Teraz jest Cz 28.03.2024, 10:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Linia 870
Napisane: Śr 20.07.2011, 7:57 

Dołączył(a): Śr 20.07.2011, 7:45
Posty: 4
Lokalizacja:
Bytom
Witam. Czy autobusowa linia 870 została skorygowana po tym, gdy Średnicówka zaszczyciła sobą Zabrze? Czy też KaZeK nie przyuważył tej drobnostki?

_________________
"Poziom niekompetencji wzrasta proporcjonalnie do wysokości stołka, na którym się siedzi."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 8:03 

Dołączył(a): Śr 19.03.2008, 12:58
Posty: 981
Lokalizacja:
Bydgoszcz/Tarnowskie Góry
Walsodar napisał(a):
Witam. Czy autobusowa linia 870 została skorygowana po tym, gdy Średnicówka zaszczyciła sobą Zabrze? Czy też KaZeK nie przyuważył tej drobnostki?

A co wtedy by bylo z przystankiem Ruda Południowa?

_________________
Zgłoszenia błędów w komunikacji miejskiej - Warsztat napraw KZK GOP | Zobacz blog adas.jogger.pl


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 8:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4400
Lokalizacja:
Ligota
adas napisał(a):
A co wtedy by bylo z przystankiem Ruda Południowa?

Nadal byłby obsługiwany przez 840 ;-)

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 9:26 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Ile razy ten wątek się jeszcze przewinie? KZK nie planuje żadnej zmiany trasy 870 przecież. Tak w ogóle to 870 należy zlikwidować, a nie wymyślać zmiany tras.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 9:51 

Dołączył(a): Cz 4.02.2010, 10:29
Posty: 180
memphis, dlaczego zlikwidować? Dopóki nie zaproponuje się rozsądnej alternatywy transportem szynowym taka linia powinna istnieć. A patrząc na jej napełnienia jest ona dość popularna wśród ludzi.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 10:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
Drago napisał(a):
memphis, dlaczego zlikwidować? Dopóki nie zaproponuje się rozsądnej alternatywy transportem szynowym taka linia powinna istnieć. A patrząc na jej napełnienia jest ona dość popularna wśród ludzi.


No i w tym sie przejawia kulawość systemu KM. Linia 870 na pewno nie jest połączeniem przyszłościowym, bo w ciągu najbliższych 5-6 lat czas przejazdu może zmienić się na tyle, że od pociągu może nie być odwrotu. Dlatego w takim horyzoncie czasowym ta, jak i kilka innych linii przyspieszonych może ulec likwidacji.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 10:27 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Drago napisał(a):
memphis, dlaczego zlikwidować? Dopóki nie zaproponuje się rozsądnej alternatywy transportem szynowym taka linia powinna istnieć. A patrząc na jej napełnienia jest ona dość popularna wśród ludzi.


Patrząc na liczbę samochodów na DTŚ/A4 to jest kpina, a nie popularność.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 10:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2927
Bo powinna jeździć częściej. 870 jest przepełniona, a 840 od Chorzowa często jeździ pustawa.

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 10:45 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
motley napisał(a):
Bo powinna jeździć częściej.


No tak, to z pewnością spowoduje porzucenie samochodów przez kierowców i przesiadkę do 870 :P


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 12:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Daro85 napisał(a):
No i w tym sie przejawia kulawość systemu KM. Linia 870 na pewno nie jest połączeniem przyszłościowym, bo w ciągu najbliższych 5-6 lat czas przejazdu może zmienić się na tyle, że od pociągu może nie być odwrotu. Dlatego w takim horyzoncie czasowym ta, jak i kilka innych linii przyspieszonych może ulec likwidacji.

niestety w ciągu ostatnich 6 lat, to czas przejazdu pociagiem się zwiększył o kilka minut, a autobusem raczej spadł.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 12:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27
Posty: 10946
Lokalizacja:
Bytom
adam86 napisał(a):
niestety w ciągu ostatnich 6 lat, to czas przejazdu pociagiem się zwiększył o kilka minut, a autobusem raczej spadł.


Heh, nie do końca tak było (choćby zawirowania z DTŚ)- poza tym trudno się spodziewać, zeby nadal spadał.

_________________
"Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 12:43 

Dołączył(a): Cz 4.02.2010, 10:29
Posty: 180
memphis napisał(a):
Drago napisał(a):
memphis, dlaczego zlikwidować? Dopóki nie zaproponuje się rozsądnej alternatywy transportem szynowym taka linia powinna istnieć. A patrząc na jej napełnienia jest ona dość popularna wśród ludzi.


Patrząc na liczbę samochodów na DTŚ/A4 to jest kpina, a nie popularność.


Ja się zgodzę co do tego, że powinna jeździć częściej, natomiast wątpliwe by przyniosło to spadek liczby samochodów. Chodzi mi natomiast o sam fakt, czy likwidacja tej linii, bez rozsądnej alternatywy szynowej (czytaj takt, integracja taryfowa, czas przejazdu) nie spowoduje odejścia ludzi do komunikacji indywidualnej.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 12:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Daro85 napisał(a):

Heh, nie do końca tak było (choćby zawirowania z DTŚ)- poza tym trudno się spodziewać, zeby nadal spadał.

W związku z otwarciem DTŚ zmniejszył się ruch na Wolności, z resztą od dawna czas przejazdu na odcinku Katowice Ruda Płd był zbyt długi. A co do kolei to w końcu będzie jakis remont od Zabrza w kierunku Katowic?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 12:50 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Nd 5.01.2003, 9:31
Posty: 2534
Lokalizacja:
SK/WF
adam86 napisał(a):
Daro85 napisał(a):

Heh, nie do końca tak było (choćby zawirowania z DTŚ)- poza tym trudno się spodziewać, zeby nadal spadał.

W związku z otwarciem DTŚ zmniejszył się ruch na Wolności, z resztą od dawna czas przejazdu na odcinku Katowice Ruda Płd był zbyt długi. A co do kolei to w końcu będzie jakis remont od Zabrza w kierunku Katowic?


dopiero w ramach modernizacji E30?

BTW, może kogoś zainteresuje:
http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/5B0A17BC
Odpowiedź podsekretarza stanu w Ministerstwie Infrastruktury - z upoważnienia ministra - na interpelację nr 21664 w sprawie stanu zaawansowania prac modernizacyjnych dotyczących linii kolejowej E30 na odcinkach Opole - Zabrze, Zabrze - Katowice, należącej do III paneuropejskiego korytarza transportowego

_________________
"kanclerski łeb z kantorka pierdzistołków"


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 12:59 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
Drago napisał(a):
memphis napisał(a):
Drago napisał(a):
memphis, dlaczego zlikwidować? Dopóki nie zaproponuje się rozsądnej alternatywy transportem szynowym taka linia powinna istnieć. A patrząc na jej napełnienia jest ona dość popularna wśród ludzi.


Patrząc na liczbę samochodów na DTŚ/A4 to jest kpina, a nie popularność.


Ja się zgodzę co do tego, że powinna jeździć częściej, natomiast wątpliwe by przyniosło to spadek liczby samochodów. Chodzi mi natomiast o sam fakt, czy likwidacja tej linii, bez rozsądnej alternatywy szynowej (czytaj takt, integracja taryfowa, czas przejazdu) nie spowoduje odejścia ludzi do komunikacji indywidualnej.


Regio z Gliwic do Katowic - 37 pociągów, 870 - 31 kursów. Częstotliwość w godzinach szczytu kursowania zbliżona. Dać ludziom wspólny bilet po sensownej cenie i "wybiorą nogami". Obecnie 870 ma przewozy tylko dlatego, że nie wszystkich stać na kupowanie dwóch biletów. Wbrew pozorom, przychodowość tej linii wcale nie jest oszałamiająca pomimo tego, że w godzinach szczytu napełnienia dochodzą do 7 os./m2.

Niestety wygląda na to, że dogmatycznie przyjęto, że integracja biletowa z koleją nie ma sensu i robi się wszystko, by tą tezę udowodnić.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 13:03 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
Sadorg napisał(a):
BTW, może kogoś zainteresuje:
http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/5B0A17BC
Odpowiedź podsekretarza stanu w Ministerstwie Infrastruktury - z upoważnienia ministra - na interpelację nr 21664 w sprawie stanu zaawansowania prac modernizacyjnych dotyczących linii kolejowej E30 na odcinkach Opole - Zabrze, Zabrze - Katowice, należącej do III paneuropejskiego korytarza transportowego


Hmm... Ciekawe co kryje się pod magiczną "przebudową infrastruktury kolejowej w torach nr 1 i 2?" na linii 137.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 13:59 

Dołączył(a): Śr 20.07.2011, 7:45
Posty: 4
Lokalizacja:
Bytom
memphis napisał(a):
Ile razy ten wątek się jeszcze przewinie? KZK nie planuje żadnej zmiany trasy 870 przecież. Tak w ogóle to 870 należy zlikwidować, a nie wymyślać zmiany tras.

A ja w swej bezdennej naiwności myślałem sobie, że 870 zaplanowano jako najszybsze połączenie autobusowe między Gliwicami a Katowicami "walące" Średnicówką ile wlezie, a tylko "tymczasowo" częściowo dublujące 840 z braku onej Średnicówki właśnie. A gdy Średnicówka ukończona zostanie - do kasacji pójdzie 840. Tak to sobie bezczelnie na logikę brałem...

_________________
"Poziom niekompetencji wzrasta proporcjonalnie do wysokości stołka, na którym się siedzi."


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 14:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 13984
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Walsodar napisał(a):
A ja w swej bezdennej naiwności myślałem sobie, że 870 zaplanowano jako najszybsze połączenie autobusowe między Gliwicami a Katowicami "walące" Średnicówką ile wlezie, a tylko "tymczasowo" częściowo dublujące 840 z braku onej Średnicówki właśnie. A gdy Średnicówka ukończona zostanie - do kasacji pójdzie 840. Tak to sobie bezczelnie na logikę brałem...

Na litość boską, przecież 840 obsługuje inne okolice niż 870. Nie mówiąc o tym, że 840 to jest stara wupekowska linia, która nigdy nie była konkurencją dla pociągu. Jakakolwiek linia autobusowa z Gliwic do Katowic po DTŚ jest marnowaniem publicznych pieniędzy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 14:59 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10682
Walsodar napisał(a):
A ja w swej bezdennej naiwności myślałem sobie, że 870 zaplanowano jako najszybsze połączenie autobusowe między Gliwicami a Katowicami "walące" Średnicówką ile wlezie


Ale między Katowicami i Gliwicami nie ma czarnej dziury tylko są miasta i osiedla, więc trudno żeby autobus omijał je szerokim łukiem. Przystanki autobusowe wzdłuż DTŚ są usytuowane tak absurdalnie, że nie ma szans, aby je rozsądnie wykorzystać.

Zwiększanie częstotliwości na 870 zamiast integracji taryfowej z koleją to jest marnowanie publicznych pieniędzy.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: 870 po wydłużeniu Średnicówki
Napisane: Śr 20.07.2011, 15:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 11.12.2008, 22:47
Posty: 2927
Bardziej mnie zastanawia po co są kursy 870 w soboty...

A co do przystanków:
- Racławicka - przesiadki na tramwaj i autobusy
- Polna - obok główna linia tramwajowa przez Świętochłowice
- Chebzie - przesiadki na parę autobusów i tramwaje
- Ruda Płd. - no czy tam nie ma blokowiska i głównej ulicy? ;P
- Goethego i Piastów - oczywiste.

_________________
Tak się zastanawiałem,
czy wpisanie naszej sieci tramwajowej
do UNESCO uchroniłoby przed likwidacją
kolejne linie.

- inż. Łukasz Klyszcz

To jest poważne forum

- użytkownik Forum Tramwajów Śląskich


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności