Teraz jest Wt 16.04.2024, 8:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1228 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 62  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 9.02.2004, 5:50 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 3.01.2003, 16:43
Posty: 4265
Lokalizacja:
Bytom
Egon napisał(a):
N napisał(a):
Memphis - linia kolejowa, która jeszcze cudem działa... Jeżeli widziałeś kiedyś tą potężną kasetę na rozkład - ja ją pamiętam pełną. A dziś? A dziś tabelka nad kasami...

A pociąg do Katowic jedzie z prędkością śp. Balkanu z Wilhelminy do Giszowca...

Nie obrażaj Balkanu - jak był opóźniony, to lidka i towosy potrafiły szybciej ciągnąć niż EN57...

_________________
"Bo na końcowych przystankach kawa ma szary smak..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 9.02.2004, 15:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 1.01.2003, 14:16
Posty: 376
Lokalizacja:
Zabrze
Egon napisał(a):
Ja zawsze pokonywałem tę trasę szybciej autobusem niż pociągiem. Torowisko pomiędzy Chorzowem Batorym a Bytomiem nie jest w najlepszym stanie, pociągi jadą tamtędy z ograniczoną prędkością, dużo jest też rozjazdów do w tej chwili nieużywanych już dojazdów do kopalń, hut, itp. Oraz słynny "Wiluś", gorszy na trasie Chorzów Batory - Świętochłowice, ale ten do Chorzowa też nie jest wiele lepszy.


Co to za "Wilus" :?:

_________________
Milosc, prawda i trakcja elektryczna zawsze zwycieza z nienawiscia, klamstwem i silnikiem diesla!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 10.02.2004, 7:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4403
Lokalizacja:
Ligota
WILQ napisał(a):
Co to za "Wilus" :?:

Most podparty podkładami kolejowymi, podobno ostatnio był modernizowany za cesarza Wilhelma II, stąd przydomek.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 10.02.2004, 10:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 1.01.2003, 14:16
Posty: 376
Lokalizacja:
Zabrze
Egon napisał(a):
Most podparty podkładami kolejowymi, podobno ostatnio był modernizowany za cesarza Wilhelma II, stąd przydomek.


Ktory to?

_________________
Milosc, prawda i trakcja elektryczna zawsze zwycieza z nienawiscia, klamstwem i silnikiem diesla!


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 10.02.2004, 11:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4403
Lokalizacja:
Ligota
WILQ napisał(a):
Egon napisał(a):
Most podparty podkładami kolejowymi, podobno ostatnio był modernizowany za cesarza Wilhelma II, stąd przydomek.


Ktory to?

Zaraz za stacją Chorzów Batory w kierunku Świętochłowic. Czasem tej nazwy używano też dla odnogi w kierunku Chorzowa.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 23.03.2004, 0:15 

Dołączył(a): Nd 21.09.2003, 23:56
Posty: 809
Lokalizacja:
Sosnowiec
Jeszcze inna zmiana "na lepsze" może dotyczyc linii 675 i 788. Gdyby zlikwidować tą pierwszą i wydłużyć drugą, to powstanie bardzo fajne i wygodne połączenie Sosnowca nie tylko z Tychami, ale przede wszystkim z Brzezinką, Kosztowami i Wesołą. a co ciekawsze, za te same pieniądze. Linia 675 posiada w dni robocze 8 par kursów. odległość między przystankiem Mysłowice Towarowa (obecny końcowy przystanek 788)a ul 3-go Maja w Sosnowcu to mniej-więcej połowa trasy linii675. Tak więc (biorąc pod uwagę, tak, jak KZK, liczbę wozokm)likwidacja tej linii pozwoliłaby na wydłużenei 16 kursów linii788 do centrum Sosnowca. Dodatkowo, ten raczej dalekobieżny autobus mógłby kończyć na dworcu autobusowym na Mościckiego. Ze względu na infrastrukturę, było by to wygodniejsze dla kierowców niż obecna pętla na Towarowej. A jeśli chodzi o długość trasy, te 15 minut więcej i tak nie wystarczy, aby ta linia była najdłuższa.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 14.12.2004, 19:58 

Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53
Posty: 313
Lokalizacja:
przy Stadninie w Panewnikach.
Tak więc:

154 - obie strony śląską - koniecznie!!!
Ci co się tak kłócą o Chorzów - Piekary i Chorzów - Chorzów Stary mogli by dostać tego 861 przez Maciejkowice do Piekar. Stawał by K-ce Mickiewicza-Os. Tysiąclecia ZOO-Chorzów Hutników-Plac Jana-Maciejkowice Dwór i dalej jak 860 teraźniejszy. Do tego skasowałbym 13,190 and 662. W zamian dałbym linie
293: Panewniki Owsiana-LigotaPKP-Brynów-Brynowska-PKP-Sokolska- Iłłakowiczówny/Mickiewicza-Korfantego-Słoneczna-Józefowiec
161 Dw. PKP-Warszawska-Nowograniczna-Roździeńskiego-Strzelców Bytomskich-Dąbrówka Mała Grzegorzka (w szczycie i soboty do 15.00 dalej na Pszczelnik)
3 Os. Witosa Pętla-Pukowca-Kolońska-Zał. Hauda Szkoła-Bocheńskiego-Gliwicka-PKP (niektóre kursy dalej Sokolską-Monte Cassino i na Bogucicką ew. PKP/

Do tego minibusy (ktoś już o nich wspominał)
937 Ochojec GCM - Jankego-Wilczewskiego-Bukszpanowa-Podlesie PKP-Kaskady [Kopaniny] w co drugim kursie na Saską
957 Ogrodowa-(>Wybickiego>)-Krucza-Panewnicka-Owsiana-Pstrągowa-Grota-Roweckiego-Sołtysia-Kostuchna Boże Dary Szyb
977 Drozdów-Wita Stwosza-Kopernika (sorx, że przez centrum)-Gliwicka-Grundmanna-Stęślickiego-Koszutka-Brzozowa-Osikowa-Os. Na Alpach
970 Dąb Złota-Dębowa-Bracka-Bocheńskiego-Dobrego Urobku-Załęska-łącznik Piotrowicka-Kokociniec-Os. Kokociniec:
2 warianty pętli + 1 Ligota
1) Kijowska-Wybickiego(za garażami)-Kijowska-Braci Wieczorków-Panewnicka-Kijowska i dalej.
2)Kijowska-Wybickiego-Płochy
3)Kijowska-Braci Wieczorków-Panewnicka-Bronisławy-Wileńska-Panewnicka-Kijowska

908 Widok-Słoneczna-Korfantego-Koszutka-Boh. Monte Cassino-Saint Etienne [Bulwary Rawy]


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Wt 14.12.2004, 23:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4403
Lokalizacja:
Ligota
Panewniczanin napisał(a):
Tak więc:
[ciach]
293: Panewniki Owsiana-LigotaPKP-Brynów-Brynowska-PKP-Sokolska- Iłłakowiczówny/Mickiewicza-Korfantego-Słoneczna-Józefowiec

Dobre! Że też na to nie wpadłem... Wtedy można by wyrzucić 657 spod dworca wieczorami i w dni wolne.
Panewniczanin napisał(a):
Do tego minibusy (ktoś już o nich wspominał)
937 Ochojec GCM - Jankego-Wilczewskiego-Bukszpanowa-Podlesie PKP-Kaskady [Kopaniny] w co drugim kursie na Saską
957 Ogrodowa-(>Wybickiego>)-Krucza-Panewnicka-Owsiana-Pstrągowa-Grota-Roweckiego-Sołtysia-Kostuchna Boże Dary Szyb

Przyznaję się do tego pomysłu, tylko Twój 957 miał u mnie numer 937, a Twój 937 to mój 938 :wink:
Panewniczanin napisał(a):
970 Dąb Złota-Dębowa-Bracka-Bocheńskiego-Dobrego Urobku-Załęska-łącznik Piotrowicka-Kokociniec-Os. Kokociniec:
2 warianty pętli + 1 Ligota
1) Kijowska-Wybickiego(za garażami)-Kijowska-Braci Wieczorków-Panewnicka-Kijowska i dalej.
2)Kijowska-Wybickiego-Płochy
3)Kijowska-Braci Wieczorków-Panewnicka-Bronisławy-Wileńska-Panewnicka-Kijowska

Żadnych wariantów. Wystarczyłoby Kijowska-Wybickiego-Ogrodowa-Krucza-Panewnicka-Kijowska i z powrotem na Załęską Hałdę.
Teraz tylko drobiazg - skąd wziąć fundusze na pojazdy i wozokilometry? No cóż, pomarzyć może każdy.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 15.12.2004, 1:03 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Panewniczanin napisał(a):
Ci co się tak kłócą o Chorzów - Piekary i Chorzów - Chorzów Stary mogli by dostać tego 861 przez Maciejkowice do Piekar. Stawał by K-ce Mickiewicza-Os. Tysiąclecia ZOO-Chorzów Hutników-Plac Jana-Maciejkowice Dwór i dalej jak 860 teraźniejszy.

O tak, tramwaj 12 można przy takiej linii spokojnie zaorać.

Panewniczanin napisał(a):
Do tego skasowałbym 13,190 and 662. W zamian dałbym linie (...)

To co Ty wymyśliłeś to nijak nie jest "w zamian" za wymienione linie.
Poza tym, nie obraź się, ale widać że wymyślone to jest z punktu widzenia mieszkańca południowej części Katowic. Im dalej, tym gorzej :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 15.12.2004, 7:48 

Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53
Posty: 313
Lokalizacja:
przy Stadninie w Panewnikach.
Niektórzy tu się kłócą o moje pomysły - tak więc
Czy tramwaj jedzie na Plac Jana? No dobra, mógłby tam nie stawać ten 861
Minibusy - 970 nie jest konieczny (to taki wymysł z nudów) - ale Katowice chciało 5 linii minibusowych (no to teraz z MB po kasacji 970 będzie - nie pomyślałem, że może z MB)
Co do tego, że się nie zapełniają wykasowanych - 293 to całą 190 i pół 13. Na Bykowine to się jeździ z PKP 880. Przesiadka boli? A co do ul. Piłsudskiego w Kochłowicach - kurde z 4 wozami linie 293 na tej trasie spox może jechać (przy przerwach 10 na Józefowcu, 17 na Owsianej - dokładnie wyliczone), lecz planowałem kursy wydłużone 293. A to cały rozkład pier***, bo było tak (kursy z Kochł. ozn. K) mniej więcej: 6.00 6.30 7.00 7.35K8.00 8.30 9.00 9.42K 10.00 10.30. 11.00 11.49K 12.00 12.30 13.00 13.56K 14.00 (no ładnie...) 14.30 15.00 16.00 16.04K - :shock:
Liczone przy przerwie 10 min., choć nie wiem gdzie tam jest przerwa. Rozwiązaniem mogłobybyć przyjazd-odjazd (1 wóz), tylko nie wiem, czy tak można, przy troszkę dłuższej trasie niż Mickiewicza-Józefowiec

Za 662 - mephis jest za skasowaniem, a nie przejmuje się nawet Os. Tuwima - tam bym puścił 43 (tylko, 133 normalnie). A 662 kursuje tylko jako zapchaj dziura w szczycie. 161 jeździł by co 25 minut do Siemianowic od np. 5.50-8.20, potem 9.00 i co godzina na Dąbrówkę. Potem 12.50 autobus na Siemianowice do 15.55 na Siemianowice, potem do 19.55 na Dąbrówke. W wolne co godzinę bus na Dąbrówkę, a cztery (czy ile tam jest w 662 w wolne) pojechałyby do Siemianowic. Byłaby linia z PKP do Dąbrówki dość ciekawą trasą. No i zobacz: ludzie mieszkający na Dąbrówce będą mogli się dostać do CH na tejże dzielnicy, do których trzeba było autem jechać albo tuptuptu na przystanek.


Ostatnio edytowano Śr 15.12.2004, 16:33 przez Panewniczanin, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 15.12.2004, 14:05 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Panewniczanin napisał(a):
Niektórzy tu się kłócą o moje pomysły - tak więc

Nie można się kłócić o pomysły. Przynajmniej nie w j. polskim.

Panewniczanin napisał(a):
Czy tramwaj jedzie na Plac Jana? No dobra, mógłby tam nie stawać ten 861

Nie jedzie, ale potok z centrum Chorzowa do krajcoka powinien być obsługiwany wyłącznie tramwajem. I nie należy umożliwiać jakiegokolwiek innego połączenia z tamtą okolicą.

Panewniczanin napisał(a):
Co do tego, że się nie zapełniają wykasowanych - 293 to całą 190 i pół 13.

190 powinien kończyć na Węzłowcu, obecna trasa jest kompletnie bezsensowna.

Panewniczanin napisał(a):
Na Bykowine to się jeździ z PKP 880.

No zatrzęsienie tych kursów tam ma, i szczególnie jest atrakcyjną ofertą dla tych co wsiadają do 13tki po drodze :)

Panewniczanin napisał(a):
Za 662 - me[m]phis jest za skasowaniem, a nie przejmuje się nawet Os. Tuwima

No bo os. Tuwima powinno mieć minibus dowożący do tramwaju i tyle.

Panewniczanin napisał(a):
161 jeździł by co 25 minut do Siemianowic

Co ile??? Co to za częstotliwość? Co 30 minut jak już i tyle.

Panewniczanin napisał(a):
No i zobacz: ludzie mieszkający na Dąbrówce będą mogli się dostać do CH na tejże dzielnicy, do których trzeba było autem jechać albo tuptuptu na przystanek.

Tu akurat nie przeczę, takie połączenie mogłoby być ciekawe.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 18.12.2004, 8:55 

Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53
Posty: 313
Lokalizacja:
przy Stadninie w Panewnikach.
kbojda napisał(a):
Panewniczanin napisał(a):
Niektórzy tu się kłócą o moje pomysły - tak więc

Nie można się kłócić o pomysły. Przynajmniej nie w j. polskim.


>>> Sorry, błąd, to było pisane w biegu. To są zastrzeżenia co do moich pomysłów.

kbojda napisał(a):
Panewniczanin napisał(a):
Czy tramwaj jedzie na Plac Jana? No dobra, mógłby tam nie stawać ten 861

Nie jedzie, ale potok z centrum Chorzowa do krajcoka powinien być obsługiwany wyłącznie tramwajem. I nie należy umożliwiać jakiegokolwiek innego połączenia z tamtą okolicą.


>>> Ja jestem fanem busów. A 12 powinna być zaorana

kbojda napisał(a):
Panewniczanin napisał(a):
Co do tego, że się nie zapełniają wykasowanych - 293 to całą 190 i pół 13.

190 powinien kończyć na Węzłowcu, obecna trasa jest kompletnie bezsensowna.


>>> Na Węzłowiec jedzie 296, który ma identyczną trasę [do PKP] jak 190, kiedy jeździł do Węzłowca.

kbojda napisał(a):
Panewniczanin napisał(a):
Na Bykowine to się jeździ z PKP 880.

No zatrzęsienie tych kursów tam ma, i szczególnie jest atrakcyjną ofertą dla tych co wsiadają do 13tki po drodze :)


>>> To wsiądź w 130 i się na Kochłowicach przesiądź na 139. A ci co podrodze to mają 48 albo 154+48+139 lub 297+130+139

kbojda napisał(a):
Panewniczanin napisał(a):
Za 662 - me[m]phis jest za skasowaniem, a nie przejmuje się nawet Os. Tuwima

No bo os. Tuwima powinno mieć minibus dowożący do tramwaju i tyle.


>>> Ja jestem za 133 przez Tuwima. 43 jeździ za często :)

kbojda napisał(a):
Panewniczanin napisał(a):
161 jeździł by co 25 minut do Siemianowic

Co ile??? Co to za częstotliwość? Co 30 minut jak już i tyle.


>>> Częstotliwość taka, bo zamało jest autobusów częściej niż co 30

kbojda napisał(a):
Panewniczanin napisał(a):
No i zobacz: ludzie mieszkający na Dąbrówce będą mogli się dostać do CH na tejże dzielnicy, do których trzeba było autem jechać albo tuptuptu na przystanek.

Tu akurat nie przeczę, takie połączenie mogłoby być ciekawe.


>>> Prawda.

A tu o moich pomysłach minibusowych.

957 zostawić, unicestwić plan o 970 i 977. 937 wydłużyć przez Kościuszki na Drozdów. Natomiast 908: WIDOK-Słoneczna-Grabowa-Osikowa-Katowicka-Monte Cassino-Saint Etienne-OS. BULWARY RAWY


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 18.12.2004, 12:03 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Panewniczanin napisał(a):
Ja jestem fanem busów. A 12 powinna być zaorana

Z takim podejściem lepiej uciekaj z tego forum jak najszybciej! :P

kbojda napisał(a):
Na Węzłowiec jedzie 296, który ma identyczną trasę jak 190, kiedy jeździł do Węzłowca.

No tak, tu się znowu kłania Twoje podejście - coś tam jedzie, dość daleko od Panewnik, więc niech się w ogóle cieszą, że cokolwiek jedzie :)
W ostatniej wersji 190 nie miał identycznej trasy jak 296, a pełnił bardzo pożyteczną rolę najszybszego połączenia Bytkowa z centrum Katowic.

kbojda napisał(a):
To wsiądź w 130 i się na Kochłowicach przesiądź na 139. A ci co podrodze to mają 48 albo 154+48+139 lub 297+130+139

Noo, już widzę jak nasi pasażerowie ochoczo dokonują dwóch przesiadek po drodze.

Panewniczanin napisał(a):
Częstotliwość taka, bo zamało jest autobusów częściej niż co 30

Poczytaj trochę na forum - rozkład jazdy powinien być łatwy do zapamiętania dla pasażerów. A takt 25-minutowy się powtarza co 5 godzin, czyli jest do niczego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 18.12.2004, 12:17 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Panewniczanin napisał(a):
Ja jestem fanem busów. A 12 powinna być zaorana


A czemu się tak ograniczać? Zaorajmy i zlikwidujmy całą komunikację miejską - przecież "niewidzialna ręka wolnego rynku" przy pomocy żuków, nysek, sprinterków i paru H9-tek najlepiej sobie poradzi ze sprawną i efektywną obsługą komunikacyjną 3-milionowej konurbacji. A ekologia, polityka transportowa, zrównoważony rozwój - to jakieś pierdoły o których profesorkowie na uczelniach opowiadają.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 18.12.2004, 12:30 

Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53
Posty: 313
Lokalizacja:
przy Stadninie w Panewnikach.
Ja nie mówiłem, że cała 12. Moim zdaniem powinna być do Placu Jana, a z drugiej strony kończyć na Stadionie Śląskim lub w Bytomiu.

A co do linii na 190/296 gate jestem za tym, aby 296 by tnął ze Słonecznej na Józefowską, a 190 obsłużył te wszystkie ulice typu Ściegiennego

Co do tych busów - chodzi mi o autobusy, tak pisze w skrócie

PS memphis od kiedy 905 zastąpi N84. I jak on od Sosnowca skręci w Bogucicką. Będzie jechał przez Bagienną i Monte Cassino, czy poczekamy do otwarcia Nowogranicznej?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 18.12.2004, 12:50 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Panewniczanin napisał(a):
Ja nie mówiłem, że cała 12. Moim zdaniem powinna być do Placu Jana, a z drugiej strony kończyć na Stadionie Śląskim lub w Bytomiu.


A między Chorzowem i Siemianowicami to niby co ma jeździć? ELKA?

Cytuj:
A co do linii na 190/296 gate jestem za tym, aby 296 by tnął ze Słonecznej na Józefowską, a 190 obsłużył te wszystkie ulice typu Ściegiennego


Jakieś uzasadnienie tej propozycji?

Cytuj:
Co do tych busów - chodzi mi o autobusy, tak pisze w skrócie


No różnica jest zasadnicza.

Cytuj:
PS memphis od kiedy 905 zastąpi N84.


Jakie 905? Nie ma żadnego 905 :P

Cytuj:
I jak on od Sosnowca skręci w Bogucicką. Będzie jechał przez Bagienną i Monte Cassino, czy poczekamy do otwarcia Nowogranicznej?


A skąd wiesz, że w ogóle gdzieś skręci? Może N/84 zostanie zlikwidowany i nic nie będzie w zamian? Pożyjemy, zobaczymy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 18.12.2004, 13:10 

Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53
Posty: 313
Lokalizacja:
przy Stadninie w Panewnikach.
memphis napisał(a):
Panewniczanin napisał(a):
Ja nie mówiłem, że cała 12. Moim zdaniem powinna być do Placu Jana, a z drugiej strony kończyć na Stadionie Śląskim lub w Bytomiu.
A między Chorzowem i Siemianowicami to niby co ma jeździć? ELKA?


>>> Autobus 663. Można jeszcze zmienić trase 664/665 na jedną linie: Wojkowice-Przełajka-Siem. Centrum-Węzłowiec-Chorzów Rynek jako 664. I okrężna po Chorzowie 665.


memphis napisał(a):
Panewniczanin napisał(a):
A co do linii na 190/296 gate jestem za tym, aby 296 by tnął ze Słonecznej na Józefowską, a 190 obsłużył te wszystkie ulice typu Ściegiennego


Jakieś uzasadnienie tej propozycji?


>>> Był okres, gdy 190 i 296 jeździły na Węzłowiec. Została druga trasa, tj. dłuższa. A ci z Ściegiennego mają autobus na Węzłowiec [0,50]. Ktoś tu się żalił, że trasa 190 jest beznadziejna obecnie, że chcą szybkiego busa na Bytków. No więc 296 byłby czymś takim

memphis napisał(a):
Panewniczanin napisał(a):
Co do tych busów - chodzi mi o autobusy, tak pisze w skrócie


No różnica jest zasadnicza.


>>> tak to bym napisał - jestem fanem minibusów

memphis napisał(a):
Panewniczanin napisał(a):
PS memphis od kiedy 905 zastąpi N84.


Jakie 905? Nie ma żadnego 905 :P

>>> A gdzieś na tym forum o tym mówiłeś. I o 237 i 275. Jak te autobusy mają jeździć

memphis napisał(a):
Panewniczanin napisał(a):
I jak on od Sosnowca skręci w Bogucicką. Będzie jechał przez Bagienną i Monte Cassino, czy poczekamy do otwarcia Nowogranicznej?


A skąd wiesz, że w ogóle gdzieś skręci? Może N/84 zostanie zlikwidowany i nic nie będzie w zamian? Pożyjemy, zobaczymy.


>>> Pisałeś, że będzie. Coś się zmieniło, czy to tylko taka podpucha, bo jutro albo pojutrze na stronie KZK będzie komunikat "Z dniem 21.12.04 zawieszone zostaje kursowanie linii N84. Jednocześnie uruchomiona zostaje linia nr 905..." ? To jakaś podpucha?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 18.12.2004, 13:29 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Panewniczanin napisał(a):
Autobus 663. Można jeszcze zmienić trase 664/665 na jedną linie: Wojkowice-Przełajka-Siem. Centrum-Węzłowiec-Chorzów Rynek jako 664. I okrężna po Chorzowie 665.

Ach, no jasne. Można w ogóle wszystkie tramwaje zaorać, a w ich miejsce puścić ekologiczne, niczym nie zanieczyszczające powietrza autobusy, które będą sobie zajebiście stały w korkach razem z wszystkimi innymi użytkownikami dróg. Tramwaje z Warszawskiej też byś wywalił?
663 i 664 się powinny kończyć pod budynkiem telewizji Katowice. I wtedy by sobie mogły i co 15 minut po Siemianowicach jeździć, kilometrów wyszłoby tyle samo.
Panewniczanin napisał(a):
Był okres, gdy 190 i 296 jeździły na Węzłowiec. Została druga trasa, tj. dłuższa.

Ale to że została bynajmniej nie jest efektem dostosowania do potrzeb pasażerów.
Panewniczanin napisał(a):
Ktoś tu się żalił, że trasa 190 jest beznadziejna obecnie, że chcą szybkiego busa na Bytków. No więc 296 byłby czymś takim

Dla Ciebie to wszyscy tu się tylko "żalą" :P
Nie byłby, bo jest bardziej podatny na opóźnienia z uwagi na dłuższą trasę. A 190 jechał od dworca, i w dodatku pusty, a nie z pasażerami z Brynowa.
Panewniczanin napisał(a):
tak to bym napisał - jestem fanem minibusów

To zmykaj do Lublina albo do Jaworzna. :)
Panewniczanin napisał(a):
I o 237 i 275. Jak te autobusy mają jeździć

Zaglądnij do BIPu KZK GOP, tam znajdziesz ogłoszenie o przetargu wraz z planowaną trasą.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 18.12.2004, 13:43 

Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53
Posty: 313
Lokalizacja:
przy Stadninie w Panewnikach.
kbojda napisał(a):
Panewniczanin napisał(a):
Autobus 663. Można jeszcze zmienić trase 664/665 na jedną linie: Wojkowice-Przełajka-Siem. Centrum-Węzłowiec-Chorzów Rynek jako 664. I okrężna po Chorzowie 665.

Ach, no jasne. Można w ogóle wszystkie tramwaje zaorać, a w ich miejsce puścić ekologiczne, niczym nie zanieczyszczające powietrza autobusy, które będą sobie zajebiście stały w korkach razem z wszystkimi innymi użytkownikami dróg. Tramwaje z Warszawskiej też byś wywalił?
663 i 664 się powinny kończyć pod budynkiem telewizji Katowice. I wtedy by sobie mogły i co 15 minut po Siemianowicach jeździć, kilometrów wyszłoby tyle samo.


>>> Dobra, wycofuje się z pomysłu zaorania tramwajki, lecz fajnie by było, jakby zrobili tor na Plac Jana

kbojda napisał(a):
Panewniczanin napisał(a):
tak to bym napisał - jestem fanem minibusów

To zmykaj do Lublina albo do Jaworzna. :)


>>> niezrozumiałeś mnie: napisałem "jestem fanem busów" memphis zrozumiał, że chodzi o minibusy, a mnie chodziło o autobusy [ang. bus]. Napisałem, że jak by mi chodziło o nyski to bym napisał >>tak to bym napisał - jestem fanem minibusów<<<. Skomplikowanie, ale myśle, że zrozumiesz.

PS ciekawe trasy tych 237 i 275


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 18.12.2004, 14:32 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Panewniczanin napisał(a):
Dobra, wycofuje się z pomysłu zaorania tramwajki, lecz fajnie by było, jakby zrobili tor na Plac Jana

Bardzo fajnie by było, tylko jest mały kłopot z miejscem. Ulica Bożogrobców stroma i kręta.

Panewniczanin napisał(a):
(...) Skomplikowanie, ale myśle, że zrozumiesz.

No bus to dla nas bus, czyli nyska :)

Panewniczanin napisał(a):
ciekawe trasy tych 237 i 275

Twórczy pomysł UM Dąbrowa Górnicza.

PS.: Zacznij poprawnie cytować teksty na forum (wykorzystując tagi quote). Z korzyścią dla ogółu :)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1228 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności