Teraz jest Pt 29.03.2024, 2:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1228 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 62  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł:
Napisane: So 18.12.2004, 15:28 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Panewniczanin napisał(a):
>>> Autobus 663. Można jeszcze zmienić trase 664/665 na jedną linie: Wojkowice-Przełajka-Siem. Centrum-Węzłowiec-Chorzów Rynek jako 664. I okrężna po Chorzowie 665.


No to teraz ładnie uzasadnij dlaczego relację Chorzów-Siemianowice ma obsługiwać smrodzący autobus telepiący się wąską i niebezpieczną drogą, a nie ekologiczny tramwaj.

Cytuj:
>>> Był okres, gdy 190 i 296 jeździły na Węzłowiec. Została druga trasa, tj. dłuższa. A ci z Ściegiennego mają autobus na Węzłowiec [0,50]. Ktoś tu się żalił, że trasa 190 jest beznadziejna obecnie, że chcą szybkiego busa na Bytków. No więc 296 byłby czymś takim


No tak, czyli szybkie połączenia potrzebne w godzinach szczytu chcesz zapewniać długą linią całodzienną pokroju 296, a obsługę Osiedla Słoneczna i rejonu Ściegiennego chcesz pozostawić jeżdżącemu tylko w szczycie 190?

Cytuj:
>>> A gdzieś na tym forum o tym mówiłeś.


Ja różne rzeczy mówię i piszę, jednak niekoniecznie moje wywody mają postać decyzji która została bądź zostanie wkrótce wdrożona.

Cytuj:
I o 237 i 275. Jak te autobusy mają jeździć


Gdzieś po Ząbkowicach i okolicy. Kilka kursów na krzyż.

Cytuj:
>>> Pisałeś, że będzie. Coś się zmieniło, czy to tylko taka podpucha,


Nic się nie zmieniło - dalej nie ma decyzji co będzie z N/84.

Cytuj:
bo jutro albo pojutrze na stronie KZK będzie komunikat "Z dniem 21.12.04 zawieszone zostaje kursowanie linii N84. Jednocześnie uruchomiona zostaje linia nr 905..." ? To jakaś podpucha?


Za 5 minut będzie, tylko bez tego drugiego zdania :P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 18.12.2004, 18:52 

Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53
Posty: 313
Lokalizacja:
przy Stadninie w Panewnikach.
5 minut już dawno minęło, i jeszcze tego nie ma. Co jest memphis?

BTW: To niech 296 i 190 wrócą na stare trasy


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: So 18.12.2004, 21:26 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Panewniczanin napisał(a):
5 minut już dawno minęło, i jeszcze tego nie ma. Co jest memphis?


Znasz znaczenie takiego słowa jak "ironia"?

Cytuj:
BTW: To niech 296 i 190 wrócą na stare trasy


Nie wrócą.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 19.12.2004, 12:27 

Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53
Posty: 313
Lokalizacja:
przy Stadninie w Panewnikach.
Memphis, wiem co to ironia, ale tu się nie domyśliłem. Z tym tramwajem 12 - sorx, niech se jeździ. I czy będą jakieś zmiany od 21 grudnia?
I jeszcze jedno pytanie: jaka linia poleci za 237 i 275?

I jeszcze słówko do Ravela odnośnie jego pomysłu na początku strony 4: KZK GOP wpadło na lepszy pomysł od twojego: skasowało 675, a 788 se jeździ jak jeździł. I przy okazji: jak jeździł tyski 65?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 19.12.2004, 13:40 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Panewniczanin napisał(a):
I czy będą jakieś zmiany od 21 grudnia?


Chyba nie będzie.

Cytuj:
I jeszcze jedno pytanie: jaka linia poleci za 237 i 275?


Żadna - to jest pomysł UM Dąbrowa Górnicza i oni się tym samym zgadzają na finansowanie tych linii.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 19.12.2004, 15:06 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Panewniczanin napisał(a):
Zapomniałem: od kiedy te 275 i 237 będą jeździć ?


Jak zostanie zakończone (sukcesem) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 19.12.2004, 19:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 7.01.2004, 18:41
Posty: 52
Lokalizacja:
Wielkie Miasto Silesia
memphis napisał(a):
Panewniczanin napisał(a):

Cytuj:
BTW: To niech 296 i 190 wrócą na stare trasy


Nie wrócą.

Dlaczego?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 19.12.2004, 19:56 

Dołączył(a): Wt 14.12.2004, 18:53
Posty: 313
Lokalizacja:
przy Stadninie w Panewnikach.
Pan okacośtam dobrze sie pyta. BYło dobrze, a tera tak popier... trays 110, 190 i 296


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 19.12.2004, 20:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
Panewniczanin napisał(a):
I przy okazji: jak jeździł tyski 65?

Ostatnia trasa:
Mikołów dw. PKP - Os. Piłsudskiego - Wilkowyje - Tychy os. kolejno: A, B, H, N, U, W - Paprocany Jezioro
Poprzednia trasa (gdzieś do 1994):
Tychy os. F (dzisiejsza Wyszyńskiego, wtedy jeszcze chyba Fornalskiej) - Browar - Urbanowice - Lędziny os. Rachowy. Jeden kurs wydłużony o odcinek Hołdunów - Kosztowy Pl. Wolności.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 19.12.2004, 20:27 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
okatarinetabelaczikcziks napisał(a):
Cytuj:
Cytuj:
BTW: To niech 296 i 190 wrócą na stare trasy

Nie wrócą.

Dlaczego?


A dlaczego mają wrócić? Z punktu widzenia mieszkańców Józefowca to jest dobry układ - 296 stanowi lepszą ofertę, niż dawne 190. Jedyne co to oczywiście 190 powinno wrócić do wersji sprzed 11.12.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 19.12.2004, 20:45 

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 1453
Panewniczanin napisał(a):
I przy okazji: jak jeździł tyski 65?
Egon napisał(a):
Ostatnia trasa:
Mikołów dw. PKP - Os. Piłsudskiego - Wilkowyje - Tychy os. kolejno: A, B, H, N, U, W - Paprocany Jezioro
Poprzednia trasa (gdzieś do 1994):
Tychy os. F (dzisiejsza Wyszyńskiego, wtedy jeszcze chyba Fornalskiej) - Browar - Urbanowice - Lędziny os. Rachowy. Jeden kurs wydłużony o odcinek Hołdunów - Kosztowy Pl. Wolności.

Widzę, że ten 65 to coś bardzo popularny na tym forum: mnie się jakoś kojarzy trasa Tychy Dworzec Kolejowy - tradycyjnie przez Hotelowiec, Urząd Miejski - Lędziny (chyba bez Bierunia i być może do os. Rachowy). Tylko kiedy to mogło być? Ok. 15-20 latek temu.
Więc jak już: pamięta ktoś jeszcze patykiem pisane (trzciną? gęsim piórkiem? na rauszu?) tabliczki przystankowe w Tychach i okolicy?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 19.12.2004, 23:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
Vanessa00 napisał(a):
Widzę, że ten 65 to coś bardzo popularny na tym forum: mnie się jakoś kojarzy trasa Tychy Dworzec Kolejowy - tradycyjnie przez Hotelowiec, Urząd Miejski - Lędziny (chyba bez Bierunia i być może do os. Rachowy). Tylko kiedy to mogło być? Ok. 15-20 latek temu.

W środku lat 80-tych wyglądało to mniej-więcej tak:
56: Cielmice - Tychy - Jaroszowice - Lędziny kop. Ziemowit
63: Tychy dw. PKP - Czułów - Wesoła - Murcki Rynek
64: Tychy dw. PKP - Rynek - Browar - Urbanowice - Lędziny kop. Ziemowit
65: Tychy os. F - Browar - Urbanowice - Lędziny kop. Ziemowit, później os. Rachowy
67: Tychy dw. PKP - Urbanowice - Bieruń Stary - Lędziny - Kosztowy pl. Wolności (jeden kurs wydłużony przez Mysłowice do Katowic). Nie pamiętam, czy jechał przez Imielin, ale chyba tak.

Kilka kursów 65 spod dworca też było. Pojawiły się OIDP po likwidacji 64, jeżdżącego na trasie Tychy dw. PKP - Lędziny kop. Ziemowit (dwa kursy były wydłużone do Wesoła Spółdzielnia, po likwidacji 101 - około 1981r.). Było też coś takiego jak 65bis, który miał trasę podobną do 65, ale jechał przez Bieruń Stary. Przenumerowano go potem na 267 i w roku 1989 zlikwidowano. 65 w starej wersji zniknął chyba w 1994r. (ostatni raz widziałem go w 1990).
Z innych imielińsko-chełmsko-lędzińsko-bieruńskich linii pamiętam jeszcze 21, 31, 51, 131, 137, 166, 196 i 219 w starych wersjach, 31bis, 54, 54bis (obecnie 149), 79, 95, 181, 232, 251, 274, 606, 627, 652, 679, 685, 686, pospieszną O oraz nieco słabiej pospieszną L (później W). Na życzenie mogę przypomnieć sobie trasy, niestety z datami jest gorzej. Nie mam żadnych materiałów pisanych, bazuję tylko na własnej pamięci.
Vanessa00 napisał(a):
Więc jak już: pamięta ktoś jeszcze patykiem pisane (trzciną? gęsim piórkiem? na rauszu?) tabliczki przystankowe w Tychach i okolicy?

Ostatnią widziałem w Pszczynie coś koło 1990.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 20.12.2004, 0:33 

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45
Posty: 1453
Egon napisał(a):
Z innych imielińsko-chełmsko-lędzińsko-bieruńskich linii pamiętam jeszcze 21, 31, 51, 131, 137, 166, 196 i 219 w starych wersjach, 31bis, 54, 54bis (obecnie 149), 79, 95, 181, 232, 251, 274, 606, 627, 652, 679, 685, 686, pospieszną O oraz nieco słabiej pospieszną L (później W).

Czego dopełnieniem było kilka pociągów z Lędzin do Kielc. Czemu akurat do Kielc - pewnie sama Pierzchała nie będzie wiedziała. Ale wszystko pobijał pociąg Lędziny - Oświęcim. Przez Szopienice Południowe oczywiście. Ciekawe, jakby wówczas podejść do kasy w Bieruniu i poprosić o bilet na niego do samego Oświęcimia, czy pani z okienka spadła by ze stołka, czy tylko spojrzała z politowaniem (czy wogóle były takie kartoniki nadrukowane?).
Z kolei: trochę tych linii przez Bieruń się wtedy przewijało. Czy był na nie wystarczający popyt (KWK*co najmniej 3, FSM, ERG itp.), czy to tylko tak pod statystykę sobie jeździło? Obecne wykorzystanie tych szczątków komunikacji w rejonie i-ch-l-b raczej nie powala (na temat napełnień przegubów do Chełma Małego to akurat wogóle się nie wypowiem).
Cytuj:
Na życzenie mogę przypomnieć sobie trasy

Niestety, u mnie funkcja ta szwankuje, a czasami wcale nie działa. A jeżeli już, to tylko do okresu, gdy już mnie po tym świecie trochę nosiło.
Cytuj:
Nie mam żadnych materiałów pisanych, bazuję tylko na własnej pamięci.

Po tej litanii numerków, czego odtwarzanie mnie zajęło by gdzieś z rok, i być może do połowy tego efektu, widać, że RAMa masz obszernego. Z cudzej zaś pamięci jakiś 95bis tudzież 137bis się mi jeszcze kojarzy, że w te okolice kiedyś zaglądał (?)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 20.12.2004, 8:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
Vanessa00 napisał(a):
Czego dopełnieniem było kilka pociągów z Lędzin do Kielc. Czemu akurat do Kielc - pewnie sama Pierzchała nie będzie wiedziała. Ale wszystko pobijał pociąg Lędziny - Oświęcim. Przez Szopienice Południowe oczywiście. Ciekawe, jakby wówczas podejść do kasy w Bieruniu i poprosić o bilet na niego do samego Oświęcimia, czy pani z okienka spadła by ze stołka, czy tylko spojrzała z politowaniem (czy wogóle były takie kartoniki nadrukowane?).

Najbardziej podobała mi się trasa z Bierunia Starego do Nowego (wtedy oba były dzielnicami Tychów, dziś jest to jedno miasto) przez Katowice, Mysłowice. :lol: Osobiście korzystałem z kolejowego połączenia Tychy - Bieruń Nowy. Autobusem jechało się pół godziny, pociągiem ponad godzinę.
Vanessa00 napisał(a):
Z cudzej zaś pamięci jakiś 95bis tudzież 137bis się mi jeszcze kojarzy, że w te okolice kiedyś zaglądał (?)

Takich linii nie pamiętam. Czasem linia "bis" nie była oznaczna na rozkładzie, choć literki te widniały na tablicach kierunkowych (np. gliwickie 617bis, 624bis). Za to coś mi się kojarzy minibus kursujący po Imielinie z oznaczeniem 25 (początek lat 90-tych).

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 20.12.2004, 14:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
Vanessa00 napisał(a):
Z kolei: trochę tych linii przez Bieruń się wtedy przewijało. Czy był na nie wystarczający popyt (KWK*co najmniej 3, FSM, ERG itp.), czy to tylko tak pod statystykę sobie jeździło?

Napełnienie poza szczytem było takie sobie - siedzenia były zajęte, ale niewielu pasażerów stało. W szczycie linie kursujące od Ziemowita miały powodzenie, wtenczas nie było tylu samochodów co dziś, a i zatrudnienie na kopalniach było większe. Np. taka Wola powstała właściwie tylko dzięki KWK Czeczott - jest tam nawet dworzec kolejowy, na który nigdy nie wjechał żaden pociąg osobowy.

Linii było dużo, ale kursów mało, np. 232 - 2 pary, 679 - 4 pary. Oprócz tego jeździły przewozy pracowników - najlepiej podobał mi się 626 na trasie Tychy FSM Tłocznia - Urbanowice - Tychy - Wilkowyje - Mikołów - Piotrowice - Ligota - Panewniki - Kochłowice - Chorzów Batory - Chorzów - Bytom dw. PKP.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 20.12.2004, 15:43 
Administrator

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 14:15
Posty: 7573
Egon napisał(a):
Czasem linia "bis" nie była oznaczna na rozkładzie, choć literki te widniały na tablicach kierunkowych (np. gliwickie 617bis, 624bis).

Na jakich to trasach kursowało, pamiętasz?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 20.12.2004, 16:16 

Dołączył(a): So 4.09.2004, 12:13
Posty: 755
Egon napisał(a):
Np. taka Wola powstała właściwie tylko dzięki KWK Czeczott - jest tam nawet dworzec kolejowy, na który nigdy nie wjechał żaden pociąg osobowy. ....

Mmmm taka Wola... kolejny błąd socjalizmu dążącego do wydzielenia bogatych miast wybranych dla Polaków, zbudowanych z dala od dzikich Ślązaków. Może gdyby zintegrowali te społeczności w jednym mieście i na mieszanych osiedlach to nie byłoby obecnie takich niesnasek między starymi i nowymi mieszkańcami tych ziem.
A tak mamy zrujnowane Jastrzębie, które wypadałoby dobić, taką Wolę w jeszcze gorszym stanie z już legendarnym dworcem, na który nigdy pociąg osobowy nie dotarł. Pewnie w planach było kolejne wzorcowe socjalistyczne 150 000 czne miasto.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Pn 20.12.2004, 16:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
kbojda napisał(a):
Na jakich to trasach kursowało, pamiętasz?
Ponieważ dyskusja trochę zboczyła z tematu, założyłem nowy wątek.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Śr 22.12.2004, 0:20 

Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58
Posty: 4384
Lokalizacja:
z Tarnowskich Gór
Vanessa00 napisał(a):
Widzę, że ten 65 to coś bardzo popularny na tym forum: mnie się jakoś kojarzy trasa Tychy Dworzec Kolejowy - tradycyjnie przez Hotelowiec, Urząd Miejski - Lędziny (chyba bez Bierunia i być może do os. Rachowy). Tylko kiedy to mogło być? Ok. 15-20 latek temu.
Więc jak już: pamięta ktoś jeszcze patykiem pisane (trzciną? gęsim piórkiem? na rauszu?) tabliczki przystankowe w Tychach i okolicy?

Pamiętam jeszcze te tabliczki, spisywało się kiedyś rozkłady :) Na początku lat 90-tych "65" jechał tak jak napisałeś - bez Bierunia do os. Rachowy, a 2 kursy (1 w dni wolne) były skrócone do Kop. Ziemowit.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł:
Napisane: Nd 26.12.2004, 12:57 

Dołączył(a): Cz 29.07.2004, 16:53
Posty: 45
Z uwagi na trudność dojazdu do lotniska w Pyrzowicach, proponowałbym linię:

107bis: Będzin Kościuszki - Łagisza - Grodków - Strzyżowice - Pomłynie - Siemonia - Pyrzowice Lotnisko

Kilka kursów, szczególnie w dni wolne kiedy to dojechanie do lotniska liniami KZK/MZKP graniczy wręcz z cudem :roll:

Pozdrawiam


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1228 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności