Teraz jest Cz 28.03.2024, 23:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1536 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Pn 11.03.2013, 18:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2927
674 :) Mówię, że to są takie przecieki piąte przez dziesiąte, pewnie mają tyle sensu co te wieści o wydłużaniu 74 do Giszowca.

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Pn 11.03.2013, 18:40 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Ale na Ligotę, a nie do centrum.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Pn 11.03.2013, 18:59 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Po słusznym zwiększeniu liczby linii w piwnicy PKM-owi wystarczy autobusów tunelowo-zdatnych? :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Pn 11.03.2013, 19:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2927
na 9/10 w 100% tunelozdatne jeżdżą, na 48 i 297 zdejmie się wszystkie nadplanowe niskie z 30 czy mysłowickich. Styknie, gorzej jak coś padnie ;)

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Pn 11.03.2013, 19:39 

Dołączył(a): Pn 30.01.2012, 14:25
Posty: 26
Lokalizacja:
Katowice
Nie byłbym taki pewny. Na 30 już teraz jeździ minimum niskopodłogowych. Ostatnio jeżdżąc na tej linii praktycznie co drugi dzień koneiczna jest jakaś podmiana. Dzisiaj np. ledwo do Mickiewicza doczołgał się lewarek #227, który został podmieniony na niewiele lepszą padlinę #4403. Jeśli PKM Katowice w najbliższym czasie nie ogłosi przetargu na nówki, to znowu na dworcu powitamy Ikarusy i nawet nakazy Uszoka niewiele pomogą. Z pustego nawet Salomon nie naleje.


Ostatnio edytowano Pn 11.03.2013, 19:45 przez Orlen, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Pn 11.03.2013, 19:43 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 6.06.2008, 18:55
Posty: 2318
Lokalizacja:
Katowice
Liczyłem to, na 48 są najwyżej 2 Ikarusy, na 297 to samo. Wozów styknie - nawet kilka dodatkowych CNów w postaci paści norweskich i tych grzmotów Neoplanów (ostatnio #266 zepsuł się na górce na Sądowej, po czym kolejny defekt zaliczył parę h później). Ale na Mysłowicach czy jakichś przelotówkach będzie można pomarzyć o nowych autach. W obecnej chwili często zdejmuje się nieplanowe CNy z 11 i 657.


Ostatnio edytowano Pn 11.03.2013, 19:45 przez Jelczu, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Pn 11.03.2013, 19:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58
Posty: 2091
Lokalizacja:
Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
9, 10, (48?) i 297 będą robić w każdym kursie przejazdy techniczne na zajezdnię? To może już lepiej, jakby z pasażerami dojechały do pl. Wolności.

_________________
"Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Pn 11.03.2013, 19:46 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
No dokładnie, ale na mapce pisze stanowisko do wysiadania także można zapomnieć.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Wt 12.03.2013, 9:25 

Dołączył(a): Pt 22.08.2008, 11:06
Posty: 56
Wow ale szał. Teraz blado wygląda stanowisko numer 1 z aż jedną linią. Szkoda że pomyśleli tylko o jednej stronie miasta.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Wt 12.03.2013, 10:37 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
No, to czasy przejazdu zostały pieronem skrócone. Szkoda, że tylko na niektórych liniach i w wyniku błędu autora rozkładu, a nie przemyślanej weryfikacji siatki czasów ;) Skrajne formy pastwienia się nad pasażerami w postaci 10 minut na przejazd z AWF do dworca trzymają się twardo.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Wt 12.03.2013, 11:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
butthead napisał(a):
No, to czasy przejazdu zostały pieronem skrócone. Szkoda, że tylko na niektórych liniach i w wyniku błędu autora rozkładu, a nie przemyślanej weryfikacji siatki czasów ;) Skrajne formy pastwienia się nad pasażerami w postaci 10 minut na przejazd z AWF do dworca trzymają się twardo.


Hehe, ciekawe jak się ma do zmian w obsłudze dworca korekta rozkładów na 688 i 788 ;-).

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Wt 12.03.2013, 12:53 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Było narzekanie, że się spóźniają to im dorzucono 2 minutki. Pogratulować.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Wt 12.03.2013, 13:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58
Posty: 2091
Lokalizacja:
Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
Ciekawe jak legalnie będzie można opuścić przystanek Katowice Dworzec, przyjeżdżając ostatnim 48 z Chorzowa. Przerwa technologiczna na parterze wraca chyba od 15 marca? :)))

_________________
"Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Wt 12.03.2013, 14:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
Daro85 napisał(a):
Hehe, ciekawe jak się ma do zmian w obsłudze dworca korekta rozkładów na 688 i 788 ;-).

Z 688 zabierają niskopodłogowce, zapewne do obsługi linii piwnicznych, ale na 788 nie zauważyłem żadnych zmian. Może jakieś drobne korekty czasów na przystankach pośrednich - wszystkiego dokładnie nie prześledziłem.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Wt 12.03.2013, 23:43 

Dołączył(a): Nd 18.05.2008, 10:00
Posty: 23
Lokalizacja:
Katowice
No to chyba Dąbrówka Mała zostaje jedyną dzielnicą bez połączenia z dworcem PKP. Niech lud zasuwa z walizami i torbami z Pl. Wolności albo Skargi. A wystarczyłoby 600 skierować na Dąbrówkę.
Inna sprawa, że rzeczywiście tworzymy 2 rodzaje linii, wjeżdżających na dworzec - nowe i nie wjeżdżających - stare busy. I znowu Dąbrówka, Zawodzie, Szopienice, itd poszkodowane.
I trzecia rzecz. Busów na Padarewę to chyba rzeczywiście jest za dużo: 51,110,910,672,674 - niektóre puste aż miło.
Pozdrawiam

_________________
Hammurabi


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Śr 13.03.2013, 0:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58
Posty: 2091
Lokalizacja:
Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
Cytuj:
I trzecia rzecz. Busów na Padarewę to chyba rzeczywiście jest za dużo: 51,110,910,672,674 - niektóre puste aż miło.


Jakby 801 jechał (planowo) minutę po 831 też byłby pusty. Wyciąć? Na takim 672, łącznie z nocką, jest kilka kursów w ciągu dnia (kursów, nie par), które nie są zestadzone z 910.

_________________
"Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil


Ostatnio edytowano Śr 13.03.2013, 0:22 przez inżinier, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Śr 13.03.2013, 0:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 16.08.2010, 20:07
Posty: 783
Lokalizacja:
Katowice
Hammurabi napisał(a):
No to chyba Dąbrówka Mała zostaje jedyną dzielnicą bez połączenia z dworcem PKP. Niech lud zasuwa z walizami i torbami z Pl. Wolności albo Skargi. A wystarczyłoby 600 skierować na Dąbrówkę.
Inna sprawa, że rzeczywiście tworzymy 2 rodzaje linii, wjeżdżających na dworzec - nowe i nie wjeżdżających - stare busy. I znowu Dąbrówka, Zawodzie, Szopienice, itd poszkodowane.
I trzecia rzecz. Busów na Padarewę to chyba rzeczywiście jest za dużo: 51,110,910,672,674 - niektóre puste aż miło.
Pozdrawiam

Fakt, Paderewa ma genialny dojazd do centrum. :) W Twoim wyliczeniu pominąłeś 940, linie tyskie, marketowe, jaworzańskie no i można powiedzieć, że tramwaj też, bo niektórzy mieszkańcy mają rzut beretem. Jednak musimy pamiętać, iż Paderewa jest na trasie przelotowej więc te autobusy muszą tamtędy jechać. Myślałem, że po wrzuceniu 297 na dworzec, KZK wzmocni tę linię do 10 minutowego taktu (kosztem 804). A to zabieranie niskaczy z innych linii na połączenia "dworcowe" jest po prostu śmieszne.
P.s. Dziwi ciągły brak obsługi okolic bażantowa. Ktoś, kiedyś wspominał tutaj, że po otwarciu dworca takie połączenie może się pojawić. :(

_________________
"Uruchomienie bezpośredniego połączenia z Katowic do USA jest wbrew polskiej racji stanu." - denerwuje się Jan Pamuła, prezes krakowskiego portu lotniczego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Śr 13.03.2013, 9:41 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
inżinier napisał(a):
Cytuj:
I trzecia rzecz. Busów na Padarewę to chyba rzeczywiście jest za dużo: 51,110,910,672,674 - niektóre puste aż miło.


Jakby 801 jechał (planowo) minutę po 831 też byłby pusty. Wyciąć? Na takim 672, łącznie z nocką, jest kilka kursów w ciągu dnia (kursów, nie par), które nie są zestadzone z 910.

To zapewne dotyczy 51 i 110, bo reszta to raczej pusta nie jeździ. W sumie nic dziwnego, bo niedość, że 5 minut wycieczek to jeszcze parami.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Śr 13.03.2013, 14:50 

Dołączył(a): Śr 3.09.2003, 23:38
Posty: 2165
Lokalizacja:
Katowice
Kubala napisał(a):
pominąłeś 940, linie tyskie, marketowe, jaworzańskie no i można powiedzieć, że tramwaj też, bo niektórzy mieszkańcy mają rzut beretem.

Nie przesadzaj, bo jeszcze ziemia zmrożona -:)
940 ? W wykazie linii KZK GOP tego nie dostrzegam.
Linii marketowej też tam już chyba nie ma, a tyskie i jaworznickie (bo Jaworze jest daleko i KM nie posiada, zresztą to i tak tylko jedna linia wykonująca kilka kursów dziennie) przez osiedle Paderewskiego przejezdzają w jednym kierunku - niestety. Rzut beretem na ok. 0,5km to trochę trudne, a jeśli chodzi o dojście piesze też łatwe nie jest bo po drodze schody. Chociaż do Sosnowca czy Mysłowic a już na pewno Szopienic to rzeczywiście z os. Paderewskiego najszybciej dojedzie się tramwajem.
Dodam jeszcze, że moim zdaniem przydałoby się połaczenie z pl. Wolności i nie wiem czy nie byłoby lepiej gdyby 110 (a moze 674) jeździł jak poprzednio przez pl. Wolności, Andrzeja, Kopernika i był zsynchronizowany z 51, co poprawiłoby komunkację pomiędzy os. Paderewskiego i okolicami pl. Miarki, a na dworcu zwolniłoby się jedno miejsce dla innej linii.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
Napisane: Śr 13.03.2013, 15:31 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 6.06.2008, 18:55
Posty: 2318
Lokalizacja:
Katowice
Hammurabi napisał(a):
No to chyba Dąbrówka Mała zostaje jedyną dzielnicą bez połączenia z dworcem PKP. Niech lud zasuwa z walizami i torbami z Pl. Wolności albo Skargi.

A 119? Przecież Zadzień nie ma połączenia z dworcem...
A Załęska Hałda? Tam to w ogóle autobusy omijają łukiem całą dzielnice...
Daj spokój, przecież od zawsze linie na D. M. śmigały z innych miejsc Katowic.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1536 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności