Teraz jest Cz 18.04.2024, 11:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1578 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 2.07.2006, 18:53 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
largo87 napisał(a):
A gdyby tak przedłużyć kilka porannych i popołudniowych kursów linii 109 do Chorzów Batory Pętla (zamiast do Witosa Pętla)? Ułatwi to dojazd do Chorzowa i umożliwi przesiadki.


A kto za to zapłaci?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 2.07.2006, 19:03 

Dołączył(a): Nd 2.07.2006, 17:53
Posty: 2
memphis napisał(a):
largo87 napisał(a):
A gdyby tak przedłużyć kilka porannych i popołudniowych kursów linii 109 do Chorzów Batory Pętla (zamiast do Witosa Pętla)? Ułatwi to dojazd do Chorzowa i umożliwi przesiadki.


A kto za to zapłaci?


Właśnie pieniądze zawsze stanowią problem... Ale czy nie jest to tańsze rozwiązanie, niż (ewentualne) przywrócenie 632 na Osiedle Witosa?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 2.07.2006, 19:09 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
largo87 napisał(a):
Właśnie pieniądze zawsze stanowią problem... Ale czy nie jest to tańsze rozwiązanie, niż (ewentualne) przywrócenie 632 na Osiedle Witosa?


Ja uważam, że nie ma potrzeby robić ani jednego, ani drugiego - a jeżeli cokolwiek poprawiać to co najwyżej rozkład 165.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 2.07.2006, 21:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
memphis napisał(a):
largo87 napisał(a):
Właśnie pieniądze zawsze stanowią problem... Ale czy nie jest to tańsze rozwiązanie, niż (ewentualne) przywrócenie 632 na Osiedle Witosa?


Ja uważam, że nie ma potrzeby robić ani jednego, ani drugiego - a jeżeli cokolwiek poprawiać to co najwyżej rozkład 165.

Jak słysze te powalone pomysły na temat 632 to mnie krew zalewa. Mało to jest lini z Witosa do Katowic? A 165 to chyba jezdzi tak przepełnione, że sie zapałki nie wsadzi.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 3.07.2006, 9:37 

Dołączył(a): Nd 16.04.2006, 7:55
Posty: 174
KKK napisał(a):
Uważam ze pomysł skrócenia linii 662 do SCC jest fatalnym zagraniem.


http://katowice.naszemiasto.pl/wydarzenia/620108.html

Kod:
Od soboty mieszkańcom Siemianowic trudniej jest dostać się do centrum Katowic. Powodem jest skrócenie linii 662, która zamiast do dworca PKP, dojeżdża teraz tylko do centrum handlowo-usługowego Silesia City Center przy ul. Chorzowskiej.

Od 1 lipca nieco inną trasę mają trzy autobusy, oprócz 662 także 108 i 109. Obsługują teraz dodatkowy przystanek przy SCC. Największe zmiany dotyczą linii 662. Ostatnim przystankiem, który występuje zarówno w starej, jak i nowej wersji trasy, jest Wełnowiec Plac Alfreda. Potem autobusy zatrzymują się przy Szpitalu w Józefowcu, na ul. Ściegiennego oraz przy SCC. Wcześniej można jeszcze było wysiąść na przystankach Wełnowiec Gnieździeńska, Koszutka Słoneczna, Koszutka Morcinka, ul. Chorzowska, ul. Sokolska i dworzec PKP.

Zmiany nastąpiły na prośbę SCC, a centrum dofinansowuje linie płacąc 5 tys. zł miesięcznie. - Przystanek przy SCC uruchomiliśmy przede wszystkim z myślą o pracownikach centrum, dojeżdżających także z terenu pobliskich Siemianowic Śląskich - mówi Ewa Marcinek, dyrektor operacyjna SCC. - To jednak nie my ustalamy przebieg tras, lecz KZK GOP. Nie było naszym życzeniem, aby linia 662 kończyła kurs na terenie SCC.

Alodia Ostroch, rzeczniczka KZK GOP, nie potrafiła jednoznacznie wytłumaczyć dlaczego linia 662 została skrócona. Stwierdziła, że powodem nie był koszt obsługi starej trasy.

- Z naszego rozeznania wynika, że ta linia nie była aż tak bardzo obłożona pasażerami - informuje Ostroch.

Na pocieszenie dodaje, że przecież mieszkańcom Siemianowic została jeszcze "0". Poza tym jeśli chcą dojechać do dworca PKP, mogą przesiąść się na tramwaj na Placu Alfreda.

- Przez kilka tygodni będziemy prowadzić obserwację. Jeśli okaże się, że wiele osób skarży się na zmiany, wówczas rozważymy powrót do starej wersji trasy - zapowiada Ostroch.


A tak na maginesie: gdzie te czasy, gdy 662 jeździł Kochłowice KWK Śląsk - Siemianowice Pszczelnik przez Panewniki i Ligotę. To jest postępująca amputacja.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 3.07.2006, 11:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 7.06.2005, 8:37
Posty: 176
Takie 662 jest już do niczego... Lepiej niech je zlikwidują :P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 3.07.2006, 14:52 

Dołączył(a): Nd 19.02.2006, 13:14
Posty: 1595
Ja bym pozmieniał po kilka rzeczy w PKM GLIWICE i ZK-4

T-1: W soboty po godzinie 15 uruchomić 1-kę co 15 minut;
T-4: W soboty aby puszczać składy;
T-5: W soboty ----------||----------;
T-35: Aby w okresie przerw w nauce szkolnej było parę kursów.

O tramwajach to tyle teraz coś o autobusach:

624: Przynajmniej w dni wolne kurs co godzinę;
710, 194, 57, 624, 58, 8: By pozanaczali w którym kursie jest autobus niskopodłogowy;
710: Więcej kursów w dni wolne;
194: Na niedziele by puszczali przeguby;
678: W zupełności by wystarczyły krótkie Daby a nie wielkie Ikarusy które mogą być na innych liniach;
870: Aby jeździły w niedziele! Przynajmniej co 2 godziny.

To na tyle. Aha bym jeszcze miał prośbę do współpasażerów aby nie pchali się drzwiami i oknami do autobusu. No może taka trochę dziwna prośba ale trzeba ten post jakoś zakończyć.

Pozdrawiam,
Przemek


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 3.07.2006, 18:01 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43
Posty: 4265
Lokalizacja:
Bytom
przemo napisał(a):
T-1: W soboty po godzinie 15 uruchomić 1-kę co 15 minut;

Nie wydaje mi się, by było to wykonalne (Ruda Południowa, Chebzie, koordynacja z 18).
przemo napisał(a):
T-35: Aby w okresie przerw w nauce szkolnej było parę kursów.

Piątka moim zdaniem jest wystarczająca na odcinku od Biskupic do centrum, poza tym częściowo uzupełniają autobusy. A od centrum do Zaborza jest jeszcze 1 i 4.
przemo napisał(a):
870: Aby jeździły w niedziele! Przynajmniej co 2 godziny.

Nie bardzo wiem, po co. W niedziele nie ma aż takich potrzeb, by szybko wydostać się do Katowic - 840 wystarcza.

_________________
"Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w trasach jazdy
Napisane: Pn 3.07.2006, 19:26 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
memphis napisał(a):
dominik b napisał(a):
w sumie prawda jest 931 - taka sama linia wiecej kursow.


Tylko 931 jeździ na Bończyka? Coś takiego, myślałem, że więcej linii tam jeździ, ale widać jakieś cięcia były.


Tylko, że jak Ci bus do Imielina odjeżdża co spod Reala, a ty wysyłasz 995 z centrum, to na tym interesie tracisz kilku pasażerów na kurs, zwłąszcza w tych porach, gdy są dojazdy pod Real. Zwłaszcza, że 995 ma tylko kilka kursów do centrum Mysłowic i to w takich godzinach, że miałby pasażerów.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 3.07.2006, 21:01 

Dołączył(a): Pt 21.10.2005, 21:27
Posty: 1154
Lokalizacja:
Dąbrowa Górnicza
N napisał(a):
przemo napisał(a):
870: Aby jeździły w niedziele! Przynajmniej co 2 godziny.

Nie bardzo wiem, po co. W niedziele nie ma aż takich potrzeb, by szybko wydostać się do Katowic - 840 wystarcza.

Ale powinno się przywrócić kursowanie 801 w dni wolne - wystarczy tak jak było przed zawieszeniem kursów, czyli dwa wozy tab. B.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 3.07.2006, 21:08 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
kisiel_014 napisał(a):
Ale powinno się przywrócić kursowanie 801 w dni wolne - wystarczy tak jak było przed zawieszeniem kursów, czyli dwa wozy tab. B.


W takiej postaci jak wczesniej rozkład nie ma sensu. Pozbawiony taktu 60` nie odciążał niczego, a oferta była zbyt duża w stosunku do faktycznych potrzeb. W dni wolne potrzebne jest kilka kursów tej linii. Przy czym one się zgrabnie układają w plan dla jednego wozu.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 4.07.2006, 7:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 7.06.2005, 8:37
Posty: 176
kisiel_014 napisał(a):
N napisał(a):
przemo napisał(a):
870: Aby jeździły w niedziele! Przynajmniej co 2 godziny.

Nie bardzo wiem, po co. W niedziele nie ma aż takich potrzeb, by szybko wydostać się do Katowic - 840 wystarcza.

Ale powinno się przywrócić kursowanie 801 w dni wolne - wystarczy tak jak było przed zawieszeniem kursów, czyli dwa wozy tab. B.


Własnie! tak jak kiedyś co godzinkę...Czemu zlikwidowali te kursy? przecież ruch na nich był? ;) A 870 by się także przydało...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 5.07.2006, 12:42 

Dołączył(a): Pn 28.11.2005, 22:24
Posty: 84
Lokalizacja:
Gliwice
przemo napisał(a):
Ja bym pozmieniał po kilka rzeczy w PKM GLIWICE i ZK-4

T-1: W soboty po godzinie 15 uruchomić 1-kę co 15 minut;
T-4: W soboty aby puszczać składy;
T-5: W soboty ----------||----------;
T-35: Aby w okresie przerw w nauce szkolnej było parę kursów.


Moim zdaniem w soboty po południu faktycznie jest za mało kursów 1-ki.Jest jednak rzeczą niewykonalną puścić tę linię co 15 minut.Dlatego moim zdaniem 4-ka w soboty powinna jeździć przynajmniej do godziny 16.Jeżeli chodzi o składy na 4-ce w soboty to myślę że solówka spokojnie wystarcza.Przydałaby się jednak korekta w rozkładzie 4-ki w soboty,aby nie utrzymywać taktu 8/12 gdy obie linie obsługiwane są solówkami.Na piątce z kolei składy moim zdaniem nie są potrzebne.A jeżeli chodzi o 35 to jego kursy także nie byłyby potrzebne w okresie ferii i wakacji.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 6.07.2006, 9:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 30.06.2006, 11:57
Posty: 873
Lokalizacja:
SM
Zmiany nastąpiły na prośbę SCC, a centrum dofinansowuje linie płacąc 5 tys. zł miesięcznie. - Przystanek przy SCC uruchomiliśmy przede wszystkim z myślą o pracownikach centrum, dojeżdżających także z terenu pobliskich Siemianowic Śląskich - mówi Ewa Marcinek, dyrektor operacyjna SCC. - To jednak nie my ustalamy przebieg tras, lecz KZK GOP. Nie było naszym życzeniem, aby linia 662 kończyła kurs na terenie SCC.

- Z naszego rozeznania wynika, że ta linia nie była aż tak bardzo obłożona pasażerami - informuje Ostroch.


5tys. - tyle warte zaszkodzenie mieszkancom Siemianowic i nakazanie na przystanku SSC przesiadac sie na tramwaj i do Dworca. co jeszcze?!

_________________
I nie zniknie On z mysłowickiej strefy,
A numer jego czterdzieści i cztery


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 6.07.2006, 11:37 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
dominik b napisał(a):
5tys. - tyle warte zaszkodzenie mieszkancom Siemianowic i nakazanie na przystanku SSC przesiadac sie na tramwaj i do Dworca. co jeszcze?!


A kto ci każe przesiadać się pod SCC? Możesz się na Alfredzie przesiadać. A wycinanie autobusów dublujących tramwaj jest warte każdej ceny :P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 6.07.2006, 21:04 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
KKK napisał(a):
kisiel_014 napisał(a):
Ale powinno się przywrócić kursowanie 801 w dni wolne - wystarczy tak jak było przed zawieszeniem kursów, czyli dwa wozy tab. B.


Własnie! tak jak kiedyś co godzinkę...Czemu zlikwidowali te kursy? przecież ruch na nich był? ;)


A jaki miałeś współczynnik (w obydwu kierunkach) pasażerokm na najbardziej i najmniej obleganych kursach? Masz takie dane, bo w przypadku tej linii są dosyć istotne. Chętnie skonfrontuję, zwłaszcza w aspekcie zmiany możliwości obsady taborowej na typ C w niedziele na liniach 808 i 814...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 6.07.2006, 22:01 

Dołączył(a): Pt 21.10.2005, 21:27
Posty: 1154
Lokalizacja:
Dąbrowa Górnicza
aso napisał(a):
A jaki miałeś współczynnik (w obydwu kierunkach) pasażerokm na najbardziej i najmniej obleganych kursach? Masz takie dane, bo w przypadku tej linii są dosyć istotne. Chętnie skonfrontuję, zwłaszcza w aspekcie zmiany możliwości obsady taborowej na typ C w niedziele na liniach 808 i 814...

A taki aspekt był kiedykolwiek brany pod uwagę?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Cz 6.07.2006, 22:16 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
kisiel_014 napisał(a):
aso napisał(a):
A jaki miałeś współczynnik (w obydwu kierunkach) pasażerokm na najbardziej i najmniej obleganych kursach? Masz takie dane, bo w przypadku tej linii są dosyć istotne. Chętnie skonfrontuję, zwłaszcza w aspekcie zmiany możliwości obsady taborowej na typ C w niedziele na liniach 808 i 814...

A taki aspekt był kiedykolwiek brany pod uwagę?


Jeżeli chcesz kogoś przekonać do tych wozokm, to niestety musisz to wziąć pod uwagę. Zobacz, że wycięto niedzielne dwa kółka na 811, które miały całkiem dobre wyniki i krótkim ciężko byłoby je obskoczyć.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 14.07.2006, 13:29 

Dołączył(a): Pt 14.07.2006, 13:15
Posty: 4
Lokalizacja:
Gliwice
Ja bym zmienił 80, bo to co widać, to jest jakiś koszmar. Otóż 80 nie powinna jeździć przez Czekanów + Świętoszowice, lecz powinna jeździć przez skrótowo Świętoszowice skrzyżowanie - szałsza. Umotywowaniem tej zmiany jest takie, że:
1). Taką samą mniej więcej trasę robi do skrzyżowania od placu krakowskiego (mowa o Gliwicach) linia 288 .
2). Czas pomiędzy jednym, a drugim autobusem jest prawie indentyczny (autobusy często jeżdżą jeden za drugim).
3). Autobus 80 o porannych godzinach jest przepełniony i na tym odcinku i tak nie wchodzą żadni pasażerowie, tym bardziej nie wychodzą.
4). Osób korzystających z tej linii po godzinie 14 jest najwyżej 5 jak dobrze pójdzie.
5). Autobus by jeździł około 15 minut szybciej, a co za tym idzie byłyby mniejsze koszty utrzymania (288 miałby wtedy więcej pasażerów i nie jeździłby pusty).
6). Można by utrzymać przez Kamieniec Szkoła + tak jak teraz, ale dwa-trzy kursy na dzień - czyli byłby to kurs wydłużony, o ten fragment.
7). Autobus 112, może bezpośrednio zabierać pasażerów do Tarnowskich Gór z tej trasy, ponieważ nią jeździ.

A zatem nie widzę sensu, aby ta linia dalej miała taki kształt jaki ma teraz. Opinia potwierdzona przez osoby z Gliwic, Tarnowskich Gór, że taki rozkład lini jest nie zręczny.
Mam nadzieję, że tutaj zostanę wysłuchany i ktoś mi na to odpowie. A nie korzystanie z formularza KZK-GOP, gdzie wszystko mają gdzieś...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 14.07.2006, 17:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
221 bis. Jeśli chodzi o część rowerową to mało kto z tego cudaka korzysta. 140 - część kursów poskracać jak dawniej do Sikorki.

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1578 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 79  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności