Teraz jest Pt 29.03.2024, 5:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1801 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 91  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 1.01.2008, 0:35 

Dołączył(a): Pn 31.01.2005, 20:25
Posty: 1131
Lokalizacja:
Dąbrowa Górnicza
berek26 napisał(a):
Dave napisał(a):
(...)
Jadąc od Zabrza z kolei, można na bilecie na 1 miasto z Zabrza wysiąść na przystanku Gliwice Zajezdnia, dopiero po nim jest dopłata...
Trochę to zakręcone ale cóż - KZK GOP :P


Pewnie tak jest, jednak kobuchy często "łapią" ludzi w T1/4 jadących z Zabrza do Zajezdni z biletem za 2,40/1,20PLN. To ich "ulubione"miejsce kontroli:)


Eee! Chyba nie! Najlepszym i ulubionym miejscem kanarków jest Korfantego w Katowicach i robienie na tzw. "krótko" ;-)

_________________
Spotkajmy się w pociągu! :) -> PKP Intercity 34509
Spotkajmy się w autobusie/tramwaju! :) -> KZK GOP 1781


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 1.01.2008, 14:06 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
lgor napisał(a):
To co podałem jest tylko wynikiem własnych potrzeb.
Życzymy sobie, żebyś nam w tym nowym roku oszczędził propozycji uszczęśliwiania całego regionu tym, co akurat Tobie jest potrzebne ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 2.01.2008, 16:39 

Dołączył(a): Śr 3.09.2003, 23:38
Posty: 2165
Lokalizacja:
Katowice
Igor napisał(a):
1. Bilet jednorazowy 10-minutowy - cena N2.40 U1.20
2.Bilet jednorazowy strefowy w granicach jednej gminy cena N2,60 U1,30
3.Bilet jednorazowy strefowy w granicach dwóch gmin - cena N2,90 U1,45
2.Bilet jednorazowy 40 minutowy - cena N3,50 U1,75
4.Bilet jednorazowy strefowy w granicach dwóch lub więcej gmin cena N3,50 U1,75

Zastanawiam się, czy ta propozycja ma uwzględniać dość znaczny wzrost cen paliw i energii przewidywany na najbliższe miesiące, czy też po prostu ma do końca zniechęcić kogo tylko jeszcze można do korzystania z komunikacji zbiorowej. Jakby na nią nie patrzeć, oznacza ona dość drastyczną podwyższkę kosztów korzystania ze zbiorkomu dla chyba znacznej większości pasażerów - nie stracą bowiem tylko ci których podróż nie trwa dłużej niż 10 minut oraz podróżujący na bardzo długich trasach, gdzie moim zdaniem wyższa cena za przejazd byłaby właśnie uzsadniona. Dodam, że być może ( jak wcześniej ktoś pisał ) można w ciągu 10-ciu minut dojechać z Piekar Sl. do Bytomia, ale warto pamiętać iż w Katowicach w takim czasie w godzinach szczytu może nie udać się przejechać nawet jednego przystanku np z Mikołowskiej do Sokolskiej ( 11, 177, 657 ) a czasami tramwajem z Rynku do pl. Miarki.
Odnośnie pewnych niektórych powyżej przedstawionych zdań, pozwolę sobie zwrócić uwagę iż na forum każdy ma jednakowe prawo wyrażania swoich opinii i prezentowania swoich pomysłów dotyczących różnych rozwiązań w naszej komunikacji. Jest to forum amatorów, a nie zawodowców i dlatego większość swoje pomysły opiera głównie na dostępnych danych, jak również na własnych odczuciach i doświadczeniach jako pasażerów. Zawodowcy, oraz amatorzy posiadający większą wiedzę i doświadczenie mają natomiast prawo i obowiązek wyjaśniania wszelkich błędów oraz udzielania pomocy w poszerzaniu wiedzy pozostałym.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 2.01.2008, 17:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
Ludw_K napisał(a):
Odnośnie pewnych niektórych powyżej przedstawionych zdań, pozwolę sobie zwrócić uwagę iż na forum każdy ma jednakowe prawo wyrażania swoich opinii i prezentowania swoich pomysłów dotyczących różnych rozwiązań w naszej komunikacji.


No dobra, ale czemu ma to być linia z Jaworzna przez Hutę Katowice na Osiedle Wieczorka? Albo jakaś bezsensownie wydłużana linia 42 do Sosnowca? Poza tym różnica między Tobą a Igorem polega na tym, ze ty gdybyś zaproponował taryfę byłbyś ją w stanie jakoś obronić, a kol. Igor opiera ja na tym, ze jemu się tak wydaje, nie bacząc na to że pomysł jest bez sensu, w dodatku pozbawiony sensownych argumentów, oprócz takich, że on gdzieś jedzie i mu taniej będzie...

Cytuj:
Jest to forum amatorów, a nie zawodowców i dlatego większość swoje pomysły opiera głównie na dostępnych danych, jak również na własnych odczuciach i doświadczeniach jako pasażerów. Zawodowcy, oraz amatorzy posiadający większą wiedzę i doświadczenie mają natomiast prawo i obowiązek wyjaśniania wszelkich błędów oraz udzielania pomocy w poszerzaniu wiedzy pozostałym.


No więc z takimi pomysłami jak ten taryfowy broń nas Panie Boże...

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 4.01.2008, 0:33 

Dołączył(a): Śr 3.09.2003, 23:38
Posty: 2165
Lokalizacja:
Katowice
Daro85 napisał(a):
No więc z takimi pomysłami jak ten taryfowy broń nas Panie Boże...

No tak, tu masz rację ( pomijając fakt iż ja nie zwracałbym się o pomoc do sił nadprzyrodzonych ). Co do liniotwórczych pomysłów Igora też nie uważam ich za szczególnie ciekawe, aczkolwiek jeden, tylko jeden był zgodny z koncepcją sieci jaką sam usiłuję stworzyć, co trwa już bardzo długo. Trwa długo, bowiem nie wystarczy ułóżyć sobie same przebiegi linii, do tego konieczne jest ich ścisłe powiązanie no i jeszcze rozkłady jazdy zapewniające możliwie najlepszą synchronizację wszystkich linii, a i to jeszcze nie wszystko, w praktyce rozkłady muszą być także dostosowane do potrzeb wynikających z czasów rozpoczynania czy kończenia pracu lub nauki. Właśnie o tym wszystkim trzeba pamiętać i zgadzam się, że nasz Kolega w swej liniotwórczości problemy te uwzględnia w zbyt nikłym stopniu. Nie zmienia to jednak faktu, że ma prawo prezentować swoje pomysły jak każdy inny, a jednocześnie każdy może je konstruktywnie krytykować.
Nie chciałbym jednak, aby tu rozwinęła się dyskusja na temat koncepcji przebiegów linii i proponuję powrócić do tematu, tematu dyskutowanego juz w innych wątkach i moim zdaniem niezwykle trudnego. Wymyślenie jakiegoś optymalnego rozwiązania jest naprawdę bardzo skomplikowane. Zgadzam się w tym, co już kiedyś napisał Krzysztof, ze musiałaby to być taryfa czasowo-strefowa, ale jakby to miało wyglądać w szczegółach to doprawdy nie wiem. Każde rozwiązanie wydaje mi się złe, bowiem tak naprawdę to pasażer powinien płacić w zależności od długości przejechanej trasy i to całkowicie niezależnie od tego czy jedzie bezpośrednio, czy z przesiadkami. Długość oczekiwania na przesiadkę ( moim zdaniem także opóźnienia względem rozkładu jazdy ) nie powinny mieć wpływu na koszty ponoszone przez pasażera. Podobnie sam fakt przekraczania granicy gmin, bo przecież ta granica nie jest górką na której pojazd zużywa więcej energii. Oczywistym jest, że stworzenie taryfy spełniającej te warunki jest rzeczą niemożliwą, warto jednak zastanowić się jak to zrobić, by do tego ideału jak najbardziej się zbliżyć.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 4.01.2008, 7:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
Ludw_K napisał(a):
Długość oczekiwania na przesiadkę ( moim zdaniem także opóźnienia względem rozkładu jazdy ) nie powinny mieć wpływu na koszty ponoszone przez pasażera.


No i tu jest najpoważniejszy problem. Bo co w wypadku, gdy przez opóźnienie nie wyrobimy się na przesiadkę? Nawet jeśli autobus jedzie co 15 minut, to jednak zawsze jakiś zator powoduje straty, zależnie od progu taryfy większe lub mniejsze...
Cytuj:
Oczywistym jest, że stworzenie taryfy spełniającej te warunki jest rzeczą niemożliwą, warto jednak zastanowić się jak to zrobić, by do tego ideału jak najbardziej się zbliżyć.


Wydaje się że przy tak złożonej sytuacji- no nie ma co się oszukiwać, ludzie z Podlesia też nie chcą płacić za bilet nie wiadomo ile, a z drugiej strony czemu jadąc z Biskupic do Bobrka linią 280 płacę 3,50- rozwiązaniem wydawałaby się taryfa jak najbardziej wariantywna. Inna sprawa, ze taka taryfa byłaby dość skomplikowana. Jednak tu na forum ustalenie optymalnego rozwiązania z wytycznymi taktycznymi i operacyjnymi nie jest możliwe do zaproponowania. A strategiczne wytyczne wszyscy znamy...

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 4.01.2008, 11:40 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Daro85 napisał(a):
Bo co w wypadku, gdy przez opóźnienie nie wyrobimy się na przesiadkę?
Dlatego też bilety czasowe należy rozplanować tak, żeby opóźnienia nie miały wpływu na ich ważność. Stąd też po raz kolejny moja propozycja: bilet ważny bardzo krótko bez przesiadek oraz bilet ważny bardzo długo z przesiadkami. Jakiekolwiek opcje pośrednie są imho w naszych realiach z góry skazane na stracenie. W szczególności wiązanie biletu z rozkładowymi czasami przejazdów, które 1/ zmieniają się regularnie, 2/ w ciągu dnia zmieniają się na niektórych liniach radykalnie, 3/ trzebaby na wszystkich przystankach wywieszać. Nie w tej bajce ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 4.01.2008, 14:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
butthead napisał(a):
bardzo krótko


Czyli ile? ;-)
Cytuj:
bardzo długo


Czyli ile ;-)

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 4.01.2008, 15:00 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 28.12.2002, 11:06
Posty: 2357
Lokalizacja:
Zabrze
Daro85 napisał(a):
butthead napisał(a):
bardzo krótko
Czyli ile? ;-)
Max. 15 minut myślę ;-)
Daro85 napisał(a):
Cytuj:
bardzo długo
Czyli ile ;-)
Godzinny, dwu, trzy?

_________________
Please do not feed the Trolls / Prosimy nie karmić Trolli


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 4.01.2008, 17:21 

Dołączył(a): Wt 1.05.2007, 18:56
Posty: 2994
Daro85 napisał(a):
No dobra, ale czemu ma to być linia z Jaworzna przez Hutę Katowice na Osiedle Wieczorka?

Przyjąłem do wiadomości że liniotwórstwo nie jest tu mile widziana więc nie będę tworzył takich komunikacyjnych potworków ;)
Cytuj:
on gdzieś jedzie i mu taniej będzie...
No oczywiscie, a dlaczego mam płacić więcej jadąc z przystanku Szarlej Szpital na Matejki w Bytomiu niż osoba jadąca z Kozłowej Góry na Rozalki. (to jest tylko przykład ale pewnie znalazłyby się jeszcze ciekawsze przykłady)
Rzeczywiście jak patrze na to, to bilet 10 minutowy byłby zbyt krótko czasowym biletem na dzisiejsze realia komunikacji miejskiej w GOP a wszystko przez brak odpowiednich koordynacji linowych do przesiadek. Chociaż trzeba wziąść pod uwagę że preferencje pasażerów mogą zmieniać się jak w kalejdoskopie i tak koordynować się będzie całe życie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 4.01.2008, 17:32 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Daro85 napisał(a):
Czyli ile? ;-)
Niedawno o tym dyskutowaliśmy ;) Nie przepadam za rzucaniem propozycji niepopartych analizą, ale w tym rzeczonym przypadku, np.: 15-minutowy za 2 zł w obrębie maks. dwóch gmin oraz 2-godzinny na całą sieć za np. 7 zł.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 4.01.2008, 21:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 17.06.2006, 0:07
Posty: 1250
Lokalizacja:
PYSKOWICE
butthead napisał(a):
Daro85 napisał(a):
Czyli ile? ;-)
Niedawno o tym dyskutowaliśmy ;) Nie przepadam za rzucaniem propozycji niepopartych analizą, ale w tym rzeczonym przypadku, np.: 15-minutowy za 2 zł w obrębie maks. dwóch gmin oraz 2-godzinny na całą sieć za np. 7 zł.

7zł ? max 4 teraz to całodniowy kosztuje 12 na całą sieć


Ostatnio edytowano Pt 4.01.2008, 21:15 przez Gumiś, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 4.01.2008, 21:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Gumiś napisał(a):
butthead napisał(a):
Daro85 napisał(a):
Czyli ile? ;-)
Niedawno o tym dyskutowaliśmy ;) Nie przepadam za rzucaniem propozycji niepopartych analizą, ale w tym rzeczonym przypadku, np.: 15-minutowy za 2 zł w obrębie maks. dwóch gmin oraz 2-godzinny na całą sieć za np. 7 zł.

7zł ? max 4 teraz to całodniowy kosztuje 12 na całą sieć

Po prostu nalezy utrzymac promocję wakacyjną na bilet za 3,50. 2 takie i masz 2 godzinny. A za jakieś 8-9 zł to całodniowy by można.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 4.01.2008, 21:18 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
W 2 godziny jesteś w stanie zajechać z Gliwic do Dąbrowy Górniczej, bądź też pojechać z przesiadką gdzieś w okolicy, załatwić sprawę i wrócić (4*2,40). Być może nie 7, ale na pewno nie 4.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 4.01.2008, 21:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
butthead napisał(a):
W 2 godziny jesteś w stanie zajechać z Gliwic do Dąbrowy Górniczej, bądź też pojechać z przesiadką gdzieś w okolicy, załatwić sprawę i wrócić (4*2,40). Być może nie 7, ale na pewno nie 4.

Ale taki bilet godzinny chyba byłby jednak bardziej przydatny.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 4.01.2008, 21:34 

Dołączył(a): Nd 19.02.2006, 13:14
Posty: 1595
Cytuj:
Ale taki bilet godzinny chyba byłby jednak bardziej przydatny

Dla mnie by był :P. Dziś jeźdząc przez 2h przejechałem 11,40 z czego tylko na bilety wydałem 4,10. Bilet godzinny by był ułatwieniem dla wielu ludzi. Po za tym GOP ma bardzo mało rozeszrzoną ofertę biletową. Patrząc na inne miasta np. na Kraków czy Warszawę, można stwierdzić że u nas jest do wyboru najmniej biletów.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 4.01.2008, 22:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 2.09.2006, 23:14
Posty: 1722
Lokalizacja:
Chorzów
15 minut - 1,50
30 minut - 2,50
60 minut - 3,50
24h - 10,00
Ja bym to tak widział :-)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 4.01.2008, 22:17 

Dołączył(a): Pt 11.02.2005, 12:54
Posty: 888
adam86 napisał(a):
butthead napisał(a):
W 2 godziny jesteś w stanie zajechać z Gliwic do Dąbrowy Górniczej, bądź też pojechać z przesiadką gdzieś w okolicy, załatwić sprawę i wrócić (4*2,40). Być może nie 7, ale na pewno nie 4.

Ale taki bilet godzinny chyba byłby jednak bardziej przydatny.


No nie wiem. Wracając busem z Katowic mija już prawie godzina. Pośpiechem z Bytomia też. Nawet tym za 3,50 wracając z Katowic/Bytomia do Placu Piastów przy dobrym połączeniu - co jest rzadkością- po przesiadce można przejechać góra 1 przystanek i to czas kończy się między nimi. Więc i tak i tek trza kasować drugi bilet. A po drugie jechałem ostatnio tramwajem nr 4 do Zabrza w którym się godzina nie zgadzała (śpieszył się zegar w kasowniku o 10 minut) nie mówiąc o dacie.
Przewoźnikiem, który ma u nas czasową taryfę jest PKM Tychy. I co z tego, że jest czas przejazdu między przystankami i kupi się bilet za 2,40 do 20 minut. Kiedyś (nie wiem jak teraz) na rozkładach tyskich była trasa i czas przejazdu między przystankami. Wynikało z niego, że Z GCH na Ligotę Zabrską można przejechać przy najtańszym bilecie. Ale co zrobić gdy rozkład zakłada przejazd np 15 minut a tu z powodu korków w centrum Gliwic trzeba dołożyć z kolejne 10. Teoretycznie podnosi się opłata. Jakby wpadła kontrola to czy pomoże tłumaczenie o korkach? Chyba nie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pt 4.01.2008, 23:06 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
adam86 napisał(a):
Ale taki bilet godzinny chyba byłby jednak bardziej przydatny.
Ano, jak najbardziej możnaby ten zapis również wprowadzić na stałe.
myszka napisał(a):
Wracając busem z Katowic mija już prawie godzina. Pośpiechem z Bytomia też. Nawet tym za 3,50 wracając z Katowic/Bytomia do Placu Piastów przy dobrym połączeniu - co jest rzadkością- po przesiadce można przejechać góra 1 przystanek i to czas kończy się między nimi. Więc i tak i tek trza kasować drugi bilet.
No i bardzo dobrze. Tu nie chodzi o to, żebyś mógł za 3,50 przejechać przez cały region. Przykład 850 jest tutaj antyprzykładem, ale jeśli pokonujesz całą trasę 870, mijając po drodze aż cztery miasta, to 3,50 jest w zupełności odpowiednią ceną. Ba, możnaby wręcz stwierdzić, że zaniżoną. Jest natomiast bardzo wiele relacji, nawet wewnątrzmiejskich, gdzie dziś trzeba zakupić dwa osobne bilety, a jedzie się nie dłużej jak trzy kwadranse wliczając już przesiadkę. I tu bilet za 3,50 ma jak najbardziej sens.
myszka napisał(a):
Jakby wpadła kontrola to czy pomoże tłumaczenie o korkach? Chyba nie.
I dlatego też opieranie taryfy wyłącznie o bilety czasowe i to w dodatku ważne wg zegarka, a nie rozkładowego czasu przejazdu (przypadek tyski) jest pomysłem chybionym, w dodatku otwierającym znakomite pole do kombinowania.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 5.01.2008, 0:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 19.03.2007, 23:22
Posty: 184
Lokalizacja:
Katowice
lgor napisał(a):
Rzeczywiście jak patrze na to, to bilet 10 minutowy byłby zbyt krótko czasowym biletem na dzisiejsze realia komunikacji miejskiej w GOP a wszystko przez brak odpowiednich koordynacji linowych do przesiadek.
Jak chcesz się przesiadać w ciągu 10 minut gdziekolwiek to życzę powodzenia:) No, bo o biletach dla miłośników tu już w ogóle nie ma mowy. Tjaaa, 3 przystanki 3 pojazdami na jednej trasie...
butthead napisał(a):
I dlatego też opieranie taryfy wyłącznie o bilety czasowe i to w dodatku ważne wg zegarka, a nie rozkładowego czasu przejazdu (przypadek tyski) jest pomysłem chybionym, w dodatku otwierającym znakomite pole do kombinowania.
W Tychach to jest akurat dobrze rozwiązane, ale jeśli by już czerpać z jakiś wzorców polecam taryfę PKM Jaworzno. Gdyby "pożyczono" z niej pomysł na 3 dodatkowe rodzaje biletów, które dodano by do obecnej oferty, byłaby niemal niebańska. Myślę o biletach (cytat z cennika):

Bilet ważny od momentu skasowania lub zakupu u obsługi pojazdu przez okres 10 minut (obowiązuje rozkładowy czas jazdy). Bilet nie upoważnia do przesiadek . Ważny w granicach jednej strefy.
10-minutowy specjalny N 1,10zł U 1,10 zł

Bilet upoważnia do odbycia dwóch przejazdów w tym samym dniu. Bilet należy kasować odrębnie podczas każdego przejazdu. Bilet niedostępny w sprzedaży u obsługi pojazdu. Ważny w granicach jednej strefy.
2-przejazdowy N 3,00zł U 1,50zł

Bilet ważny od momentu skasowania lub zakupu u obsługi pojazdu przez okres czasu określony na bilecie. Bilet upoważnia do przesiadek w czasie jego ważności.
1,5 godzinny N 4,40zł U 2,20 zł

Ceny oczywiście trzeba ustalić adekwatnie do możliwości finansowych KZK GOP, ale myślę, że właśnie takie bilety znalazłyby sporą rzeszę odbiorców. Wiem, że takie stwierdzenie jest dość daleko idące, ale niekorzystna taryfa często zniechęca do płacenia, a bardziej przystępna zwiększa szansę na taką możliwość :) Na pewno nie wyeliminowałaby gapowiczów, ale może choć jakiś odsetek z nich by zaczął w końcu opłacać przejazdy. Ile razy jest tak np. że jadąc pół godziny jakaś osoba bilet kupuje, ale pokonując odcinek 2 przystanków już tego nie robi.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1801 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 91  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności