Teraz jest Wt 16.04.2024, 9:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1577 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: So 30.06.2012, 14:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Daro85 napisał(a):
Zlikwidować, nie zlikwidować, tam trzeba wymyśleć coś w zamian. Bo niestety, ale po tej trasie w wypadku likwidacji masz 3-4 przesiadki.

W zamian zrobić kursy 259 czy tam 699 na strefę w szczycie z przesiadką w centrum Gliwic. Niby czemu akurat pasażerowie z Biskupic mają tam jechać bezpośrednio a inni nie? Zdaje się, że na strefie robią ludzie z róznych miast.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: So 30.06.2012, 14:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Kwarek napisał(a):
O 7:20 na Waryńskiego do Łabęd regularnie ze 3 osoby wsiadają, kilka jedzie też w środku.

To cały tłum;) Do busika by się zmiescili.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: So 30.06.2012, 15:54 

Dołączył(a): So 14.11.2009, 12:21
Posty: 1085
Lokalizacja:
Gliwice
W każdym bądź razie trzeba coś z tym zrobić. Co do 692/699 mogą śmigać Kozielską, a 259 Andersa. Byle by te 692/699 zrobić jako jedną silną linię.
Tak czy inaczej stawiałbym na 692/699 i 259 jako silne uzupełniające się linie. 57 jak wiadomo do Kleszczowa, no ale o te linię to PKM i UM Gliwice biją, biły i bić się będą jak o niepodległość!
Daro85: Niby tak, ale czy warto?
adam86: Co do 93 i busika tudzież taboru M. Kapenka się nie rozerwie, a ponadto chcesz odebrać tę linie jedynemu słusznemu przewoźnikowi w Gliwicach? :P
Toż to skandal! ;)

_________________
Nein, nein, nein. Das kann nicht sein! Um nüchtern kannst du nicht!
Midttrafik: Vi skal nok køre dig - Uczmy się!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: So 30.06.2012, 20:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
adam86 napisał(a):
W zamian zrobić kursy 259 czy tam 699 na strefę w szczycie z przesiadką w centrum Gliwic. Niby czemu akurat pasażerowie z Biskupic mają tam jechać bezpośrednio a inni nie? Zdaje się, że na strefie robią ludzie z róznych miast.


No ale tu dziwnie powoływać się na argument sprawiedliwości, zwłaszcza, że w układzie jaki obecnie istnieje sprawiedliwość taka, że niemal wszystkie okolice mają połączenie ze strefą (i to nawet tak bajeczne jak Żerniki, czy Rokitnica).
Tak patrząc na całą trasę 280 to akurat ta linia pasuje idealnie pod typową szczytówkę robiącą kilkanaście kursów w godzinach szczytu, przy okazji zabierającą ludzi z Kopalni, czy zakładów wzdłuż Chorzowskiej. A troszkę ignorancją mi zalatuje twierdzenie o tym, jakoby przy 280 sprawa dotyczyła Biskupic, bo na ten moment 280 to jedyne połączenie Zabrza ze strefą. Centrum Zabrza to raczej większy generator przewozów w tą stronę niż np. Rokitnica, a ta w wyniku przypadku chyba takie połączenie ma. Paradoksalnie Biskupice to kijowy kierunek z róznych względów i w wypadku ucięcia 280 do centrum Zabrza trzebaby się zastanowić jak tamte rejony obsłużyć sensownie, bo jest tam parę "baboli".

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: So 30.06.2012, 21:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Daro85 napisał(a):
No ale tu dziwnie powoływać się na argument sprawiedliwości, zwłaszcza, że w układzie jaki obecnie istnieje sprawiedliwość taka, że niemal wszystkie okolice mają połączenie ze strefą (i to nawet tak bajeczne jak Żerniki, czy Rokitnica).

To nie chodzi o żadną sprawiedliwość. Tylko, o to, że albo będzie mniej linii i bardziej czytelny układ komunikacyjny, albo dalej taki burdel jaki jest. Wprowadzanie jakiejś szczytowej dowozówki, która ma jechać na strefę spowoduje tylko i wyłącznie to, że będzie trzeba wyciąć kursy z tego 259 i 699 i i tak będzie robiła burdel na Gwardii Ludowej. Znowu będzie problem z koordynacją, tylko9, że jedynie w godzinach szczytu.
Cytuj:
Tak patrząc na całą trasę 280 to akurat ta linia pasuje idealnie pod typową szczytówkę robiącą kilkanaście kursów w godzinach szczytu, przy okazji zabierającą ludzi z Kopalni, czy zakładów wzdłuż Chorzowskiej.

Przy okazji to Chorzowską jeździ kilka innych linii, nikomu tam to 280 potrzebne nie jest.
Cytuj:
A troszkę ignorancją mi zalatuje twierdzenie o tym, jakoby przy 280 sprawa dotyczyła Biskupic, bo na ten moment 280 to jedyne połączenie Zabrza ze strefą. Centrum Zabrza to raczej większy generator przewozów w tą stronę niż np. Rokitnica, a ta w wyniku przypadku chyba takie połączenie ma.

Oczyiwście, że w wyniku przypadku tak samo jak i inne kierunki. Ale albo sie projektuje coś co ma być jasne i czytelne dla pasażerów, albo sie dalej konserwuje burdel. Wprowadzanie szczytowej linii w przypadku KZK skończy się 5 kursami, a nie kilkunastoma, które będą jeździły wg przypadku i będą się dublować z czymś.
Cytuj:
Paradoksalnie Biskupice to kijowy kierunek z róznych względów i w wypadku ucięcia 280 do centrum Zabrza trzebaby się zastanowić jak tamte rejony obsłużyć sensownie, bo jest tam parę "baboli".

111 i tramwaj razem z tym 280 stamtąd zniknie? Nie przesadzaj, zamiast tego 280 można coś na 111 dodać, że nie wspominając o trakcji elektrycznej.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: So 30.06.2012, 21:29 

Dołączył(a): Nd 25.02.2007, 20:52
Posty: 872
Lokalizacja:
Gliwice
Tak myślę, czy takie dowozowe 280 nie mogłoby wtedy jeździć przez Port (kieszeniowo) i Edisona. Wtedy nie wpływałoby na Gwardii Ludowej i Stare Gliwice i nie denerwowało tamtejszych mieszkańców spóźnieniami, dowoziło pracowników na SSE i można by przy okazji zrobić porządek z Portem, który nie potrzebuje bezpośredniego połączenia z Tarnowskimi Górami.
(a po roku do wycięcia z powodu braku napełnień ;))


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Nd 1.07.2012, 10:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 17.06.2006, 0:07
Posty: 1250
Lokalizacja:
PYSKOWICE
Po 5 rano z Zabrza w stronę Gliwic do 280 nie idzie szpilki włożyć więc jednak trochę tych ludzi z tej linii korzysta.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Nd 1.07.2012, 11:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
adam86 napisał(a):
To nie chodzi o żadną sprawiedliwość. Tylko, o to, że albo będzie mniej linii i bardziej czytelny układ komunikacyjny, albo dalej taki burdel jaki jest.


Ale idiotyczne jest wprowadzanie czytelności kosztem poważnego generatora przewozów. Przecież nikt nie jest na tyle durny, żeby z Zabrza na strefę przesiadać się dwa razy (dodatkowo na Pl. Piastów albo na Zajezdni, z Biskupic jeszcze na Goethego) i to w tej relacji, która istnieje. Tak w porywach z każdej dzielnicy Zabrza masz max 1 przesiadkę.

Cytuj:
Znowu będzie problem z koordynacją, tylko9, że jedynie w godzinach szczytu.


Nie rozumiem problemu- mamy osiedla, co generują duży popyt i położoną obok strefę generującą popyt w określonych godzinach. Szczyt szkolny i dowozowy do SSE się pokrywa, więc z wielości kursów, która tam musi być zadysponowana tak czy inaczej wyniknie wysoka częstotliwość kursowania. Problem może być jak te same czartery zaczną kursować poza szczytem, bo wtedy się zacznie losowość.

Cytuj:
Cytuj:
Tak patrząc na całą trasę 280 to akurat ta linia pasuje idealnie pod typową szczytówkę robiącą kilkanaście kursów w godzinach szczytu, przy okazji zabierającą ludzi z Kopalni, czy zakładów wzdłuż Chorzowskiej.

Przy okazji to Chorzowską jeździ kilka innych linii, nikomu tam to 280 potrzebne nie jest.


No tylko dokąd tymi liniami można dojechać? Na strefę kursuje tylko 259. Reszta kursuje albo do Zajezdni, albo staje na kilku przystankach, albo robi objazdówkę po Zabrzu (156), albo jeździ w absurdalnej relacji (617)- zawsze można kombinować z którąś z dwóch ostatnich (musi kursować na Sikornik?), ale to już się zaczyna kombinowanie na większą skalę.

Cytuj:
Oczyiwście, że w wyniku przypadku tak samo jak i inne kierunki. Ale albo sie projektuje coś co ma być jasne i czytelne dla pasażerów, albo sie dalej konserwuje burdel. Wprowadzanie szczytowej linii w przypadku KZK skończy się 5 kursami, a nie kilkunastoma, które będą jeździły wg przypadku i będą się dublować z czymś.


Ale ja bym nie przesadzał z tym dublowaniem, bo miejsc pracy w SSE jest dość dużo i dojeżdżających też jest dużo. I wiadomo, ze w niektórych godzinach takie spiętrzenie musi być, bo tych jadących do Opla, Roci i innych nie zmieścisz do jednego autobusu. Zresztą SSE w Tychach tez jest tak obsługiwana, tyle, że w Tychach jeszcze na strefie są różne inne podmioty, które generują popyt przez cały dzień.

Cytuj:
111 i tramwaj razem z tym 280 stamtąd zniknie? Nie przesadzaj, zamiast tego 280 można coś na 111 dodać, że nie wspominając o trakcji elektrycznej.


Jak rozumiem tramwaj obsługuje ulicę Kasprowicza i Os. Młodego Górnika? 111 jest na tyle linią skomplikowaną, że tam kombinowanie w tym miejscu sprowadza się do stworzenia nowej linii (211?) z centrum (Maciejowa?) do Kopalni Jadwiga. Zresztą tramwaje same zawaliły sprawę, bo mimo szczerych chęci nie da się jeździć z Biskupic do Maciejowa.

Inna sprawa, że w Gliwicach mamy takie historyczne łączenie wszystkiego z czym popadnie. Np. Brzezinka musi być obsługiwana linia jadącą do Helenki? Port musi mieć połączenie z TG? Zabrze musi mieć co 15 min autobus do Sikornika? Pyskowice nie muszą mieć żadnego kursu do SSE (a może 93 połączone z 707 będzie mieć większy sens?)? Autobusy z Żerników muszą kursować tylko do południowych dzielnic? Itd. itd.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Nd 1.07.2012, 13:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4403
Lokalizacja:
Ligota
Daro85 napisał(a):
(a może 93 połączone z 707 będzie mieć większy sens?)

O, ten pomysł mi się podoba.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Nd 1.07.2012, 15:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 17.06.2006, 0:07
Posty: 1250
Lokalizacja:
PYSKOWICE
Egon napisał(a):
Daro85 napisał(a):
(a może 93 połączone z 707 będzie mieć większy sens?)

O, ten pomysł mi się podoba.

To wymagało by zorganizowania drugiego wozu na tej linii. Już widzę jak Kęska dopłaca kolejne złotówki do KZK GOP ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Nd 1.07.2012, 16:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Daro85 napisał(a):
Ale idiotyczne jest wprowadzanie czytelności kosztem poważnego generatora przewozów. Przecież nikt nie jest na tyle durny, żeby z Zabrza na strefę przesiadać się dwa razy (dodatkowo na Pl. Piastów albo na Zajezdni, z Biskupic jeszcze na Goethego) i to w tej relacji, która istnieje. Tak w porywach z każdej dzielnicy Zabrza masz max 1 przesiadkę.

A jakie ma znaczenie iloścć przesiadek, skoro to 280 jedzie raz na pół godziny jak nie rzadziej? Pozostałe linie też, w związku z czym z dojazdem na 6 rano na strefę z innych dzielnic i tak jest problemem, o weekendzie nie wspominając.
Cytuj:
Nie rozumiem problemu- mamy osiedla, co generują duży popyt i położoną obok strefę generującą popyt w określonych godzinach. Szczyt szkolny i dowozowy do SSE się pokrywa, więc z wielości kursów, która tam musi być zadysponowana tak czy inaczej wyniknie wysoka częstotliwość kursowania. Problem może być jak te same czartery zaczną kursować poza szczytem, bo wtedy się zacznie losowość.

Tylko owo 280 jak się skoordynuje z 259 i 699 to już nie będzie skoordynowane z 6, 617 i całą resztą.
Cytuj:
No tylko dokąd tymi liniami można dojechać? Na strefę kursuje tylko 259.

A co ma strefa do rzeczy? Pisałes o zakładach pracy wzdłuż Chorzowskiej.
Cytuj:
Reszta kursuje albo do Zajezdni, albo staje na kilku przystankach, albo robi objazdówkę po Zabrzu (156), albo jeździ w absurdalnej relacji (617)- zawsze można kombinować z którąś z dwóch ostatnich (musi kursować na Sikornik?), ale to już się zaczyna kombinowanie na większą skalę.

O 6 zapomniałeś?
Cytuj:
Ale ja bym nie przesadzał z tym dublowaniem, bo miejsc pracy w SSE jest dość dużo i dojeżdżających też jest dużo. I wiadomo, ze w niektórych godzinach takie spiętrzenie musi być, bo tych jadących do Opla, Roci i innych nie zmieścisz do jednego autobusu. Zresztą SSE w Tychach tez jest tak obsługiwana, tyle, że w Tychach jeszcze na strefie są różne inne podmioty, które generują popyt przez cały dzień.

Oczywiście, że się nie wsadzi do jednego autobusu, a już na pewno nie do 180 raz na pół godziny.

Cytuj:
Jak rozumiem tramwaj obsługuje ulicę Kasprowicza i Os. Młodego Górnika?

A 280 to tam co 5 minut może jeździ?
Cytuj:
111 jest na tyle linią skomplikowaną, że tam kombinowanie w tym miejscu sprowadza się do stworzenia nowej linii (211?) z centrum (Maciejowa?) do Kopalni Jadwiga.


Cytuj:
Zresztą tramwaje same zawaliły sprawę, bo mimo szczerych chęci nie da się jeździć z Biskupic do Maciejowa.

Aha, dlatego trzeba było wywalić jakakikolwiek dodatek do 5?
Cytuj:
Inna sprawa, że w Gliwicach mamy takie historyczne łączenie wszystkiego z czym popadnie.

To nie Gliwice, to dotyczy połowy sieci.
Cytuj:
Pyskowice nie muszą mieć żadnego kursu do SSE (a może 93 połączone z 707 będzie mieć większy sens?)?

Nie, nie muszą. W układzie o ktorym piszemy, moznaby z 677 sie przesiasc na 692 (czy jaki tam numerek tej linii przez wiadukt by był).
Cytuj:
Autobusy z Żerników muszą kursować tylko do południowych dzielnic? Itd. itd.

A to mają jeździć w jeszcze innej relacji?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Pn 2.07.2012, 8:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
adam86 napisał(a):
A jakie ma znaczenie iloścć przesiadek, skoro to 280 jedzie raz na pół godziny jak nie rzadziej? Pozostałe linie też, w związku z czym z dojazdem na 6 rano na strefę z innych dzielnic i tak jest problemem, o weekendzie nie wspominając.


Ale ty tu wyciągasz jakiś dalece błędny wniosek, że w godzinach dojazdów do pracy jest konieczna nie wiadomo jaka koordynacja. Powiedz mi po co? Jak do Opla mają dojechać na 7 to mają dojechać na 7, a nie co 15 min... I na tą 7 najbardziej odpowiedni kurs będzie mieć spore napełnienie, a wcześniejsze przewiozą kilka osób. Tak jak niedawno forsowałeś taki nieprzemyślany pomysł zrobienia linii 744 na nysce byle częściej. Szkoda tylko, że nie wziąłeś pod uwagę kto z tej linii głównie korzysta i że może się nie zmieścić do Nysy.

Cytuj:
Tylko owo 280 jak się skoordynuje z 259 i 699 to już nie będzie skoordynowane z 6, 617 i całą resztą.


Nie rozumiem- to już na Maciejowie samo skoordynowanie 6 i 617 nie wystarczy? Zwłaszcza, ze mówimy o kilku kursach i to w godzinach szczytu.

Cytuj:
Oczywiście, że się nie wsadzi do jednego autobusu, a już na pewno nie do 180 raz na pół godziny.


Już 180 naliczyłeś? Masakra, facet, ty to hiperbolizujesz :P. Może skomentuję Ciebie inną TWOJĄ wypowiedzią:
Cytuj:
Może tysiąc od razu?
:P

Cytuj:
Aha, dlatego trzeba było wywalić jakakikolwiek dodatek do 5?


Fakt faktem nie dziwię się, że tamte rejony non stop piszą jakieś pisma o zwiększenie kursowania przez ten rejon. Tramwajem go nie zrobisz, a pewnie wydłużenie 280 też było poparte wieloletnim lobbowaniem Rady Osiedla.

Cytuj:
Nie, nie muszą. W układzie o ktorym piszemy, moznaby z 677 sie przesiasc na 692 (czy jaki tam numerek tej linii przez wiadukt by był).


Jest to jakieś rozwiązanie, choć połączenie 93 i 707 też mogłoby dać ciekawe efekty.

Cytuj:
A to mają jeździć w jeszcze innej relacji?


To się odnosiło głównie do 57. Robimy potwora z 280, a jedną z ważniejszych linii w stronę SSE jest właśnie 57, które tak naprawdę nie wiem, czy tam musi kursować.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Pn 2.07.2012, 12:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Daro85 napisał(a):
Ale ty tu wyciągasz jakiś dalece błędny wniosek, że w godzinach dojazdów do pracy jest konieczna nie wiadomo jaka koordynacja. Powiedz mi po co? Jak do Opla mają dojechać na 7 to mają dojechać na 7, a nie co 15 min...

Ale ten autobus nie jedzie tylko do Opla. KOncepcja robienia osobnej linii dla kilku kursów na dzień nie jest dobra. Zamiast tego wystarczy, że 259 pojedzie w kilku kursach do Opla, a nie osobna linia.


Cytuj:
Oczywiście, że się nie wsadzi do jednego autobusu, a już na pewno nie do 180 raz na pół godziny.


Już 180 naliczyłeś? Masakra, facet, ty to hiperbolizujesz :P. Może skomentuję Ciebie inną TWOJĄ wypowiedzią:
Cytuj:
Może tysiąc od razu?
:P[/quote]
Może pomysl o co chodziło, przecież to literówka jest...
Cytuj:
Fakt faktem nie dziwię się, że tamte rejony non stop piszą jakieś pisma o zwiększenie kursowania przez ten rejon. Tramwajem go nie zrobisz, a pewnie wydłużenie 280 też było poparte wieloletnim lobbowaniem Rady Osiedla.

111 go zrobisz.
Cytuj:
To się odnosiło głównie do 57. Robimy potwora z 280, a jedną z ważniejszych linii w stronę SSE jest właśnie 57, które tak naprawdę nie wiem, czy tam musi kursować.

Przecież napisaliśmy, że zmiast 57 może byc 257, z Żernik do Brzezinki.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Propozycje zmian w rozkładach jazdy
Napisane: Pn 2.07.2012, 14:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
adam86 napisał(a):
Ale ten autobus nie jedzie tylko do Opla. KOncepcja robienia osobnej linii dla kilku kursów na dzień nie jest dobra.


No i w tym punkcie się różnimy. Bo fakt istnienia strefy przemysłowej jednak determinuje zarówno wariantywność, jak i istnienie przewozów. Teraz mamy sytuację taka, że Osiedle dostaje po koordynacji kosztem Strefy. Odwrócenie sytuacji wcale nie musi spowodować poprawy obsługi, bo może się okazać, że znowu czegoś zabraknie (czasu, miejsca itd.). To już naprawdę lepiej, jeśli zakłady robi jakiś tam przewóz, a normalny popyt jakaś mocna, wytaktowana linia. Te dodatkowe kursy jakie wynikną ok. 6,7,8 można zawsze traktować jako biski, które tak, czy inaczej trzebaby gdzieś wrzucić. Zresztą jedną sprawa jest to co widzi pasażer, a drugą jak to może być rozwiązane w rozkładzie.

Cytuj:
111 go zrobisz.


I żeby dodać kilka kursów, będzie trzeba uszczęśliwiać pół miasta?

Cytuj:
Przecież napisaliśmy, że zmiast 57 może byc 257, z Żernik do Brzezinki.


My sobie możemy pisać, mistrzostwem jest to, że miasto podobno robi tam jakieś studium, ciekawe, czy coś sensowniejszego od hasła "że likwidacja tramwajów wydaje się być posunięciem słusznym" tam się pojawi...

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2012 roku
Napisane: Wt 10.07.2012, 16:36 

Dołączył(a): Śr 19.03.2008, 12:58
Posty: 981
Lokalizacja:
Bydgoszcz/Tarnowskie Góry
stachu napisał(a):
Kurde! To jest wszystko śmiechu warte!
Będę Ci bardzo wdzięczny za ten znak ;-)

http://www.um.gliwice.pl/bip/pub/pliki/ ... ZK_GOP.pdf - Raport KZK GOP dla Gliwic.

_________________
Zgłoszenia błędów w komunikacji miejskiej - Warsztat napraw KZK GOP | Zobacz blog adas.jogger.pl


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2012 roku
Napisane: Wt 10.07.2012, 19:40 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
adas napisał(a):
http://www.um.gliwice.pl/bip/pub/pliki/Raport_KZK_GOP.pdf - Raport KZK GOP dla Gliwic.


Cóż za wiekopomne dzieło ;) 30% mieszkańców korzysta z komunikacji miejskiej, ale autorzy twierdzą, że oznacza to, że oferta jest cudowna i wspaniała. Poza tym widać, że i tak wszystko zostaje w rodzinie, nie ma to jak dobry "zewnętrzny" ekspert w postaci byłego dyrektora z KZK GOP ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2012 roku
Napisane: Wt 10.07.2012, 22:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58
Posty: 2091
Lokalizacja:
Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
Jestem nietrzeźwy i rzuciłem na to okiem pobieżnie, ale powiedzcie mi, zaburzyła mi się orientacja w przestrzeni przez Tatrę Pils, czy naprawdę autobusem z Knurowa Szpitalnej do centrum Gliwic jedzie się 25 mint, a na Trynek 31???

_________________
"Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2012 roku
Napisane: Śr 11.07.2012, 7:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13990
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
memphis napisał(a):
Cóż za wiekopomne dzieło ;) 30% mieszkańców korzysta z komunikacji miejskiej, ale autorzy twierdzą, że oznacza to, że oferta jest cudowna i wspaniała. Poza tym widać, że i tak wszystko zostaje w rodzinie, nie ma to jak dobry "zewnętrzny" ekspert w postaci byłego dyrektora z KZK GOP ;)

I gdzie te wielkie, szumnie zapowiadane zmiany?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2012 roku
Napisane: Śr 11.07.2012, 7:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
adam86 napisał(a):
memphis napisał(a):
Cóż za wiekopomne dzieło ;) 30% mieszkańców korzysta z komunikacji miejskiej, ale autorzy twierdzą, że oznacza to, że oferta jest cudowna i wspaniała. Poza tym widać, że i tak wszystko zostaje w rodzinie, nie ma to jak dobry "zewnętrzny" ekspert w postaci byłego dyrektora z KZK GOP ;)

I gdzie te wielkie, szumnie zapowiadane zmiany?


Tam to są głównie wycinanki a nie zmiany ;). Mnie się specjalnie nie podoba kończenie wszystkiego na Pl. Piastów, podobnie jak wspominana likwidacja 80, ale mecenas daje złoto...

Poniatowski to też był mecenas- ostatni ;).

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Zmiany rozkładów jazdy w 2012 roku
Napisane: Śr 11.07.2012, 7:26 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Jest drobny postęp, jeszcze kilka lat temu uparcie twierdzono, że połączenie centrum miasta z kampusem Politechniki nie jest potrzebne, a tu doczekało się nawet osobnego podrozdziału ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1577 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 79  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności