Teraz jest Cz 28.03.2024, 9:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Wt 27.08.2013, 12:17 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
grek napisał(a):
Dlatego wywalenie 813, przy jednoczesnym wzmocnieniu 817/818 (i poprawieniu taktu) może (ale nie musi) przyczynić się do podniesienia frekwencji na tych dwóch liniach.
Tak czy siak oszczędności będą bo jeden plan 813 zostanie uwalony, a dwa pozostałe przeniesione: jeden na 817, drugi na 818.
A skoro 805 na Gospodarczej wystarcza, to może wysłać 818 po śladzie dawnego 62 tj. przez Mireckiego, Grota Roweckiego, i Orlą. Studenci skorzystają.


A to 154 jadący przez Mireckiego już nie wystarcza? Sorry, nie ma racjonalnych argumentów przemawiających za wzmacnianiem 818. Uparłeś się na 817 i 818 i brniesz w ślepy zaułek coraz bardziej. Autobusów jadących od Pogoni do Katowic jest na obecny moment już za dużo. Druga sprawa - błąd matematyczny - aby wzmocnić 817 do 30-minutowej częstotliwości trzeba dołożyć nie jeden, a kolejne dwa nieefektywne plany. A ja w ciemno mogę powiedzieć, że w takiej postaci to i tak nie zatrybi. Jeszcze raz napiszę: założenia wypracowane w połowie lat 90. zwyczajnie po dwudziestu latach przestały być aktualne i nie da się tego rozwiązać tak, jakbyś chciał.

Jeszcze jedno - linia 800 nie musi wjeżdżać na Milowice Centrum Handlowe, a to już oszczędność czasu. Również Dąbrówka Mała jest dyskusyjna - tam wysiadają z tej linii jakieś pojedyncze osoby albo nikt. Przyspieszając na tym odcinku uzyskasz dobry efekt psychologiczny, neutralizujący efekt Piasków.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Wt 27.08.2013, 12:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
aso napisał(a):
grek napisał(a):
Dlatego wywalenie 813, przy jednoczesnym wzmocnieniu 817/818 (i poprawieniu taktu) może (ale nie musi) przyczynić się do podniesienia frekwencji na tych dwóch liniach.
Tak czy siak oszczędności będą bo jeden plan 813 zostanie uwalony, a dwa pozostałe przeniesione: jeden na 817, drugi na 818.
A skoro 805 na Gospodarczej wystarcza, to może wysłać 818 po śladzie dawnego 62 tj. przez Mireckiego, Grota Roweckiego, i Orlą. Studenci skorzystają.


A to 154 jadący przez Mireckiego już nie wystarcza? Sorry, nie ma racjonalnych argumentów przemawiających za wzmacnianiem 818. Uparłeś się na 817 i 818 i brniesz w ślepy zaułek coraz bardziej. Autobusów jadących od Pogoni do Katowic jest na obecny moment już za dużo. Druga sprawa - błąd matematyczny - aby wzmocnić 817 do 30-minutowej częstotliwości trzeba dołożyć nie jeden, a kolejne dwa nieefektywne plany. A ja w ciemno mogę powiedzieć, że w takiej postaci to i tak nie zatrybi. Jeszcze raz napiszę: założenia wypracowane w połowie lat 90. zwyczajnie po dwudziestu latach przestały być aktualne i nie da się tego rozwiązać tak, jakbyś chciał.

Jeszcze jedno - linia 800 nie musi wjeżdżać na Milowice Centrum Handlowe, a to już oszczędność czasu. Również Dąbrówka Mała jest dyskusyjna - tam wysiadają z tej linii jakieś pojedyncze osoby albo nikt. Przyspieszając na tym odcinku uzyskasz dobry efekt psychologiczny, neutralizujący efekt Piasków.


Na Mireckiego to trzeba dołożyć przystanek na wysokości stadionu Czarnych, bo mieszkańcy i pracownicy z tej ulicy de facto z komunikacji nie mają jak skorzystać.

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Wt 27.08.2013, 12:36 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
Strzyż napisał(a):
Na Mireckiego to trzeba dołożyć przystanek na wysokości stadionu Czarnych, bo mieszkańcy i pracownicy z tej ulicy de facto z komunikacji nie mają jak skorzystać.


A to się zgadza. Tego przystanku ewidentnie brakuje.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Wt 27.08.2013, 12:46 

Dołączył(a): Pn 3.10.2005, 13:21
Posty: 141
Lokalizacja:
Czeladź
aso napisał(a):
A to 154 jadący przez Mireckiego już nie wystarcza? Sorry, nie ma racjonalnych argumentów przemawiających za wzmacnianiem 818. Uparłeś się na 817 i 818 i brniesz w ślepy zaułek coraz bardziej. Autobusów jadących od Pogoni do Katowic jest na obecny moment już za dużo. Druga sprawa - błąd matematyczny - aby wzmocnić 817 do 30-minutowej częstotliwości trzeba dołożyć nie jeden, a kolejne dwa nieefektywne plany. A ja w ciemno mogę powiedzieć, że w takiej postaci to i tak nie zatrybi. Jeszcze raz napiszę: założenia wypracowane w połowie lat 90. zwyczajnie po dwudziestu latach przestały być aktualne i nie da się tego rozwiązać tak, jakbyś chciał.

Jeszcze jedno - linia 800 nie musi wjeżdżać na Milowice Centrum Handlowe, a to już oszczędność czasu. Również Dąbrówka Mała jest dyskusyjna - tam wysiadają z tej linii jakieś pojedyncze osoby albo nikt. Przyspieszając na tym odcinku uzyskasz dobry efekt psychologiczny, neutralizujący efekt Piasków.


Nie upieram się. Tylko zastanawiam się nad realnymi zmianami połączeń Będzina z Katowicami. Zgadzam się z Tobą, że w funkcjonowanie 813/817/818 w obecnej formie się nie sprawdza. Z punktu widzenia pasażera linie te nie są atrakcyjne, bo: jadą do celu (do Katowic) za długo (813,818), dublują się z innymi liniami (813), bądź nie posiadają stałego, łatwego do zapamiętania taktu (817,818).

Bez względu na to, czy głównymi liniami generującymi ruch pasażerski na trasie Będzin-Katowice będą 40, bądź 800 - szczytówki muszą być ich uzupełnieniem.
Nie można opierać się tylko na tych dwóch liniach (wiem, jeszcze jest 807, ale akurat linia ta omija Syberkę, czy Osiedle Zamkowe, a o 27 celowo milczę).

Wystarczy jedna (może góra dwie) linia szczytowa, która gwarantować będzie szybki dojazd mieszkańców Będzina w porze największego obłożenia, tak aby jednocześnie odciążyć 40 i 800-kę. Na dzień dzisiejszy pozostawiłbym 817 z dwoma planami (nawet jeśli takt miałby być 35minutowy). Nad resztą (813,818) się nie upieram, tylko zastanawiam, czy da się jeszcze te linie zmienić na tyle, by stały się bardziej atrakcyjne dla pasażera, choć moim zdaniem istnienie 813 przestało mieć sens jakiś czas temu.

Cytuj:
Jeszcze jedno - linia 800 nie musi wjeżdżać na Milowice Centrum Handlowe, a to już oszczędność czasu. Również Dąbrówka Mała jest dyskusyjna - tam wysiadają z tej linii jakieś pojedyncze osoby albo nikt. Przyspieszając na tym odcinku uzyskasz dobry efekt psychologiczny, neutralizujący efekt Piasków


Milowice - zgoda. Dąbrówka już nie. Jeżdziłem przez trzy lata 800-ką (do kwietnia tego roku) i na przystanku zawsze wysiadało kilka osób, w drodze powrotnej z Katowic wsiadało kilka osób.

_________________
pozdrowienia
grek


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Wt 27.08.2013, 14:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
grek napisał(a):
Nie można opierać się tylko na tych dwóch liniach (wiem, jeszcze jest 807, ale akurat linia ta omija Syberkę, czy Osiedle Zamkowe, a o 27 celowo milczę).

Tak dla porządku - jest jeszcze 61 ;-)

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Wt 27.08.2013, 20:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 14.01.2004, 23:55
Posty: 366
Lokalizacja:
SO
grek napisał(a):
A wracając do będzińskich szczytówek.
Zlikwidowałbym 813 bo to na dzień dzisiejszy jeden wielki dubel – z Będzina do Sosnowca dubluje 21,24; z S-ca do Katowic osiemsetki.
Za to dołożyłbym po jednym planie na 817 i na 818 tak aby linie te miały w końcu przyzwoity takt 30 minutowy. Oczywiście ta druga musiałaby również obsługiwać Syberkę

grek napisał(a):
...A skoro 805 na Gospodarczej wystarcza, to może wysłać 818 po śladzie dawnego 62 tj. przez Mireckiego, Grota Roweckiego, i Orlą. Studenci skorzystają.


Sorry... Chcesz wywalić 813, ale jednocześnie puścić 818 przez Syberkę? Oczywiście tak "przeorganizowane" 818 NIE BĘDZIE dublowało T21/24 ??? Reorganizacja po wuju fest! MSPANC
Ja już dawno pisałem, o konieczności wywalenia 813 z pod dworca PKP na rzecz obsługi Roweckiego (trasą 154).

_________________
M11


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Wt 27.08.2013, 23:02 

Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43
Posty: 2024
Jako mieszkaniec Będzina wypowiem się tak, jak coś wywalić, to na pewno to co wozi powietrze czyli 818, 813 jest potrzebne i jako szczytówka ma spore napełnienie rano na trasie Syberka - Sosnowiec Dworzec PKP oraz Sosnowiec Dworzec PKP - Katowice, jak wspomniałem wcześniej pojedyncze osoby jeżdżą na całym odcinku. 817 jak powstawało, był tam tabor 1xC i 1xB i było 8 kursów dziennie, lecz po rewolucji w 1999 wycięto plan B, i został jeden wóz, przez ostatni rok wielu pasażerów zrezygnowało z tej linii, przykład kiedyś w Ikarusie w rannym kursie po 7 z Będzina było ciasno, a teraz w 120stce jest luz.
aso napisał(a):
Tylko o jakim wzmocnieniu tej drugiej mówimy?
W godzinach szczytu, czy w międzyszczycie? Bo to z kolei wymagało by także zmian na 814.


W przypadku 800 podstawa jest dołożeniu kursów i zmiana modułu częstotliwości. Generalnie aby 800 pracowało jak trzeba, to musi jeździć w szczycie co 15 minut, poza szczytem co 20-30 minut i w dni wolne co 30 minut. Dopiero do tego można dopasowywać resztę linii.[/quote]
Ty z tym 800 sobie jaja robisz? Wystarczy żeby 800 dobrze skoordynować z 814 w obu kierunkach, a między nimi niech śmiga 61 i po problemie, a nie że 800 robi jako cień 61 na trasie Będzin - Piaski. Zerkłem w rozkład dla przystanku Piaski Wiejska 800 ma 8 kursów co goni jak cień 61, w odwrotną stronę z Kościuszki jest 12 dubli, ma to sens?
Druga sprawa dlaczego z przystanku Piaski Wiejska w dni wolne w kierunku M1 wzajemnie się dublują 61 z 814, w kierunku Katowic jest lepiej, bo różnica między 61 a 814 to 15 minut. 814 w Dąbrowie jest ładnie ułożone z 807, więc moim zdaniem w skrócie 818 do piachu , nowe ułożenie godzin odjazdu 61 i mamy problem z główy ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Śr 28.08.2013, 7:01 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
Lukas SC napisał(a):
aso napisał(a):
W przypadku 800 podstawa jest dołożeniu kursów i zmiana modułu częstotliwości. Generalnie aby 800 pracowało jak trzeba, to musi jeździć w szczycie co 15 minut, poza szczytem co 20-30 minut i w dni wolne co 30 minut. Dopiero do tego można dopasowywać resztę linii.

Ty z tym 800 sobie jaja robisz? Wystarczy żeby 800 dobrze skoordynować z 814 w obu kierunkach, a między nimi niech śmiga 61 i po problemie, a nie że 800 robi jako cień 61 na trasie Będzin - Piaski. Zerkłem w rozkład dla przystanku Piaski Wiejska 800 ma 8 kursów co goni jak cień


Jestem już w wieku, że biorę odpowiedzialność za słowa. 814 dla Syberki nie ma znaczenia, bo jej zwyczajnie nie obsługuje. Skoordynowanie 61 i 800 od zawsze było problematyczne, bo to są dwie zupełne różne grupy warunków koordynacji, poza tym ta linia nie uczestniczy w dojazdach z Syberki do Katowic, ale dopiero od Czeladzi. Tym niemniej przesunięcia kilku kursów to zdecydowanie zbyt mały zakres działań, aby był w stanie rozwiązać problemy komunikacyjne Syberki.

P.S. Popraw cytowanie, przypisujesz mi nie moje wypowiedzi.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Śr 28.08.2013, 7:19 

Dołączył(a): Pn 3.10.2005, 13:21
Posty: 141
Lokalizacja:
Czeladź
Lukas SC napisał(a):
Wystarczy żeby 800 dobrze skoordynować z 814 w obu kierunkach, a między nimi niech śmiga 61 i po problemie, a nie że 800 robi jako cień 61 na trasie Będzin - Piaski. Zerkłem w rozkład dla przystanku Piaski Wiejska 800 ma 8 kursów co goni jak cień 61, w odwrotną stronę z Kościuszki jest 12 dubli, ma to sens?



Akurat koordynacja 800 z 814 jest niemal wzorowa (niemal, bo tylko wieczorem przydałoby się przesunąć jeden-dwa kursy).
Ciężko skordynować 800 z 61, bo ta druga ma większe znaczenie dla mieszkańców Czeladzi niż Będzina jadących w kierunku Katowic stąd jest ona skoordynowana z 11/911.

Faktycznie z punktu widzenia mieszkańca Piasków jadącego w kierunku centrum Będzina nie wygląda to dobrze. Przesunięcie odjazdów o kilka minut wiele nie poprawi.

Jest też problem w dni wolne od pracy. 61 i 814 wyjeżdżają z Katowic niemal w identycznym czasie. Tu z kolei ta druga ładnie uzupełnia się z 807 Tylko jak znam życie, jeśli chcielibyśmy ruszyć 807 to wymusi to potrzebę zmian na innych liniach np.40, której tak na marginesie niedzielny rozkład ktoś ładnie ostatnio spieprzył.
Z drugiej strony jeśli ruszymy 61 to trzeba będzie zmienić 11 i 911.

_________________
pozdrowienia
grek


Ostatnio edytowano Śr 28.08.2013, 7:35 przez grek, łącznie edytowano 1 raz

Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Śr 28.08.2013, 7:24 

Dołączył(a): Pn 3.10.2005, 13:21
Posty: 141
Lokalizacja:
Czeladź
Lukas SC napisał(a):
817 jak powstawało, był tam tabor 1xC i 1xB i było 8 kursów dziennie, lecz po rewolucji w 1999 wycięto plan B, i został jeden wóz, przez ostatni rok wielu pasażerów zrezygnowało z tej linii, przykład kiedyś w Ikarusie w rannym kursie po 7 z Będzina było ciasno, a teraz w 120stce jest luz.


Właśnie w tym rzecz. Dopóki linia jeżdziła częściej to była atrakcyjna, dlatego warto byłoby spróbować ponownie wzmocnić tą linię, bo z wszystkich będzińskich szczytówek ma największy potencjał (gwarantuje najszybszy dojazd do Katowic).
Spokojnie można to zrobić kosztem 813 lub 818.

_________________
pozdrowienia
grek


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Śr 28.08.2013, 7:33 

Dołączył(a): Pn 3.10.2005, 13:21
Posty: 141
Lokalizacja:
Czeladź
M11 napisał(a):
Sorry... Chcesz wywalić 813, ale jednocześnie puścić 818 przez Syberkę? Oczywiście tak "przeorganizowane" 818 NIE BĘDZIE dublowało T21/24 ??? Reorganizacja po wuju fest! MSPANC
Ja już dawno pisałem, o konieczności wywalenia 813 z pod dworca PKP na rzecz obsługi Roweckiego (trasą 154).


No przecież proponujesz to samo co ja. Tylko operujemy innymi numerami.
818, czy 813 (w Twojej wersji) będzie dublować tramwaj, ale do Pogoni, a nie do samego Dworca.
Ale ja się przy swojej wersji (818) nie upieram - to tylko luźno wyrażona uwaga.
Faktem jest, ze jedna z tych linii nie jest potrzebna, a tą która zostanie warto tak przetrasować, by generowała przynajmniej przyzwoite napełnienia.

_________________
pozdrowienia
grek


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Śr 28.08.2013, 7:52 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
grek napisał(a):
No przecież proponujesz to samo co ja. Tylko operujemy innymi numerami.
818, czy 813 (w Twojej wersji) będzie dublować tramwaj, ale do Pogoni, a nie do samego Dworca.
Ale ja się przy swojej wersji (818) nie upieram - to tylko luźno wyrażona uwaga.
Faktem jest, ze jedna z tych linii nie jest potrzebna, a tą która zostanie warto tak przetrasować, by generowała przynajmniej przyzwoite napełnienia.


Do przetrasowania nadaje się 813. Z jednego prostego powodu: może okazać się, że linia ma na tyle sensowne napełnienia, że rozwiąże się problem 154 - korzystniej będzie wzmocnić 813, a 154 można będzie wyciąć na sosnowieckim odcinku. Natomiast 818 na ten moment to jest krzak do wycięcia.

grek napisał(a):
Tylko jak znam życie, jeśli chcielibyśmy ruszyć 807 to wymusi to potrzebę zmian na innych liniach np.40, której tak na marginesie niedzielny rozkład ktoś ładnie ostatnio spieprzył.


Praktycznie całe Zagłębie ma skaszanioną koordynację. Jeżeli chcieć by to naprawić, to teraz jest przy tym kilka lat pracy (systematyczne porządkowanie poszczególnych linii, odkręcanie tego bajzlu).


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Śr 28.08.2013, 8:31 

Dołączył(a): Pn 3.10.2005, 13:21
Posty: 141
Lokalizacja:
Czeladź
aso napisał(a):
Do przetrasowania nadaje się 813. Z jednego prostego powodu: może okazać się, że linia ma na tyle sensowne napełnienia, że rozwiąże się problem 154 - korzystniej będzie wzmocnić 813, a 154 można będzie wyciąć na sosnowieckim odcinku.

Pomysł dobry.
Tylko czy po wycięciu 154, linia 813 nie powinna jeżdzić przez cały dzień. Raczej tak

_________________
pozdrowienia
grek


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Śr 28.08.2013, 9:33 

Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43
Posty: 2024
aso napisał(a):

Jestem już w wieku, że biorę odpowiedzialność za słowa. 814 dla Syberki nie ma znaczenia, bo jej zwyczajnie nie obsługuje. Skoordynowanie 61 i 800 od zawsze było problematyczne, bo to są dwie zupełne różne grupy warunków koordynacji, poza tym ta linia nie uczestniczy w dojazdach z Syberki do Katowic, ale dopiero od Czeladzi. Tym niemniej przesunięcia kilku kursów to zdecydowanie zbyt mały zakres działań, aby był w stanie rozwiązać problemy komunikacyjne Syberki.

P.S. Popraw cytowanie, przypisujesz mi nie moje wypowiedzi.


Jak 61 może nie uczestniczyć w dojazdach z Syberki do Katowic? A wolne jak mieszkańcy Będzina mają dojechać do Katowic? Masz wtedy 27, 40, 61 i 807, często mieszkańcy powiatu będzińskiego w weekendy jak nie zdążają na przesiadkę z linii wiejskich na 807, muszą wybrać 61. Od stadionu 40 na Piotra Skargi jedzie 35 minut, 61 - 41 minut, a 27 - 44 minuty więc nie pisz że ta linia ma sens dopiero w Czeladzi, tam też jest burdel, bo 11 jedzie 10 minut za 61, ale na szczęście jest koordynacja z 911.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Śr 28.08.2013, 9:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
DO tego trzebaby pokombinować z 40, bo te kółeczka po Będzinie to trochę obok sensu są.

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Śr 28.08.2013, 10:04 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
Strzyż napisał(a):
DO tego trzebaby pokombinować z 40, bo te kółeczka po Będzinie to trochę obok sensu są.


40 aż prosi się o trasę od Akademików do Zagórze przez Auchan. Nie ma szybkiego połączenia Zagórza z Pogonią, dlatego te kilometry nie byłyby akurat wywalone w błoto. 723 jest z wjazdem na Wawel i pod dworzec PKP jest autobusem dla baaaardzo cierpliwych, co zresztą widać po napełnieniach. W tej chwili zauważalna jest grupa osób jeżdżąca kombinacją 55 lub 188 + 154, co z uwagi na problemy z punktualnością 154 raz działa, raz nie. Na odcinku Będzin - Pogoń linia nr 40 ma słabe napełnienia, 807 i tramwaje są w stanie to spokojnie przejąć (wystarczy tylko trochę wzmocnić 807 - przy manewrach z Syberką idealna okazja), a po Będzinie problem rozwiąże 616, którą też można wzmocnić.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Śr 28.08.2013, 10:18 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
Lukas SC napisał(a):
Jak 61 może nie uczestniczyć w dojazdach z Syberki do Katowic? A wolne jak mieszkańcy Będzina mają dojechać do Katowic? Masz wtedy 27, 40, 61 i 807, często mieszkańcy powiatu będzińskiego w weekendy jak nie zdążają na przesiadkę z linii wiejskich na 807, muszą wybrać 61.


Badania napełnień nie są aż tak niewiarygodne - to są pojedyncze osoby, które albo nie jadą do samego centrum Katowic, albo korzystają z tej linii, bo nie ma żadnego innego autobusu o tej porze. Tyczy się to zarówno centrum Będzina, jak i Syberki. Sam użyłeś określenia "muszą" - to nie są pasażerowie z wyboru.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Śr 28.08.2013, 11:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
Pytanie, co robimy wtedy z ciągiem ul. Chemicznej - po cichu myślałem o puszczeniu tamtędy 116.

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Śr 28.08.2013, 11:49 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
Strzyż napisał(a):
Pytanie, co robimy wtedy z ciągiem ul. Chemicznej - po cichu myślałem o puszczeniu tamtędy 116.


W moim odczuciu nie ma sensu nic robić. Po drugiej stronie torów kolejowych (200 metrów) masz przystanek Okrzei, z którego masz naprawdę dobrą ofertę. Proponowane rozwiązanie wydaje się radykalne, ale utrzymywanie pustych połączeń na zasadzie "kresek na mapie" nie ma sensu. A jak zaczniesz kombinować w ten sposób ze 116, to stworzysz jeszcze większego potworka.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Ogłoszenia i wyniki przetargów
Napisane: Śr 28.08.2013, 14:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1433
Lokalizacja:
Sosnowiec
aso napisał(a):
Strzyż napisał(a):
DO tego trzebaby pokombinować z 40, bo te kółeczka po Będzinie to trochę obok sensu są.


40 aż prosi się o trasę od Akademików do Zagórze przez Auchan. Nie ma szybkiego połączenia Zagórza z Pogonią, dlatego te kilometry nie byłyby akurat wywalone w błoto. 723 jest z wjazdem na Wawel i pod dworzec PKP jest autobusem dla baaaardzo cierpliwych, co zresztą widać po napełnieniach. W tej chwili zauważalna jest grupa osób jeżdżąca kombinacją 55 lub 188 + 154, co z uwagi na problemy z punktualnością 154 raz działa, raz nie. Na odcinku Będzin - Pogoń linia nr 40 ma słabe napełnienia, 807 i tramwaje są w stanie to spokojnie przejąć (wystarczy tylko trochę wzmocnić 807 - przy manewrach z Syberką idealna okazja), a po Będzinie problem rozwiąże 616, którą też można wzmocnić.


Znaczy po DK86 i potem na światłach zjazd na Północną? Niezły pomysł.

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności