Forum WPK
http://forum.wpk.katowice.pl/

Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach
http://forum.wpk.katowice.pl/viewtopic.php?f=37&t=2465
Strona 75 z 77

Autor:  motley [ Pn 11.03.2013, 18:22 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

674 :) Mówię, że to są takie przecieki piąte przez dziesiąte, pewnie mają tyle sensu co te wieści o wydłużaniu 74 do Giszowca.

Autor:  P Śl [ Pn 11.03.2013, 18:40 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

Ale na Ligotę, a nie do centrum.

Autor:  butthead [ Pn 11.03.2013, 18:59 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

Po słusznym zwiększeniu liczby linii w piwnicy PKM-owi wystarczy autobusów tunelowo-zdatnych? :)

Autor:  motley [ Pn 11.03.2013, 19:03 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

na 9/10 w 100% tunelozdatne jeżdżą, na 48 i 297 zdejmie się wszystkie nadplanowe niskie z 30 czy mysłowickich. Styknie, gorzej jak coś padnie ;)

Autor:  Orlen [ Pn 11.03.2013, 19:39 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

Nie byłbym taki pewny. Na 30 już teraz jeździ minimum niskopodłogowych. Ostatnio jeżdżąc na tej linii praktycznie co drugi dzień koneiczna jest jakaś podmiana. Dzisiaj np. ledwo do Mickiewicza doczołgał się lewarek #227, który został podmieniony na niewiele lepszą padlinę #4403. Jeśli PKM Katowice w najbliższym czasie nie ogłosi przetargu na nówki, to znowu na dworcu powitamy Ikarusy i nawet nakazy Uszoka niewiele pomogą. Z pustego nawet Salomon nie naleje.

Autor:  Jelczu [ Pn 11.03.2013, 19:43 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

Liczyłem to, na 48 są najwyżej 2 Ikarusy, na 297 to samo. Wozów styknie - nawet kilka dodatkowych CNów w postaci paści norweskich i tych grzmotów Neoplanów (ostatnio #266 zepsuł się na górce na Sądowej, po czym kolejny defekt zaliczył parę h później). Ale na Mysłowicach czy jakichś przelotówkach będzie można pomarzyć o nowych autach. W obecnej chwili często zdejmuje się nieplanowe CNy z 11 i 657.

Autor:  inżinier [ Pn 11.03.2013, 19:44 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

9, 10, (48?) i 297 będą robić w każdym kursie przejazdy techniczne na zajezdnię? To może już lepiej, jakby z pasażerami dojechały do pl. Wolności.

Autor:  P Śl [ Pn 11.03.2013, 19:46 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

No dokładnie, ale na mapce pisze stanowisko do wysiadania także można zapomnieć.

Autor:  Gewinner [ Wt 12.03.2013, 9:25 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

Wow ale szał. Teraz blado wygląda stanowisko numer 1 z aż jedną linią. Szkoda że pomyśleli tylko o jednej stronie miasta.

Autor:  butthead [ Wt 12.03.2013, 10:37 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

No, to czasy przejazdu zostały pieronem skrócone. Szkoda, że tylko na niektórych liniach i w wyniku błędu autora rozkładu, a nie przemyślanej weryfikacji siatki czasów ;) Skrajne formy pastwienia się nad pasażerami w postaci 10 minut na przejazd z AWF do dworca trzymają się twardo.

Autor:  Daro85 [ Wt 12.03.2013, 11:41 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

butthead napisał(a):
No, to czasy przejazdu zostały pieronem skrócone. Szkoda, że tylko na niektórych liniach i w wyniku błędu autora rozkładu, a nie przemyślanej weryfikacji siatki czasów ;) Skrajne formy pastwienia się nad pasażerami w postaci 10 minut na przejazd z AWF do dworca trzymają się twardo.


Hehe, ciekawe jak się ma do zmian w obsłudze dworca korekta rozkładów na 688 i 788 ;-).

Autor:  P Śl [ Wt 12.03.2013, 12:53 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

Było narzekanie, że się spóźniają to im dorzucono 2 minutki. Pogratulować.

Autor:  inżinier [ Wt 12.03.2013, 13:44 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

Ciekawe jak legalnie będzie można opuścić przystanek Katowice Dworzec, przyjeżdżając ostatnim 48 z Chorzowa. Przerwa technologiczna na parterze wraca chyba od 15 marca? :)))

Autor:  Egon [ Wt 12.03.2013, 14:15 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

Daro85 napisał(a):
Hehe, ciekawe jak się ma do zmian w obsłudze dworca korekta rozkładów na 688 i 788 ;-).

Z 688 zabierają niskopodłogowce, zapewne do obsługi linii piwnicznych, ale na 788 nie zauważyłem żadnych zmian. Może jakieś drobne korekty czasów na przystankach pośrednich - wszystkiego dokładnie nie prześledziłem.

Autor:  Hammurabi [ Wt 12.03.2013, 23:43 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

No to chyba Dąbrówka Mała zostaje jedyną dzielnicą bez połączenia z dworcem PKP. Niech lud zasuwa z walizami i torbami z Pl. Wolności albo Skargi. A wystarczyłoby 600 skierować na Dąbrówkę.
Inna sprawa, że rzeczywiście tworzymy 2 rodzaje linii, wjeżdżających na dworzec - nowe i nie wjeżdżających - stare busy. I znowu Dąbrówka, Zawodzie, Szopienice, itd poszkodowane.
I trzecia rzecz. Busów na Padarewę to chyba rzeczywiście jest za dużo: 51,110,910,672,674 - niektóre puste aż miło.
Pozdrawiam

Autor:  inżinier [ Śr 13.03.2013, 0:16 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

Cytuj:
I trzecia rzecz. Busów na Padarewę to chyba rzeczywiście jest za dużo: 51,110,910,672,674 - niektóre puste aż miło.


Jakby 801 jechał (planowo) minutę po 831 też byłby pusty. Wyciąć? Na takim 672, łącznie z nocką, jest kilka kursów w ciągu dnia (kursów, nie par), które nie są zestadzone z 910.

Autor:  Kubala. [ Śr 13.03.2013, 0:20 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

Hammurabi napisał(a):
No to chyba Dąbrówka Mała zostaje jedyną dzielnicą bez połączenia z dworcem PKP. Niech lud zasuwa z walizami i torbami z Pl. Wolności albo Skargi. A wystarczyłoby 600 skierować na Dąbrówkę.
Inna sprawa, że rzeczywiście tworzymy 2 rodzaje linii, wjeżdżających na dworzec - nowe i nie wjeżdżających - stare busy. I znowu Dąbrówka, Zawodzie, Szopienice, itd poszkodowane.
I trzecia rzecz. Busów na Padarewę to chyba rzeczywiście jest za dużo: 51,110,910,672,674 - niektóre puste aż miło.
Pozdrawiam

Fakt, Paderewa ma genialny dojazd do centrum. :) W Twoim wyliczeniu pominąłeś 940, linie tyskie, marketowe, jaworzańskie no i można powiedzieć, że tramwaj też, bo niektórzy mieszkańcy mają rzut beretem. Jednak musimy pamiętać, iż Paderewa jest na trasie przelotowej więc te autobusy muszą tamtędy jechać. Myślałem, że po wrzuceniu 297 na dworzec, KZK wzmocni tę linię do 10 minutowego taktu (kosztem 804). A to zabieranie niskaczy z innych linii na połączenia "dworcowe" jest po prostu śmieszne.
P.s. Dziwi ciągły brak obsługi okolic bażantowa. Ktoś, kiedyś wspominał tutaj, że po otwarciu dworca takie połączenie może się pojawić. :(

Autor:  P Śl [ Śr 13.03.2013, 9:41 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

inżinier napisał(a):
Cytuj:
I trzecia rzecz. Busów na Padarewę to chyba rzeczywiście jest za dużo: 51,110,910,672,674 - niektóre puste aż miło.


Jakby 801 jechał (planowo) minutę po 831 też byłby pusty. Wyciąć? Na takim 672, łącznie z nocką, jest kilka kursów w ciągu dnia (kursów, nie par), które nie są zestadzone z 910.

To zapewne dotyczy 51 i 110, bo reszta to raczej pusta nie jeździ. W sumie nic dziwnego, bo niedość, że 5 minut wycieczek to jeszcze parami.

Autor:  Ludw_K [ Śr 13.03.2013, 14:50 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

Kubala napisał(a):
pominąłeś 940, linie tyskie, marketowe, jaworzańskie no i można powiedzieć, że tramwaj też, bo niektórzy mieszkańcy mają rzut beretem.

Nie przesadzaj, bo jeszcze ziemia zmrożona -:)
940 ? W wykazie linii KZK GOP tego nie dostrzegam.
Linii marketowej też tam już chyba nie ma, a tyskie i jaworznickie (bo Jaworze jest daleko i KM nie posiada, zresztą to i tak tylko jedna linia wykonująca kilka kursów dziennie) przez osiedle Paderewskiego przejezdzają w jednym kierunku - niestety. Rzut beretem na ok. 0,5km to trochę trudne, a jeśli chodzi o dojście piesze też łatwe nie jest bo po drodze schody. Chociaż do Sosnowca czy Mysłowic a już na pewno Szopienic to rzeczywiście z os. Paderewskiego najszybciej dojedzie się tramwajem.
Dodam jeszcze, że moim zdaniem przydałoby się połaczenie z pl. Wolności i nie wiem czy nie byłoby lepiej gdyby 110 (a moze 674) jeździł jak poprzednio przez pl. Wolności, Andrzeja, Kopernika i był zsynchronizowany z 51, co poprawiłoby komunkację pomiędzy os. Paderewskiego i okolicami pl. Miarki, a na dworcu zwolniłoby się jedno miejsce dla innej linii.

Autor:  Jelczu [ Śr 13.03.2013, 15:31 ]
Tytuł:  Re: Przebudowa dworca kolejowego w Katowicach

Hammurabi napisał(a):
No to chyba Dąbrówka Mała zostaje jedyną dzielnicą bez połączenia z dworcem PKP. Niech lud zasuwa z walizami i torbami z Pl. Wolności albo Skargi.

A 119? Przecież Zadzień nie ma połączenia z dworcem...
A Załęska Hałda? Tam to w ogóle autobusy omijają łukiem całą dzielnice...
Daj spokój, przecież od zawsze linie na D. M. śmigały z innych miejsc Katowic.

Strona 75 z 77 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/