Teraz jest Pt 4.10.2024, 7:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: Pt 23.03.2018, 0:03 

Dołączył(a): Śr 3.09.2003, 23:38
Posty: 2172
Lokalizacja:
Katowice
Lukas SC napisał(a):
A dla kierowców osobówek ( zwłaszcza tych co umieją jeździć tylko przed siebie) dać informacje, " zalecane objazdy" i tu np. można wykorzystać DTŚ , A4 , Bocheńskiego,

Zamiast przez Mikołowską przez Bocheńskiego? Zupełnie bez sensu, wiem to z praktyki, bowiem znam kolegę który kiedyś systematycznie jeździł z bloków przy Słonecznej do Panewnik (w rejon ul. Medyków) i czasem takiego rozwiązania próbował, ale w zdecydowanej większości przypadków zajmowało to jeszcze więcej czasu. Po pierwsze sama Bocheńskiego nie zapewnia szybkiego i płynnego przejazdu, po drugie nadrabia się trochę drogi, po trzecie jeśli chce się w tym przypadku skorzystać z drogi najkrótszej po drodze jest szlaban. Od węzła gen. Maczka do Koszutki chcąc przejechać zaproponowaną przez Ciebie trasą nadrobi się chyba ok. 2km, gdyby dużo samochodów tę drogę wybrało co prawda korki na Mikołowskiej byłyby mniejsze, ale na Bocheńskiego dużo większe.
adam 86 napisał(a):
Korek od Sosnowca codziennie zaczyna się przynajmniej przy Ikei, a od Chorzowa przed estakadą na Dębie. korek jest tez na Gliwickiej, Jana Pawła II. Tak jest z rana. Popołudniu codziennie zakorkowany jest albo sam tunel, albo wyjazd z niego w kierunku Sosnowca, Sokolska.

Korki są i w wielkich miastach muszą być, chodzi jednak o to jak są wielkie, konkretnie ile czasu tracą w nich kierowcy. Wszelkie badani o których czytałem wskazują iż przejazd przez Katowice w relacji W-Z jest dużo mniej czasochłonny niż w relacji Płn-Płdn. Z tym zakorkowaniem tunelu też przesadzasz, ma to miejsce tylko w przypadku jakichś zdarzeń drogowych, a że te zdarzają się nazbyt często to już inna sprawa. W godzinach szczytu przejazd przez tunel licząc od ul Sokolskiej zajmuje ok. 10min, przejazd Mikołowską od Poniatowskiego do pl. Wolności ok. 20min.
Cytuj:
Najdlużej stoi się w relacji od Sadowej do dworca, a nie w prawo w Mikołowską.

Z tym się zgadzam, ale różnica nie zawsze jest wielka. Rzadko jeżdżę samochodem przez centrum, ale czasami muszę tam przejechać (od strony Koszutki do mego miejsca zamieszkania tj okolicy skrzyżowania Jordana/C. Skłodowskiej i często wybieram zamiast skrętu w Mikołowską i dalej w Andrzeja (co jest najgorsze i przy dużym ruchu wolę jechać Raciborską-Strzelecką-Poniatowskiego, co jest łatwiejsze niż z Mikołowskiej skręcać w Poniatowskiego) - trasę pod Katowicką Galerią i dalej Kościuszki. Wiem, że czasami to się zupełnie nie opłaca.
Lukas SC napisał(a):
Ta super fajna droga i tak nic nie da

Dalej nic mnie nie przekona i uzasadnię to jeszcze tak. Naturalnym, od bardzo dawna istniejącym ciągiem komunikacyjnym Płn-Płdn była trasa przez Sokolską - pl. Wolności - Sądowa/Matejki - Mikołowską. Wybudowano równolegle nowa, szerszą, z mniejsza liczbą skrzyżowań i sygnalizacji w postaci ul Stęślickiego - Grundmanna - M. Goeppert ..... No i własnie dalej miała dotrzeć do Mikołowskie poza ścisłym śródmieściem ale nie dotarła. Jest to po prostu niedokończona inwestycja w postaci obwodnicy śródmieścia. Chyba nikt nie zaprzeczy, że od czasu jej powstania zmniejszył się ruch na Sokolskiej, więc nikt mnie nie przekona, że nie zmniejszyłby się także na Mikołowskiej gdyby ta inwestycja została dokończona.
adam 86 napisał(a):
Bo musi powstać skrzyżowanie tej nowej drogi z Goeppert Mayer, wjazd na ten nowy super dworzec itp.

Oczywiście, że musi, powiem więcej nie tylko skrzyżowanie, ale także droga dojazdowa tylko dla autobusów.
aso napisał(a):
Opór społeczny i brak woli politycznej przeciwko jakimkolwiek ograniczeniom dla samochodów jest tak duży, że trudno oczekiwać jakichkolwiek racjonalnych rozwiązań.

Zgadza się, bo dla ludzi liczy się czas i komfort i tego nie zmienisz, a niestety komunikacja publiczna tylko w niektórych niezbyt licznych przypadkach to zapewnia. Między innymi konieczność ponad półkilometrowego spaceru w Katowicach pomiędzy dworcem kolejowym a autobusowym także nie będzie nikogo zachęcać do wybierania transportu zbiorowego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: Pt 23.03.2018, 20:20 
- Moderator -
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 6.06.2008, 18:55
Posty: 2318
Lokalizacja:
Katowice
Nie chodzi tutaj o chwalenie się, lecz spędziłem nieco czasu w Azji i nasze korki to jest nic. De facto jest wąskie gardło przy Mikolowskiej i tyle. Jeżdżąc autobusem przy tych rozwleczonych rozkładach średnio w popołudniowym szczycie dochodzi 10, maksymalnie - 20 min (12-910) opóźnienia. Nie mówię o sytuacji, gdy jest wypadek czy jak sytuacja z zamknięta Grundmanna (i jak wówczas stanęło miasto).
Kolega Łukasz ma rację. Problem leży w tym, że większość osób nie potrafi jeździć, blokuje drogi (Słowackiego przy wyjeździe z dworca) oraz jak wspomniał pięknie kol. ASO, miasto ma to w d. Wyjazd z dworca w szczycie w stronę Kościuszki - stoisz na światłach 1-2 min! Kiedy jest noc czy 11, wtedy autobus ma priorytet. Absurd. Zamiast zwężać ulice na miejsca parkingowe, wywalić auta z centurm i tyle. Plus odpowiednie sterowanie ruchem. Na 12 czy 910 wystarczy, że światła są korzystne i da się dogonić plan przed Tobą.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: Pt 23.03.2018, 21:35 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
Jelczu napisał(a):
Kolega Łukasz ma rację. Problem leży w tym, że większość osób nie potrafi jeździć, blokuje drogi (Słowackiego przy wyjeździe z dworca) oraz jak wspomniał pięknie kol. ASO, miasto ma to w d. Wyjazd z dworca w szczycie w stronę Kościuszki - stoisz na światłach 1-2 min! Kiedy jest noc czy 11, wtedy autobus ma priorytet. Absurd. Zamiast zwężać ulice na miejsca parkingowe, wywalić auta z centurm i tyle. Plus odpowiednie sterowanie ruchem. Na 12 czy 910 wystarczy, że światła są korzystne i da się dogonić plan przed Tobą.


Układ drogowy centrum to system, który jest skonstruowany na określoną liczbę pojazdów, czyli na określoną przepustowość. Tą przepustowość możemy oczywiście w jakimś niewielkim stopniu modelować. Ale jeżeli nie wykonany kroku pt. znaczące ograniczenie ruchu dla samochodów w centrum, to autobusy dalej będą stać w korkach, a transport publiczny będzie nieatrakcyjny. A jak zmniejszymy natężenie ruchu, to może się okazać, że niepotrzebna jest część świateł, itd. Proste pytanie: miasto dla ludzi, czy dla samochodów? Bo będąc pieszym, czy pasażerem transportu publicznego w centrum Katowic to czuję się obywatel gorszego sortu. A jak nie odpowiada mi smogowe powietrze, to mogę czymś przegryźć lub przepić...


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: Pt 23.03.2018, 23:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4434
Lokalizacja:
Ligota
Dzisiaj się dowiedziałem, że powstaje tzw. "centrum przesiadkowe" koło dworca kolejowego w... Imielinie (!). Ciekawe, z czego na co i po co - pociągów tam tyle, co kot napłakał, a do najbliższej linii autobusowej 995 trochę deptania jest, zresztą ona też ilością kursów nie powala na kolana. I nie dowiezie do atrakcyjnych miejsc, bo do Bierunia docierają tylko kursy wariantowe, a do Mysłowic ciut więcej niż połowa.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: So 24.03.2018, 9:55 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
Egon napisał(a):
Dzisiaj się dowiedziałem, że powstaje tzw. "centrum przesiadkowe" koło dworca kolejowego w... Imielinie (!). Ciekawe, z czego na co i po co - pociągów tam tyle, co kot napłakał, a do najbliższej linii autobusowej 995 trochę deptania jest, zresztą ona też ilością kursów nie powala na kolana. I nie dowiezie do atrakcyjnych miejsc, bo do Bierunia docierają tylko kursy wariantowe, a do Mysłowic ciut więcej niż połowa.


Wreszcie jakaś sensowna lokalizacja centrum przesiadkowego. Poza tym - nie _liczba_ pociągów (pociągi, kursy są policzalne na szczęście), a dojazd na najpopularniejsze godziny ma znaczenie. Na linii S8 dojazdy i powroty są Katowic są mniej-więcej dobrze ustawione. Centrum Katowic korkuje się w określonych godzinach. Jeżeli uda się ograniczyć ruch w tych godzinach, sytuacja ulegnie poprawie.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: So 24.03.2018, 11:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 14007
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
aso napisał(a):
Wreszcie jakaś sensowna lokalizacja centrum przesiadkowego. Poza tym - nie _liczba_ pociągów (pociągi, kursy są policzalne na szczęście), a dojazd na najpopularniejsze godziny ma znaczenie. Na linii S8 dojazdy i powroty są Katowic są mniej-więcej dobrze ustawione. Centrum Katowic korkuje się w określonych godzinach. Jeżeli uda się ograniczyć ruch w tych godzinach, sytuacja ulegnie poprawie.

To teraz każdy parking przy stacji kolejowej będzie się nazywał centrum przesiadkowym?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: So 24.03.2018, 11:39 

Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18
Posty: 4066
Lokalizacja:
Sosnowiec
adam86 napisał(a):
aso napisał(a):
Wreszcie jakaś sensowna lokalizacja centrum przesiadkowego. Poza tym - nie _liczba_ pociągów (pociągi, kursy są policzalne na szczęście), a dojazd na najpopularniejsze godziny ma znaczenie. Na linii S8 dojazdy i powroty są Katowic są mniej-więcej dobrze ustawione. Centrum Katowic korkuje się w określonych godzinach. Jeżeli uda się ograniczyć ruch w tych godzinach, sytuacja ulegnie poprawie.

To teraz każdy parking przy stacji kolejowej będzie się nazywał centrum przesiadkowym?


W celach marketingowych - porządny powinien. Zwłaszcza, że tam jest planowana dodatkowa infrastruktura, a nie tylko sam parking-klepisko.

"W centralnej części placu (...) przy dworcu od strony ul. Dunikowskiego powstanie niewielki pawilon handlowy obsługujący podróżnych oraz toaleta publiczna. Będzie tu też wiata, pod którą znajdą się ławki, stojaki na rowery, biletomat i tablica informacyjna. W sąsiedztwie pawilonu znajdzie się wiata autobusowa. Kolejna wiata - przystankowa zlokalizowana będzie przy istniejącej zatoce autobusowej przy ul. Brata Alberta. Plac będzie ogrodzony od terenu kolejowego, zarówno od strony ul. Dunikowskiego, jak również od ul. Hallera. Po obu stronach torów powstanie ogółem ponad sześćdziesiąt miejsc parkingowych dla samochodów osobowych, tyle samo dla rowerów i około dwudziestu ławek. Przewiduje się również od strony ul. Dunikowskiego 2 stanowiska postojowe dla busów i 1 stanowisko dla autokarów."

źródło: http://www.imielin.pl/files/files/Kurie ... 02017m.pdf


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: So 24.03.2018, 22:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4434
Lokalizacja:
Ligota
aso napisał(a):
W celach marketingowych - porządny powinien. Zwłaszcza, że tam jest planowana dodatkowa infrastruktura, a nie tylko sam parking-klepisko.

Przejrzałem ten artykuł - można by wnioskować, że komunikacja w Imielinie się rozwinie, może spod dworca wreszcie coś pojedzie do dzielnicy Goje, może też do innych. No bo tak jak jest teraz, to sens byłby minimalny - na jaki kierunek tam się przesiąść? Mysłowice/Katowice - można dojechać tymże pociągiem, nie trzeba zmieniać tras 149 ani 995, Bieruń Nowy/Chełm Śląski - tam też jedzie pociąg. W kierunku Tychów i Bierunia Starego lepiej się przesiąść w Bieruniu Nowym, bo oprócz 54 są jeszcze 274 i 686. Więc jedynie komunikacja do Lędzin mogłaby się poprawić - chyba żeby do dworca wydłużyć 66, przynajmniej w jakichś kursach wariantowych.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: Nd 25.03.2018, 11:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 14007
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
aso napisał(a):
adam86 napisał(a):
aso napisał(a):
Wreszcie jakaś sensowna lokalizacja centrum przesiadkowego. Poza tym - nie _liczba_ pociągów (pociągi, kursy są policzalne na szczęście), a dojazd na najpopularniejsze godziny ma znaczenie. Na linii S8 dojazdy i powroty są Katowic są mniej-więcej dobrze ustawione. Centrum Katowic korkuje się w określonych godzinach. Jeżeli uda się ograniczyć ruch w tych godzinach, sytuacja ulegnie poprawie.

To teraz każdy parking przy stacji kolejowej będzie się nazywał centrum przesiadkowym?


W celach marketingowych - porządny powinien. Zwłaszcza, że tam jest planowana dodatkowa infrastruktura, a nie tylko sam parking-klepisko.

"W centralnej części placu (...) przy dworcu od strony ul. Dunikowskiego powstanie niewielki pawilon handlowy obsługujący podróżnych oraz toaleta publiczna. Będzie tu też wiata, pod którą znajdą się ławki, stojaki na rowery, biletomat i tablica informacyjna. W sąsiedztwie pawilonu znajdzie się wiata autobusowa. Kolejna wiata - przystankowa zlokalizowana będzie przy istniejącej zatoce autobusowej przy ul. Brata Alberta. Plac będzie ogrodzony od terenu kolejowego, zarówno od strony ul. Dunikowskiego, jak również od ul. Hallera. Po obu stronach torów powstanie ogółem ponad sześćdziesiąt miejsc parkingowych dla samochodów osobowych, tyle samo dla rowerów i około dwudziestu ławek. Przewiduje się również od strony ul. Dunikowskiego 2 stanowiska postojowe dla busów i 1 stanowisko dla autokarów."

źródło: http://www.imielin.pl/files/files/Kurie ... 02017m.pdf

Te 20 ławek to zapewne bardzo jest potrzebne, tak samo jak te stojaki na rowery.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: Nd 25.03.2018, 19:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 16.08.2010, 20:07
Posty: 792
Lokalizacja:
Katowice
adam86 napisał(a):
Te 20 ławek to zapewne bardzo jest potrzebne, tak samo jak te stojaki na rowery.
Rzeczywiście stojaki nikomu się nie przydadzą... Ty serio piszesz takie głupoty?

_________________
"Uruchomienie bezpośredniego połączenia z Katowic do USA jest wbrew polskiej racji stanu." - denerwuje się Jan Pamuła, prezes krakowskiego portu lotniczego.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: Nd 25.03.2018, 20:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4434
Lokalizacja:
Ligota
Nie jestem pewien, ale wydawało mi się, że na placu budowy centrum przesiadkowego w Ligocie zauważyłem tyski słupek przystankowy, Jechałem autem, więc nie wykluczam pomyłki - jeśli znajdę trochę czasu, jutro pójdę to sprawdzić. Na razie zastanawiam się, która z linii MZK Tychy mogłaby tam kursować - 36 raczej nie ma sensu, bo jest często kursujący pociąg. Może któraś z linii mikołowskich, 29 lub 45?

Wracając do CP w Imielinie - jeśli miałbym wyprowadzać auto po to, aby jechać pół kilometra do dworca i zostawiać je tam na pół doby, to już wolę pokonać tę drogę na piechotę, a samochód zostawić w bezpiecznym garażu. Co innego rower - to już jest bardziej opłacalne, tak więc większy sens mają te stojaki niż wypasiony parking.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: Pn 26.03.2018, 22:38 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 27.12.2002, 15:38
Posty: 10697
Egon napisał(a):
Nie jestem pewien, ale wydawało mi się, że na placu budowy centrum przesiadkowego w Ligocie zauważyłem tyski słupek przystankowy, Jechałem autem, więc nie wykluczam pomyłki - jeśli znajdę trochę czasu, jutro pójdę to sprawdzić.


Jak wygląda "tyski słupek przystankowy"? Pewnie widziałeś po prostu zwykły znak D-15 postawiony przez wykonawcę robót, który zostanie usunięty i zastąpiony słupkiem KZK GOP.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: Wt 27.03.2018, 6:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4434
Lokalizacja:
Ligota
memphis napisał(a):
Jak wygląda "tyski słupek przystankowy"? Pewnie widziałeś po prostu zwykły znak D-15 postawiony przez wykonawcę robót, który zostanie usunięty i zastąpiony słupkiem KZK GOP.

Są dwa, jeden z logo KZK GOP przed płotem odgradzającym budowę, drugi blisko niego, ale za płotem, bez żadnego logo. Może to nie tyski, wczoraj nie miałem okazji sprawdzić.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: Wt 27.03.2018, 22:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 14007
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Kubala. napisał(a):
adam86 napisał(a):
Te 20 ławek to zapewne bardzo jest potrzebne, tak samo jak te stojaki na rowery.
Rzeczywiście stojaki nikomu się nie przydadzą... Ty serio piszesz takie głupoty?

Tak serio. Nigdy w zyciu nie zostawiłbym roweru na czyms takim, a potem wsiadł w pociąg. Tak samo jak nie trzyma sie rowerów w piwnicach, na klatkach, strychach i balkonach. Odpowiedź dlaczego jest chyba dość oczywista.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: Śr 28.03.2018, 18:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 4.02.2012, 20:08
Posty: 155
Egon napisał(a):
Są dwa, jeden z logo KZK GOP przed płotem odgradzającym budowę, drugi blisko niego, ale za płotem, bez żadnego logo. Może to nie tyski, wczoraj nie miałem okazji sprawdzić.


Dla rozwiania wątpliwości: https://i.imgur.com/ck0OYNh.jpg


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: Cz 17.05.2018, 13:29 

Dołączył(a): Pn 10.07.2006, 6:30
Posty: 320
Lokalizacja:
Bytom
Kilka dni temu po Miechowicach chodził ankieter i wypytywał kierowców o to, czy by się przesiedli do komunikacji miejskiej, jakby w okolicach Biedronki powstało centrum przesiadkowe. Ktoś coś wie, co kombinują? Ja stwierdziłem, że jakby tramwaj do Miechowic powstał, to byłaby jakaś alternatywa dla samochodu (jeżdżę Miechowice - Centrum), generalnie 623 mi się nie kalkuluje przy obecnych cenach biletów...
Przy krótkiej rozmowie odniosłem wrażenie, że ankieta ma udowodnić jakąś konkretną tezę, bo tramwaj był ankietującemu nie w smak :)

_________________
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: Śr 15.08.2018, 17:33 

Dołączył(a): Wt 4.09.2012, 10:07
Posty: 21
W ostatnim tygodniu odbyło się spotkanie apropos zmian w Ligocie po wybudowaniu CP:

- nie 6 linii skróconych, a tylko 2 ( 13 i 51) - nie bardzo rozumiem dlaczego 13 skoro i tak jeździ z Brynowa

- nowa linia okrężna Panewniki Owsiana - Ligota CP, z rewelacyjnym taktem co 30 min

- brak wspólnej taryfy dla KM / KŚ


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: Śr 15.08.2018, 18:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 8.01.2004, 9:44
Posty: 4434
Lokalizacja:
Ligota
AdamK napisał(a):
W ostatnim tygodniu odbyło się spotkanie apropos zmian w Ligocie po wybudowaniu CP:

- nie 6 linii skróconych, a tylko 2 ( 13 i 51) - nie bardzo rozumiem dlaczego 13 skoro i tak jeździ z Brynowa

- nowa linia okrężna Panewniki Owsiana - Ligota CP, z rewelacyjnym taktem co 30 min

- brak wspólnej taryfy dla KM / KŚ

Nigdzie nie jest napisane, że jakieś linie mają być skrócone. 13 dalej będzie jeździć jak jeździła, a 51 pojedzie przez to "centrum przesiadkowe" chyba tylko w jednym kierunku, bo wracać będzie przez Franciszkańską.
http://katowice.wyborcza.pl/katowice/7, ... rects=true
Co do tej nowej linii - jak ona niby miałaby krążyć? To nie lepiej wzmocnić 13?
Coś mi się wydaje, że budowa tych wszystkich centrów przesiadkowych to jedna wielka chała, cygaństwo i przekręt. Zamiast tych dwóch centrów w Brynowie i Ligocie można było zrobić jedno po drugiej stronie ligockiego dworca kolejowego, wybudować w tę stronę wyjście dla pasażerów i dociągnąć tramwaj do Kłodnickiej - Kolejowej - Rzeszótki. No ale bezmyślność i korupcja u nas nadal trzyma się mocno.

_________________
Para todo mal, mezcal, y para todo bien también


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: Cz 16.08.2018, 22:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00
Posty: 14007
Lokalizacja:
Hajduki Wielkie
Masz jakies dowody na tą korupcję? Kto i od kogo miał bać te łapówki i za co?


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Post Tytuł: Re: Tzw. "centra przesiadkowe"
Napisane: Cz 23.04.2020, 15:46 

Dołączył(a): So 7.12.2019, 23:00
Posty: 19
Moim zdaniem z Giszenwaldu do Zawodzia powinno jeździć 108. W tygodniu jak teraz, a w weekendy co godzinę


Na górę strony
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  

© WPK − Forum oparte na silniku phpBB z wykorzystaniem tłumaczenia phpBB3.PLPolityka prywatności