pierwsza:

Gliwice Plac Piastów – Zabrze Maciejów M1 – Bytom Miechowice Plejada – Piekary Śląskie Szarlej Szpital – Pyrzowice Pot Lotniczy

Długość trasy: 47 km, czas przejazdu: ok. 65 min.



Linia druga:

Katowice Dworzec PKP – Katowice Sokolska – Katowice Strefa Kultury – Sosnowiec Dworzec PKP – Pyrzowice Port Lotniczy

Długość trasy: 47 km, czas przejazdu: ok. 65 min



Linia trzecia + linia druga:

Tychy Dworzec PKP – Katowice Giszowiec Osiedle – Katowice Dworzec – Katowice Sokolska – Katowice Strefa Kultury – Sosnowiec Dworzec PKP – Pyrzowice Port Lotniczy

Łączna długość trasy: 69 km, czas przejazdu: ok. 95 min


https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/slask/gzm-we-wrzesniu-pojedziemy-autobusem-na-lotnisko/165q1mn


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Pt 27.04.2018, 20:14 

Dołączył(a): Pn 5.09.2011, 23:07
Posty: 900
Lokalizacja:
Sosnowiec
ciekawe kto będzie oparatorem, jakiś prywaciarz czy PKMy?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Pt 27.04.2018, 20:20 

Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43
Posty: 1270
Linia 1 - PKM Gliwice
Linia 2 - PKM Katowice
Linia 3 - PKM Tychy

Autobusy mają jeździć początkowo pod banderą KZK GOP / MZK Tychy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Śr 30.05.2018, 21:56 

Dołączył(a): Śr 30.04.2014, 12:17
Posty: 77
Tymczasem GZM ma proponować jeżeli chodzi o zmiany... Likwidację 43 i w zamian za to przetrasowanie do Grodźca 27, lub 5. Już widzę rękę Bartkowiaka przy tym :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Cz 31.05.2018, 8:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 842
Lepszym pomysłem byłoby przetrasowanie 5. Od Michałkowic Tarnogórskiej puścić przez Bańgów, Czeladź, Grodziec, Wojkowice, Żychcice do Dąbrówki Wielkiej. Problem stanowi pominięcie przystanków Dąbrówka Wielka Rozalki i Dąbrówka Wielka Skrzyżowanie. Te jednak można by zrekompensować dodaniem ich do 860, albo wydłużeniem 148 do Katowic. Dzięki temu za jednym zamachem połączenie z Katowicami uzyskałoby Centrum dzielnicy Dołki - teraz trzeba dochodzić aż do Dąbrówki Wielkiej.
27 powinna zostać po staremu, ona dobrze wspomaga tramwaj 22.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Cz 31.05.2018, 10:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13343
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
luka96 napisał(a):
Tymczasem GZM ma proponować jeżeli chodzi o zmiany... Likwidację 43 i w zamian za to przetrasowanie do Grodźca 27, lub 5. Już widzę rękę Bartkowiaka przy tym :D

Co to za bzdury?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Cz 31.05.2018, 15:00 

Dołączył(a): Śr 30.04.2014, 12:17
Posty: 77
Chodzą o tym plotki, ale patrząc na to, że proponował to na początku swojej działalności Bartkowiak, to trochę prawdy w tym jest. Nie widzę w takiej zmianie logiki, przecież kurs z Katowic do TG po takiej zmianie trwałby prawie 2 godziny, więc nie widzę tego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Cz 31.05.2018, 16:59 

Dołączył(a): So 17.09.2016, 20:31
Posty: 214
Lokalizacja:
GOP
luka96 napisał(a):
Chodzą o tym plotki, ale patrząc na to, że proponował to na początku swojej działalności Bartkowiak, to trochę prawdy w tym jest. Nie widzę w takiej zmianie logiki, przecież kurs z Katowic do TG po takiej zmianie trwałby prawie 2 godziny, więc nie widzę tego.
A weź nie mów o tym gościu. Prędzej wywróci do góry nogami komunikację.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Cz 31.05.2018, 18:36 

Dołączył(a): Śr 30.04.2014, 12:17
Posty: 77
No jeżeli Kopel i spółka słuchają sugestii Bartkowiaka, to jest to możliwe. Ja mam jednak nadzieję, że to tylko plotki i nikt nie traktuje Bartkowiaka poważnie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Cz 31.05.2018, 21:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 842
Daleko nie trzeba szukać przewoźnika, gdzie antyekonomiczne, za to fanatyczno-promiłośnicze pomysły śmiesznie niepoważnych ludzi traktuje się śmiertelnie poważnie i wdraża w życie. Za cudze pieniądze, jak zawsze. Bo w politycznych światkach nikt nie ma kompetencji ich ocenić. Każdy zadufany we własnej cząstce władzy, a najbardziej we wynagrodzeniu, które wcześniej nawet mu się nie śniło.
Z kolei skala destrukcji sieci w ostatnich dekadach pod szyldem KZK nakazuje wierzyć i w 5 przez Grodziec, nawet z wariantami przez Tuwima i Kombajnistów w Czeladzi, wszak kto to widział linie bez wariantów, przynajmniej na obszarze Zagłębia.
Wszystko to kończy się jak w Sosnowcu, gdzie jeżdżą najbardziej puste, chyba w całym województwie, przegubowe autobusy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1498 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 71, 72, 73, 74, 75  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności