Teraz jest Wt 20.11.2018, 23:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Cz 29.08.2013, 23:02 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3892
Lokalizacja:
Sosnowiec
Lukas SC napisał(a):
Wypowiem się na Twój post w imieniu Syberki, zamieszkaj u nas i sam sobie chodź do stadionu na jakiś autobus lub tramwaj , jak masz do wyboru 40 którą dojedziesz na Pogoń lub Katowic. Jestem ciekawy jak by linię którą ty podróżujesz została zlikwidowana lub zmieniona trasa ...


Od tego zaczęła się cała dyskusja, aby stworzyć sprawne, w miarę szybkie, często kursujące, a także mające w miarę sensowną przychodowość połączenie Syberki z Katowicami. Bo w tej chwili albo trzeba zejść na Stadion, albo pozostają linie wycieczkowe. A mając na uwadze ograniczenie w postaci pracy eksploatacyjnej, to zwyczajnie - w jakiś sposób te kilometry trzeba pozyskać. Bronienie reliktów, które nie chcą obronić się ekonomicznie powoduje, że przeprowadzenie reformy nie jest możliwe, ewentualnie możliwe są tylko takie zmiany, które nie przyniosą żadnych poważniejszych pozytywnych zmian.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Cz 29.08.2013, 23:04 

Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43
Posty: 1312
Choć Bytom i Będzin łączą PeKaeSy 24 ,42 , 99 i 104 to komunikacja w całym GOP jest taka sama, ale kolega Daro widzi to tak jak i ja, należy się piwo ;)


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Cz 29.08.2013, 23:07 

Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43
Posty: 1312
aso napisał(a):
Lukas SC napisał(a):
Wypowiem się na Twój post w imieniu Syberki, zamieszkaj u nas i sam sobie chodź do stadionu na jakiś autobus lub tramwaj , jak masz do wyboru 40 którą dojedziesz na Pogoń lub Katowic. Jestem ciekawy jak by linię którą ty podróżujesz została zlikwidowana lub zmieniona trasa ...


Od tego zaczęła się cała dyskusja, aby stworzyć sprawne, w miarę szybkie, często kursujące, a także mające w miarę sensowną przychodowość połączenie Syberki z Katowicami. Bo w tej chwili albo trzeba zejść na Stadion, albo pozostają linie wycieczkowe. A mając na uwadze ograniczenie w postaci pracy eksploatacyjnej, to zwyczajnie - w jakiś sposób te kilometry trzeba pozyskać. Bronienie reliktów, które nie chcą obronić się ekonomicznie powoduje, że przeprowadzenie reformy nie jest możliwe, ewentualnie możliwe są tylko takie zmiany, które nie przyniosą żadnych poważniejszych pozytywnych zmian.


W Sobotę czy niedziele to czasem można zejść na 807, ale tak to po co ? W robocze 800 jedzie tyle samo z głównego przystanku na Syberce co 807 ze stadionu


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Cz 29.08.2013, 23:20 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3892
Lokalizacja:
Sosnowiec
Lukas SC napisał(a):
W Sobotę czy niedziele to czasem można zejść na 807, ale tak to po co ? W robocze 800 jedzie tyle samo z głównego przystanku na Syberce co 807 ze stadionu


Jesteś pierwszą osobą, która na to zwróciła uwagę! Z punktu widzenia czasu przejazdu nie ma to sensu, ale to wynika z postrzegania linii. 800 postrzegana jest jako linia wolna, choć jedzie tyle samo, co 807 ze Stadionu postrzegana jako linia szybka. Mając na uwadze, że "przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka", część osób, która mieszka w zasięgu dojścia pieszego do 807 (izochrona akceptowalnego czasu dojścia do przystanku Stadion przebiega mniej-więcej przed przystankami Piłsudskiego, Kościół, Ośrodek Zdrowia, obejmując jednak przystanek Pawilony). Natomiast w soboty i niedziele dojazd do Katowic bezpośrednio z Syberki to poszukiwanie "mniejszego zła" pośród linii wycieczkowych. Wynik poszukiwań widać po napełnieniach - adekwatnych do atrakcyjności wyboru.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Cz 29.08.2013, 23:46 

Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43
Posty: 1312
No ja akurat mam do stadionu z górki 9 minut, i jeśli mam do wyboru iść pod stadion na 807 a w przeciągu 15 minut mam inny autobus to jadę już bezpośrednio. Wspominając weekendy, jak wracam z Katowic to mam do wyboru 807 lub 27 i jedną minutę między nimi jak sądzisz co wzbiorę , kurs drogą ekspresową i Pogoń + od razu przesiadka na 61 czy może bezpośrednio przez pół Katowic, Siemce i Czeladź ?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Pt 30.08.2013, 5:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 14.01.2004, 23:55
Posty: 334
Lokalizacja:
SO
Lukas SC napisał(a):
Choć Bytom i Będzin łączą PeKaeSy 24 ,42 , 99 i 104 to komunikacja w całym GOP jest taka sama, ale kolega Daro widzi to tak jak i ja, należy się piwo ;)


A nawet mnie nie denerwujcie z Bytomiem :D Obu Wam się należy po piwie :D
Dojeżdżam (prawie) codziennie z Pogoni. Opcje mam dwie: albo wstać ok. 4.15, aby zdążyć na 91 (4.54), tłuc się nim bez mała godzinę i spóźnić do pracy 2-3minuty (zakładam jazdę rozkładową - bez najmniejszego spóźnienia), lub wstać ok. 5.00 jechać 20-23min i być 5 min przed czasem (zakładam brak korków).
Powrót jeszcze ciekawszy: 14.35 z Bytomia, więc niecałe pół godziny czekam na dworcu. Często o tej godzinie (jeżdżąc autem) wchodzę już do domu.
Jednak prawdziwy cyrk zaczyna się kiedy muszę być w Bytomiu na 14 i wrócić po 22 w niedzielę (tylko przez Czeladź/Będzin lub Katowice)

Próbowałem kilka razy skorzystać z oferty przewozowej na tej trasie, to sport nie dla mnie :)

Ciekawi mnie wielkość potencjalnego potoku dla linii przyspieszonej kursującej najkrótszą trasą (jednak z obsługą wszystkich ważniejszych przystanków) na trasie (opcjonalnie Dąbrowa G.) - Będzin - Czeladź - Siem-ce Bańgów - Piekary Brzeziny - Bytom.

_________________
M11


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Pt 30.08.2013, 6:11 

Dołączył(a): Pn 21.12.2009, 18:43
Posty: 1312
Podejrzewam że jak by ta linia jeździła cały dzień to frekwencja była by różna, ale może jakby zrobić z niej szczytówkę coś na zasadzie łączonego z wozem 42 miało by to sukces, do Dąbrowy może nie koniecznie wystarczyła by dobra koordynacja pod M1 z T22 i 814. No i oczywiście linia musiała by kursować tak aby bez problemu obsługiwać w miarę zakłady pracy które znajdowały by się na trasie, przykład ogólny strefy w siemianowickim Bańgowie, wybija 22 a pracownicy którzy jeżdżą w stronę Zagłębia mają ofertę wołającą o pomstę, 22:34 - 43 , 22:43 - 42 i 22:57 - 27, a gdyby taka linia powstała jak piszesz, na pewno by rozwiązała ten problem (jeśli KZK GOP by nie schrzanił rozkładu).


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Pt 30.08.2013, 8:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4073
Lokalizacja:
Ligota
Lukas SC napisał(a):
Ciekawi mnie wielkość potencjalnego potoku dla linii przyspieszonej kursującej najkrótszą trasą (jednak z obsługą wszystkich ważniejszych przystanków) na trasie (opcjonalnie Dąbrowa G.) - Będzin - Czeladź - Siem-ce Bańgów - Piekary Brzeziny - Bytom.

Lukas SC napisał(a):
Podejrzewam że jak by ta linia jeździła cały dzień to frekwencja była by różna, ale może jakby zrobić z niej szczytówkę coś na zasadzie łączonego z wozem 42 miało by to sukces, do Dąbrowy może nie koniecznie wystarczyła by dobra koordynacja pod M1 z T22 i 814. No i oczywiście linia musiała by kursować tak aby bez problemu obsługiwać w miarę zakłady pracy które znajdowały by się na trasie, przykład ogólny strefy w siemianowickim Bańgowie, wybija 22 a pracownicy którzy jeżdżą w stronę Zagłębia mają ofertę wołającą o pomstę, 22:34 - 43 , 22:43 - 42 i 22:57 - 27, a gdyby taka linia powstała jak piszesz, na pewno by rozwiązała ten problem (jeśli KZK GOP by nie schrzanił rozkładu).

Bazując na zeznaniach mojej żony, kiedy jeszcze 3 lata temu pracowała w Bytomiu, myślę że taka linia po trasie 42, ale bez obsługi Dąbrówki Wielkiej, mogłaby mieć powodzenie jako szczytówka. Powinna jednak mieć krańcówkę w Dąbrowie Górniczej. Kilkanaście a może nawet ponad 20 koleżanek żony dojeżdżało z tamtych rejonów do pracy do Bytomia i po 22 musiały kombinować z dojazdem. Większość nie jeździła samochodami i odwozili je mężowie bądź narzeczeni. Przypuszczam, że wystarczyłoby 6 - 9 kursów, po 2- 3 w szczycie porannym, popołudniowym i wieczornym.

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Pt 30.08.2013, 8:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27.04.2006, 19:07
Posty: 1364
Lokalizacja:
Sosnowiec
Do Huty bym tego raczej nie ciągnął - Mydlice ew. pętla w rejonie dworca PKP.

_________________
27 Sosnowiec Kazimierz Pętla - Sosnowiec Będzińska
Antyskandal87 Anty#0711adas - STOP dzieciom Neostrady


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Pt 30.08.2013, 8:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
Egon napisał(a):
Bazując na zeznaniach mojej żony, kiedy jeszcze 3 lata temu pracowała w Bytomiu, myślę że taka linia po trasie 42, ale bez obsługi Dąbrówki Wielkiej, mogłaby mieć powodzenie jako szczytówka. Powinna jednak mieć krańcówkę w Dąbrowie Górniczej. Kilkanaście a może nawet ponad 20 koleżanek żony dojeżdżało z tamtych rejonów do pracy do Bytomia i po 22 musiały kombinować z dojazdem. Większość nie jeździła samochodami i odwozili je mężowie bądź narzeczeni. Przypuszczam, że wystarczyłoby 6 - 9 kursów, po 2- 3 w szczycie porannym, popołudniowym i wieczornym.


Generalnie minusem linii 24,42,91,99 na trasie Bytom- Będzin jest to, że te linie jadą do celu zbyt długo. Dodatkowo nie mają powtarzalnej częstotliwości- za wyjątkiem 24 i 99.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Pt 30.08.2013, 8:37 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
24/99 ma powtarzalny wyłącznie w szczycie Rszk. W sumie to tylko popołudniowym, a i to nie do końca.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Pt 30.08.2013, 12:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4073
Lokalizacja:
Ligota
Strzyż napisał(a):
Do Huty bym tego raczej nie ciągnął - Mydlice ew. pętla w rejonie dworca PKP.

Do huty nie ma potrzeby, tam linii przyspieszonych jest dość, a może nawet za dużo. Może być dworzec kolejowy. W każdym razie tak, aby linia obsługiwała przystanek DG Centrum, bo tam najłatwiej się przesiąść na cokolwiek innego. Mydlice IMO nie wystarczą.

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Pt 30.08.2013, 13:17 

Dołączył(a): Śr 3.09.2003, 23:38
Posty: 2024
Lokalizacja:
Katowice
Lukas SC napisał(a):
Ciekawi mnie wielkość potencjalnego potoku dla linii przyspieszonej kursującej najkrótszą trasą (jednak z obsługą wszystkich ważniejszych przystanków) na trasie (opcjonalnie Dąbrowa G.) - Będzin - Czeladź - Siem-ce Bańgów - Piekary Brzeziny - Bytom.

O potrzebie takiego połączenia pisałem już wiele lat temu, ale przedstawiając takie propozycje szybko odzywają się przeciwnicy charterów "zewsząd-dowsząd".
Należałoby dobrze zastanowić nad jej najbardziej racjonalnym przebiegiem. Jeśłi bowiem najbardziej potrzebne jest szybkie połączenie Bytomia z miastami Zagłębia to może lepiej byłoby darować sobie nie tylko Dąbrówkę Wlk. ale także Brzeziny Śl i linię uruchomić rzeczywiście najkrótszą trasą.
Egon napisał(a):
Przypuszczam, że wystarczyłoby 6 - 9 kursów, po 2- 3 w szczycie porannym, popołudniowym i wieczornym.

Czy w KZK GOP znają pojęcie szczytu wieczornego, chyba tylko jako szczyt zjazdów do zajezdni -:).
Moim zdaniem autobus na takiej trasie nie jeździłby pusty przez cały dzień (oczywiście pod warunkiem dobrej synchronizacji rozkładu z innymi liniami) przy częstotliwości 1godz. a w porze szczytu 20min. Być może, że wieczorem też przydałoby się częściej niż co 1godz.
No i oczywiście z końcówką w centrum Dąbrowy Górniczej.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Pt 30.08.2013, 13:30 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Linia na bazie 42 może omijać Dąbrówkę, Harcerską, ale omijanie Brzeziny Śląskie Skrzyżowanie to wypięcie się na kilkadziesiąt tysięcy potencjalnych pasażerów. Jakby na to nie patrzeć to jest punkt przesiadkowy dla całych Piekar i zawija tam masa linii, którymi można przesiadkowo tam podjechać.

Taka linia w wersji przyspieszonej na pewno by miała sens nawet w wyższej częstotliwości tyle, że do tego muszą być dobre linie zwykłe, którymi będzie szło podjechać, a z tym jest dramat.

Bytom Dworzec - ( <- Bytom Sobieskiego) - Bytom Siemianowicka - Brzeziny Śląskie - Bańgów Zachodnia - Bańgów Strefa - Czeladź Stare Miasto - Piaski CH - Będzin Stadion - Koszelew - Mydlice Szpital - Dąbrowa Centrum.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Pt 30.08.2013, 14:33 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3892
Lokalizacja:
Sosnowiec
P Śl napisał(a):
Taka linia w wersji przyspieszonej na pewno by miała sens nawet w wyższej częstotliwości tyle, że do tego muszą być dobre linie zwykłe, którymi będzie szło podjechać, a z tym jest dramat.

Bytom Dworzec - ( <- Bytom Sobieskiego) - Bytom Siemianowicka - Brzeziny Śląskie - Bańgów Zachodnia - Bańgów Strefa - Czeladź Stare Miasto - Piaski CH - Będzin Stadion - Koszelew - Mydlice Szpital - Dąbrowa Centrum.


Od Czeladzi do Dąbrowy ta propozycja bardzo zgrabnie dubluje tramwaj. Zamiast zapewnić dogodne przesiadki - w obecnym układzie aż proszą się stanowiska przy Targowisku, tworzymy dublujące się połączenia. Tymczasem linia nr 22 jeszcze do niedawna miała prawie najwyższą prędkość prędkość komunikacyjną na sieci. Tu jest potencjał, tylko trzeba to wykorzystać. Sama linia nr 42 aż prosi się o jakieś wzmocnienie, bo tych kursów jest zwyczajnie za mało, by zrobić z tego sensowny rozkład.

Natomiast system bezpośrednich linii "zewsząd-dowsząd" to droga donikąd. Co nie zmienia faktu, że trzeba stworzyć dodatkowe linie lub warianty linii, które zapewnią sprawny dojazd z głównych osiedli do stref przemysłowych. Jeżeli trzeba określona, większą grupę podróżnych codziennie przemieścić z punktu A do B, to nie ma sensu fundować im krajoznawczych wycieczek.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Pt 30.08.2013, 14:51 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Tyle, że to jest linia przyspieszona, więc co ma tramwaj do tego ?. Ten tramwaj pełnił by funkcje dowozowe do przystanków, na których się nie zatrzymuje chociażby. Twój tok myślenia jest godny fachowców KZK. Idąc tym tokiem to taką linię należało by zakończyć na starym mieście w Czeladzi i kazać ludziom przesiąść się na wolny tramwaj, z dużą ilością przystanków i.. jednotorami. Genialny pomysł. Jaka linia zewsząd dowsząd ?. To jest propozycja spinająca ważniejsze węzły. Póki inne linie są lipne to i tak możemy sobie pogdybać, bo to nie ma większego sensu.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Pt 30.08.2013, 15:08 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 3892
Lokalizacja:
Sosnowiec
P Śl napisał(a):
Tyle, że to jest linia przyspieszona, więc co ma tramwaj do tego ?. Ten tramwaj pełnił by funkcje dowozowe do przystanków, na których się nie zatrzymuje chociażby. Twój tok myślenia jest godny fachowców KZK. Idąc tym tokiem to taką linię należało by zakończyć na starym mieście w Czeladzi i kazać ludziom przesiąść się na wolny tramwaj, z dużą ilością przystanków i.. jednotorami. Genialny pomysł. Jaka linia zewsząd dowsząd ?. To jest propozycja spinająca ważniejsze węzły. Póki inne linie są lipne to i tak możemy sobie pogdybać, bo to nie ma większego sensu.


Ten "wolny" tramwaj z centrum Dąbrowy do Czeladzi będzie jechał szybciej, niż proponowana przez ciebie przyspieszona. Nie ma sensu wrzucać kolejnych autobusów z Będzina do Dąbrowy bo tam nadal tych autobusów jest zbyt dużo. Linię nr 42 trzeba przekształcić w linię szkieletową dla relacji Bytom - Będzin - dołożyć kursów, aby dało się ułożyć sensowne przesiadki, a nie ratować jednego potworka - tworzeniem kolejnego. Czeladź nie nadaje się do kończenia autobusów jadących od Bytomia, ale Będzin - już tak. Natomiast na wspólnym odcinku Czeladź - Piaski można zorganizować przesiadki.

Niestety środowisko miłośnicze ma jedną podstawową wadę - wymyśla różne egzotyczne relacje, które potem nie umieją się obronić przychodami w realnej rzeczywistości. Mogę być "urzędniczym betonem", ale nauczyłem się realnie i trzeźwo patrzeć na otaczającą rzeczywistość.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Pt 30.08.2013, 15:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4073
Lokalizacja:
Ligota
P Śl napisał(a):
Tyle, że to jest linia przyspieszona, więc co ma tramwaj do tego ?. Ten tramwaj pełnił by funkcje dowozowe do przystanków, na których się nie zatrzymuje chociażby. Twój tok myślenia jest godny fachowców KZK. Idąc tym tokiem to taką linię należało by zakończyć na starym mieście w Czeladzi i kazać ludziom przesiąść się na wolny tramwaj, z dużą ilością przystanków i.. jednotorami. Genialny pomysł. Jaka linia zewsząd dowsząd ?. To jest propozycja spinająca ważniejsze węzły. Póki inne linie są lipne to i tak możemy sobie pogdybać, bo to nie ma większego sensu.

Widziałbym to tak:
842 Bytom - Brzeziny Śl. - Bańgów - Czeladź - Będzin - Dąbrowa Górnicza. Po jednym przystanku w każdej wymienionej miejscowości. Linia szczytowa, jak już wspomniałem po 3 kursy rano, po południu i wieczorem, tylko w dni robocze. Ewentualnie w międzyszczytach można włożyć po 1 kursie, razem wyszłoby 11 kursów. Wystarczą 2 autobusy.

aso napisał(a):
Ten "wolny" tramwaj z centrum Dąbrowy do Czeladzi będzie jechał szybciej, niż proponowana przez ciebie przyspieszona. Nie ma sensu wrzucać kolejnych autobusów z Będzina do Dąbrowy bo tam nadal tych autobusów jest zbyt dużo. Linię nr 42 trzeba przekształcić w linię szkieletową dla relacji Bytom - Będzin - dołożyć kursów, aby dało się ułożyć sensowne przesiadki, a nie ratować jednego potworka - tworzeniem kolejnego. Czeladź nie nadaje się do kończenia autobusów jadących od Bytomia, ale Będzin - już tak. Natomiast na wspólnym odcinku Czeladź - Piaski można zorganizować przesiadki.

Niestety środowisko miłośnicze ma jedną podstawową wadę - wymyśla różne egzotyczne relacje, które potem nie umieją się obronić przychodami w realnej rzeczywistości. Mogę być "urzędniczym betonem", ale nauczyłem się realnie i trzeźwo patrzeć na otaczającą rzeczywistość.

To wszystko ładnie wygląda na papierze. Praktyka jest jednak taka, że w godzinach wieczornych, a zwłaszcza w zimie, przesiadki już tak różowo nie wyglądają. Może błądzę, ale jeśli byłaby to linia stricte szczytowa, mogłaby stanowić wzmocnienie dotychczas istniejących (nawet tramwajowej) a nie konkurencję dla nich.
Ale nie obawiaj się, taka linia nigdy nie powstanie.

_________________
Bóg dał nam Internet, a diabeł Neostradę.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Pt 30.08.2013, 15:36 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Ty masz też jedną zasadniczą wadę (co już dawno zauważyłem w zasadzie), wydaje ci się, że zjadłeś wszystkie rozumki i wszystko wiesz zawsze najlepiej, więc w dyskusje z tobą nie ma w zasadzie sensu wchodzić. Dobrze, że chociaż masz świadomość swojego "betonu". A i bądź łaskaw mnie nie sprowadzać do nawiedzonego, nastoletniego miłośnika z fantazyjnymi pomysłami w temacie komunikacji. Linia przychodami by się obroniła, a już na pewno z punktu widzenia sieci miała by sens. Tego typu linii wręcz brakuje, ale z drugiej strony zwykłe linie są zbyt kalekie do ich istnienia. Zastanawiam się jedynie jaki byłby sens 42 przy niej i chyba nie miała by racji bytu. Pomysł 42 jako linia szkieletowa, ze zwiększoną częstotliwością to na obecną chwilę jest jedyny sensowny pomysł, bo dużym problemem jest też oczekiwanie na ten autobus, a nie tylko czas jazdy nim.

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Będzińskie rozkłady jazdy
Napisane: Pt 30.08.2013, 15:38 

Dołączył(a): Cz 5.07.2007, 21:07
Posty: 5585
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
Egon napisał(a):
842 Bytom - Brzeziny Śl. - Bańgów - Czeladź - Będzin - Dąbrowa Górnicza. Po jednym przystanku w każdej wymienionej miejscowości. Linia szczytowa, jak już wspomniałem po 3 kursy rano, po południu i wieczorem, tylko w dni robocze. Ewentualnie w międzyszczytach można włożyć po 1 kursie, razem wyszłoby 11 kursów. Wystarczą 2 autobusy.

No ja niestety też jestem przeciwny takim chwastom. Zalatuje mi to takimi 813 czy 818 ;).

_________________
"Gdy debil nie wie, że jest debilem to ma przewalone.." G. Tabor :D


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności