Aktywne wątki • Wątki bez odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Śr 28.01.2015, 14:58 |
|
inżinier |
|
Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58 Posty: 2091 Lokalizacja: Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
|
Fajny przewał z 18, jestem pod wrażeniem.
_________________ "Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Śr 28.01.2015, 15:05 |
|
Dołączył(a): Pn 15.12.2003, 18:58 Posty: 4388 Lokalizacja: z Tarnowskich Gór
|
motley napisał(a): (linie w Zagłębiu, nie wiem po co komu jeszcze te 24) O potrzebie utrzymywania "24" dobitnie świadczy częstotliwość z jaką będzie jeździć od 2 lutego zatramwaj T-24: 40 minut, a w niedziele 60 minut. :> Sir Alex napisał(a): http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/3730640,tramwaj-linii-18-w-rudzie-sl-jednak-do-likwidacji-winny-jest-most,1,id,t,sa.html "We wtorek urzędnicy i specjaliści skontrolowali stan techniczny mostu w ciągu ul. Poniatowskiej, gdzie przebiega główna trasa linii nr 18." Gdzie u licha jest ulica Poniatowska? :>
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Śr 28.01.2015, 15:23 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
JacekSo napisał(a): motley napisał(a): (linie w Zagłębiu, nie wiem po co komu jeszcze te 24) O potrzebie utrzymywania "24" dobitnie świadczy częstotliwość z jaką będzie jeździć od 2 lutego zatramwaj T-24: 40 minut, a w niedziele 60 minut. :> W sytuacji dobudowania kawałka do Środuli - do tej części, gdzie nie ma komunikacji - linia pracuje zupełnie inaczej. W tej chwili przewozy na 24 są tylko od Ludwika do centrum, były i mogą być do Pogoni, no ale... zamiast naprawić, lepiej zaorać.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Śr 28.01.2015, 19:02 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
aso napisał(a): W sytuacji dobudowania kawałka do Środuli - do tej części, gdzie nie ma komunikacji - linia pracuje zupełnie inaczej. W tej chwili przewozy na 24 są tylko od Ludwika do centrum, były i mogą być do Pogoni, no ale... zamiast naprawić, lepiej zaorać. Narazie jeszcze jeździ ;).
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Śr 28.01.2015, 20:36 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Daro85 napisał(a): aso napisał(a): W sytuacji dobudowania kawałka do Środuli - do tej części, gdzie nie ma komunikacji - linia pracuje zupełnie inaczej. W tej chwili przewozy na 24 są tylko od Ludwika do centrum, były i mogą być do Pogoni, no ale... zamiast naprawić, lepiej zaorać. Narazie jeszcze jeździ ;). Tak... Ale to jest kolejna linia z którą "trzeba coś robić". Albo likwidujemy albo dobudowujemy niewielki odcinek (ok. 1-1,5 km) w łatwym terenie i mamy sensowną linię miejską z zapotrzebowaniem na tramwaj co 7-10 minut w części osiedla, skąd do obecnych przystanków jest po kilkaset metrów.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Śr 28.01.2015, 21:38 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
aso napisał(a): Tak... Ale to jest kolejna linia z którą "trzeba coś robić". Albo likwidujemy albo dobudowujemy niewielki odcinek (ok. 1-1,5 km) w łatwym terenie i mamy sensowną linię miejską z zapotrzebowaniem na tramwaj co 7-10 minut w części osiedla, skąd do obecnych przystanków jest po kilkaset metrów. Dużo pomogłaby aktywność samych Środulan w tym zakresie. Katowiczanie potrafili nieźle zatruć życie zarządowi miasta i w końcu udało się wrócić do planów sprzed lat.
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Śr 28.01.2015, 21:51 |
|
Dołączył(a): Pn 21.02.2005, 16:13 Posty: 982 Lokalizacja: Sosnowiec
|
aso napisał(a): Tak... Ale to jest kolejna linia z którą "trzeba coś robić". Albo likwidujemy albo dobudowujemy niewielki odcinek (ok. 1-1,5 km) w łatwym terenie i mamy sensowną linię miejską z zapotrzebowaniem na tramwaj co 7-10 minut w części osiedla, skąd do obecnych przystanków jest po kilkaset metrów. Masz na myśli jaką trasę? Wzdłuż Okrzei a potem odbicie na wschód w stronę centrum osiedla? W planie zagospodarowania przestrzennego było wydłużenie linii jedynie wzdłuż ulicy Okrzei (koniec przed DK94), co za bardzo nie rozwiązałoby problemy, bo w pobliżu są tylko pojedyncze domy.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Śr 28.01.2015, 22:48 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
DW napisał(a): aso napisał(a): Tak... Ale to jest kolejna linia z którą "trzeba coś robić". Albo likwidujemy albo dobudowujemy niewielki odcinek (ok. 1-1,5 km) w łatwym terenie i mamy sensowną linię miejską z zapotrzebowaniem na tramwaj co 7-10 minut w części osiedla, skąd do obecnych przystanków jest po kilkaset metrów. Masz na myśli jaką trasę? Wzdłuż Okrzei a potem odbicie na wschód w stronę centrum osiedla? W planie zagospodarowania przestrzennego było wydłużenie linii jedynie wzdłuż ulicy Okrzei (koniec przed DK94), co za bardzo nie rozwiązałoby problemy, bo w pobliżu są tylko pojedyncze domy. Od trójkąta na Okrzei podejść w stronę Kossaka, następnie wzdłuż Norwida i wbić się między blokami w stronę ulicy Prusa. Można również wzdłuż Plejady i między blokami w stronę ulicy Prusa, ale takie rozwiązanie daje niższą dostępność tramwaju. Korytarz między blokami projektanci zostawili jak najbardziej na cele komunikacyjne,.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Śr 28.01.2015, 23:04 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Daro85 napisał(a): aso napisał(a): Tak... Ale to jest kolejna linia z którą "trzeba coś robić". Albo likwidujemy albo dobudowujemy niewielki odcinek (ok. 1-1,5 km) w łatwym terenie i mamy sensowną linię miejską z zapotrzebowaniem na tramwaj co 7-10 minut w części osiedla, skąd do obecnych przystanków jest po kilkaset metrów. Dużo pomogłaby aktywność samych Środulan w tym zakresie. Inwestycje należy robić we właściwej kolejności. To jest właśnie zadanie na kolejną perspektywę unijną. Po drugie - do rozmowy trzeba mieć partnera... A Gmina Sosnowiec pod tym względem nie wyrażała jakiejś specjalnej chęci, a teraz już w ogóle nabrała wody w usta.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Cz 29.01.2015, 8:27 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
aso napisał(a): Daro85 napisał(a): aso napisał(a): Tak... Ale to jest kolejna linia z którą "trzeba coś robić". Albo likwidujemy albo dobudowujemy niewielki odcinek (ok. 1-1,5 km) w łatwym terenie i mamy sensowną linię miejską z zapotrzebowaniem na tramwaj co 7-10 minut w części osiedla, skąd do obecnych przystanków jest po kilkaset metrów. Dużo pomogłaby aktywność samych Środulan w tym zakresie. Inwestycje należy robić we właściwej kolejności. To jest właśnie zadanie na kolejną perspektywę unijną. Po drugie - do rozmowy trzeba mieć partnera... A Gmina Sosnowiec pod tym względem nie wyrażała jakiejś specjalnej chęci, a teraz już w ogóle nabrała wody w usta. A radni ze Środuli są jacyś w RM?
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Cz 29.01.2015, 8:42 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
Daro85 napisał(a): A radni ze Środuli są jacyś w RM? W teorii jak najbardziej. Są... Ale jakoś nie jestem do tych ludzi zwyczajnie przekonany, a nawet odwrotnie - zniechęcony, mając "naście" lat przeglądu ich pracy.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Pt 30.01.2015, 21:52 |
|
inżinier |
|
Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58 Posty: 2091 Lokalizacja: Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
|
http://www.bytomski.pl/miasto/21158-nie ... atowickiejTo tyle w temacie przebudowy ul. Katowickiej w Bytomiu.
_________________ "Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Pt 30.01.2015, 22:27 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
inżinier napisał(a): http://www.bytomski.pl/miasto/21158-nie-bedzie-przebudowy-katowickiej
To tyle w temacie przebudowy ul. Katowickiej w Bytomiu. To jest jakaś paranoja. UE finansuje znaczną część remontu, a miasto nie jest w stanie zabezpieczyć wkładu własnego do projektu, co do którego były już poczynione uzgodnienia.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: So 31.01.2015, 17:49 |
|
PKM b |
|
Dołączył(a): Nd 2.11.2008, 11:52 Posty: 845 Lokalizacja: Bytom - Miechowice
|
aso napisał(a): inżinier napisał(a): http://www.bytomski.pl/miasto/21158-nie-bedzie-przebudowy-katowickiej
To tyle w temacie przebudowy ul. Katowickiej w Bytomiu. To jest jakaś paranoja. UE finansuje znaczną część remontu, a miasto nie jest w stanie zabezpieczyć wkładu własnego do projektu, co do którego były już poczynione uzgodnienia. To jest żenada i nic więcej. Katowice przed remontem śródmieścia wymieniło wszędzie tory. W Bytomiu będą remontować kamienice na Katowickiej a tory i wszystko po staremu. Wybrali zakłamana władzę jakiej miasto chyba jeszcze nie widziało.. Swoja drogą, jakiś czas temu na Katowickiej spotkały się dwa tramwaje w przeciwnych kierunkach.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Nd 1.02.2015, 18:26 |
|
Daro85 |
|
Dołączył(a): Cz 4.11.2004, 21:27 Posty: 10946 Lokalizacja: Bytom
|
aso napisał(a): To jest jakaś paranoja. UE finansuje znaczną część remontu, a miasto nie jest w stanie zabezpieczyć wkładu własnego do projektu, co do którego były już poczynione uzgodnienia. Nie dogadali się :P. A tak nawiasem to paranoi jest więcej- np. dlaczego w jakimś mieście większość poprzemysłowej ziemi należy do Państwa i nie da się tam zrobić SSE, tylko jak miasto ją chce mieć to ma sobie ziemię od Państwa odkupić? Potem nie dziwota, że się miasta degradują :P
_________________ "Dno naszego upadku narodowego nastąpiło wtedy, kiedyśmy popadli w umysłowy zastój, uwierzyli w osiągniętą doskonałość..."
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Nd 1.02.2015, 18:30 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 21:45 Posty: 1453
|
Nie bulwersuj się, przecież jest bari.bytom :D
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Pt 13.02.2015, 13:17 |
|
inżinier |
|
Dołączył(a): Cz 14.01.2010, 18:58 Posty: 2091 Lokalizacja: Oś. Rechabilitacji Czenstochowska Cmętarz
|
http://rudaslaska.naszemiasto.pl/artyku ... id,tm.htmlDoskonale wiem, że w warunkach Rudy Śląskiej przesunięcie peronów kolejowych to przedsięwzięcie na miarę lotu na Marsa, peronów wyremontowanych ostatnio tym bardziej. Ale konserwacja tego układu torowego ban, rany boskie...
_________________ "Ponadto informujemy, że turyści którzy nie będą chcieli skorzystać z karty ŚKUP mogą podróżować na podstawie biletów w taryfie strefowo – czasowej np. bilety w cenie 4,80 zł normalny i 2,40 zł ulgowy." - KZK GOP - oficjalny profil
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Pt 13.02.2015, 19:27 |
|
adam86 |
|
Dołączył(a): Pn 4.10.2004, 22:00 Posty: 13991 Lokalizacja: Hajduki Wielkie
|
A Ty jeszcze nie zauważyles ze te całe centra przesiadkowe to ma być budowanie parkingów przy dworcach?
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Pt 13.02.2015, 19:54 |
|
Dołączył(a): Cz 5.01.2006, 21:18 Posty: 4066 Lokalizacja: Sosnowiec
|
inżinier napisał(a): http://rudaslaska.naszemiasto.pl/artykul/centrum-przesiadkowe-chebzie-jest-koncepcja-wszystko-zalezy,3278863,artgal,t,id,tm.html
Doskonale wiem, że w warunkach Rudy Śląskiej przesunięcie peronów kolejowych to przedsięwzięcie na miarę lotu na Marsa, peronów wyremontowanych ostatnio tym bardziej. Ale konserwacja tego układu torowego ban, rany boskie... Ten układ będzie jeszcze mniej elastyczny. Stracisz niektóre miejsca postojowe :-) To taki Chorzów-Rynek bis.
|
|
Na górę strony |
|
|
|
Tytuł: Re: Przyszłość sieci tramwajowej GOP Napisane: Pn 2.03.2015, 22:42 |
|
Dołączył(a): Cz 26.02.2015, 17:15 Posty: 1
|
Czy ktoś z Was wie czy istniały może kiedyś jakieś sprecyzowane plany przedłużenia linii z Zagórza do Dąbrowy Górniczej? Może ktoś ma jakieś materiały?
|
|
Na górę strony |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|